Lekker simpel.quote:
Daar voel jij niets vanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hč bah, daar zitten posts van mij bij.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben hier in de parkeergarage in het centrum ook 2 hele vrouwenparkeerplaatsenIk vind het wel een goed iets dat bij de ingang van die parkeerplaatsen worden gecreëerd, maar aangezien het meestal vrouwen zijn die winkelen is het geen haalbare kaart om genoeg parkeerplaatsen bij de ingang te maken.
Ja?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:16 schreef Treehut362 het volgende:
http://bloemendaalsreform(...)mbu_organic_100g.jpg
Eigenlijk zouden alle parkeerplaatsen rondom de uitgang/ingang vrouwenparkeerplaatsen moeten zijn, maar ja wie controleert dat en dan nog, dat zal nooit genoeg zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
2 is wel een beetje weinig.....ook met van die mooie roze streepvakken ipv dat saaie wit?
Vooral bij parkeergarages wordt het vaak als prettig ervaren, omdat het het gevoel van veiligheid zou vergroten.
Ik wilde een plaatje van een knijper posten, maar dat vindt Kingstown denk ik niet zo fijn.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:20 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag met een draaimolen op de kinderboerderij gestaan. met die groene pet achter het orkest loopt dat ben ik op de fillum 0:26
5 december 1961quote:
Ik heb geen enkel bezwaar. Post er vrolijk op los zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje van een knijper posten, maar dat vindt Kingstown denk ik niet zo fijn.
Nee, dat doet zeer, dat gaan we hem niet aandoen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje van een knijper posten, maar dat vindt Kingstown denk ik niet zo fijn.
Ik blijf gewoon in de auto zitten terwijl mijn vrouw de boodschappen gaat halen en plaatste mijn te grote auto's dan zo dicht mogelijk bij de winkel,quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden alle parkeerplaatsen rondom de uitgang/ingang vrouwenparkeerplaatsen moeten zijn, maar ja wie controleert dat en dan nog, dat zal nooit genoeg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |