Er staan wel paar mooie hier en bungalow met flinke tuin vind ik ook wel ok.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij nog wel erg jong voor zo'n appartement.
Oh ja, daar moet je geen nee tegen zeggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er staan wel paar mooie hier en bungalow met flinke tuin vind ik ook wel ok.
hequote:
Ze kunnen zoveel zeggen, maar of het ook waar is is een tweedequote:
nog 7 minuten, dan wil ik naar bedquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog 7 jaar en dan krijg ik al pensioen.
slinger maar wat aanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Treehut362 het volgende:
IK snap hier dus niks van is er ook muziek
Teruggaan naar de eerste originele post ... Dan kun je zien of ie gewijzigd is door de quoter ...quote:
quote:
Slap gelul in de ruimte met hier en daar wat inhoud.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Treehut362 het volgende:
De youtubes komen meestal wat later op de avond en dan alleen als soury er niet is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Treehut362 het volgende:
Waarom edit jij haar quote?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Teruggaan naar de eerste originele post ... Dan kun je zien of ie gewijzigd is door de quoter ...
Theeleuter heeft het over de krant.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Teruggaan naar de eerste originele post ... Dan kun je zien of ie gewijzigd is door de quoter ...
Zijn jouw posts ongeschikt voor mijn hol?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè bah, daar zitten posts van mij bij.
Alsof mijn posts in jouw hol willenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn jouw posts ongeschikt voor mijn hol?
In dat geval geef ik ze gewoon een toegangsverbod!
Wij hebben hier in de parkeergarage in het centrum ook 2 hele vrouwenparkeerplaatsenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik was trouwens even afgeleid door het fenomeen "Frauenparkplätze", die in Duitsland erg gebruikelijk zijn. Wat vinden jullie daarvan? Zou dat in Nederland ook op steun kunnen rekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |