Die is ronduit vervelend na 2 minuten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
En Bert Visscher op NED 1 hoef je als Groninger ook niet per se leuk te vinden ...
Facebook heb ik wel, aan de rest heb ik ook geen behoefte. Zouden we hiermee onze leeftijd verraden?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, heb ook geen spotify, facebook, twitter, etc.
Vooral vermoeiend, maar zoals jullie hier natuurlijk al weten ken ik hem persoonlijkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is ronduit vervelend na 2 minuten.
Nog paar weken en kan ik in speciale 55+ appartementen gaan wonen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Facebook heb ik wel, aan de rest heb ik ook geen behoefte. Zouden we hiermee onze leeftijd verraden?
En, overweeg je dat ook?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog paar weken en kan ik in speciale 55+ appartementen gaan wonen.
En?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend, maar zoals jullie hier natuurlijk al weten ken ik hem persoonlijk
Daar kijk je vast al naar uit ... met zn lift aan de trapleuning en zo ..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom je dan ook in aanmerking voor een roze strippenkaart?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is afgeschaft helaas.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kom je dan ook in aanmerking voor een roze strippenkaart?
Om te beginnen moet het balkon groter zijn en meer op het zuiden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kijk je vast al naar uit ... met zn lift aan de trapleuning en zo ..
Op Fok is quoten wel handig, dan krijg je daar berichtje van.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:45 schreef Treehut362 het volgende:
Men ziet vaak dat iemand die geciteerd is en dan weet je nooit zeker of het echt gezegd is of niet dat moet je dan maar geloven dat die persoon dat zo gezegd heeft.
Het lijkt mij nog wel erg jong voor zo'n appartement.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Even checken wat ik kan regelen vanaf dan, moet er wel op vooruit gaan natuurlijk.
Zomaar uit m'n hol getoverd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:59 schreef sacha het volgende:
ha! haal mijn kind uit een fesie en opeens een nieuw topic
SORRY ik BEDOEL EEN QUOTE IN DE KRANT OFZO Of in de mediaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Fok is quoten wel handig, dan krijg je daar berichtje van.
Ja sorry .... Aap zich goed vermaakt?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:59 schreef sacha het volgende:
ha! haal mijn kind uit een fesie en opeens een nieuw topic
Je paard moet in de gang staan en niet op het balkon.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om te beginnen moet het balkon groter zijn en meer op het zuiden.
Ik heb eens een paard in de tuin geprobeerd maar die bleek toch kleiner dan ik ingeschat had.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je paard moet in de gang staan en niet op het balkon.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:45 schreef Treehut362 het volgende:
Men ziet vaak dat iemand die geciteerd is en dan weet je nooit zeker of het echt gezegd is of niet dat moet je dan maar geloven dat die persoon dat zo gezegd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |