SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Over een weekje is de Putten Power Run. M'n werkgever en ik hebben ons opgegeven voor de 10km. Ik heb zonder na te denken ja gezegd, maar nu heb ik pas vandaag de uitslagen van vorig jaar gekeken. Had ik beter niet kunnen doen, want vorig jaar waren ze allemaal sneller dan 1:10:00 op de 10km… Dat heb ik pas één keer gered![]()
En nu ben ik bang![]()
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ahh joh, kan t schelen! Gewoon gaan!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Over een weekje is de Putten Power Run. M'n werkgever en ik hebben ons opgegeven voor de 10km. Ik heb zonder na te denken ja gezegd, maar nu heb ik pas vandaag de uitslagen van vorig jaar gekeken. Had ik beter niet kunnen doen, want vorig jaar waren ze allemaal sneller dan 1:10:00 op de 10km… Dat heb ik pas één keer gered![]()
En nu ben ik bang![]()
![]()
LOL @ TTSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Volgens mij wordt het morgen prima loopweer, net geen 20 graden, niet in de volle zon.
Zin in de Trappistenloop
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat? Je hebt dus 70 minuten om 10 km te rennen? Dat is dus 8.5 km/u. Dat is nauwelijks hardlopen, eerder joggen. Normaal loop ik al bijna 7 km/u. Echt hardlopen is wanneer je minstens 10 km/u haalt lijkt me. Met 8.5 km/u kun je het echt wel 10 km volhouden hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:39 schreef Guppyfriend het volgende:
En nu ben ik bang![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat bepalen we volgende week, we kunnen zo gek doen als we zelf willenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef hatsaflats het volgende:
YUR, hoe groot zijn de rondjes ongeveer die je voor volgende week bedacht hebt?
F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat? Je hebt dus 70 minuten om 10 km te rennen? Dat is dus 8.5 km/u. Dat is nauwelijks hardlopen, eerder joggen. Normaal loop ik al bijna 7 km/u. Echt hardlopen is wanneer je minstens 10 km/u haalt lijkt me. Met 8.5 km/u kun je het echt wel 10 km volhouden hoor.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Dat wisselt per persoon en is ook totaal niet belangrijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat? Je hebt dus 70 minuten om 10 km te rennen? Dat is dus 8.5 km/u. Dat is nauwelijks hardlopen, eerder joggen. Normaal loop ik al bijna 7 km/u. Echt hardlopen is wanneer je minstens 10 km/u haalt lijkt me. Met 8.5 km/u kun je het echt wel 10 km volhouden hoor.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef Guard het volgende:
Volgens mij wordt het morgen prima loopweer, net geen 20 graden, niet in de volle zon.
Zin in de Trappistenloop![]()
![]()
![]()
![]()
Genoeg mensen hier die kneiterhard lopen maar de 10km/u niet halen. Het verschil tussen hardlopen en joggen zit m in mentaliteit, niet in tempo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat? Je hebt dus 70 minuten om 10 km te rennen? Dat is dus 8.5 km/u. Dat is nauwelijks hardlopen, eerder joggen. Normaal loop ik al bijna 7 km/u. Echt hardlopen is wanneer je minstens 10 km/u haalt lijkt me. Met 8.5 km/u kun je het echt wel 10 km volhouden hoor.![]()
Doe is normaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat? Je hebt dus 70 minuten om 10 km te rennen? Dat is dus 8.5 km/u. Dat is nauwelijks hardlopen, eerder joggen. Normaal loop ik al bijna 7 km/u. Echt hardlopen is wanneer je minstens 10 km/u haalt lijkt me. Met 8.5 km/u kun je het echt wel 10 km volhouden hoor.I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat wisselt per persoon en is ook totaal niet belangrijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die kneiterhard lopen maar de 10km/u niet halen. Het verschil tussen hardlopen en joggen zit m in mentaliteit, niet in tempo.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat wisselt per persoon en is ook totaal niet belangrijkDus wandelen, snelwandelen, joggen en hardlopen is ongeveer hetzelfde?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die kneiterhard lopen maar de 10km/u niet halen. Het verschil tussen hardlopen en joggen zit m in mentaliteit, niet in tempo.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ok. M'n duurloop van morgen gaat namelijk bepalen hoe gek ik het denk te kunnen gaan makenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat bepalen we volgende week, we kunnen zo gek doen als we zelf willen![]()
![]()
Joh doe even normaal...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iedereen hier loopt zijn of haar eigen tempo.
Of jij vindt of dat tempo de titel hardlopen verdient interesseert echt he-le-maal niemand.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is niet wat er gezegd werd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Dus wandelen, snelwandelen, joggen en hardlopen is ongeveer hetzelfde?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Prima! Er zijn veel mogelijkheden om af te snijden of een eenvoudiger pad te kiezenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ok. M'n duurloop van morgen gaat namelijk bepalen hoe gek ik het denk te kunnen gaan maken
Nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Dus wandelen, snelwandelen, joggen en hardlopen is ongeveer hetzelfde?
Wandelen is met minstens één voet op de vloer. Joggen en hardlopen is hetzelfde ja en herbergt een zweefmomentje. Tempo's boeien niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee. Bij wandelen en snelwandelen heb je altijd minstens een voet aan de grond, bij joggen en hardlopen niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Dus wandelen, snelwandelen, joggen en hardlopen is ongeveer hetzelfde?![]()
Klopt, daarom vraag ik even. Maar leg dat eens uit? Ik ben nu wel benieuwd namelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt voor je waardevolle bijdrage.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat? Je hebt dus 70 minuten om 10 km te rennen? Dat is dus 8.5 km/u. Dat is nauwelijks hardlopen, eerder joggen. Normaal loop ik al bijna 7 km/u. Echt hardlopen is wanneer je minstens 10 km/u haalt lijkt me. Met 8.5 km/u kun je het echt wel 10 km volhouden hoor.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mossel wist het net prima uit te leggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, daarom vraag ik even. Maar leg dat eens uit? Ik ben nu wel benieuwd namelijk.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Klopt, maar als je dus die 10 kilometer in 70 minuten wilt halen is het tempo wel enigszins relevant dus, daar reageerde ik op. Want je zal dan wel minimaal 8.5 km/u moeten halen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Joh doe even normaal...
Iedereen hier loopt zijn of haar eigen tempo.
Of jij vindt of dat tempo de titel hardlopen verdient interesseert echt he-le-maal niemand.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag gedaan, het is namelijk heel belangrijk om te weten hoe hard je moet lopen als je een bepaalde afstand binnen een bepaalde tijd moet afleggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, het ging om 10 km in 70 minuten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar als je dus die 10 kilometer in 70 minuten wilt halen is het tempo wel enigszins relevant dus, daar reageerde ik op. Want je zal dan wel minimaal 8.5 km/u moeten halen.
Maar dat is heel iets anders als wat je net zei.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Is goed dat je het zo zegt, had daar nooit zo over nagedacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Graag gedaan, het is namelijk heel belangrijk om te weten hoe hard je moet lopen als je een bepaalde afstand binnen een bepaalde tijd moet afleggen.![]()
Nee, het ging erom dat jij vindt dat dat nauwelijks hardlopen is, omdat volgens jou hardlopen pas begint bij 10km/uquote:F means you're fucked![]()
Weer wat geleerd vandaagquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:01 schreef Voccar het volgende:
[..]
Is goed dat je het zo zegt, had daar nooit zo over nagedacht eigenlijk.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Joggers zie ik als mensen die alleen met mooi weer een rondje gaan hobbelen om tijdens het kwebbelen ook nog een beetje iets aan de conditie te doen. Bij regen gaan ze niet, en veel mensen stoppen er na een keer of wat mee, omdat bla.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, daarom vraag ik even. Maar leg dat eens uit? Ik ben nu wel benieuwd namelijk.
Hardlopers zijn toffe mensen die met regelmaat naar buiten gaan, ook als het wat minder weer is, en ze trainen ook regelmatig met een intensiteit waarop kwebbelen niet meer kan. En ze houden het vol, hoe bla het ook is. Tenzij blessure.
Dat is iig wat ik ervan gemaakt heb na 1,5 jaar in dit topic te hangen.![]()
15km/u vereist voor sommigen in dit topic net zoveel inspanning als 8km/u voor anderen...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Fijn hoor om te doen alsof 8,5km/u niets is voor een (beginnend) hardloper.![]()
![]()
Heel veel mensen weten dat niet hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:01 schreef Voccar het volgende:
[..]
Is goed dat je het zo zegt, had daar nooit zo over nagedacht eigenlijk.Graag gedaanquote:
10 km/u lukt mij best... 5 minutenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
15km/u vereist voor sommigen in dit topic net zoveel inspanning als 8km/u voor anderen...
Fijn hoor om te doen alsof 8,5km/u niets is voor een (beginnend) hardloper.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ok, die mening respecteer ik. Maar ik mag toch ook mijn eigen mening hebben? Voor mij is hardlopen duidelijk lopen met een bepaalde snelheid, joggen zit als je het zo bekijkt dus tussen wandelen en hardlopen in, qua snelheid.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Joggers zie ik als mensen die alleen met mooi weer een rondje gaan hobbelen om tijdens het kwebbelen ook nog een beetje iets aan de conditie te doen. Bij regen gaan ze niet, en veel mensen stoppen er na een keer of wat mee, omdat bla.
Hardlopers zijn toffe mensen die met regelmaat naar buiten gaan, ook als het wat minder weer is, en ze trainen ook regelmatig met een intensiteit waarop kwebbelen niet meer kan. En ze houden het vol, hoe bla het ook is. Tenzij blessure.
Dat is iig wat ik ervan gemaakt heb na 1,5 jaar in dit topic te hangen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik durf me ook jogger te noemen hoor. Terwijl ik regelmatig naar buiten ga, ook met kutweer (hence de term mosselweer), en regelmatig op behoorlijk temp. En ik hou het vol, hoe bla het ook is. Over tof laat ik me niet uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Joggers zie ik als mensen die alleen met mooi weer een rondje gaan hobbelen om tijdens het kwebbelen ook nog een beetje iets aan de conditie te doen. Bij regen gaan ze niet, en veel mensen stoppen er na een keer of wat mee, omdat bla.
Dat is iig wat ik ervan gemaakt heb na 1,5 jaar in dit topic te hangen.
Ik wil maar zeggen: joggen = hardlopen = joggen. Pure synoniemen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Want jij denkt dat we na 779 topics niks weten?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heel veel mensen weten dat niet hoor
[..]
Graag gedaan![]()
25km/u lukt mij ook wel, 30 seconden ofzo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
10 km/u lukt mij best... 5 minuten![]()
![]()
Guppy post hier al sinds het begin der tijden, die weet echt wel welk tempo ze moet lopen om X km in Y tijd af te leggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Graag gedaan, het is namelijk heel belangrijk om te weten hoe hard je moet lopen als je een bepaalde afstand binnen een bepaalde tijd moet afleggen.
Ze weet ook (uit ervaring) dat 10 km in 70 min een fikse uitdaging is voor haar. Dát is wat ze post. Daarbij is jouw neerbuigende reactie allesbehalve relevant.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
De eerste keer dat ik 10km achter elkaar liep, deed ik daar ook ongeveer 1 uur en 10 minuten over
Die conclusie laat ik aan jou, ik heb dat nooit beweerd en zal dat ook niet doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Want jij denkt dat we na 779 topics niks weten?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Houd je lang vol. Goed joh!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
25km/u lukt mij ook wel, 30 seconden ofzo.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Neerbuigend? Allesbehalve, als je de laatste regel van mijn post bekijkt was het juist om moed in te praten. Maar goed, je kan het interpreteren zoals jij dat wilt, het was niet neerbuigend bedoeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Guppy post hier al sinds het begin der tijden, die weet echt wel welk tempo ze moet lopen om X km in Y tijd af te leggen.
Ze weet ook (uit ervaring) dat 10 km in 70 min een fikse uitdaging is voor haar. Dát is wat ze post. Daarbij is jouw neerbuigende reactie allesbehalve relevant.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De arrogantie droop er nog net niet vanaf.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Neerbuigend? Allesbehalve, als je de laatste regel van mijn post bekijkt was het juist om moed in te praten. Maar goed, je kan het interpreteren zoals jij dat wilt, het was niet neerbuigend bedoeld.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Jogzequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:06 schreef Quoi het volgende:
Uiensoep. Glowrun dreigt Flowrun te worden. Afijn:![]()
Verslag volgt niet!En have fun in de bosjes!
Nogmaals, dat is jouw interpretatie. Ik wilde alleen duidelijk maken dat er voor mij een verschil is tussen hardlopen en joggen en dat dat afhangt van snelheid. Die mening mag ik hebben en tevens hier verkondigen, daar is een forum immers voor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De arrogantie droop er nog net niet vanaf.
Trouwens, ik heb eerder vandaag aangegeven dat ik hardlopen na 30 minuten al saai begin te vinden en dan al stop, dus ik ben de laatste die hier ''arrogant'' komt doen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ahhhh toe, klein verslagje?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:06 schreef Quoi het volgende:
Verslag volgt niet!
Enyweeey: EnjoyMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zwaai je ff als je bijna in Scheveningen bent?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:06 schreef Quoi het volgende:
Verslag volgt niet!
Veel plezier!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Laten we het hopen, ik duim voor haar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Guppy gaat nu die 10 wel even binnen het uur lopen, dankzij jouw peptalk _Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ik duim voor haar.
Ik hoop dat ze plezier heeft en trots is op haar loop, wat de tijd ook moge zijn
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Als ik intervallen aan het knallen ben voel ik me wel echt hardloper en geen jogger.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar ik durf me ook jogger te noemen hoor. Terwijl ik regelmatig naar buiten ga, ook met kutweer (hence de term mosselweer), en regelmatig op behoorlijk temp. En ik hou het vol, hoe bla het ook is. Over tof laat ik me niet uit.
Ik wil maar zeggen: joggen = hardlopen = joggen. Pure synoniemen.
Dan zou je kunnen stellen dat ik het ook op tempo baseer, maar het ligt volgens mij meer bij intensiteit dan snelheid.
Maar in the end zijn het allemaal maar naampjes voor dingen die veel met elkaar te maken hebben.![]()
Morgen weer lopen. Tweede les van week 9. Benieuwd of ik weer wat dichter bij de 5 kom. Denk weer lekker in de ochtend.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Het één sluit het ander niet uit. Maar het is altijd leuk als je ook nog je doel weet te halenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Ik hoop dat ze plezier heeft en trots is op haar loop, wat de tijd ook moge zijn
Bij mij hoort bij hardlopen dan weer de mentale volharding van doorbijten als ik het saai of moeilijk vind. Snelheid is leuk, maar niet heel belangrijk wat mij betreft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is jouw interpretatie. Ik wilde alleen duidelijk maken dat er voor mij een verschil is tussen hardlopen en joggen en dat dat afhangt van snelheid. Die mening mag ik hebben en tevens hier verkondigen, daar is een forum immers voor.
Trouwens, ik heb eerder vandaag aangegeven dat ik hardlopen na 30 minuten al saai begin te vinden en dan al stop, dus ik ben de laatste die hier ''arrogant'' komt doen.
En gewoon lekker meedoen Guppyfriend. Misschien loop je inderdaad achteraan, maar met je tijd is niks mis. Er zijn zat lopen waarmee je met zo'n tijd inde middenmoot zit en de meeste snelle lopers vinden het alleen maar tof als iemand hardloopt, ook al is het veel minder snel dan zijzelf kunnen.
Net na werk lekker 4.4km gelopen, met een app die in de war was (Runkeeper dacht dat ik na 5 minuten 1.88km gelopen hadas if)
![]()
Haha, dat zou voor ongeveer iedereen wel sprinten zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:22 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Bij mij hoort bij hardlopen dan weer de mentale volharding van doorbijten als ik het saai of moeilijk vind. Snelheid is leuk, maar niet heel belangrijk wat mij betreft.
En gewoon lekker meedoen Guppyfriend. Misschien loop je inderdaad achteraan, maar met je tijd is niks mis. Er zijn zat lopen waarmee je met zo'n tijd inde middenmoot zit en de meeste snelle lopers vinden het alleen maar tof als iemand hardloopt, ook al is het veel minder snel dan zijzelf kunnen.
Net na werk lekker 4.4km gelopen, met een app die in de war was (Runkeeper dacht dat ik na 5 minuten 1.88km gelopen hadas if)
![]()
![]()
in dat geval is tempo handiger dan snelheid.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Graag gedaan, het is namelijk heel belangrijk om te weten hoe hard je moet lopen als je een bepaalde afstand binnen een bepaalde tijd moet afleggen.![]()
nu ik er zo over nadenk ga eens intervallen of fartlekken, piramideloopje in die 30 minuten om jezelf uit te dagen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is jouw interpretatie. Ik wilde alleen duidelijk maken dat er voor mij een verschil is tussen hardlopen en joggen en dat dat afhangt van snelheid. Die mening mag ik hebben en tevens hier verkondigen, daar is een forum immers voor.
Trouwens, ik heb eerder vandaag aangegeven dat ik hardlopen na 30 minuten al saai begin te vinden en dan al stop, dus ik ben de laatste die hier ''arrogant'' komt doen.![]()
Shreyas maakt vrienden zie ik. Zelf al eens een M gelopen? Zo niet, dan ben je zeker ook gewoon een jogger? Genoeg mensen hier namelijk die dat wel hebben gedaan, maar dat gaat jou natuurlijk nooit lukken als je het na 30 minuten al zat bent...
Bueno, terug van iets dat nog niet eens op joggen leek, zo even snel mijn Garmin uitlezen en dan nog sneller de "delete"-knop vinden. Deze slaan we over, (over)morgen proberen we hem weer. En zonder hond, want werkelijk álle honden in de buurt liepen vandaag los en dan is een jogger met hond een leuke prooi om achteraan te rennen. Gelukkig ben ik niet bang voor honden (waar ik mee liep is een halve pitbull), maar het haalt je wel geheel uit je ritme en "flow" en je moet je steeds omdraaien om ze weer weg te jagen. Ik heb liever niet dat onze hond dat zelf doet, maar ik heb hem toch 1x even zijn gang laten gaan, die Napolitano was wel érg vervelend
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Kut, wel een bekertje op de coopertest, dus dan toch maar laten staan (maar niet op FB posten hehe)Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
idd duurquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:48 schreef Guard het volgende:
http://royalrun.nl/
Loopje op een bijzonder locatie![]()
Wel duur
enneh Dames T-shirt: 34, 36, 38, 40, 42![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ze vragen ook vrijwilligers. Dat klinkt als een veel betere deal:quote:5 redenen om je meteen aan te melden als vrijwilliger:
Gratis toegang tot het park en dat niet alleen, vrijwilligers mogen ook gratis het paleis bezoeken.
Je wordt ´s morgens ontvangen in de historische watertoren, speciaal ingericht exclusief voor ontvangst van de vrijwilligers. Daar ontvang je dat ook het gele Organisatiehesje, zodat je tijdens het evenement duidelijk herkenbaar bent.
Daar is koffie, thee, frisdrank en zijn er broodjes en aan het einde van de dag is er een borrel.
Je krijgt gratis een exemplaar van het unieke Royal Run Runningshirt in de door jouw gekozen dames- of herenmaat.
Van heel dichtbij maak je een uniek evenement mee op een Koninklijke historische plek.![]()
Ik vind het veel geld, voor een parcours van 3,5 km op prive terrein.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:51 schreef sylvesterrr het volgende:
¤ 19,50 valt toch mee? Zeker op zo'n locatie waar waarschijnlijk beveiliging prio 1 is?
En de beveiliging van het koninklijk huis, daar betaal ik nu toch al voor?
De 10,5km klinkt als een leuke voorbereiding op de Dam tot Damloop die +/- 4 weken later is. Maar goed, er zijn genoeg andere evenementen denk ik.![]()
![]()
Daar had ik ook al naar gekeken inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef hatsaflats het volgende:
Ze vragen ook vrijwilligers. Dat klinkt als een veel betere deal:
[..]
Lijkt me wel leuk, beetje bouwen aan de start/finish enzo
FOK!king vrijwilligersteam!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar had ik ook al naar gekeken inderdaad.
Lijkt me wel leuk, beetje bouwen aan de start/finish enzo![]()
Beter dan voor 19,50 3 rondjes van 3,5km mogen rennen idd. En als je een shirt wilt ben je nog meer geld kwijt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar had ik ook al naar gekeken inderdaad.
Lijkt me wel leuk, beetje bouwen aan de start/finish enzo![]()
Ik heb voor 5 km marikenloop ook 19,25 ofzo betaald?! Inclusief toeslag omdat ik niet met de trein ging![]()
![]()
Ik kan op de site van de Vestingloop niet vinden hoeveel verzorgingsposten er zijn en waar die staan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als ik mijn dochter kan overtuigen wil ik komen kijken. Meelopen zit er helaas niet in, was wel de bedoeling eigenlijk...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:39 schreef Guppyfriend het volgende:
En nu ben ik bang![]()
![]()
![]()
Ik blijf het vreemd vinden dat er zoveel verschil kan zitten in inschrijfgeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:00 schreef Serinde het volgende:
Ik heb voor 5 km marikenloop ook 19,25 ofzo betaald?! Inclusief toeslag omdat ik niet met de trein ging
Voor Bemels Beste Boerenbergloop betaal je 5 euro.
En in Geldrop is er ieder de Tis voor niks loop, u raadt het al: das gratis!
Er wordt wel een goed doel opgegeven voor die royal run, maar hoeveel van het geld gaat er naar dat goede doel?
Voor morgen heb ik ook 20 euro betaald, was inschrijfgeld + vrijwillige bijdrage.
Daar gaan alleen de organisatorische kosten vanaf, de rest is voor het goede doel (Scholen in Oeganda). Daarom morgen ook geen medaille, alleen maar extra kosten = minder geld voor het goede doel.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Fijn, conditie naar de maanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik heb net uit betrouwbare bron vernomen dat ik veel klaag dus dat moet ik effe waarmaken natuurlijk
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Murmeli het volgende:
Fijn, conditie naar de maanNiet zo klagen, geef het een weekje of 2 en je bent weer volledig back on trackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik heb net uit betrouwbare bron vernomen dat ik veel klaag dus dat moet ik effe waarmaken natuurlijkF means you're fucked![]()
Morgen starten aan mijn HM schema.
Te weten, 13 km joggen want tja daar ga ik geen 10km/h op lopen zonder blessures
Zin in! 14 weken schema die ik losjes hanteer, nog 18 weken voor D-day.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet zo klagen, geef het een weekje of 2 en je bent weer volledig back on track
dat zei de betrouwbare bron ook al
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Murmeli het volgende:
Fijn, conditie naar de maanpff eindelijk zegt iemand het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik heb net uit betrouwbare bron vernomen dat ik veel klaag dus dat moet ik effe waarmaken natuurlijkIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Leukquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
Morgen starten aan mijn HM schema.
Te weten, 13 km joggen want tja daar ga ik geen 10km/h op lopen zonder blessures
Zin in! 14 weken schema die ik losjes hanteer, nog 18 weken voor D-day.
en dat gaat je zeker lukken als je nu al 13 km kunt lopengaaf hoor!
HM kriebels
Ik ga morgen en zondag ook weer wat stukjes joggen. Hopen dat de Ardennen uit mijn bovenbenen zijn verdwenenF means you're fucked![]()
Ik zou me lekker focussen op snelle 5 en 10k's als ik jou was. Daarin kun jij echt wel sterk wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zit de halve van Haarlem ernstig te overwegenEn dat vind je nog leuk ook
HM gaat ook voorlopig echt mijn afstand niet worden, maar ik wil m'n PR wel graag even naar sub 2 uur brengen. Harder hoeft ook niet. Ik merkte na de Vooroeverloop dat ik veel meer inhoud had op de korte stukken, dat mis ik nu een beetje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou me lekker focussen op snelle 5 en 10k's als ik jou was. Daarin kun jij echt wel sterk wordenEn dat vind je nog leuk ook
En als ik vooral m'n lange duurlopen gewoon goed lang maak/houd, hoef ik er volgens mij niet eens zoveel voor te doen![]()
![]()
Ik krijg ook het idee dat je meer plezier hebt in de loopjes die korter zijn Hats.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Als het op een andere dag was geweest, had ik je graag eventueel een handje geholpen om dat PR naar sub2 te krijgenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
HM gaat ook voorlopig echt mijn afstand niet worden, maar ik wil m'n PR wel graag even naar sub 2 uur brengen. Harder hoeft ook niet. Ik merkte na de Vooroeverloop dat ik veel meer inhoud had op de korte stukken, dat mis ik nu een beetje.
En als ik vooral m'n lange duurlopen gewoon goed lang maak/houd, hoef ik er volgens mij niet eens zoveel voor te doen![]()
Is ook zo hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik krijg ook het idee dat je meer plezier hebt in de loopjes die korter zijn Hats.Maar aan de andere kant heb ik voor de Vooroeverloop en Amsterdam ook helemaal niet goed m'n duurlopen gelopen. Doordat ik tijdens de voorbereiding van de Vooroeverloop grotendeels geblesseerd was, heb ik maar iets van 3 duurlopen gedaan, van 12, 14 en 17,5km. Voor Amsterdam heb ik een maand van tevoren nog eens 18km gelopen, en daarna tot aan de HM geen duurlopen meer. Met zo'n brakke voorbereiding is het ook niet zo gek dat ik de HM geen leuke afstand vind.
Thanks voor het aanbod! Een andere is wat mij betreft niet echt een optie. Maar door bovenstaande denk ik eigenlijk dat het me eigenlijk gewoon wel moet lukken met een iets betere voorbereidingquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Als het op een andere dag was geweest, had ik je graag eventueel een handje geholpen om dat PR naar sub2 te krijgen![]()
Ik heb nu trouwens ook wel weer plezier in lange duurlopen. Dat scheelt ook 3x de helft.![]()
even terug gelezen en toen kwam ik YUR's post tegen...ook al train ik naar een bepaald evenement toe, hardlopen is zo een ingebakken onderdeel van mijn dagelijks leven geworden de laatste vier (en met name de laatste anderhalf) jaar dat ik het eigenlijk niet als training zie, ook zonder evenementen zou ik gewoon 4 of 5 keer per week de deur uit stappen in weer en wind, al zouden de LDL dan misschien iets korter zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat magMaar er zijn heel veel mensen die gewoon lopen om goed bezig te zijn. Gewoon drie keer per week je eigen rondje, verder nix
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Btw, wie is Panda Plint eigenlijk
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
pfff ik wil naar huis!
k zit op t werk, overwerk, en dat op vrijdagavond
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Leuk loopje, op fietsafstand van mijn ouders... Dan moet ik eigenlijk wel meedoen...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:48 schreef Guard het volgende:
Wel duur
En ik heb al zoveel wedstrijdjes die ik moet doen![]()
![]()
morgen voor het eerst weer een serieuze heuvletraining...dat is tijden terug dat dat gebeurt is, en dan de rest van de week een beetje rustig aan voor de Christchurch marathon'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vind de prijs wel meevallen, op zich...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:48 schreef Guard het volgende:
Wel duur
Leuk wel!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wat jammer dat je niet meer mee kunt doen!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:03 schreef McTwente het volgende:
[..]
Als ik mijn dochter kan overtuigen wil ik komen kijken. Meelopen zit er helaas niet in, was wel de bedoeling eigenlijk...Hoe komt het?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die van de leidsche rijn loop vind ik ook nog redelijk prijzig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:00 schreef Serinde het volgende:
Ik heb voor 5 km marikenloop ook 19,25 ofzo betaald?! Inclusief toeslag omdat ik niet met de trein ging![]()
laat me gokken...eentje rond 5km en eentje rond de 10kmquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:02 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kan op de site van de Vestingloop niet vinden hoeveel verzorgingsposten er zijn en waar die staan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
2 onderweg volgens kaartje van het parcours:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:02 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kan op de site van de Vestingloop niet vinden hoeveel verzorgingsposten er zijn en waar die staan.
http://www.ricohvestinglo(...)1cddc5e06fae21&id=85
Edit: oh meer zelfs, ik keek alleen op het kaartje van de 1 en de 5km...
[ Bericht 9% gewijzigd door Guard op 23-05-2014 21:01:16 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh, die lijkt me leuk. Ik kom die week terug van vakantie en ben dat weekend vrijquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:48 schreef Guard het volgende:
Wel duur![]()
Ik ben ook nog nooit in die omgeving geweest. Moet er toch een keer van komen![]()
![]()
ninja editquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:54 schreef Guard het volgende:
[..]
2 onderweg volgens kaartje van het parcours:
Edit: oh meer zelfs, ik keek alleen op het kaartje van de 1 en de 5km...![]()
niet goedkoop maar er zal een deel van het inschrijfgeld nar het goede doel gan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vind de prijs wel meevallen, op zich...
Leuk wel!
Als het goede doel mij aan staat van een een betaalde loop en het inschrijfgeld staat alsnog een beetje in verhouding met de afstand dan maakt het mij eigenlijk niet uit...
dat zeggende, niet vergeten mijzelf voor volgende week in te schrijven'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja ik ook, dat is een veel kleinere organisatie dan bij de 7^^. Zal mij benieuwen hoe het daar volgende week geregeld is!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Die van de leidsche rijn loop vind ik ook nog redelijk prijzig.![]()
Oeh, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Die is nieuw, toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:12 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ja ik ook, dat is een veel kleinere organisatie dan bij de 7^^. Zal mij benieuwen hoe het daar volgende week geregeld is![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zondag start de inschrijving voor de 7^^. Iemand enig idee hoe laat?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Met goede doelen vind ik het altijd lastig. Soms gaat er maar zo'n klein minibeetje naar het goede doel dat het eigenlijk alleen als promotie lijkt te dienen.![]()
Ik zat nog even te twijfelen om mijzelf in te schrijven, organisatie zal wel goed te doen moeten zijn er hoeft niet veel voor afgezet te worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:12 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ja ik ook, dat is een veel kleinere organisatie dan bij de 7^^. Zal mij benieuwen hoe het daar volgende week geregeld is!![]()
true...het zou handig zijn als bijv. het percentage wat naar het goede doel gaat op het inschrijfformulier staat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:17 schreef hatsaflats het volgende:
Met goede doelen vind ik het altijd lastig. Soms gaat er maar zo'n klein minibeetje naar het goede doel dat het eigenlijk alleen als promotie lijkt te dienen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Staat nergens op de site… Maar verwacht geen DtD-achting taferelen hoor, hij zit meestal niet zo snel volquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:17 schreef Yuki het volgende:
Zondag start de inschrijving voor de 7^^. Iemand enig idee hoe laat?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga m dit jaar niet lopen. Ik ga lekker met m'n clubgenootjes kleine kneuterloopjes in de regio hobbelen voor een "competitie" (we weten nu al wie er gaat winnen), en de 7^^ past er niet in. En in de reistijd naar Nijmegen kan ik 6x 10km hobbelen![]()
![]()
Ah, thnx! Stuk of 3, 4 dusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:54 schreef Guard het volgende:
[..]
2 onderweg volgens kaartje van het parcours:
Edit: oh meer zelfs, ik keek alleen op het kaartje van de 1 en de 5km...![]()
Ultra!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:23 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga m dit jaar niet lopen. Ik ga lekker met m'n clubgenootjes kleine kneuterloopjes in de regio hobbelen voor een "competitie" (we weten nu al wie er gaat winnen), en de 7^^ past er niet in. En in de reistijd naar Nijmegen kan ik 6x 10km hobbelen
Dito.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:38 schreef mosselmossel het volgende:
Ik wil de 7HL wel lopen als het even kan.
Moet ik wel wat heuveltraining gaan doen, want het hoogteprofiel... Ik moest ff slikken
Je moet dat hoogteprofiel natuurlijk wel over 15km uitsmeren hequote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dito.
Moet ik wel wat heuveltraining gaan doen, want het hoogteprofiel... Ik moest ff slikken
Voor mij is hij wel nieuwquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Die is nieuw, toch?maar hij is al eerder geweest.
Er doet nog best een goed deelnemersveld mee, zeker op de 15 km volgens mij.
Ik ga mijn hopeloze financiën weer eens op een rij zetten en mogelijkheden zoeken om me toch bij de AV hier in de buurt aan te sluiten. Geen overbodige luxe denk ik. Zeg de sportschool wel weer op want dat is toch stom![]()
![]()
![]()
Dat zou na de kustmarathon geen probleem moeten zijn bij mij. Als ik maar hersteld ben dan al. Is een week of 6 later geloof ik. Nou ja, ik zie het wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dito.
Moet ik wel wat heuveltraining gaan doen, want het hoogteprofiel... Ik moest ff slikkenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat valt echt wel mee hoor. Het zijn heuveltjes he, geen bergen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dito.
Moet ik wel wat heuveltraining gaan doen, want het hoogteprofiel... Ik moest ff slikken![]()
als je na 6 weken nog niet hersteld ben zou ik dat niet wijden aan het lopen van een marathon maar aan de voorbereidingquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat zou na de kustmarathon geen probleem moeten zijn bij mij. Als ik maar hersteld ben dan al. Is een week of 6 later geloof ik. Nou ja, ik zie het wel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
7HL is de week na de A4 run dus kweetniet of dat gaat lukken. Bij de A4 wil ik eigenlijk wel de HM lopen![]()
Dwz als ik die afstand zo leuk vind als ik denk dat ik hem ga vinden
Amen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je na 6 weken nog niet hersteld ben zou ik dat niet wijden aan het lopen van een marathon maar aan de voorbereidingSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
AV is veel leuker dan de sportschool! Gewoon doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:45 schreef Serinde het volgende:
[..]
Voor mij is hij wel nieuwmaar hij is al eerder geweest.
Ik ga mijn hopeloze financiën weer eens op een rij zetten en mogelijkheden zoeken om me toch bij de AV hier in de buurt aan te sluiten. Geen overbodige luxe denk ik. Zeg de sportschool wel weer op want dat is toch stom![]()
Ik ga er ook vanuit dat het moet lukkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je na 6 weken nog niet hersteld ben zou ik dat niet wijden aan het lopen van een marathon maar aan de voorbereiding
Zodra je de sportschool opzegt heb je financiële middelen om je bij de AV aan te sluiten, lijkt me.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:45 schreef Serinde het volgende:
[..]
En leuk![]()
![]()
vertrouw op je training!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat het moet lukken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed idee!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:45 schreef Serinde het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga nog even voor een korte nightrun om mijn horloge uit te proberen jeej!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Denk dat 15 dan wel wat veel is, of je moet hem gewoon als training gaan lopen. De avond ervoor zijn er geloof ik ook weer een 5 en 10km in Nijmegenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:54 schreef Murmeli het volgende:
7HL is de week na de A4 run dus kweetniet of dat gaat lukken. Bij de A4 wil ik eigenlijk wel de HM lopen![]()
Dwz als ik die afstand zo leuk vind als ik denk dat ik hem ga vinden.
![]()
Doe ik ook! Absoluut! Maar ja. Het is allemaal nieuw en spann0nd enzo...quote:
Dit jaar is er alleen een 7km in de avondquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Denk dat 15 dan wel wat veel is, of je moet hem gewoon als training gaan lopen. De avond ervoor zijn er geloof ik ook weer een 5 en 10km in Nijmegen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wanneer sluit jij je eens aan bij een AV?
Ah, my badquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dit jaar is er alleen een 7km in de avond
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wanneer sluit jij je eens aan bij een AV?Geen tijd voor, moet teveel trainen
![]()
Voor mij dit jaar ook geen 7HL. Te veel gedoe om er te komen en te veel wachten. Over een paar jaar wellicht weer een keertje.![]()
Daar is een AV toch voor. Lekker rondjes rennenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:07 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ah, my bad
[..]Geen tijd voor, moet teveel trainen
Alleen dinsdag nog, en dan is het hemelvaart en dan is ie dicht tot septemberdan moet ik opeens op de weg en in het bos gaan trainen
![]()
![]()
Deze:
http://www.mudsweattrails.nl/montagnard_in_vinexwijk
+
Deze:
+
Deze:
=
Deze:
http://connect.garmin.com/activity/505430005
+
Spierpijn morgen![]()
![]()
Ik zou ze beide dan voor de fun doen denk ik. Of de A4 als revanche als oostland kut isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Denk dat 15 dan wel wat veel is, of je moet hem gewoon als training gaan lopen. De avond ervoor zijn er geloof ik ook weer een 5 en 10km in Nijmegen.
Een snelwegrun is toch dodelijk saai?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zou ze beide dan voor de fun doen denk ik. Of de A4 als revanche als oostland kut is![]()
Als echte Nijmegenaar moet ik de 7^^ wel een keer gelopen hebben vind ik. Dus dat ga ik dit jaar doen.![]()
![]()
Haha nice. Hoe hoog is je opstapje? En voer je de oefening uit, "gewoon" erop stappen? Of springen? Ik zie m nog niet helemaal voor mequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Deze:
http://www.mudsweattrails.nl/montagnard_in_vinexwijk
+
Deze:
[ afbeelding ]
+
Deze:
[ afbeelding ]
=
Deze:
http://connect.garmin.com/activity/505430005
+
Spierpijn morgen![]()
![]()
Opstapje is ongeveer 45 centimeter. Gewoon met 1 been erop stappen en daarna andere been ernaast inderdaad. Zoals je loopt dus, alleen moet je daarna weer een stap terug. Daarom steeds 5 minuten eerst het rechterbeen erop, daarna 5 minuten linkerbeen eerst enzovoort.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:49 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Haha nice. Hoe hoog is je opstapje? En voer je de oefening uit, "gewoon" erop stappen? Of springen? Ik zie m nog niet helemaal voor me
Moet alleen nog even een andere constructie verzinnen, zodat ik nog iets van de tv kan zien misschien, of buiten ofzo. Nu zullen de buren er niet heel blij mee zijn denk ik![]()
![]()
Guppy! Misschien ga ik wel met je meelopen vrijdag.. Voor vrijdag staat er toch al een duurloop van een km of 10 door de veluwse bossen op het programma.. Hou nog wel even wat slagen om de arm... als ik ga, schrijf ik me wel daar pas in, maar hij ziet er wel leuk uit
En Gup en ik kunnen heel goed samen zwijgend naast elkaar lopen![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/345120777/11367364
Eerste training met Garmin! Ging wel goed, ik had alleen nog wat instellingen niet zo handig staan. autoscroll, wat niet zo handig is als je intervallen wilt doen en steeds in het verkeerde scherm zit
Mijn hartslag kwam echt niet mee, misschien door de LDL van gisteren. Kon iig best diep gaan. 400m was steeds tussen de 1.50 en 1.52 (pace 4.27-4.40), blij mee!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat gaat verder dan gewoon lekker met plezier lopen Jero.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dit doe ik ook met plezierquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
Dat gaat verder dan gewoon lekker met plezier lopen Jero.![]()
![]()
Na Hats haar post over haar armband HRM en het feit dat ik dringend een HRM wou voor mijn LDL's heb ik dan toch de grote stap gezet, niet voor de Mio Link zoals Hats maar voor de Scosche Rythm+, de ervaringen op DCrainmaker zijn precies wat positiever. En 10% korting, wat totaal op 74 euro inclusief verzending brengt, blij!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
het doel heiligt de middelen... als je hard of ver wilt lopen komt er meer bij kijken dan af en toe een rondje hobbelenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
Dat gaat verder dan gewoon lekker met plezier lopen Jero.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het doel heiligt de middelen... als je hard of ver wilt lopen komt er meer bij kijken dan af en toe een rondje hobbelenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
oke, na wikken en wegen ga ik straks toch maar crossen.... 7km door de bagger, tijd geleden dat ik dat gedaan heb....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben gewoon alweer op weg naar Spaarnwoude voor Strong Viking. Het weer ziet er goed uit, maar het is toch wel erg vroeg om op pad te zijn. En dan moet ik vanavond nog naar de nachtvoorstelling van Godzilla
.
![]()
Hoe was het crossen RD?Heb je nog baggerfoto's?
En Devv, veel plezier!Wordt vast ontzettend gaaf! Ik wil volgend jaar meedoen met de Iron Viking
![]()
![]()
Vroeg wakker! Komt wel goed uit, want wil nog een duurloopje doen voor alle dingen die ik vandaag gepland heb
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
geen baggerfoto's maar wel heel veel bagger, maar ja wat wil je na 85mm regen over de laatste 3 dagen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 05:47 schreef Jero_nimo het volgende:
Hoe was het crossen RD?Heb je nog baggerfoto's?
Cross zelf ging lekker, was heerlijk om weer even wat "short and sharp" te lopen op wedstrijdtempo ipv LDL'en
Wel vergeten om mijzelf te klokken maar dat zou ook niet gelukt zijn omdat het zo "bloody cold" was dat ik amper mijn vingers kon bewegen., dus de wekelijkse nieuwsemail maar afwachten dinsdag om te kijken hoeveelste ik geworden ben in de handicap
Morgen een clubrun maar het is nog even afwachten of dat door gaat, we zouden de heuvels in maar er wordt enorm slecht weer verwacht.....
Geschiedenis herhaalt zich want 12 jaar geleden stond ik in mijn trouwpak in de sneeuw...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Da's in ieder geval een stuk goedkoper! Ik kon 'm in NL niet zo snel vinden, en omdat ik niet zeker wist of het wel ging bevallen, wilde ik wel ergens bestellen waar ik makkelijk en gratis terug zou kunnen sturen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:31 schreef Sjaapje het volgende:
Na Hats haar post over haar armband HRM en het feit dat ik dringend een HRM wou voor mijn LDL's heb ik dan toch de grote stap gezet, niet voor de Mio Link zoals Hats maar voor de Scosche Rythm+, de ervaringen op DCrainmaker zijn precies wat positiever. En 10% korting, wat totaal op 74 euro inclusief verzending brengt, blij!
Vandaag trouwens de laatste test: LDL.![]()
2 loopjes maar vandaag volgens de OP?? Weinig...
Dan wens ik jullie heel veel succes en plezier!!Ik heb het gevoel dat je niet helemaal tevreden bent. Ga jij je er niet aan irriteren wanneer je hem blijft gebruiken?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 06:55 schreef hatsaflats het volgende:
Da's in ieder geval een stuk goedkoper! Ik kon 'm in NL niet zo snel vinden, en omdat ik niet zeker wist of het wel ging bevallen, wilde ik wel ergens bestellen waar ik makkelijk en gratis terug zou kunnen sturen.
Vandaag trouwens de laatste test: LDL.![]()
Nouja, ik ben meer tevreden met die polsband dan met die borstband. Het is natuurlijk ook geen halleluja-apparaat, maar gewoon een hartslagmeter. Als hij zometeen gewoon braaf de hele tijd m'n hartslag laat zien ben ik tevreden, en zo niet, dan nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:56 schreef streamnl het volgende:
2 loopjes maar vandaag volgens de OP?? Weinig...
Dan wens ik jullie heel veel succes en plezier!!
[..]
Ik heb het gevoel dat je niet helemaal tevreden bent. Ga jij je er niet aan irriteren wanneer je hem blijft gebruiken?
Ik ga maar eens op pad. Ik heb voor de zekerheid m'n waterzak uit het stof gehaald. Geen idee hoeveel ik ga lopen zo. Ik ga gewoon tot ik geen zin meer heb.![]()
Gefeliciteerd met je trouwdag!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 06:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geen baggerfoto's maar wel heel veel bagger, maar ja wat wil je na 85mm regen over de laatste 3 dagen.
Cross zelf ging lekker, was heerlijk om weer even wat "short and sharp" te lopen op wedstrijdtempo ipv LDL'en
Wel vergeten om mijzelf te klokken maar dat zou ook niet gelukt zijn omdat het zo "bloody cold" was dat ik amper mijn vingers kon bewegen., dus de wekelijkse nieuwsemail maar afwachten dinsdag om te kijken hoeveelste ik geworden ben in de handicap
Morgen een clubrun maar het is nog even afwachten of dat door gaat, we zouden de heuvels in maar er wordt enorm slecht weer verwacht.....
Geschiedenis herhaalt zich want 12 jaar geleden stond ik in mijn trouwpak in de sneeuw...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
K dacht dat t wel kon, last van mn longen is een stuk minder. Maar ze hebben me naar huis gestuurd, niet verstandig.
Ben nog maar even gaan liggen, straks nl fotograferen bij Pop in top, rotzooi in mn longen lostrillen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Gefeliciteerd !quote:Op zaterdag 24 mei 2014 06:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geen baggerfoto's maar wel heel veel bagger, maar ja wat wil je na 85mm regen over de laatste 3 dagen.
Geschiedenis herhaalt zich want 12 jaar geleden stond ik in mijn trouwpak in de sneeuw...
Jammer dat er geen foto's zijn, Maar mooi dat het zo lekker ging!
![]()
Rechtse, gefeliciteerd!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dat is toch dat bandje dat je om je bovenarm moet dragen? Ik ben benieuwd hoe goed dat blijft zitten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:31 schreef Sjaapje het volgende:
Na Hats haar post over haar armband HRM en het feit dat ik dringend een HRM wou voor mijn LDL's heb ik dan toch de grote stap gezet, niet voor de Mio Link zoals Hats maar voor de Scosche Rythm+, de ervaringen op DCrainmaker zijn precies wat positiever. En 10% korting, wat totaal op 74 euro inclusief verzending brengt, blij!![]()
Het lopen is alweer gedaan voor vandaag
Banaantje gegeten, kleren aan en de deur uit. Ter plekke de route een beetje verzonnen, het idee was dat het een duurloopje zou worden met als enige doel een beetje constant rond 5 min/km te zitten. Da's nog wel aardig gelukt. Het was ook al best wel warm.
Ik heb bedacht dat ik na de Roparun en de laatste 2 runs van het seizoen (volgend weekend en over 3 weken) maar eens wat met intervallen moet gaan doen. Kijken of de snelheid nog wat omhoog kan. Ik heb vanaf het meer serieus beginnen met lopen in december eigenlijk alleen nog maar duurloopjes gedaan.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/345233354/14083692It has to mean something
Boven of onderarm, reacties tot nu toe zeiden van wel... We zullen zien, binnen 10 dagen ofzo .quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:38 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is toch dat bandje dat je om je bovenarm moet dragen? Ik ben benieuwd hoe goed dat blijft zitten.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Mogge![]()
Erg leuke reactie van de loopgroep waar ik me voor de LDL wil aansluiten. Willen me graag begeleiden bij het trainen naar de Oostland HM. Dát alleen al![]()
Als er genoeg animo is, wil hij zelfs een Oostland groep gaan samenstellen! Ik ben uitgenodigd om morgen langs te komen om eens te babbelen en natuurlijk een LDL mee te pakken (9:00 u). Tempo komt geheel overeen met die van mij: 6:40 minkm
![]()
![]()
Dat is overigens sneller dan mijn tempo voor de training naar de CPC, want trainde toen liever een groep te laag (6:50), dan te hoog (6:00 minkm).
![]()
klinkt goed, mooie aanloop naar de Oostland HM Quoi!
zeker als ze ook nog jouw tempo lopen
6:40quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:12 schreef Quoi het volgende:
Mogge![]()
Erg leuke reactie van de loopgroep waar ik me voor de LDL wil aansluiten. Willen me graag begeleiden bij het trainen naar de Oostland HM. Dát alleen al![]()
Als er genoeg animo is, wil hij zelfs een Oostland groep gaan samenstellen! Ik ben uitgenodigd om morgen langs te komen om eens te babbelen en natuurlijk een LDL mee te pakken (9:00 u). Tempo komt geheel overeen met die van mij: 6:40 minkm
![]()
![]()
Dat is overigens sneller dan mijn tempo voor de training naar de CPC, want trainde toen liever een groep te laag (6:50), dan te hoog (6:00 minkm).
Jammer dat het voor mij wat ver weg is, als ze voor de Lissabon HM trainen... Ah well, daar kom ik met HAAG ook wel
Hoe was het gister?
Precies! Heb jij ambities richting HM Lissabon dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
6:40
Jammer dat het voor mij wat ver weg is, als ze voor de Lissabon HM trainen... Ah well, daar kom ik met HAAG ook wel
Hoe was het gister?![]()
Gister had een heule boel met hardlopen te maken. 5 km door mul zand, prachtige lucht, mooie sliert gekke mensen. Ik heb best afgezien en heb snel gelopen. Was dus gewoon een goede krachtoefening
tikte ik nu een verslagje?![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Quoi op 24-05-2014 10:10:27 ]![]()
Als je een LDL op 6:40 loopt, op welk tempo zou je dan ongeveer je HM willen lopen? Ik ben benieuwd naar dat verschil.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:12 schreef Quoi het volgende:
Mogge![]()
![]()
![]()
Leef je in een tijdszone van een week? Marikenloop was toch vorige week al.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
* ..-._---_-.- duikt zijn bed weer in.
MarikenloopJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
6:00 minkm zou mooi zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je een LDL op 6:40 loopt, op welk tempo zou je dan ongeveer je HM willen lopen? Ik ben benieuwd naar dat verschil.
[..]
Leef je in een tijdszone van een week? Marikenloop was toch vorige week al.![]()
![]()
Nofi.. Hamerde jij er voorheen juist niet op dat het verschil tussen ldl en wedstrijdtempo "groot" moest zijn? Of is dat het wedstrijdtempo van een 10K?quote:
Als het zo werkt dan moet je het natuurlijk zo doen natuurlijk, mij heeft die opmerking of discussie wat destijds een keer ontstond in ieder geval wel sneller gemaakt dus dank daarvoor
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier ook, ook geen shirt wat me over de streep trekt. Ken het parcours nu ook welquote:
Zit al in mijn hardloopkleren klaar voor straks
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Shirt of iets trekt mij ook niet over de streep, maar mijn PR daar aanscherpen wel een klein beetje. Eigenlijk zou je iets 2 keer moeten doen zodat je de tweede keer sneller kan zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier ook, ook geen shirt wat me over de streep trekt. Ken het parcours nu ook wel
Zit al in mijn hardloopkleren klaar voor straks
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik was toch niet zo gelukkig met m'n HRM vandaag, hij zei de hele tijd dat m'n hartslag hoger was dan de bedoeling was
Héél erg langzaam m'n rondje gehobbeld. Maar omdat ik de vorige keer zo lyrisch was over delen van dat rondje, had ik een camera meegesleurd om foto's te kunnen maken. Daardoor ook wel vrij veel stilgestaan. Fotoverslag volgt nog.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nofi.. Hamerde jij er voorheen juist niet op dat het verschil tussen ldl en wedstrijdtempo "groot" moest zijn? Of is dat het wedstrijdtempo van een 10K?
Als het zo werkt dan moet je het natuurlijk zo doen natuurlijk, mij heeft die opmerking of discussie wat destijds een keer ontstond in ieder geval wel sneller gemaakt dus dank daarvoorSta ik ook nog steeds achter. Ik denk ook dat 6:00 minkm "mooi" is, maar dat er meer in zit. Ongeveer 1 min tussen duurlooptempo en wedstrijdtempo. Zou betekenen 5:40-50 minkm.
In de praktijk: voor de CPC trainde ik op 6:50-7:00 en liep ik een constante 6:20 tijdens de wedstrijddag. Ook daar zat trouwens meer in![]()
![]()
Leukquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:32 schreef hatsaflats het volgende:
Ik was toch niet zo gelukkig met m'n HRM vandaag, hij zei de hele tijd dat m'n hartslag hoger was dan de bedoeling was
Héél erg langzaam m'n rondje gehobbeld. Maar omdat ik de vorige keer zo lyrisch was over delen van dat rondje, had ik een camera meegesleurd om foto's te kunnen maken. Daardoor ook wel vrij veel stilgestaan. Fotoverslag volgt nog.
Omdat je stopt, foto's maakt en dan weer verder loopt is je hartslag misschien ook hoger dan dat je constant langzaam hobbelt?![]()
Stipjestreep ervaart de naweeënquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je een LDL op 6:40 loopt, op welk tempo zou je dan ongeveer je HM willen lopen? Ik ben benieuwd naar dat verschil.
[..]
Leef je in een tijdszone van een week? Marikenloop was toch vorige week al.
Nah, ik had het meteen vanaf km 1 ook. Misschien ook deels door m'n rugzak, dat dat weer even wennen is. Maakt verder ook niet uit. Ik heb gewoon op m'n dooie gemakje lekker een rondje gehobbeld en wat matige foto's gemaaktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuk
Omdat je stopt, foto's maakt en dan weer verder loopt is je hartslag misschien ook hoger dan dat je constant langzaam hobbelt?Nu eens zien hoe ik die meuk makkelijk uit iPhoto krijg.
![]()
Ik moet mijzelf echt steeds dwingen om langzamer te lopen tijdens een LDL. Ik zou iets van 07:10-07:20 moeten blijven maar op de een of andere manier loop ik op automaat in 07:00.
Niet zo'n heel groot verschil natuurlijk maar HM snelheid gok ik ongeveer op 6:30-6:40 , daar teken ik in ieder geval voor als ik dat zo lang mag volhouden.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat zou leuk/fijn/gezellig zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:56 schreef E.T. het volgende:
Guppy! Misschien ga ik wel met je meelopen vrijdag.. Voor vrijdag staat er toch al een duurloop van een km of 10 door de veluwse bossen op het programma.. Hou nog wel even wat slagen om de arm... als ik ga, schrijf ik me wel daar pas in, maar hij ziet er wel leuk uit
En Gup en ik kunnen heel goed samen zwijgend naast elkaar lopen![]()
Kijk maar even wat je doet hoor, voel je niet verplicht. Je kunt je op de dag zelf gewoon nog inschrijven
![]()
En inderdaad, wij kunnen heel goed samenlopen zonder iets te zeggen
Ik ookquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier ook, ook geen shirt wat me over de streep trekt. Ken het parcours nu ook wel
Zit al in mijn hardloopkleren klaar voor straks![]()
Succes en veel plezier vandaag!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Misschien wel... M'n pa loopt daar de M en ik ga mee. Keuze tussen 6,5km funrun en HM op die dag. Eerste kan ik, tweede lijkt me nog veel leukerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Precies! Heb jij ambities richting HM Lissabon dan?![]()
Gister had een heule boel met hardlopen te maken. 5 km door mul zand, prachtige lucht, mooie sliert gekke mensen. Ik heb best afgezien en heb snel gelopen. Was dus gewoon een goede krachtoefening
tikte ik nu een verslagje?![]()
En verslagje!
Tof dat het een echt leuk loopevenement was
Oehquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:12 schreef Quoi het volgende:
Mogge![]()
![]()
![]()
dat klinkt op zich als iets waar ik ook wel mee zou kunnen meekomen
En sowieso superleuk dat ze voor jou heel geschikt zijn![]()
RD: gefeliciteerd!!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Yeah, geweldige tips!
http://www.runnersworld.c(...)ose-belly-fat?page=1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Als je goed traint dan zou dat moeten lukken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
KloptSta ik ook nog steeds achter. Ik denk ook dat 6:00 minkm "mooi" is, maar dat er meer in zit. Ongeveer 1 min tussen duurlooptempo en wedstrijdtempo. Zou betekenen 5:40-50 minkm.
In de praktijk: voor de CPC trainde ik op 6:50-7:00 en liep ik een constante 6:20 tijdens de wedstrijddag. Ook daar zat trouwens meer in
Mijn LDL's gaan ook rond 6.40 en mijn HM ging op 5.12. (wellicht kunnen mijn LDL's wel weer sneller, maar dat gesukkel is stiekem best fijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je goed traint dan zou dat moeten lukken.
Mijn LDL's gaan ook rond 6.40 en mijn HM ging op 5.12. (wellicht kunnen mijn LDL's wel weer sneller, maar dat gesukkel is stiekem best fijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
Yeah, geweldige tips!
http://www.runnersworld.c(...)ose-belly-fat?page=1Kijk ik verkeerd of is het gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je moet natuurlijk niet zoveel sec of minuten per km langzamer te lopen dan je geplande wedstrijd tempo.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik moet mijzelf echt steeds dwingen om langzamer te lopen tijdens een LDL. Ik zou iets van 07:10-07:20 moeten blijven maar op de een of andere manier loop ik op automaat in 07:00.
Niet zo'n heel groot verschil natuurlijk maar HM snelheid gok ik ongeveer op 6:30-6:40 , daar teken ik in ieder geval voor als ik dat zo lang mag volhouden.
Als je lekker loop met 7/km en daar een niet al te hoge hartslag bij hebt zou ik dat lekker doen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is ook weer zo. Ik loop nu 14 km erg comfortabel op 6:40, dus wil dat gewoon doorzetten. Theorie en praktijk mogen best wat afwijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet zoveel sec of minuten per km langzamer te lopen dan je geplande wedstrijd tempo.
Als je lekker loop met 7/km en daar een niet al te hoge hartslag bij hebt zou ik dat lekker doen.
En nu komt er volgens de normale gang van zaken hier vaak iemand langs die zegt: Als je maar lol hebt![]()
![]()
Ik ben er ook een ramp in. Ik kan 7.00 al.niet eens. Gisteren rond de 6.30 gelopen maar liep niet echt lekker. Maar wil het wel leren. Schijnt goed te zijn voor me, rustig lopen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
Niet zo'n heel groot verschil natuurlijk maar HM snelheid gok ik ongeveer op 6:30-6:40 , daar teken ik in ieder geval voor als ik dat zo lang mag volhouden.
HM zou ik het liefst rond de 6.00 lopen. Maar weet niet of dat lukt. Ff kijken hoe het gaat als ik weer op dreef ben met lopen. Heb deze week wel weer 20 km gelopen (incl wat wandelen en op rustiger tempo dan normaal) dus het lijkt alweee ergens op
Fotoverslagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iets grotere foto's:
https://www.flickr.com/photos/32612365@N06/with/14070199700![]()
Nijntjes!!wat een boel
Ik word daar ook blij vanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, echt heel veel! Het werkt op mij echt als een blikje blijheideen beetje net als van lammetjes ook, maar die verliezen hun uitwerking als ze groeien. Konijntjes zijn tijdloos, wat dat betreft
![]()
Maar, sowieso een erg mooie route hoor![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En jonge gansjes/eendjes/zwaantjes vind ik ook leuk. Gisteren een hoop gezienquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik word daar ook blij vaneen beetje net als van lammetjes ook, maar die verliezen hun uitwerking als ze groeien. Konijntjes zijn tijdloos, wat dat betreft
![]()
Maar, sowieso een erg mooie route hoor!
Oh jaaa van die bolletjes pluisquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En jonge gansjes/eendjes/zwaantjes vind ik ook leuk. Gisteren een hoop gezien
HatsLeuk verslag!
Die konijnen wisten gewoon dat je kwam. Waren allemaal netjes verspreid over je route gaan klaarzitten("bunny1 aan bunny2-over-daar komt ze-over-")
Goed.... koffie dan maar![]()
![]()
BabydierenMaar lammetjes zijn het idd wel snel kwijt. Dan word ik er altijd een beetje chagrijnig van, dat ze nu alweer zo groot en stom zijn.
Haha, dat lijkt me een goed idee!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:33 schreef Quoi het volgende:
HatsLeuk verslag!
Die konijnen wisten gewoon dat je kwam. Waren allemaal netjes verspreid over je route gaan klaarzitten("bunny1 aan bunny2-over-daar komt ze-over-")
Goed.... koffie dan maar![]()
Mijn eerste 5 km jeejen 5 bekertjes waaronder een nieuwe voor de 5
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
![]()
![]()
Goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijlpaal!!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De rest van de lopers ook allemaal heel veel plezier en succes!![]()
Zet hem op Guard, niet teveel zuipen he![]()
![]()
TPFantastische mijlpaal!
Vanmiddag 5km loopje. Ga m'n maat hazen, die wil 27 lopen. Ben benieuwd of het lukt, het is klammig en de biertjes smaakten mooi gisteren..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Konijntjes! D'awwwww.Ik heb altijd een tic dat ik heel blij naar ze ga zwaaien als ik er voorbij loop. Ook als ik met de groep ben.
Zo, ik ga ook naar de brouwerij. Het weer is ideaal, de fietstocht er naartoe net zo lang als het aantal kilometers dat ik ga lopen. Ich bin gespannt.![]()
![]()
![]()
Yyyyyeaaaaaahhhhh!!!! Felicitaties, ze zijn er voor jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Park waar ik vandaag bijvoorbeeld geloop heb staan ezel veulentjes enzo die kijken je heel geïnteresseerd aan als je langsloopt. Zal maandag eens kijken of ik kans heb er een foto van te maken die zijn zo schattig
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik heb vandaag trouwens voor het eerst echt weer last van hooikoorts. Heeft, gezien de niet-winter, nog lang geduurd… Hopelijk trekt t ook snel weer weg![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat moet toch makkelijk lukken? Dat is langzamer dan je HM tempo.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Vanmiddag 5km loopje. Ga m'n maat hazen, die wil 27 lopen. Ben benieuwd of het lukt, het is klammig en de biertjes smaakten mooi gisteren..![]()
Ik heb nieuwe schoenen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
This post is worthless without picsquote:
Gefeliciteerd TP
Ik heb vanmorgen een lekker stukje gejogd. En morgen ga ik weer een klein stukje joggen, maar dan samen met mijn schoonvaderF means you're fucked![]()
Gefeliciteerd TP!!!
Zo naar de stad, startnummer voor de Vestingloop ophalen. En een nieuw petje halen. Want morgen wéér warm.![]()
![]()
Ik ga morgen weer een stukje hobbelen. Wellicht last-minute inschrijving voor de Royal Ten (5km). Of iets richting het strand. Zie wel
Nog steeds niet gevonden?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:12 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd TP!!!
Zo naar de stad, startnummer voor de Vestingloop ophalen. En een nieuw petje halen. Want morgen wéér warm.
Nope, nu moet ik ook wel zeggen dat ik niet heel goed gezocht heb. Hoopte dat ie vanzelf boven water zou komen.quote:Zo nog even zoeken dus eerst.
![]()
Straks, als je terugkomt uit de stadquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:18 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Nope, nu moet ik ook wel zeggen dat ik niet heel goed gezocht heb. Hoopte dat ie vanzelf boven water zou komen.Zo nog even zoeken dus eerst.
Incubatietijdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Leef je in een tijdszone van een week? Marikenloop was toch vorige week al.![]()
Ik ben snotverkouden en ben bang dat dat bij het supporteren bij de Marikenloop is gebeurd. Ik heb daar mijn flesje water onbeschermd gedeeld.
TP
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2014 12:23:22 ]![]()
![]()
![]()
Lekker, 5 bekertjes is wel heel tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ook weer bijna 11 km in de benen. Dacht mijn tempo van eerste 5 km niet vast te kunnen houden, maar lukte toch aardig.
www.endomondo.com/workouts/345316518/5539573![]()
Gisteren een klein rondje gerend. Nu een beetje gevoelige enkel, maar het valt wel mee... En nu aan het twijfelen of ik morgen wel of niet de Royal Ten zal lopen.
Ik neig naar wel, al is het maar om het gratis shirtje, dat je als bedrijvenloper krijgt. En ik heb al veel te lang stilgezeten. Ik ga het dan wel rustig aan doen, dit keer. PR zit er niet in.
TP, goed gedaan!
En douche-eendje: ook gefelicteerd!![]()
![]()
Yay!!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef douche-eendje het volgende:
Evy. Eindelijk
![]()
32 minuten gelopen zonder wandelmomenten, ging echt heerlijk vandaagZou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:41 schreef pijll het volgende:
Gisteren een klein rondje gerend. Nu een beetje gevoelige enkel, maar het valt wel mee... En nu aan het twijfelen of ik morgen wel of niet de Royal Ten zal lopen.
Ik neig naar wel, al is het maar om het gratis shirtje, dat je als bedrijvenloper krijgt. En ik heb al veel te lang stilgezeten. Ik ga het dan wel rustig aan doen, dit keer. PR zit er niet in.
Wat is rustig aan doen voor jou?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
In ieder geval boven de 55 minuten. Maar misschien dat ik het beste gewoon boven het uur kan gaan lopen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yay!!
[..]
Zou wel leuk zijn
Wat is rustig aan doen voor jou?
De R10 is gelukkig groot genoeg, met voldoende langzamere lopers, dat dat niet opvalt. En ik heb voldoende snelle collega's, dus voor het bedrijventeam hoef ik niet echt mijn best te doen.![]()
Gewoon rustig aan doen dusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:58 schreef pijll het volgende:
[..]
In ieder geval boven de 55 minuten. Maar misschien dat ik het beste gewoon boven het uur kan gaan lopen.
De R10 is gelukkig groot genoeg, met voldoende langzamere lopers, dat dat niet opvalt. En ik heb voldoende snelle collega's, dus voor het bedrijventeam hoef ik niet echt mijn best te doen.
Ca 1 uur is een prima tijd!
Als ik morgen ga lopen, ga ik ook niet voor PR op de 5km. Heel blijven voor de Golden Ten heeft prioriteit.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ben nog bezig met het opbouwschema voor de 15K (om daar vervolgens nog een kilometer aan te plakken voor de 10EM). Na de Dam tot Damloop wil ik gaan trainen voor een HM. De HM zelf wil ik combineren met een vakantie in het buitenland.
De Lissabon HM ben ik meerdere keren tegengekomen in dit topic, maar heb ontdekt dat de Istanbul () HM sinds dit jaar weer van start is gegaan.
Ach ja, eerst maar eens die 10EM zien te lopen...![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Kijk ik verkeerd of is het gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik hou het redelijk laag dan maar eigenlijk nog net 10 of 15 slagen te hoog. Plus, aan het einde, richting huis gaat er als vanzelf een sneller tempo op.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet zoveel sec of minuten per km langzamer te lopen dan je geplande wedstrijd tempo.
Als je lekker loop met 7/km en daar een niet al te hoge hartslag bij hebt zou ik dat lekker doen.
Ach misschien niet ideaal volgens het boekje, maar het loopt fijn, ik geniet en ben niet buiten adem.
Succes!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:36 schreef Guard het volgende:
Ik ga maar eens richting de Brouwerij start
Ik heb zojuist zo'n enorm gaye korte tight gekocht. Nu nog van die lange kousen erbij en dan is het plaatje wel ongeveer af. Maarja het is zomer straks dus je moet wat.It has to mean something
Misschien dan toch maar gaan, al is het maar om de.motivatie erin te houden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:41 schreef pijll het volgende:
TP, goed gedaan!
En douche-eendje: ook gefelicteerd!
Misschien kom ik wel even kijken bij yuki en jou.
T is jammer dat ik geen 10 km mag lopen, anders kon ik je hazen op eem tijd rond het uur.
Hier doet de heup ook een beetje lastig. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. T is geen pijn ofzo. Gewoon lastig. En ik ben nogal para met dit soort dingen.
En douche-eendje: ook yayyy voor jou
TP en DE
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Netjes!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef douche-eendje het volgende:
Evy. Eindelijk
![]()
32 minuten gelopen zonder wandelmomenten, ging echt heerlijk vandaag![]()
Toch even aangeven dat compressiekousen echtkunnen wezen.
Mijn vrouw was namelijk ook begonnen met hardlopen.
Schema op de telefoon, Renate 5K, goede loopschoenen aangemeten en gaan maar na een les of 3 kwam ze huilend van de kramp in de kuiten terug.
Les 4 ging al net zo rot en dus terug naar de hardloopwinkel. Het lag niet aan de schoenen en ze heeft een hele goede loop, misschien toch nog even proberen na wat rust te pakken.
Dat gedaan en weer overnieuw begonnen met het schema maar na een paar honderd meter weer hele erge kramp. Ik kan het niet inschatten maar wandelen naar huis was al moeilijk.
Dus vandaag naar de winkel voor een hardloopbroek en compressiekousen laten aanmeten.
Ze is net geweest en kwam als een blij ei weer terug!![]()
Geen kramp, wel wat zere kuiten maar hee, no pain no gain.
Wat fijn dat ze er zoveel profijt van heeft! Nu kan ze weer lekker verder met opbouwen (voorzichtig)
Ja, nu vechten wie het eerst mag lopen en wie op de kinderen mag passen.
Zeg, die Panda Plint die nu ineens vriendjes is met iedereen op endomondo, heeft iemand hem ooit ergens gespot? Zijn nick 'Panda' heeft 45 posts en voor zover ik kan zien nog nooit in het hardloop topic. Weet iemand wie het is?***![]()
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef douche-eendje het volgende:
Evy. Eindelijk
![]()
32 minuten gelopen zonder wandelmomenten, ging echt heerlijk vandaagI solemnly swear i'm up to no good![]()
Jij ook!quote:
Bedankt voor alle lieve reacties, ik ga hem woensdagavond maar eens vieren bij de alkmaar city runStartnummer is binnen.
Wel bizar hoe anders het deze keer is gegaan met Evy, was ooit al eens 2x eerder begonnen maar nooit uitgelopen. Nu had ik de luxe dat ik met bootcamp al zoveel loop dat ik niet bepaald 'groen' was dus ook ergens bij les 18 begonnen ben deze keer.![]()
Volgens mij heeft hij hier wel eens gepostquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg, die Panda Plint die nu ineens vriendjes is met iedereen op endomondo, heeft iemand hem ooit ergens gespot? Zijn nick 'Panda' heeft 45 posts en voor zover ik kan zien nog nooit in het hardloop topic. Weet iemand wie het is?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben vanmorgen een hoop bootcampers tegengekomen in het Heilooerbos, was jij daar ook?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij ook!
Bedankt voor alle lieve reacties, ik ga hem woensdagavond maar eens vieren bij de alkmaar city runStartnummer is binnen.
Wel bizar hoe anders het deze keer is gegaan met Evy, was ooit al eens 2x eerder begonnen maar nooit uitgelopen. Nu had ik de luxe dat ik met bootcamp al zoveel loop dat ik niet bepaald 'groen' was dus ook ergens bij les 18 begonnen ben deze keer.
Ze hebben dit jaar de 10km van de Alkmaar City Run aangepast en ze doen iig heel erg hun best om optimaal gebruik van de stad te maken:
De 5 is ook ietsje anders trouwens, met een "pittige klim" en een "steile afdaling" bij de molen van Piet
Ik kom wel even jompelen, trouwens.![]()
Het was leuk, de Trappistenloop.
Mini meets gehad met fa-tum en Cee (dat was wel een hele snelle meet)
Kwam voor de race nog mede-Berlijn gangers tegen, waarvan er een geen startnummer had, dus die was meteen tassendrager
Loopje zelf was leuk. Start onder de mouterijtoren, waar een schrale bierlucht hing. Langs de expeditie, letterlijk tussen de pallets kratten en fusten lopen. Vervolgens langs de kwekerij en de kassen en hop de bossen in, om een ven en later langs de kloostermuren en door de kloostertuin weer terug. Onder een mooie bomenhaag weer richting binnenterrein van de Brouwerij. Het "pittige" parcours was dus bospaadjes afgewisseld met asfalt.
Twee rondjes gelopen, wat 10 km zou moeten zijn, maar de polar zegt 9,5 km, al was die meer dan eens GPS signaal kwijt). Ik heb lekker gelopen
Cee nog zien finishen, die heeft toch de 10 gelopen volgens mij.
La Trappe Puur als drankje na een loopje was niet echt een succes. Niet smerig of zo, maar ook niet echt super lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:07 schreef Guard het volgende:
Kwam voor de race nog mede-Berlijn gangers tegen, waarvan er een geen startnummer had, dus die was meteen tassendrager
Loopje zelf was leuk. Start onder de mouterijtoren, waar een schrale bierlucht hing. Langs de expeditie, letterlijk tussen de pallets kratten en fusten lopen. Vervolgens langs de kwekerij en de kassen en hop de bossen in, om een ven en later langs de kloostermuren en door de kloostertuin weer terug. Onder een mooie bomenhaag weer richting binnenterrein van de Brouwerij. Het "pittige" parcours was dus bospaadjes afgewisseld met asfalt.
Twee rondjes gelopen, wat 10 km zou moeten zijn, maar de polar zegt 9,5 km, al was die meer dan eens GPS signaal kwijt). Ik heb lekker gelopen
Cee nog zien finishen, die heeft toch de 10 gelopen volgens mij.
La Trappe Puur als drankje na een loopje was niet echt een succes. Niet smerig of zo, maar ook niet echt super lekker.Dat is juist de enige La Trappe die ik te hachelen vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest is zo zoet!
Maar klinkt wel als een leuk loopje! En erg nette tijd, zeker als het wel 10km was!![]()
Leuk zo kriskras door de stad!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen een hoop bootcampers tegengekomen in het Heilooerbos, was jij daar ook?
Ze hebben dit jaar de 10km van de Alkmaar City Run aangepast en ze doen iig heel erg hun best om optimaal gebruik van de stad te maken:
[ afbeelding ]
De 5 is ook ietsje anders trouwens, met een "pittige klim" en een "steile afdaling" bij de molen van Piet
Ik kom wel even jompelen, trouwens.
Ik denk alleen wel dat er heel weinig asfalt is in dit parcours...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Bijzonder parcours. Ik hou daar wel van, maar kan me goed voorstellen dat serieuze lopers daar gek van zouden worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Nee, wij hebben trainingen op dinsdag&donderdagavond en zondagochtend in westerhout e.o.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen een hoop bootcampers tegengekomen in het Heilooerbos, was jij daar ook?
[ afbeelding ]
Die pittige klim en afdaling doen we regelmatig bij bootcamp dus dat zal leuk zijnik doe de 5km. Het is wel echt een mooie route!
![]()
Je hebt bijna elk straatje in de vesting gehad zoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga straks eens wat anders dan anders doen. Laat me zo´n 6km van huis droppen en ga terug rennen, nu niet op tijd maar 1km rennen (gewoon tempo) en 500m rustig wandelen. Even wat rustiger aan doen, nog steeds niet topfit en moet vanmiddag ook nog vrij intensief badmintonnen
En ik ben érg benieuwd naar de foto van Cynic in zijn nieuwe outfit
Is goed voor je kaartjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:21 schreef pijll het volgende:
[..]
Bijzonder parcours. Ik hou daar wel van, maar kan me goed voorstellen dat serieuze lopers daar gek van zouden worden.
Ik probeerde het op aan akkoordje te gooien met mijn ex. Ze zou vrijdag de kinderen komen brengen. Dus mijn idee was een beetje op tijd komen, dan kan ik lopen. Ook eventueel de kidsrun.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat jammer dat je niet meer mee kunt doen!Hoe komt het?
Maar zij heeft Hemelvaartsdag 's avonds iets en wilde de kinderen graag donderdag komen brengen. En aangezien ik ze dan een dagje extra heb, hebben we dat afgesproken.
Alleen lopen en op de kinderen letten is niet zo'n handige combi. Dus tenzij ik nog oppas kan regelen wordt het hooguit supporteren...![]()
Ja, dat is inderdaad een logistiek gedoetje… Maar gelukkig is dat het enige, en is er geen blessureleedquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:32 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik probeerde het op aan akkoordje te gooien met mijn ex. Ze zou vrijdag de kinderen komen brengen. Dus mijn idee was een beetje op tijd komen, dan kan ik lopen. Ook eventueel de kidsrun.
Maar zij heeft Hemelvaartsdag 's avonds iets en wilde de kinderen graag donderdag komen brengen. En aangezien ik ze dan een dagje extra heb, hebben we dat afgesproken.
Alleen lopen en op de kinderen letten is niet zo'n handige combi. Dus tenzij ik nog oppas kan regelen wordt het hooguit supporteren...
Gelukkig niet inderdaad! Vanmorgen gewoon lekker getraind. Omdat we een soort duurloop deden van zo'n 10 km (plan was officieel rustig heen en snel terug, 4 keer 2,5 km), heb ik dit gebruikt als testloop voor de 10 km wedstrijd. En dat ging lekker. Eerste 6 km samen gelopen, daarna haakte mijn medeloopster af en het restant alleen gelopen. Ik kon de laatste anderhalve km nog versnellen en voor mijn doen aardig gesprint op het eind.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een logistiek gedoetje… Maar gelukkig is dat het enige, en is er geen blessureleed
Conclusie: ik kan hazen voor de 10 km onder het uur!![]()
Wij hebben de startnummers opgehaald voor de Vestingloop. En een fles Clynelish (14y) gehaald bij de Whiskykoning![]()
En een nieuw petje voor Gogo?![]()
Ik heb 6km afgelegd, en toen was ik er wel klaar mee! Veel te warm! Als ik dinsdag weer ga, moet ik toch m'n waterbelt maar weer meenemen…[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nope, vergeten. Morgen maar zonder, deed ik vorig jaar altijd. En als ik hem echt mis koop ik wel gelijk een nieuwe volgende week.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:09 schreef Guppyfriend het volgende:
En een nieuw petje voor Gogo?![]()
Ik heb 6km afgelegd, en toen was ik er wel klaar mee! Veel te warm! Als ik dinsdag weer ga, moet ik toch m'n waterbelt maar weer meenemen…![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:11 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Nope, vergeten. Morgen maar zonder, deed ik vorig jaar altijd. En als ik hem echt mis koop ik wel gelijk een nieuwe volgende week.
Zeebodemloop was warm! HM gedaan in 1:51:02, mijn Garmin zei weer 200 meter korter, terwijl dit een gecertificeerde is.
Route was veel meer trail dan ik had verwacht! Later een verslagje
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik word ook altijd blij van beestjes (behalve vervelende insecten), ik loop graag door de natuurquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, echt heel veel! Het werkt op mij echt als een blikje blijheid![]()
![]()
![]()
![]()
Wat goed zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:07 schreef Guard het volgende:
Ja ik had last van pre-run paniek en haast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je me zien finishen?
Die laatste meters gingen niet van harte, echt, ik had het gehad. Maar het was wel een geweldig leuke loop! Mooie omgeving, veel variatie en dat patertje aan het einde van de ronde met z'n camera!
![]()
Bij aankomst op het terrein mijn loopgroep opgezocht, elkaar moed ingesproken en succes gewenst en op weg naar de "kleedkamer" (serieus, wat voor hobbygarage was dat?) nog even een flitsmeet met Guard gehad.
Ik was van plan om 5 km te lopen en als het echt écht mee zou zitten met het parcours en mijn gemoedstoestand dan zou ik er misschien, heel misschien een rondje aan plakken. En dat heb ik dus gedaan want de eerste ronde ging heerlijk. 10 kilometer it is! In mijn enthousiasme heb ik de waterpost bij de passage genegeerd en daar had ik bij de eerste bocht, op weg naar de 6 km, al spijt van. Want het zou nog een tijdje duren voordat ik kon gaan drinken en de eerste ongemakken begonnen zich aan te dienen. Ik wilde pas stoppen bij het drinken dus zo ben ik nog tot 7,5 km doorgehobbeld.
EIN-DE-LIJK, daar stonden ze, mijn helden met de bekertjes water. Daar heb ik even wat gelopen en gedronken om niet meteen die paar mililiter vocht dat in het bekertje zat in m'n gezicht te gooien maar deze met beleid te consumeren. En dooorrrrrr. 50 meter voor me en 50 meter achter me liepen mensen, ik was alllll byyyy myselllllllf, in de natuur, naar mijn eigen gezucht en gesteun aan het luisteren. Tot ik bij de laatste kilometer stemmen achter me hoorde (een man en een vrouw) die elkaar aan het aanmoedigen waren om mij in te halen. Als het er nog in had gezeten zou ik op dat moment nog een laatste sprint hebben getrokken om ze dat niet voor elkaar te laten krijgen maar ik dacht fuck it, haal me maar lekker in, het is nog tienduizendmiljoenmiljard centimeter tot aan de finish en ik heb amper reserves.
Jut en Jul heb ik lekker laten passeren en zodoende finishte ik, onder aanmoediging van m'n groepje (sommigen hadden de 5km gedaan, anderen waren al even binnen) op 1.00.00. Maaarrrrr volgens mijn Garmin op 59.52.
En toen was het tijd voor de derde ronde, op het terras. Proost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geniaal. Echt geniaal.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:01 schreef Quoi het volgende:
![]()
![]()
![]()
G.R. (+ ander bekend icoon) staat in de Runner's World!![]()
![]()
Pagina 90, startnummer 18 (+ 1)![]()
De trappistenloop stond vandaag voor mij in het teken van de onthaasting, maar wat wil je in zo'n omgeving. Ik was er 1,5uur te vroeg want er waren files verwacht. Maar hé ik had wel parkeerplek.Vlak voor de start Guard ontmoet: "is hij het? ja hij lijkt op zijn foto" Cee niet, maar ik weet ok niet hoe zij eruit ziet.
Opeens.. lopen en ik had nog geen signaal op mijn horloge. Rustig beginnen en lekker het bos in. Heerlijk mul en kuilen en wortels. Na 1 km losse veter![]()
En wat loopt dat bospad traag. Na 2,5 km een waterpost, maar niet gedaan.
Wel even gewandeld. Na het ven eindelijk asfaltmaar ook zon
![]()
Lekker weer voor het terras en weer even wandelen, arggh dat schiet niet op.
Toen ik de kloostertuin uitkwam stond broeder Wigbert klaar met zijn fototoestel, alleen keek hij net even de andere kant op. En toen eindelijk finish en water!
En niet op de klok gekeken en horloge pas uit toen ik ging zitten.
Dus die tijd klopt niet.
Wel een hele leuke loop. Guard zal wel een snellere tijd hebben.
Volgend jaar weer.
De terugweg wel dikke file, in 2 uur thuis ipv 1 uur.
Wel even een flurry gehaald, omdat het kan.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:36 schreef Fa-tum het volgende:
De trappistenloop stond vandaag voor mij in het teken van de onthaasting, maar wat wil je in zo'n omgeving. Ik was er 1,5uur te vroeg want er waren files verwacht. Maar hé ik had wel parkeerplek.
Vlak voor de start Guard ontmoet: "is hij het? ja hij lijkt op zijn foto" Cee niet, maar ik weet ook niet hoe zij eruit ziet.
Opeens.. lopen en ik had nog geen signaal op mijn horloge. Rustig beginnen en lekker het bos in. Heerlijk mul en kuilen en wortels. Na 1 km losse veter![]()
En wat loopt dat bospad traag. Na 2,5 km een waterpost, maar niet gedaan.
Wel even gewandeld. Na het ven eindelijk asfaltmaar ook zon
![]()
Lekker weer voor het terras en weer even wandelen, arggh dat schiet niet op.
Toen ik de kloostertuin uitkwam stond broeder Wigbert klaar met zijn fototoestel, alleen keek hij net even de andere kant op. En toen eindelijk finish en water!
En niet op de klok gekeken en horloge pas uit toen ik ging zitten.
Dus die tijd klopt niet.
Wel een hele leuke loop. Guard zal wel een snellere tijd hebben.
Volgend jaar weer.
De terugweg wel dikke file, in 2 uur thuis ipv 1 uur.
Wel even een flurry gehaald, omdat het kan.![]()
Ik zou vandaag mijn maat hazen naar 27 min op de 5k. Horloge pacer op 5.20 en gaan. We liepen gelijk al te snel maar mijn maat dacht het wel vol te kunnen houden. Dus zo zijn we mooi rond 25 rond geëindigd! Mijn maat dacht van me weg te kunnen lopen met een iets te vroeg gestarte eindsprint maar ik kon hem nog mooi even voorbij blazen op t end! Leuke ervaring voor hem, en als het 5k was (geen satellietontvangst in tunnel) een PR ook nog.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Snelheid komt wel, supergoed gedaan! Ook jompels voor Guard,Cee en Semtex!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:39 schreef Fa-tum het volgende:
Horloge zegt 37,32 dus rete traag
Nou ja september vredesloop en in de tussentijd gewoon doorgaan![]()
Even een snelle reactie vanaf een helaas niet zo zonnig Tenerife vandaag (maar dat is wel een goed excuus om straks even een rondje te lopen)
Ik las de eerste 5 km van TP![]()
En toffe verslagen van loopjes.![]()
Ik ben benieuwd naar het verslag van Semtex. Als de zeebodemloop tof is gaat hij op mijn lijstje voor volgend jaar."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Iemand bij die loop loop zei, het is geen 5, maar 4,6. Hoe zou hij dat gemeten hebben? Er zat namelijk een lange tunnel in waarbij de satellietontvangst wegviel. Met een footpod kun je geen afstand meten toch?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goed gelopen hoor, het was ook geen parcours voor toptijden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:39 schreef Fa-tum het volgende:
Horloge zegt 37,32 dus rete traag
Nou ja september vredesloop en in de tussentijd gewoon doorgaan
Ik heb die klok bij de finish nooit gezien, hoorde en zag later pas dat ze die voor die kratten hadden gezet![]()
Ik vond het wel een leuke loop, ik weet alleen niet of de fotobroeder mij op de foto heeft gezet, ondanks dat ie 2 kansen heeft gehad
Mooie tijd, Cee!!
En ook Fa-tum goed gelopen
Benieuwd naar verslag van Sem
Zo zag het er niet uit, ik vond het er nog soepel uit zienquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik had last van pre-run paniek en haast.Heb je me zien finishen?
Die laatste meters gingen niet van harte, echt, ik had het gehad.
![]()
voor de Trappisten en Sem
Net terug van een tussendoorloopje, 4x1km en 500m wandelen. Ging redelijk, eerste km weer bergaf, dus nieuw bekertje met 1sec verbeteringIn de laatste km een dipje, niet omdat ik stuk zat (mwa, dat ook), maar omdat de Napolitano weer losliep en zeer geinteresseerd was in een hardjogger
En ze zijn best ontzagwekkend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: 6 bekertjes deze week
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:11 schreef flipsen het volgende:
Net terug van een tussendoorloopje, 4x1km en 500m wandelen. Ging redelijk, eerste km weer bergaf, dus nieuw bekertje met 1sec verbeteringIn de laatste km een dipje, niet omdat ik stuk zat (mwa, dat ook), maar omdat de Napolitano weer losliep en zeer geinteresseerd was in een hardjogger
[ afbeelding ]klinkt bekend ben er ook eens twee tegengekomen die vrolijk losliepen, nu ben ik niet zo bang aangelegd wat honden betreft maar nu ging ik wel even wandelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: 6 bekertjes deze week![]()
![]()
Holy shit, wat een enorm beest!
En toch heeft die kop iets liefs en sulligs...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:11 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]Wat een bijzondere honden zijn dat he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: 6 bekertjes deze week
Een hardloopheld uit de regio. Iemand die waarschijnlijk al decennialang aan vele trimloopjes meedoet. Hij is een echte liefhebber waarvoor ik eigenlijk alleen maar bewondering kan hebben. Ik word altijd blij van die man, al ken ik hem totaal niet. Dat laatste moet zo blijven. Helden moeten mythisch blijven.quote:![]()
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef douche-eendje het volgende:
Evy. Eindelijk
![]()
32 minuten gelopen zonder wandelmomenten, ging echt heerlijk vandaag![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: