SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Willekeurige afgeronde haakkunsten uit de vorige OP:
Suzie:
HannaHaak:
SunnytheSun:
Sarabi:
Kirsten:
Spuuglokje:
Hook on![]()
Omdat er zoveel prachtwerkjes en ware kunststukken gehaakt zijn in het vorige topic is het niet haalbaar om alle afgeronde werkjes te laten zien. Laat dat niet de pret drukken![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Dottey op 24-05-2014 17:21:08 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik weet niet zeker of het mutsje het voor het oog meer in verhouding zou trekken.. twijfel dus nog.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:23 schreef DonnaRush het volgende:
Jammer Sunnythesun. Ik zou het dan denk ik maar zo laten, tenzij het je echt heel erg stoort.
Deze zijn het: http://karinaandehaak.blo(...)er-1893-patroon.htmlquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:23 schreef DonnaRush het volgende:
Sarabi, of een ander die het weet. Welk patroon is van die onderzetters? Ik wil er een paar maken voor m`n oma haar verjaardag. Ik heb wel andere patronen, maar die vind ik niet zo mooi als deze!
Jammer Sunnythesun. Ik zou het dan denk ik maar zo laten, tenzij het je echt heel erg stoort.
Ik ben ook nog bezig met Kira en een deken en een VW busje. Heb een hele tijd niet gehaakt, maar gisteren weer 2 paar babyslofjes uit de haaknaald getoverd. Heb de smaak weer te pakken. En we zijn druk bezig in mijn hobbykamer, heb een super mooie oude kast met vitrine gekocht en opgeknapt, daar moet straks wel wat moois in staan natuurlijk!
Oh dat is moeilijk inderdaad. Ik dacht eerst ook dat m`n Kira hoofd veel te groot werd, maar door de muts zag het er wel ineens veel beter uit. Ben nu met het lichaam bezig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het mutsje het voor het oog meer in verhouding zou trekken.. twijfel dus nog.
Nee? Ik had dacht ik van iedereen iets erin gezet wat af was. Kan je het even linken? Dan zet ik het erbijquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:10 schreef Amnistia het volgende:
Mijn gehaakte dingen staan niet eens in fe openingspost
Kan via de mobiele app niet linken blijkbaar maar dit zijn de 2 foto's.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee? Ik had dacht ik van iedereen iets erin gezet wat af was. Kan je het even linken? Dan zet ik het erbij
Ja, het trekt teveel van mobiele users, vandaar de 5-werkjes-' regel' .Ik vind het ook een beetje raar als mensen verontwaardigd zijn als hun werkje niet in de OP staat, als ik heel eerlijk benquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:00 schreef trui het volgende:
eigenlijk is 't niet eens de bedoeling om van iedereen wat in de OP te zetten, omdat dat wel een erg groot beroep doet op het werkgeheugen (o.i.d.) van sommige smartphones. De afspraak is een stuk of 4 of 5 plaatjes max. niet dat ik het niet leuk vind hoor, zo'n galerijtje van alles uit 't vorige topic.
Misschien zijn die mensen niet op de hoogte van de eigenlijke regel? Zo`n volle OP is leuk, maar de 5 mooiste of recentste is ook leuk!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja, het trekt teveel van mobiele users, vandaar de 5-werkjes-' regel' .Ik vind het ook een beetje raar als mensen verontwaardigd zijn als hun werkje niet in de OP staat, als ik heel eerlijk ben
Daar gaat het toch ook niet om?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:10 schreef Amnistia het volgende:
Mijn gehaakte dingen staan niet eens in fe openingspost
Yesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:28 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Deze zijn het: http://karinaandehaak.blo(...)er-1893-patroon.html
hoe kan dat nou, ik dacht dat jij een hele zolder vol garen had.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:06 schreef trovey het volgende:
Mooie dingen in de OP hoor.Wegens het nog steeds ontbreken van mijn regenboogdeken
begonnen met een waffle-deken in beige met met nog een verrassing erin.
Waffle steek geeft veel effect maar is zo'n steek die je bijna zelfs in het donker kunt doen als je een paar rijen hebt,, kost wel veel garen maar gaat dan ook een hele dikke deken worden. Wol is overigens Saskia anders is het onbetaalbaar.
Gisteren 14 bollen opgehaald want uiteraard niet genoeg voor zo'n hele deken in mijn voorraad.
degene die de OP maakt past de tekst boven de foto's aan. Eerst stond er ook standaard: "de laatste 4 afgemaakte projecten uit het vorige topic" o.i.d., maar dat is dus in de loop van de tijd weer verdwenenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik kende die regel ook niet hoorAls dat een regel is moet je die er bij zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:12 schreef trui het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, ik dacht dat jij een hele zolder bank vol garen had.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:16 schreef trui het volgende:
[..]
degene die de OP maakt past de tekst boven de foto's aan. Eerst stond er ook standaard: "de laatste 4 afgemaakte projecten uit het vorige topic" o.i.d., maar dat is dus in de loop van de tijd weer verdwenenlol, dat laatste kan ik me dan ook weer voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Een nog betere optie is het helemaal afschaffenmaar dan vloek ik vast in de kerk
disclaimer
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lol, dat laatste kan ik me dan ook weer voorstellen!
Een nog betere optie is het helemaal afschaffenmaar dan vloek ik vast in de kerk
Klopt maar niet 20-30 bollen beige Saskia.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:12 schreef trui het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, ik dacht dat jij een hele zolder vol garen had.
Ja, ik dacht dat ook... maar las uit de vorige OP dat er ook alles in stond wat af was. Dacht dat het in de tussentijd van toen ik fanatiek postte en nu misschien veranderd is...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:00 schreef trui het volgende:
eigenlijk is 't niet eens de bedoeling om van iedereen wat in de OP te zetten, omdat dat wel een erg groot beroep doet op het werkgeheugen (o.i.d.) van sommige smartphones. De afspraak is een stuk of 4 of 5 plaatjes max. niet dat ik het niet leuk vind hoor, zo'n galerijtje van alles uit 't vorige topic.
Mooiste of recentste vind ik niet zo handig eigenlijk.... dan heb je weer dat mensen hun werkjes pas op blz 6 gaan showen om mogelijk in de volgende op te komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:41 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Misschien zijn die mensen niet op de hoogte van de eigenlijke regel? Zo`n volle OP is leuk, maar de 5 mooiste of recentste is ook leuk!
dit...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef Sarabi het volgende:
En kijk ik nu scheel of stond er geen haakcreatie van haar in het vorige topic?
Ik vind het maar sneuquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:55 schreef DonnaRush het volgende:
Ik kan me alleen bijna nog steeds niet voorstellen dat men wacht.met foto's tot de laatste pagina's haha.
ik heb me nooit gerealiseerd dat de laatste posts herhaald worden. ik dacht dat dat altijd een selectie van degene die het nieuwe topic opende was. ongeacht de volgorde.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:55 schreef DonnaRush het volgende:
Dat is waar Dottey, ik begrijp wat je bedoeld.
Ik kan me alleen bijna nog steeds niet voorstellen dat men wacht.met foto's tot de laatste pagina's haha.
Wel goed kijken hee voordat je iets roeptquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef Sarabi het volgende:
En kijk ik nu scheel of stond er geen haakcreatie van haar in het vorige topic?
Het was je inmiddels zelf gelukt...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:46 schreef defrog1973 het volgende:
Mijn zojuist afgemaakte south bay sjaal. Nu patroon zoeken voor een ripple blanket voor zoonlief. ..
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Leuk!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:46 schreef defrog1973 het volgende:
Mijn zojuist afgemaakte south bay sjaal. Nu patroon zoeken voor een ripple blanket voor zoonlief. ..
[ afbeelding ]
oei! wat voor merk naald is het?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:38 schreef SunshineEva het volgende:
Geen idee of het goed te zien is, maar zojuist mijn haaknaald compleet verbogen...
Het ging een beetje lastig, moest net de laatste 2 vaste minderen en dan was ik klaar met het lijfje![]()
Ik ga vanmiddag wel ff kijken of hij nog terug te buigen is, of dat ik een nieuwe moet bestellen. Wel jammer, ik wilde het zo graag verder er aan werken
[ afbeelding ]
Knit pro waves.Daar is gelukkig makkelijk aan te komen, straks maar ff online kijken waar ze te krijgen zijnquote:
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:38 schreef SunshineEva het volgende:
Geen idee of het goed te zien is, maar zojuist mijn haaknaald compleet verbogen...
Het ging een beetje lastig, moest net de laatste 2 vaste minderen en dan was ik klaar met het lijfje![]()
Ik ga vanmiddag wel ff kijken of hij nog terug te buigen is, of dat ik een nieuwe moet bestellen. Wel jammer, ik wilde het zo graag verder er aan werken
[ afbeelding ]
We hebben de Hulk in ons middenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:38 schreef SunshineEva het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook al zo mooi geworden...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:13 schreef trui het volgende:
wat balen van die naald zeg!
nou, mijn versie van de vintage ripple deken is ook klaar. hij lag al een tijdje op een rand te wachten, maar die heeft ie nu eindelijk gekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:20 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij heb ik het hier al ooit gevraagd maar toch nog maar een keertje:
Heeft iemand toevallig nog (paars/roze) garen over van de Kruidvattas?
Of weet iemand welk garen er op lijkt qua kleur en structuur?
Ben bezig met een deken maar kom net te kort
wow die is ook al zo mooiquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:13 schreef trui het volgende:
nou, mijn versie van de vintage ripple deken is ook klaar. hij lag al een tijdje op een rand te wachten, maar die heeft ie nu eindelijk gekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mij nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:59 schreef trovey het volgende:
[..]
We hebben de Hulk in ons middenHet is me wel eens gelukt om zo'n naald uit de plastic houder te krijgen maar een haaknaald ombuigen net na de kop is nieuw voor me.
ik heb dit met naald 5 gedaan, maar het hangt natuurlijk wel af van het garen dat je gebruikt. Dit is Caron Simply Soft.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wow die is ook al zo mooi
met welke naalddikte haak je zoiets?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Voor mij niet![]()
Ik heb dat ook al een paar keer gehad. Niet eens bij de goedkope prul haakjes.. Maar ik moet zeggen.. Nu haken ze stiekem nog fijner
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:13 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt wel, als hij zo op tafel ligt, heel veel bloesemquote:Op zondag 25 mei 2014 17:16 schreef trui het volgende:
en nog iets afgerond dit weekend: m'n primrose sjaal. alleen moet ik 'm nog blocken, maar ik vind 'm nu al mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb 'm wat breder gemaakt dan het origineel, twijfel zelfs nog of ik 'm niet nog breder zal maken, meer tot een soort stola. Dit is met 'Love You III' van Drops, een beetje lastig af en toe omdat het sterk varieert in dikte van de draad.
Ik wil wel even langskomen met een tang om ze allemaal zo te maken hoor.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:16 schreef trui het volgende:
en nog iets afgerond dit weekend: m'n primrose sjaal. alleen moet ik 'm nog blocken, maar ik vind 'm nu al mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb 'm wat breder gemaakt dan het origineel, twijfel zelfs nog of ik 'm niet nog breder zal maken, meer tot een soort stola. Dit is met 'Love You III' van Drops, een beetje lastig af en toe omdat het sterk varieert in dikte van de draad.
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:46 schreef trui het volgende:
tnx!!
intussen ook nog even een snel kraamcadeautje gemaakt:
[ afbeelding ]
nou ja, dat snelle viel nog best een beetje tegen trouwens omdat het een vrij grote bal is. (ik heb een bestaande rammelbal omhaakt).
roomsnoes, ik heb de bal met softfun van scheepjes omhaakt. Niet extra strak ofzo, gewoon met naald 3,5. Maar het is wel een beetje valsspelen qua vulling want het was al een bal met een rammeltje, ik heb er alleen maar omheengehaakt.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:51 schreef Roomsnoes het volgende:
Trui, heb je die bal met wol of katoen gemaakt?
Ik heb ook zoiets gemaakt end achtd at katoen wat kindvriendelijker was - pluist niet zo enzo, makkelijker te wassen. Maar ik vind dat de vulling er zo duidelijk doorheen te zien is. Maar bij de jouwe zie ik haast geen wit!
Of misschien een kleinere naald gebruiken?
Oeh leuk! Is dat één streng? Ik heb ook nog Loves you III liggen.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:16 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, die is echt prachtig! Zeker in combinatie met die kleur!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:16 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi zeg!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:16 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx! Ik heb ook drie strengen, zelfde kleur ook nog volgens mij.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef trui het volgende:
ik geloof dat ik er net iets meer in heb zitten dan 1 streng, maar ik weet het niet zeker meer (ik had 3 strengen en heb ze in meerdere bolletjes opgerold omdat ik eerst nog wat moest wennen aan m'n yarn winder + swift).
Leuke tip, alleen jammer dat ik net nieuw garen besteld hebquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef DonnaRush het volgende:
Haakidee heeft alle katoengaren in de aanbieding, waaronder Catania voor ¤1,25. Het gaat uit het assortiment!
Edit: dit mag ik hier wel zeggen toch?
Van mij welquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef DonnaRush het volgende:
Haakidee heeft alle katoengaren in de aanbieding, waaronder Catania voor ¤1,25. Het gaat uit het assortiment!
Is dat nou moeilijk? Ik zag een patroon met losse oogjes en dacht, pfft, wat een ingewikkeld gedoe. Laat maar zitten, bij een driehoekige sjaal wil ik gewoon door kunnen haken... Niet steeds afhechten.quote:
Staat overal (heb flink wat aangekliktquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het altijd wel gezellig en de moeite waard, voor mij is t 45 minuten maar ik combineer t meestal met een bezoek aan mijn ouders een dorp verderop.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef Susie het volgende:
Er is hier vast wel eens iemand bij Echtstudio geweest. Is het de moeite waard om eens langs te gaan? Ik heb vrijdag een vrije dag (in de zin dat kind er ook niet is, dus echt echt vrij) en dacht erover om eens te kijken. Maar aangezien het toch 50 minuten rijden is, vraag ik het even hier.
Ik kom er regelmatig en stuur m'n vriend ook vaak even langs. Maar ik weet van tevoren vaak wel wat ik wil, ben niet iemand die echt uren in de winkel kan blijven hangen. Zoveel verschillende wol is er ook niet (Stylecraft geloof ik 2 lijnen, catania katoen, phildar katoen, scheepjeswol een flink assortiment, perle garen, Drops paris, nog wat lammy assortiment en nog wat garens waarvan ik de naam ben vergeten), alleen heel veel verschillende kleuren. Het is echt een haakwinkel, veel minder een "breiwinkel" (waar je 80.000 soorten wol hebt in 3 kleuren). Nu doe ik alsof het heel negatief is maar zo bedoel ik het niet hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef Susie het volgende:
Er is hier vast wel eens iemand bij Echtstudio geweest. Is het de moeite waard om eens langs te gaan? Ik heb vrijdag een vrije dag (in de zin dat kind er ook niet is, dus echt echt vrij) en dacht erover om eens te kijken. Maar aangezien het toch 50 minuten rijden is, vraag ik het even hier.
In dit patroon doen ze het op een andere manierquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:47 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Is dat nou moeilijk? Ik zag een patroon met losse oogjes en dacht, pfft, wat een ingewikkeld gedoe. Laat maar zitten, bij een driehoekige sjaal wil ik gewoon door kunnen haken... Niet steeds afhechten.
En je kan dan bij mijn shoppie langs, haha!quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel gezellig en de moeite waard, voor mij is t 45 minuten maar ik combineer t meestal met een bezoek aan mijn ouders een dorp verderop.
Ik zou het ding wat breder maken, minimaal 140 maar liefst 160 zodat het over het dekbed heenvalt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:48 schreef Bleie het volgende:
Wat een mooie dingen maken jullie toch!
Envoor dat halve hoofd.
Vraagje: ik wil voor mijn dochter een sprei haken. Wordt dus een flink ding (iets van 1.20 * 2.00 of zo?), en veel werk. Ik vind iets met granny squares het mooist, en dan in twee of drie kleuren (veel wit, en verder denk ik roze, paars, turquoise, zoiets - hangt er nog een beetje van af welke kleuren zij het mooist vindt). Maar goed, welk garen is hier geschikt voor, dat ook nog redelijk betaalbaar is?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:47 schreef Dottey het volgende:
Er zit al vordering in mijn laatste project![]()
[ afbeelding ]
Alleen is mijn katoentje voor haar huid opmoet echt even uitvinden waar ik die ook alweer vandaan had..... *labelloos* hihi
kan ik ondertussen verzinnen of ik haar rood, bruid, blond, gek gekleurd haar ga geven... en wat voor kapsel natuurlijk
royal of saskiaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:48 schreef Bleie het volgende:
Wat een mooie dingen maken jullie toch!
Envoor dat halve hoofd.
Vraagje: ik wil voor mijn dochter een sprei haken. Wordt dus een flink ding (iets van 1.20 * 2.00 of zo?), en veel werk. Ik vind iets met granny squares het mooist, en dan in twee of drie kleuren (veel wit, en verder denk ik roze, paars, turquoise, zoiets - hangt er nog een beetje van af welke kleuren zij het mooist vindt). Maar goed, welk garen is hier geschikt voor, dat ook nog redelijk betaalbaar is?
ik zou echt wel even verder kijken dan wibra of zeeman. als je gebruik maakt van een aanbieding is 't best mogelijk om wat prettiger garen te vinden voor ook een prettig prijsje. Als je snel bent (vandaag en morgen nog) kun je bijvoorbeeld wellicht iets kiezen uit de Drops garens die nu met 35% korting (of soms meer!) verkocht worden. bijvoorbeeld bij wolplein.nl. Ik weet niet of je voorkeur hebt voor dikker of dunner garen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:21 schreef Bleie het volgende:
Trovey en lady: dank! Royal is van Zeeman toch? Eens kijken wat voor kleurtjes ze die hebben. De Wibra hier heeft meestal niet zo veel keus, en geen kleuren die ik mooi vind, maar het kan geen kwaad om eens te gaan kijken. Enig idee hoeveel ik nodig ga hebben voor een deken van die omvang?
Dat kan ook. Ik wil niet te dun garen, in elk geval, dan ben ik helemaal zo lang bezig (iets voor haaknaald 3,5 of 4 lijkt me ideaal), en het moet ook niet al te zwaar worden, dus katoen valt af, denk ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:52 schreef trui het volgende:
[..]
ik zou echt wel even verder kijken dan wibra of zeeman. als je gebruik maakt van een aanbieding is 't best mogelijk om wat prettiger garen te vinden voor ook een prettig prijsje. Als je snel bent (vandaag en morgen nog) kun je bijvoorbeeld wellicht iets kiezen uit de Drops garens die nu met 35% korting (of soms meer!) verkocht worden. bijvoorbeeld bij wolplein.nl. Ik weet niet of je voorkeur hebt voor dikker of dunner garen?
Bij een rand met vasten doe ik er zelf drie in de hoek. En tussendoor steeds kijken of je op de rechte stukken niet te veel of te weinig vasten haakt. Je ziet snel genoeg of je deken gaat trekken of lubberen.quote:Op zondag 1 juni 2014 04:57 schreef Gulara het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje.
Ik ben een deken aan het haken. Gewoon rechttoe rechtaan met vasten aangezien het m'n eerste haakproject is. En nu is hij bijna af alleen wil ik er graag nog een rand omheen.
Als ik Google op 'rand' kom ik de meest prachtige creaties tegen maar ik wil gewoon een simpele rand met vasten. Ik neem aan dat ik gewoon kan inhaken op de oorspronkelijke deken en daar gewoon weer een nieuwe rij vasten aan maken. Maar ik weet niet hoe ik de hoeken moet doen. Kan ik dan gewoon een of twee extra lossen doen en vervolgens de deken een kwartslag draaien en verder gaan, of is er een speciale hoeksteek?
Iemand die me hiermee kan helpen?
Het kan eigenlijk allebei. Als je enkel wat vasten meerdert, krijg je geen gaatjes in de zijkanten van je hoeken. Wel krijg je dan afgeronde hoeken. Als je een paar hoeklossen doet, en dan de deken een kwartslag draait en weer 1 vaste in diezelfde steek doet alvorens verder te gaan krijg je een hele scherpe strakke hoek, maar krijg je wel een klein gaatje waar de hoek is (net zoals bij granny squares gaatjes zitten).quote:Op zondag 1 juni 2014 04:57 schreef Gulara het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje.
Ik ben een deken aan het haken. Gewoon rechttoe rechtaan met vasten aangezien het m'n eerste haakproject is. En nu is hij bijna af alleen wil ik er graag nog een rand omheen.
Als ik Google op 'rand' kom ik de meest prachtige creaties tegen maar ik wil gewoon een simpele rand met vasten. Ik neem aan dat ik gewoon kan inhaken op de oorspronkelijke deken en daar gewoon weer een nieuwe rij vasten aan maken. Maar ik weet niet hoe ik de hoeken moet doen. Kan ik dan gewoon een of twee extra lossen doen en vervolgens de deken een kwartslag draaien en verder gaan, of is er een speciale hoeksteek?
Iemand die me hiermee kan helpen?
Ja ik! Wat snap je er niet aan, of is het inmiddels al gelukt? Ik heb overigens de oren verkeerd gedaanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:40 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft hier maggie de uil gemaakt? ik snap de ogen niet
die ogen bestaan uit twee lagen toch? hoe heb je het precies gedaan? zit er vulling tussen? borduur je de wimpers nadat je die lagen op elkaar genaaid hebt?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:35 schreef Lijnloos het volgende:
Wat lief dat paardje TG! En inderdaad met dat zebra-patroon kun je flink varieren (ik geloof dat ze zelf ook die aangepaste patronen verkoopt, maar weinig verschil behalve het wisselen van kleur steeds denk ik).
Toffe kussens en tassen allemaal!
Die halve pop(pehoofd) is wel apart
Trui en Spuug, ik vind jullie vintage-dekens echt prachtig! Mooi patroon is dat zeg, die gaat op mijn to-do-ooit-lijstje!
[..]
Ja ik! Wat snap je er niet aan, of is het inmiddels al gelukt? Ik heb overigens de oren verkeerd gedaan
Ik moet al niet denken aan eentje, laat staan meerdere.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, tis gewoon al de 2e collega met een drieling. En toevallig genoeg: zelfde achternaam, zelfde ziekenhuis, zelfde behandeling... Alleen dit zijn 3 meiden, die andere had andere "smaakjes".
in mijn patroon moet ik een witte hexagon haken en een 'rondje' van vasten er bovenop naaien.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef Lijnloos het volgende:
2 lagen? Nee joh... gewoon 1 dichte hexagon... eigenlijk net als het begin van elk bolletje steeds 6 keer meerdere per rond zodat het een "rondje" wordt met 6 hoekjes. Die winpers heb ik er inderdaad later op geborduurd. Ik zal effe kijken of ik een fotootje heb.
[ afbeelding ]
Kweet niet of je het zo eenbeetje kunt zien, maar tis echt maar een enkel lapje per oog bij mij.
[ afbeelding ]
Familiegrapje over Barcelona, Deze omslagdoek gemaakt voor de vakantie van mijn moeder daar naar toe.quote:
ik heb die ogen gehaakt volgens het patroon, maar dan is de kleinste laag iets te groot voor de laag eronder, ik kom er in elk geval maar niet achter hoe het op elkaar moet passenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef trui het volgende:
Ik zag op andere voorbeelden ook die dubbellaags ogen inderdaad. daar hoeft toch geen vulling tussen? ik zou ze er inderdaad eerst op naaien en daarna pas de wimpers erop borduren. Dan weet je tenminste zeker dat ze niet meer perongeluk scheef draaien oid.
Maar lijnloos, hoe kun je nou de snavel vergeten, haha!
ik kan het niet zienquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:30 schreef trui het volgende:
ik heb niet zo'n zin om iets WK-igs te maken, dus ik denk niet dat dat er van zal komen.
ik zag een mooie shawl, maar het lukt maar niet om achter het patroon te komen. Het zou toch mogelijk moeten zijn om zelf uit te vogelen hoe deze gemaakt kan worden, hebben jullie een idee of zin om mee te denken?
ff accountje op ravelry aanmaken, is sowieso wel een aanrader als je graag haaktquote:
Zo, normaal zou ik ook zeggen van ajoh dat kan je zelf uitvogelen maar deze is inderdaad erg lastig! Kan je haar op Ravelry niet een message sturen om te vragen of ze hem heel toevallig al af had? Want er staat wel (van 2012) dat pattern testing on the way isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:30 schreef trui het volgende:
ik heb niet zo'n zin om iets WK-igs te maken, dus ik denk niet dat dat er van zal komen.
ik zag een mooie shawl, maar het lukt maar niet om achter het patroon te komen. Het zou toch mogelijk moeten zijn om zelf uit te vogelen hoe deze gemaakt kan worden, hebben jullie een idee of zin om mee te denken?
mooi zeg. de kleuren en het patroon zijn erg leuk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:38 schreef trui het volgende:
ik zag nog een leuk idee voor een kussenhoes.
[ afbeelding ]
wat een schatje!!!quote:Op zondag 1 juni 2014 10:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb eindelijk weer eens een projectje af. Ik kreeg de vraag naar een paardje. Met het patroon van een zebra kwam ik heel ver![]()
[ afbeelding ]
Vrijdag ook nog op een markt mogen staan. Het was erg leuk maar niet veel bezoekers (en niet de juiste bezoekers). Maar wel een leuke ervaring, ben nu al opzoek naar de volgende markt
Precies. Ik vind het ontzettend zonde dat mensen zo weinig vragen voor handwerk. Helemaal als je bedenkt dat bijv. fabrieksknuffels bij de V&D meer kosten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:55 schreef trui het volgende:
ik vind het argument 'het is toch een hobby dus je mag er niks voor vragen' in elk geval altijd nogal stom. want ja, het is mijn hobby, maar als ik deze opdracht niet zou doen dan zou ik wel weer wat anders gaan maken.
Idd. Al heb ik zelf die fout ook wel eens gemaakt. Een bekende wat korting gegeven en daarna kwam ze steeds weer. Dom van mezelf. Ik had direct hoger moeten inzetten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:00 schreef -Spring het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het ontzettend zonde dat mensen zo weinig vragen voor handwerk. Helemaal als je bedenkt dat bijv. fabrieksknuffels bij de V&D meer kosten.
Zonde van de 'markt'.
Ik bereken voor mijn dekens ongeveer 7 á 8x materiaalkosten (net wat afgerond iets beter eruit ziet) in plaats van uurloon (ik heb het gevoel dat ik erg langzaam haak en dat daarom de kosten toch altijd in vergelijking erg hoog zullen uitvallen). Als ik dan voor mijn gevoel nóg te weinig vraag, gooi er er nog 10 dollar bovenop. Ik denk altijd maar zo; ik hoef ze niet per sé te verkopen, en iemand die de waarde van je producten ziet betaalt er dan graag de juiste prijs voor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:45 schreef Muck het volgende:
Kijk, dat zijn de tips waar ik wat mee kan! Ja, hij is gevoerd trui, in dit geval met zwart katoen.
Ik heb zeker wel zin om nog eens zoiets te maken, omdat het prima in etappes te doen is. Een hexagonnetje maken - de was aanzetten - hexagon - koffie zetten - hexagon - notulen schrijven etc. etc. etc.
En Donna, dat klinkt bekend. Ik had een collega die dacht dat ik voor 15 euro wel een aardige kabeltrui kon breien
Ik heb zo'n idee dat we dat patroon dan op onze buik kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:41 schreef trui het volgende:
dat hebben al meer dan honderd mensen gedaan geloof ik.in 2012 heeft ze gezegd dat ze hoopte het patroon 'binnenkort' online te kunnen zetten. [edit]oh wacht dat heb je zelf ook al gezien[/edit].
die rondjes en kettinkjes zijn op zich natuurlijk niet lastig, maar het is vooral een puzzel qua volgorde.
Randjes erom heen haken en vervolgens vastmaken aan een hoes.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:41 schreef lady-wrb het volgende:
hij is leuk en fleurig geworden
en wat bedoel je met daarna is niet mijn ding?
Deze is idd erg leuk!quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:38 schreef trui het volgende:
ik zag nog een leuk idee voor een kussenhoes.
[ afbeelding ]
dat lijkt me juist leuk, want dan is het bijna klaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:53 schreef Susie het volgende:
[..]
Randjes erom heen haken en vervolgens vastmaken aan een hoes.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:29 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 2 rijen en dan is dit projectje ook weer klaar.
afhechten doe ik gelijk, dat vind ik dan weer niet erg om te doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat lijkt me juist leuk, want dan is het bijna klaar.
ik heb zo ontzettend de schurft aan afhechten
hoi misspoes!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:58 schreef Mvr.Poes het volgende:
Hallo!
Ik kom ook maar weer eens aanhaken. Heb het haken een tijdje laten rusten maar nu weer opgepakt.
Projectjes in wording :
Boer Geert van Christel Krukkert
[ afbeelding ]
Zijn lijf heb ik ook al af. Even vullen en dan het hoofd erop haken.
African flowers (trots! Was even inkomen) en deze gaan Eddie lives the dream van Heidi Bears worden.
[ afbeelding ]
En dan heb ik ook nog Klaartje de koe van Christel liggen. Daarvan is het hoofd al af en gevuld, het lijfje en een poot af.
Heeft iemand een prachtfilmpje hoe je ze mooi in elkaar zet, en de gouden truuk om het mooi te doen?
Want dat is nogal een dingetje zegmaar.
Ik ben nogal perfectionistisch aangelegd en dan ben ik bang om het te verpesten en laat ik het maar liggen en stel ik het uit.
Ik weet niet zeker of je dezelfde deken bedoelt als degene die ik en trui gemaakt hebben, maar ik heb 250 lossen opgezet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben straks begonnen aan mijn vintage ripple blanket. Ik begon met een losse ketting van 120cm en na twee rijen had ik er nog 80cm overmorgen eventjes opnieuw beginnen en meer lossen opzetten. Ik hoop dan wel op 100cm uit te komen
Ja ik was nog aan het twijfelen wie die deken nog meer gemaakt had. Ik heb de losse niet geteld maar heb nu 140cm losse opgezet en krijg nu een deken van 110cm breed.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je dezelfde deken bedoelt als degene die ik en trui gemaakt hebben, maar ik heb 250 lossen opgezet.
Ooh dat is balen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben straks begonnen aan mijn vintage ripple blanket. Ik begon met een losse ketting van 120cm en na twee rijen had ik er nog 80cm overmorgen eventjes opnieuw beginnen en meer lossen opzetten. Ik hoop dan wel op 100cm uit te komen
Dankjewelquote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef DonnaRush het volgende:
US lijkt me. Aangezien het een soort van granny patroon is en die met stokjes gemaakt worden. Een stokje is dan een DC.
In UK zou een DC een vaste zijn en dat klopt niet met wat je ziet.
Ligt ook aan de looplengte van de wol en de dikte van de wol en dus haaknaald maar reken maar op een leuk bedragje als je puur wol wil hebben...overigens wel een crime met wassen straks dus ik zou het niet doen, ander natuurlijk materiaal als bamboogaren een idee?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:19 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi haaksters, misschien kunnen jullie mij helpen..
Een vriendin heeft aangeboden een dekentje voor mij te hakendus nu ben ik op zoek naar wol. Waar kopen jullie (online?) je wol?
Ik heb het liefst echt wol (geen acryl) maar inmiddels sta ik ook open voor andere garens. Ik heb namelijk in een handwerkwinkel en op de markt verlekkerd zitten kijken naar Merinowol, wat is dat heerlijk zacht zeg! Maar ik vind 4,50 euro per bol echt te veel geld. Is dat online goedkoper te krijgen?
Op de markt wees de marktkoopman mij ook op een bol waar 'micro' op stond: het was synthetisch maar ook ademend volgens hem. Het voelde fijn aan. Iemand ervaring hiermee? Kostte maar 1,70 euro per bol, dat is meer een prijs voor mij. Maar ik hou toch echt meer van natuurlijke stoffen. Kunnen jullie me misschien iets aanraden?
En hoeveel bollen wol zijn er nodig voor een ripple-dekentje of een granny-stripes-dekentje voor op de bank? Formaat: ongeveer 1.00 bij 1.20 meter?
Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk mits je er maar geen granny-festival van maakt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:05 schreef Sarabi het volgende:
Misschien kijk ik niet goed hoor maar is dit een Engels of Amerikaans patroon?
http://www.ravelry.com/patterns/library/not-your-grannys-skirt
Dan weet ik hoe ik de steken moet gaan vertalen.
En ja ik weet dat je als volwassenen geen gehaakte kleding moet aantrekken but I can't help myself
quote:
Mevrouw is alweer weg, helaas.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:38 schreef defrog1973 het volgende:
Toverheks ik volg Utopia ook. Er is van de week een mevrouw ingekomen die een haakproject wil gaan doen..![]()
Het haken lijkt wel mee te vallen maar die manen :xquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:00 schreef Sarabi het volgende:
Besloten om als afscheidcadeautje dit te gaan maken voor de kinderen op mijn werk:
http://haakmaaraan.blogspot.nl/2014/06/wk-leeuwtje.html
Dat wordt doorhaken de komende dagen
Leuk, Disney is niet waar ik van hou, maar ga de reeks zeker volgen!quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:45 schreef Moira. het volgende:
Hee dames!
We zijn begonnen met een nieuwe topicreeks: CRE / [Juni/Juli] Het maandelijkse CREatieve uitdagingen topic!
Zin om de uitdaging met jezelf aan te gaan om een Disney-figuur (of iets dat daarmee te maken heeft) te haken?
Tof! Ja, iedere maand komt er een ander onderwerp gekozen door de winnaar van de vorige maand, dus er komt vast wel eens iets langs dat je aantrektquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:01 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Leuk, Disney is niet waar ik van hou, maar ga de reeks zeker volgen!
De eerste is klaar:quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:00 schreef Sarabi het volgende:
Besloten om als afscheidcadeautje dit te gaan maken voor de kinderen op mijn werk:
http://haakmaaraan.blogspot.nl/2014/06/wk-leeuwtje.html
Dat wordt doorhaken de komende dagen
Klopt, borduren is voor deze deadline helaas teveel werk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:52 schreef trui het volgende:
grappig, sarabi! heb je het gezicht er nou op getekend of lijkt dat maar zo?
Ik heb de tip van Trui ook via Google gevonden en ik heb zo ook met dat garen gehaakt.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:37 schreef Susie het volgende:
Dat vind ik een goede tip TruiIk haak nu al samen met gewoon katoen, maar zelfs dan zie ik nauwelijks (tot geen) steek.
Nu dus aan de slag met zijn oren![]()
[ link | afbeelding ]
Ik vind het er wel hetzelfde uit zien. Het is wel wat dikker uiteraard.quote:Op maandag 23 juni 2014 07:02 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ziet dat er dan ook gewoon hetzelfde uit als je eerst in de achterste lussen haakt en vervolgens het pluizige in de voorste?
Ik maak nooit dat soort projectjes omdat de wol vaak niet te doen is, terwijl er best veel leuke dingen zijn.
Gebruik je daar een patroon voor?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:49 schreef Susie het volgende:
Ben nu even met een gedachteloos haakprojectje begonnen; een anti vlieg gordijn. Werd gek van de vliegen binnen, Action had niet wat ik wou, dus ga ik er zelf 1 maken. Goedkope garen (3 bollen voor 2 euro) bij Kruidvat meegenomen en gaan(3
Op het blog van Karin aan de haak staat een patroon voor een ketting/armband. Die gebruik ik, dat had ik weer gezien bij iemand anders op een blog. Je hoeft zelf niet het wiel uit te vinden natuurlijkquote:
Dat boek lijkt me erg leuk. Alleen ben ik niet zo van heel veel kleur en vraag me af of de patronen die er in staan zich ook lenen voor 1 kleur of neutrale kleuren.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:46 schreef Susie het volgende:
[..]
Op het blog van Karin aan de haak staat een patroon voor een ketting/armband. Die gebruik ik, dat had ik weer gezien bij iemand anders op een blog. Je hoeft zelf niet het wiel uit te vinden natuurlijk![]()
Vandaag ook het boek Haken en kleur besteld, daar staat zoiets ook in, daarvan wil ik dan de bovenkant van gebruiken.
dat kun je gewoon proberen uiteraard. en waarom zouden ze zich daar niet voor lenen?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat boek lijkt me erg leuk. Alleen ben ik niet zo van heel veel kleur en vraag me af of de patronen die er in staan zich ook lenen voor 1 kleur of neutrale kleuren.
Succes! Welk garen is het geworden?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Heb trouwens zilver haakgaren gevonden! Naald 4. Dus ga straks lekker aan de slag met mijn projectje!
Lichtroze en felroze super soft van zeeman met:quote:Op maandag 23 juni 2014 22:15 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Succes! Welk garen is het geworden?
Omdat ik zelf vind dat sommige projecten echt beter uitkomen met veel kleurtjes. Maar goed, wie niet waagt wie niet wint.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:51 schreef trui het volgende:
[..]
dat kun je gewoon proberen uiteraard. en waarom zouden ze zich daar niet voor lenen?
Als ik met een nieuw project begin, kijk ik altijd eerst op internet (ravelry) om te zien welke kleuren anderen hebben gebruikt voor dat patroon. Met andere kleuren of juist maar in een kleur, kan een patroon er ineens heel anders uitzien. Ik vind dat soms best moeilijk, leuke kleurcombi's maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Omdat ik zelf vind dat sommige projecten echt beter uitkomen met veel kleurtjes. Maar goed, wie niet waagt wie niet wint.
Zo nou! Overigens kom ik op Ravelry echt smaakloze kleurkeuzes tegen af en toequote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:52 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Als ik met een nieuw project begin, kijk ik altijd eerst op internet (ravelry) om te zien welke kleuren anderen hebben gebruikt voor dat patroon. Met andere kleuren of juist maar in een kleur, kan een patroon er ineens heel anders uitzien. Ik vind dat soms best moeilijk, leuke kleurcombi's maken.
Tja, wie weet vindt die persoon die combinatie wel helemaal te gek.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo nou! Overigens kom ik op Ravelry echt smaakloze kleurkeuzes tegen af en toeEn dat snap ik dan niet, want als je veertig uur "devote" aan het haken van een deken wil je toch ook dat 't een beetje mooi is?
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Je hebt leuk druk en je hebt pijn aan je ogen
Maar idd, kwestie van smaak, al zijn we daar hier gelukkig wat ruimer mee bedeeld
Oh die is leukquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:05 schreef trui het volgende:
ik zag net weer een leuke inspirerende deken voorbij komen: http://www.ravelry.com/patterns/library/rainbow-sprinkles-blanket
Dit dus. En dan vind ik een boek van 18 euro waar je misschien niets aan hebt vrij aan de prijs.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:52 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Als ik met een nieuw project begin, kijk ik altijd eerst op internet (ravelry) om te zien welke kleuren anderen hebben gebruikt voor dat patroon. Met andere kleuren of juist maar in een kleur, kan een patroon er ineens heel anders uitzien. Ik vind dat soms best moeilijk, leuke kleurcombi's maken.
daar kan alles wel bij denk ik, behalve grijs.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:56 schreef trovey het volgende:
![]()
Ik heb wat van dat bolletjeslint gekocht bij de Action.....nu er nog een sjaal bij haken.Ik heb beige-achtig lint (warme tint). Welke kleur zal ik erbij nemen?
Ja, alleen bij ons in de buurt kan ik het in de bieb niet vinden. Dus loop al elke keer alle boekenzaken in.. (ff stiekem een foto maken van de tekeningquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:39 schreef trui het volgende:
haken en kleur. (een vervolg is ook alweer in de maak trouwens, hoorde ik.)
dan kun je beter elders op zoek naar een patroon, joycie. of je leent het bij de bieb.
wat leuk dat je leeuwtjes in de smaak vielen, sarabi!
Ook niet echt mijn kopje thee idd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:40 schreef lady-wrb het volgende:
wat vinden jullie van die cirkelvesten die zo vaak voorbijkomen op haakfacebookpagina's?
er zijn er maar weinig waarbij ik vind dat het wel aardig is. bij de meesten vind ik het net of ze een kleedje op hun rug hebben
en toch, op dat soort pagina's wordt gejuicht over de meest gruwelijke creaties.
en als er dan al één eerlijk zegt dat het geen pan is, wordt die tot aan dr voeten afgebrand
Ik heb nog fluor-roze liggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:42 schreef trui het volgende:
[..]
daar kan alles wel bij denk ik, behalve grijs.
Gewoon een beetje durf hebben nietwaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:51 schreef trui het volgende:
fluor roze, waarom niet, Trovey.
en nee bah, cirkelvesten. ik vind 't ook net tafellakens meestal.
Oftewel oma's oude kleedjes maar dan met armsgaten (en meestal afschuwelijk lelijk gehaakt in garen dat pijn doet aan de ogenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef trovey het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1152&bih=628
Of een vloerkleedje.quote:
Ligt er aan welke poncho, je hebt verschillende types in tegenstelling tot die vesten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb datzelfde gevoel overigens ook een beetje bij poncho's![]()
oh...gatsie. In ieder geval al die kleuren combies. Misschien voor kleine kinderen? Maar mezelf zie ik suks niet dragen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef trovey het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1152&bih=628
Ik vind dit eigenlijk nog de meest acceptabele, gedekte kleur en goed passend.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef Susie het volgende:
[..]
oh...gatsie. In ieder geval al die kleuren combies. Misschien voor kleine kinderen? Maar mezelf zie ik suks niet dragen.
Staat bij Drops toch echt onder Kleding.quote:
die bovenste is prima acceptabel ja... maar die onderstequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nog de meest acceptabele, gedekte kleur en goed passend.![]()
[ afbeelding ]
Het gaat pas echt erg worden als het een mengeling van kleuren gaat worden zoals deze
[ afbeelding ]
Teveel kleuren in 1 kledingstuk.
Kun je die bovenste haken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nog de meest acceptabele, gedekte kleur en goed passend.![]()
[ afbeelding ]
Het gaat pas echt erg worden als het een mengeling van kleuren gaat worden zoals deze
[ afbeelding ]
Teveel kleuren in 1 kledingstuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |