Succes! Welk garen is het geworden?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Heb trouwens zilver haakgaren gevonden! Naald 4. Dus ga straks lekker aan de slag met mijn projectje!
Lichtroze en felroze super soft van zeeman met:quote:Op maandag 23 juni 2014 22:15 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Succes! Welk garen is het geworden?
Omdat ik zelf vind dat sommige projecten echt beter uitkomen met veel kleurtjes. Maar goed, wie niet waagt wie niet wint.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:51 schreef trui het volgende:
[..]
dat kun je gewoon proberen uiteraard. en waarom zouden ze zich daar niet voor lenen?
Als ik met een nieuw project begin, kijk ik altijd eerst op internet (ravelry) om te zien welke kleuren anderen hebben gebruikt voor dat patroon. Met andere kleuren of juist maar in een kleur, kan een patroon er ineens heel anders uitzien. Ik vind dat soms best moeilijk, leuke kleurcombi's maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Omdat ik zelf vind dat sommige projecten echt beter uitkomen met veel kleurtjes. Maar goed, wie niet waagt wie niet wint.
Zo nou! Overigens kom ik op Ravelry echt smaakloze kleurkeuzes tegen af en toequote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:52 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Als ik met een nieuw project begin, kijk ik altijd eerst op internet (ravelry) om te zien welke kleuren anderen hebben gebruikt voor dat patroon. Met andere kleuren of juist maar in een kleur, kan een patroon er ineens heel anders uitzien. Ik vind dat soms best moeilijk, leuke kleurcombi's maken.
Tja, wie weet vindt die persoon die combinatie wel helemaal te gek.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo nou! Overigens kom ik op Ravelry echt smaakloze kleurkeuzes tegen af en toeEn dat snap ik dan niet, want als je veertig uur "devote" aan het haken van een deken wil je toch ook dat 't een beetje mooi is?
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Je hebt leuk druk en je hebt pijn aan je ogen
Maar idd, kwestie van smaak, al zijn we daar hier gelukkig wat ruimer mee bedeeld
Oh die is leukquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:05 schreef trui het volgende:
ik zag net weer een leuke inspirerende deken voorbij komen: http://www.ravelry.com/patterns/library/rainbow-sprinkles-blanket
Dit dus. En dan vind ik een boek van 18 euro waar je misschien niets aan hebt vrij aan de prijs.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:52 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Als ik met een nieuw project begin, kijk ik altijd eerst op internet (ravelry) om te zien welke kleuren anderen hebben gebruikt voor dat patroon. Met andere kleuren of juist maar in een kleur, kan een patroon er ineens heel anders uitzien. Ik vind dat soms best moeilijk, leuke kleurcombi's maken.
daar kan alles wel bij denk ik, behalve grijs.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:56 schreef trovey het volgende:
![]()
Ik heb wat van dat bolletjeslint gekocht bij de Action.....nu er nog een sjaal bij haken.Ik heb beige-achtig lint (warme tint). Welke kleur zal ik erbij nemen?
Ja, alleen bij ons in de buurt kan ik het in de bieb niet vinden. Dus loop al elke keer alle boekenzaken in.. (ff stiekem een foto maken van de tekeningquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:39 schreef trui het volgende:
haken en kleur. (een vervolg is ook alweer in de maak trouwens, hoorde ik.)
dan kun je beter elders op zoek naar een patroon, joycie. of je leent het bij de bieb.
wat leuk dat je leeuwtjes in de smaak vielen, sarabi!
Ook niet echt mijn kopje thee idd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:40 schreef lady-wrb het volgende:
wat vinden jullie van die cirkelvesten die zo vaak voorbijkomen op haakfacebookpagina's?
er zijn er maar weinig waarbij ik vind dat het wel aardig is. bij de meesten vind ik het net of ze een kleedje op hun rug hebben
en toch, op dat soort pagina's wordt gejuicht over de meest gruwelijke creaties.
en als er dan al één eerlijk zegt dat het geen pan is, wordt die tot aan dr voeten afgebrand
Ik heb nog fluor-roze liggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:42 schreef trui het volgende:
[..]
daar kan alles wel bij denk ik, behalve grijs.
Gewoon een beetje durf hebben nietwaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:51 schreef trui het volgende:
fluor roze, waarom niet, Trovey.
en nee bah, cirkelvesten. ik vind 't ook net tafellakens meestal.
Oftewel oma's oude kleedjes maar dan met armsgaten (en meestal afschuwelijk lelijk gehaakt in garen dat pijn doet aan de ogenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef trovey het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1152&bih=628
Of een vloerkleedje.quote:
Ligt er aan welke poncho, je hebt verschillende types in tegenstelling tot die vesten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb datzelfde gevoel overigens ook een beetje bij poncho's![]()
oh...gatsie. In ieder geval al die kleuren combies. Misschien voor kleine kinderen? Maar mezelf zie ik suks niet dragen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef trovey het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1152&bih=628
Ik vind dit eigenlijk nog de meest acceptabele, gedekte kleur en goed passend.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef Susie het volgende:
[..]
oh...gatsie. In ieder geval al die kleuren combies. Misschien voor kleine kinderen? Maar mezelf zie ik suks niet dragen.
Staat bij Drops toch echt onder Kleding.quote:
die bovenste is prima acceptabel ja... maar die onderstequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nog de meest acceptabele, gedekte kleur en goed passend.![]()
[ afbeelding ]
Het gaat pas echt erg worden als het een mengeling van kleuren gaat worden zoals deze
[ afbeelding ]
Teveel kleuren in 1 kledingstuk.
Kun je die bovenste haken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nog de meest acceptabele, gedekte kleur en goed passend.![]()
[ afbeelding ]
Het gaat pas echt erg worden als het een mengeling van kleuren gaat worden zoals deze
[ afbeelding ]
Teveel kleuren in 1 kledingstuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |