Neuhquote:
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Zelva het volgende:
Ik ga denk stoppen met wielrennen kijken. Als ik circus wil zien, dan koop ik wel een kaartje bij Renz.
Ja, vandaag was wel weer een klassiekequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Zelva het volgende:
Ik ga denk stoppen met wielrennen kijken. Als ik circus wil zien, dan koop ik wel een kaartje bij Renz.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Zelva het volgende:
Marginal gains.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:18 schreef FredWielergek het volgende:
het komt in renaat en jose echt niet op dat het op zn minst wel verdacht is wat dominantie van ofqs betreft. dankzij investering in ploegentijdrit zeggen ze dan.
Speciale fietsen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:18 schreef FredWielergek het volgende:
het komt in renaat en jose echt niet op dat het op zn minst wel verdacht is wat dominantie van ofqs betreft. dankzij investering in ploegentijdrit zeggen ze dan.
Echt jammer al die insinuaties.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De beste prestatie van Brambilla in een tijdrit is de 46e plaats.
Ja, tot vandaag dan.
Kan niet wachten op de reacties van Wim en Claudio.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Echt jammer al die insinuaties.Misschien rijdt hij wel gewoon zo snel omdat de rest nu eindelijk clean rijdt.
![]()
Uran valt me op zich nog mee, vooral Brambilla en Poels vallen natuurlijk wel op (sowieso Poels dit jaar). Maar goed, hopelijk krijgen we mooie gevechten in de bergenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:18 schreef FredWielergek het volgende:
quote:
1:17 voorsprong op Ulissi (quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uran valt me op zich nog mee, vooral Brambilla en Poels vallen natuurlijk wel op (sowieso Poels dit jaar). Maar goed, hopelijk krijgen we mooie gevechten in de bergen
dat was wel bijzonder geweest dan ja..quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had eigenlijk ook iemand als Henao nog wel verwacht
Oja, niet te cynisch hier. Anders wordt SaintofKillers boos.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij heeft gewoon hard getraind jongens.
Geef hem het krediet wat hij verdient.
Positie ook nog foutquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie dit al gezien?
[ afbeelding ]
op nos.nl
Twangod
Heeft dit op z'n 14e al regelmatig laten zien in de zomeravondcups in Colombia hoor. Net doen alsof dit bijzonder is inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tijdritten van Uran in het verleden waren ook vrij fenomenaal. Kon dit duidelijk altijd al.
*inb4 waggelende Froome die een berg op wil*quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tijdritten van Uran in het verleden waren ook vrij fenomenaal. Kon dit duidelijk altijd al.
Net nu er weer een Venezulaan met 63% is gepaktquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heeft dit op z'n 14e al regelmatig laten zien in de zomeravondcups in Colombia hoor. Net doen alsof dit bijzonder is inderdaad.
Met hard trainen en goede lagers is dit het logische gevolg.
Of was wat hij deed in de TdF niet normaal voor zijn doen en is hij eigenlijk gewoon iemand die op minuten komt van de klassementsrijders?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
Overmogen gaat Nairo beginnen aan zijn zegetocht.
Dat zou ook goed kunnen natuurlijk. Hoewel hij voor die Tour toch ook wel erg sterke dingen liet zien bergop? Maar dan nog kunnen dat een paar "flukemaanden" zijn geweest ook ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Of was wat hij deed in de TdF niet normaal voor zijn doen en is hij eigenlijk gewoon iemand die op minuten komt van de klassementsrijders?
Oh, er wordt alleen gefietst in de TDF en Giro??quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Of was wat hij deed in de TdF niet normaal voor zijn doen en is hij eigenlijk gewoon iemand die op minuten komt van de klassementsrijders?
Zou kunnen en hij liet idd zien in vorm te zijn voor de tour, maar laat het tot nu toe behoorlijk afweten. Achja, de laatste week mag hij het goed maken!quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen natuurlijk. Hoewel hij voor die Tour toch ook wel erg sterke dingen liet zien bergop? Maar dan nog kunnen dat een paar "flukemaanden" zijn geweest ook ja.
Alleen TdF eigenlijk, de rest is voor spek en bonen, behalve als Sky serieus mee doet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, er wordt alleen gefietst in de TDF en Giro??
twitter:Ludvigsson94 twitterde op donderdag 22-05-2014 om 17:19:04For the people who wondering- @tludvigsson is okey after the crash, he have really hurt in leg and back but nothing is broken !! good niews reageer retweet
wie?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:35 schreef MarijeH het volgende:
twitter:Ludvigsson94 twitterde op donderdag 22-05-2014 om 17:19:04For the people who wondering- @tludvigsson is okey after the crash, he have really hurt in leg and back but nothing is broken !! good niews reageer retweet
Wow.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:37 schreef Chiappucci het volgende:
Nette tijdrit van Poels en Kelderman![]()
OPQS word ik wel een beetje moe van.
Fredrik mag nog wel aan z'n Engels werken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:35 schreef MarijeH het volgende:
Absoluut. Had alleen wat anders verwacht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je zat zeker al te wachten op mijn reactie?
Naja, dat ik me weer geėrgerd heb aan bepaalde posts staat buiten kijf. Bijvoorbeeld zo'n Zelva die overweegt te stoppen met kijken n.a.v. deze tijdritquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Absoluut. Had alleen wat anders verwacht.
Dan ben je inderdaad naļef. Vandaar ook het.cynisme in mijn posts. Je weet wat je kijkt en wat er vroeger is gebeurdquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Naja, dat ik me weer geėrgerd heb aan bepaalde posts staat buiten kijf. Bijvoorbeeld zo'n Zelva die overweegt te stoppen met kijken n.a.v. deze tijdrit
Zwaar terecht. Zo veel mensen, zo veel subsidie en dan zo vaak keihard falen.quote:
Hai, leuke middag gehad?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de reacties van Wim en Claudio.
Eens. Werken gewoon te veel incompetente figuren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Zwaar terecht. Zo veel mensen, zo veel subsidie en dan zo vaak keihard falen.
Wielco (© José) heeft het over Amersfoort, maar ik twijfel nog of je eerder hem of Ray Kerckhoffs moet gelovenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Telegraaf heeft het ook over Veenendaal.
[..]
Kom je ons niet eens even de les lezen?quote:
Ik heb de topics zojuist doorgelezen met gezichtsuitdrukkingen die varieerden tussen die van Johan en die van René.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kom je ons niet eens even de les lezen?
Je moet die posts van Syntix ook niet lezen joh.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb de topics zojuist doorgelezen met gezichtsuitdrukkingen die varieerden tussen die van Johan en die van René.
[ afbeelding ]
Die lees ik met eenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet die posts van Syntix ook niet lezen joh.
Dus met echte trollposts is niks mis? Op zich ook niet, dit soort topics zijn toch 1 groot trollfeest geworden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die lees ik met een [ afbeelding ], niks mis mee.
Cyclingnews forums vind ik altijd wel aardig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:14 schreef FredWielergek het volgende:
Zijn er wielerforums waar we serieus over de koers kunnen praten? Ik ben wel zat van het getroll inderdaad.
Ik hou het liever bij Nederlandsquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cyclingnews forums vind ik altijd wel aardig.
Ja ondanks de soms wat puberale grapjes is het altijd wel doorspekt met satire, behalve bij Syntix.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:18 schreef Slobeend het volgende:
De perfecte samenleving bestaat niet en het perfecte wielertopic ook niet. Deze Giro is het prima te doen hier. Bij Wielerflits bijvoorbeeld heb je echt een stuk meer debieltjes.
Wel grappig, de mensen die bovenin het dagklassement eindigen zijn gewoon diegenen die al dagen hun team niet hebben aangepast.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:20 schreef Roceco het volgende:
Thx 4 the gains Sky! Kanstantsin Siutsou 838.233- 846.321
Ha, inderdaad. En een 'zekere' Mansjesterquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel grappig, de mensen die bovenin het dagklassement eindigen zijn gewoon diegenen die al dagen hun team niet hebben aangepast.
Die is allang met pensioen joh, dat weten ze alleen bij Garmin nog niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:22 schreef danos het volgende:
Thomas Dekker 131e op 8:11![]()
Je hoopt toch altijd weer op een lichtpuntje bij die jongen..
Je denkt dan idd aan die tijdritten in de Tirreno.... Triest, erg triest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:22 schreef danos het volgende:
Een tikje vermoeiend begint het wel te worden. Alsof bepaalde domme grapjes na 200 keer nog echt leuk zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:18 schreef Slobeend het volgende:
De perfecte samenleving bestaat niet en het perfecte wielertopic ook niet. Deze Giro is het prima te doen hier. Bij Wielerflits bijvoorbeeld heb je echt een stuk meer debieltjes.
Het belangrijkste voor Thomas is dat ze goede koffie schenken in Italiė.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:22 schreef danos het volgende:
Vandaag was niveautje TDFquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:14 schreef FredWielergek het volgende:
Zijn er wielerforums waar we serieus over de koers kunnen praten? Ik ben wel zat van het getroll inderdaad.
Kan ik me een beetje voorstellen, maar degenen die het meest zeiken posten hier over het algemeen het minst. Oke, soit, misschien een causaal verband.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een tikje vermoeiend begint het wel te worden. Alsof bepaalde domme grapjes na 200 keer nog echt leuk zijn.
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:35 schreef MarijeH het volgende:
De tering.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie dit al gezien?
[ afbeelding ]
op nos.nl
Twangod
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 22 mei 2014 18:44 schreef HPLC het volgende:
Dat stomme werk ook van mij. Zomaar een prima etappe gemist.
Vanaf zaterdag gewoon de hele week klimmen op 1 sprintetappe na.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:56 schreef heywoodu het volgende:
Morgen nog even sprinten en dan gaan we los
3 monsteretappes achter elkaar, dan iets anders en dan nog 3 van zulke etappes incl klimtijdrit
Het valt hier wel mee momenteel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:18 schreef Slobeend het volgende:
Een goede weerspiegeling van de wielersport dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dus met echte trollposts is niks mis? Op zich ook niet, dit soort topics zijn toch 1 groot trollfeest geworden.
Vanwege dit een weekje vrij genomen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag gewoon de hele week klimmen op 1 sprintetappe na.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:10 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Een goede weerspiegeling van de wielersport dus.
Ik plan ook een aantal dagen vrij...Sowieso donderdag en vrijdag vrij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege dit een weekje vrij genomen.![]()
![]()
De wielerprik wellicht? (wielrennen.prikpagina.nl of iets in die trant)quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:14 schreef FredWielergek het volgende:
Gevuld met een stel no-lifers die essays van 3 a4'tjes schrijven waar ze op een tenenkrommende politiek correcte manier elke uitslag van Rabo/Blanco/Belkin proberen te verdedigen. Vooral een erg vermoeiend forum. Hou het gewoon bij Fok, neem al het cynisme niet te serieus, want ondanks alles, genieten we (over het algemeen) gewoon allen nog ontzettend veel van deze sport. Af en toe moet je even afblazen om het dragelijk te houden, en dan is zo'n plek als dit daar lekker voor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De wielerprik wellicht? (wielrennen.prikpagina.nl of iets in die trant)
Dit dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:44 schreef HPLC het volgende:
Dat stomme werk ook van mij. Zomaar een prima etappe gemist.
Ik vind dat er op de wielerprik ook best humor isquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Gevuld met een stel no-lifers die essays van 3 a4'tjes schrijven waar ze op een tenenkrommende politiek correcte manier elke uitslag van Rabo/Blanco/Belkin proberen te verdedigen. Vooral een erg vermoeiend forum. Hou het gewoon bij Fok, neem al het cynisme niet te serieus, want ondanks alles, genieten we (over het algemeen) gewoon allen nog ontzettend veel van deze sport. Af en toe moet je even afblazen om het dragelijk te houden, en dan is zo'n plek als dit daar lekker voor.
Uiteindelijk zal hij toch moeten werken voor Uran, en gezien vele bergen die er nog komen, denk ik dat een goed klassement, ook zonder dat eerdere tijdsverlies, zeer moeilijk voor hem wordt. Sowieso is Poels extreem onregelmatig, die wisselt vaak briljante met compleet middelmatige dagen af.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Achteraf toch wel heel jammer dat Poels in de ploegentijdrit in de hekken gereden werd (+ 0.17) en in Vigiano viel in de finale (+ 1.36). Anders had ie nu zelfs 4e gestaan.
In het verleden zeker, maar bij OPQS is het toch allemaal wat beter geregeld om het maar zo te zeggen. Ben benieuwd hoe hij de rest van de Giro zal rijden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:35 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal hij toch moeten werken voor Uran, en gezien vele bergen die er nog komen, denk ik dat een goed klassement, ook zonder dat eerdere tijdsverlies, zeer moeilijk voor hem wordt. Sowieso is Poels extreem onregelmatig, die wisselt vaak briljante met compleet middelmatige dagen af.
Het zou kunnen, maar kijk naar het voorjaar. In Baskenland fantastisch, en dan in de Gold Race als een neo uit het wiel gereden. Nu kan je zeggen dat hij het parcours hem minder ligt, maar dat verschil was wel gigantisch. Hoe dan ook, hij zal sowieso veel in dienst moeten rijden, maar daar is niks mis mee natuurlijk als je kopman topfavoriet is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In het verleden zeker, maar bij OPQS is het toch allemaal wat beter geregeld om het maar zo te zeggen. Ben benieuwd hoe hij de rest van de Giro zal rijden.
Ik vind het gewoon kut en lees nog nauwelijks mee en post nog minder. En er zijn gewoon waardevolle posters die hier nog nauwelijks komen, tis gewoon allemaal kinderachtig gedoe en elke spuit 11 denkt grappig te zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan ik me een beetje voorstellen, maar degenen die het meest zeiken posten hier over het algemeen het minst. Oke, soit, misschien een causaal verband.
Maar als je het zo irritant vindt gooi de kwaliteit dan omhoog door eigen posts.
Twan kelderman kent de NOS niet hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef TLC het volgende:
Wilco Poels en Wout Kelderman hebben erg sterk gereden vandaag, ook was ik onder de indruk van het jongere broertje van Wilco, Twan![]()
![]()
Wel met broekje uit en OPQS-shirtje aan op de bank neem ik aan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb de topics zojuist doorgelezen met gezichtsuitdrukkingen die varieerden tussen die van Johan en die van René.
[ afbeelding ]
Klopt ja. De invloed van VBL zal er veel mee te maken hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon kut en lees nog nauwelijks mee en post nog minder. En er zijn gewoon waardevolle posters die hier nog nauwelijks komen, tis gewoon allemaal kinderachtig gedoe en elke spuit 11 denkt grappig te zijn.
Er zit een verschil tussen enerzijds voorzichtig ergens een vraagteken bij zetten en anderzijds alles en iedereen wat ietwat verrassend presteert gelijk beschuldigen hequote:Op donderdag 22 mei 2014 20:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel met broekje uit en OPQS-shirtje aan op de bank neem ik aan?Is toch lekker man, ouwe reus!
Weet ik toch wel, laat gaan!quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen enerzijds voorzichtig ergens een vraagteken bij zetten en anderzijds alles en iedereen wat ietwat verrassend presteert gelijk beschuldigen he
Tuurlijk, Poels en Brambilla rijden best een opvallende tijdrit om het zo even uit te drukken, maar ik zou er pas meer vraagtekens bij zetten als ze nu ineens constant top-5/10 gaan rijden in lange tijdritten. Nu is het nog steeds zoiets van "Tja, een hele goede dag kan, eerst maar kijken hoe het verder gaat."quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weet ik toch wel, laat gaan!
En dat een Uran hier goed rijdt is niet zo heel gek, al denk ik dat hij het in de laatste week niet vol gaat houden persoonlijk. Echter is de vooruitgang van zo'n Poels of Brambilla wel erg gek om te zien...
Ik bedoel, dat zijn niet eens jonge tijdrittalenten waarvan het gaaf is dat ze een keer een topdag hebben.Die rijden soms al jaren mee en gaan dan nu ineens top-5 / top-10 rijden in dit soort ritten, tsja, dan heeft het cynisme toch wel de overhand.
Laatste week zie ik echter wel weer naar uit, de Giro kennende zullen er wel weer idiote dingen gebeuren, voor hetzelfde geldt wint De Gendt weer een bergrit of zo.
Maar tijdrijden kon ie niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:59 schreef Columbiafan het volgende:
UranUran is natuurlijk een megatalent, mensen die doen alsof hij bij Sky en OPQS plots is doorgebroken
![]()
Reed top 10 in de Ronde van Zwitserland op zijn 20ste, won daar een rit en klom nadien met de beste mee in de Ronde van Duitsland tot die vreselijke val
Wat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:23 schreef Roceco het volgende:
[..]
Ha, inderdaad. En een 'zekere' Mansjester
Ow....dat is die ene user die steeds roept:quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ken hier eigenlijk maar één user die trollt en die kan je negeren. Ik zie het probleem dus niet.
Dit ben jij, op een feestje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....dat is die ene user die steeds roept:
"Die kent u niet"
"Waar is Wilco Kelderman"
"X---God"
"Chute"
"Wanneer begint de NOS met uitzenden?"
Doe me de naam even van die ene user, dan zet ik hem op negeren.
Alvast bedankt.
Mocht je die ene user zover krijgen om op te tyfen richting VBL om daar z'n voorspelbare schijtonzin te spuien, dan zou het helemaal prachtig zijn natuurlijk.....ouwe reus!
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Die kent u niet"
"X---God"
"Chute"
Alvast bedankt.
Mocht je die ene user zover krijgen om op te tyfen richting VBL om daar z'n voorspelbare schijtonzin te spuien, dan zou het helemaal prachtig zijn natuurlijk.....ouwe reus!
Het wordt soms wat overdreven allemaal, maar sommige dingen moeten ook echt wel kunnen af en toe hoor, het hoeft niet allemaal 100% serieus te zijn. Bovendien wordt er ook echt wel vaak zat normaal gediscussieerd over de sport/koers zelf.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Die kent u niet"
"X---God"
"Chute"
Alvast bedankt.
Precies. Vind de balans op dit moment eigenlijk wel prima.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het wordt soms wat overdreven allemaal, maar sommige dingen moeten ook echt wel kunnen af en toe hoor, het hoeft niet allemaal 100% serieus te zijn. Bovendien wordt er ook echt wel vaak zat normaal gediscussieerd over de sport/koers zelf.
Het gaat niet zo zeer om serieus/ongein, maar om de voorspelbaarheid en constante herhaling van dezelfde zogenaamde grappigheden. Wij hebben ook vaak genoeg lopen ouwehoeren in de biathlon/bob-topics tijdens de OWS, maar als daar iemand 100 keer "OEB-GOD" komt roepen, dan wordt het ook vermoeiend.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het wordt soms wat overdreven allemaal, maar sommige dingen moeten ook echt wel kunnen af en toe hoor, het hoeft niet allemaal 100% serieus te zijn. Bovendien wordt er ook echt wel vaak zat normaal gediscussieerd over de sport/koers zelf.
Ik snap je punt wel een beetje hoor, daar niet van. Maar ik vind het vooral heel erg meevallen de laatste tijd, in elk geval deze Giro. Tijdens de Tour zal het ongetwijfeld anders zijn vrees ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om serieus/ongein, maar om de voorspelbaarheid en constante herhaling van dezelfde zogenaamde grappigheden. Wij hebben ook vaak genoeg lopen ouwehoeren in de biathlon/bob-topics tijdens de OWS, maar als daar iemand 100 keer "OEB-GOD" komt roepen, dan wordt het ook vermoeiend.
Dit ja. En mensen die enorme dissertaties over het presteren van Lampre willen moeten daar zelf maar mee komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn gewoon heel veel niet zo leuke grappen in dit topic. Dat ligt niet aan de persoon die dat meldt, maar aan de personen die ze maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit ben jij, op een feestje.
[ afbeelding ]
Ik haak er grotendeels door af eerlijk gezegd. Sommige grappen zijn na 100 keer gewoon echt niet leuk meer. Het lijkt haast obsessief hoe vaak men die flauwigheid wil herhalen. De koerst sneeuwt al erg onder.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel een beetje hoor, daar niet van. Maar ik vind het vooral heel erg meevallen de laatste tijd, in elk geval deze Giro. Tijdens de Tour zal het ongetwijfeld anders zijn vrees ik.
Je kunt ook gewoon tijdens de koers zelf over de koers posten, ongetwijfeld krijg je daar ook reactie op over de koers etcquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik haak er grotendeels door af eerlijk gezegd. Sommige grappen zijn na 100 keer gewoon echt niet leuk meer. Het lijkt haast obsessief hoe vaak men die flauwigheid wil herhalen. De koerst sneeuwt al erg onder.
Dat die figuren tijdens de tour nog verder doordraaien zal allicht maar dat is geen reden om er nu niet iets van te zeggen
KingstownGODquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Die kent u niet"
"X---God"
"Chute"
Alvast bedankt.
Er wordt hier een fanatiek ontmoedigingsbeleid gevoerd wat dat betreft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon tijdens de koers zelf over de koers posten, ongetwijfeld krijg je daar ook reactie op over de koers etc
Dat valt echt wel mee. Als ik hier mensen serieus over de Giro zie posten komt daar vaak zat gewoon prima reactie op.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er wordt hier een fanatiek ontmoedigingsbeleid gevoerd wat dat betreft.
Nou en?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Er zijn gewoon heel veel niet zo leuke grappen in dit topic. Dat ligt niet aan de persoon die dat meldt, maar aan de personen die ze maken.
Ben ik grotendeels met je eens, ik lees af en toe even mee, maar zo verschrikkelijk is het niet, wielrennen is nou eenmaal een sport waar spektakel in zit (én Nederlanders) en het lijkt me heel vreemd als dat niet naar voren zou komen in deze reeks.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:24 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben lang niet elke dag in deze reeks geweest, maar volgens mij is dit een prima reeks. Sommigen nemen het wat mij betreft té serieus. Ik vind dat het niet alleen maar over de koers hoeft te gaan. Dan kunnen we lekker naar Wielerflits ofzo gaan.
De enige echt vervelende users zijn die 2 grote troll users: Ene johannes en superniger
Ik heb het vorige deel even doorgelezen, en het gaat echt bijna alleen maar over de koers. Ik zie het probleem echt niet![]()
Zo en zo dieptriest dat zo'n jong iemand sterft, maar geplet onder een garagedeur.... Verdomme zeg, wat een manier om te gaan.quote:En even wat anders: Vandaag is het alweer 3 jaar geleden dat Xavi Tondo overleed
En Intxausti die er bij stond/zatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:04 schreef Roceco het volgende:
[..]
Zo en zo dieptriest dat zo'n jong iemand sterft, maar geplet onder een garagedeur.... Verdomme zeg, wat een manier om te gaan.
Ik snap nog niet helemaal hoe dat ongeluk fataal kon zijn? Leek heel onbenullig.quote:
Nou ja, je kunt ook heel onbenullig struikelen over een stoeprand maar wel je nek breken..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap nog niet helemaal hoe dat ongeluk fataal kon zijn? Leek heel onbenullig.
'Op slag dood' herinner ik me, dus ja..... Het zal zo iets zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt ook heel onbenullig struikelen over een stoeprand maar wel je nek breken..
Dat van Johannes was natuurlijk niet waar. Al vindt 1 user die tijdens de TTT in deze reeks postte dat welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:57 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Van Johannes en superniger heb ik 0,0 last, worden geen gekke dingen door gezegd- vind het soms best grappig, niveautje neussnuif af en toe.
wat een smakeloze trollquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat van Johannes was natuurlijk niet waar. Al vindt 1 user die tijdens de TTT in deze reeks postte dat wel.Superniger voegt gewoon niks toe met zijn domme getroll, het is gewoon niet grappig
Valverde zag het toch allemaal gebeuren vanuit de auto? Dat lijkt me erg stug. Edit: in de war met Intxausti.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De ware toedracht is nooit echt naar buiten gekomen. Je hebt ook van die complottheorieėn dat zijn auto was gesaboteerd omdat hij op het punt stond om wat details met betrekking tot doping te onthullen.
Wederom een gevaarlijke aankomst, Bouhanni kan daar wel het best (minst sportief) mee omgaan. Zou in ieder geval uit de buurt van Farrar blijvenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:19 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben best benieuwd naar de etappe van vandaag eigenlijk. Het zal wel gewoon Bouhanni worden, maar een biljartlaken is de aanloop naar de sprint absoluut niet.
jij bent zelf een troll.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat van Johannes was natuurlijk niet waar. Al vindt 1 user die tijdens de TTT in deze reeks postte dat wel.Superniger voegt gewoon niks toe met zijn domme getroll, het is gewoon niet grappig
Dat zou ik in iedere koers, aan iedere renner willen adviserenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:04 schreef Principia het volgende:
[..]
Wederom een gevaarlijke aankomst, Bouhanni kan daar wel het best (minst sportief) mee omgaan. Zou in ieder geval uit de buurt van Farrar blijven
Als ik hem zie zal ik het doorgeven!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Die kent u niet"
"X---God"
"Chute"
Alvast bedankt.
Woutje Poelsquote:De herinnering aan die ambulance in Metz vervaagt langzaam
Maar voordat hij Wout kon raken had hij zelf een ros voor zijn kanis te pakken: ploeggenoot Reinier Honig was tussenbeide gesprongen
Zijn iele lichaampje lag gedrapeerd over een brancard. Zijn gezicht was zo grijs als het wolkendek boven Emmeloord. Over zijn wangen liepen tranen en in zijn ogen was angst te lezen. Hij kreunde nog een keer. En daarna gingen de deuren van de ambulance dicht.
Met loeiende sirenes verdween Wout Poels uit de Tour de France.
Zeshonderdzesentachtig dagen geleden is het, maar het beeld van Wout op een ambulance-brancard staat nog altijd op mijn netvlies gebrand. Zelden heeft één scčne me zo diep geraakt. Het was zó zielig hoe hij daar lag. Bambi zonder moeder, maar dan een miljoen keer erger.
Het was alsof mijn kleine broertje daar lag. Dat komt omdat mijn eigen broertje ook Wout heet, maar vooral omdat Wout (ik moet me inhouden om geen Woutje te schrijven) destijds het kleine broertje was van het halve peloton. Toen hij begon te fietsen was hij zo jong, zo dun, zo lief, zo bleu en sprak hij met een g zo zacht als de cavia van zijn buurmeisje.
Bij zijn eerste ploegje - met de welluidende naam Fondas P3 Transfer - reed hij met zijn grote broer (Norbert) in de ploeg, maar de rest van zijn ploegmaten was óók zijn grote broer. Ik was erbij toen hij het in een kleine etappekoers in Spanje aan de stok kreeg met een stel doorgesnoven Portugezen. Ze waren boos dat het kleine dunne jochie ze bij elke bergsprint te kakken zette. Na de finish van een van de laatste etappes liep het uit de hand. Een van de Portugezen trok zijn achterwiel uit zijn fiets en ging Woutje te lijf, zwaaiend met het wiel. Maar voordat hij Wout kon raken had hij zelf een ros voor zijn kanis te pakken: ploeggenoot Reinier Honig was tussenbeide gesprongen. Want van Woutje blijf je met je tengels af.
Wat ook meespeelde: hij was belachelijk goed. Iedereen in zijn omgeving wist: op dit jongetje moeten we zuinig zijn. Als de weg omhoog liep begon hij als vanzelf te fladderen; als broekie versloeg hij al klimmers van naam en faam. Niets stond hem in de weg om wedstrijden te winnen waar de meeste renners alleen maar van kunnen dromen.
Tot die ene val, zeshonderdzesentachtig dagen geleden.
Zijn lichaam en zijn carričre lagen aan diggelen. Zijn ribbenkast was veranderd in een IKEA-bouwpakket waarvan de handleiding kwijt was, zijn nier en zijn milt waren gescheurd. Het was niet langer de vraag wat hij allemaal zou winnen, maar óf hij ooit nog zou fietsen.
De val heeft hem uiteindelijk anderhalf jaar gekost. Van een ziekenhuisbed naar zijn eigen bed, van zijn eigen bed naar de bank, van de bank naar een halfuurtje fietsen - en uitgeput thuiskomen. Toen hij weer terug was in het peloton moest hij het doen met een niveau dat (vaak) niet het zijne was en met de twijfel of het ooit allemaal nog goed zou komen.
Het ķs goedgekomen. Hij rijdt nog altijd te vaak van achteren in het peloton omdat hij schrik heeft voor het gedrang, maar met zijn lichaam is niets mis meer. In het voorjaar won hij al een etappe in de Ronde van het Baskenland, en in deze Giro staat hij halverwege achtste in het klassement. Hij klimt met de besten en gisteren reed hij een tijdrit om een puntje aan te zuigen. De herinnering aan de ambulance in Metz vervaagt langzaam, maar zeker.
Als het geluid van loeiende sirenes in de verte.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit bandje neem ik mee jongens, bedankt!quote:
Er zijn hier zoveel beschuldigingen dat ik niet meer weet welke nou op mij slaan, maar ik zal er toch even op in gaan: het is totaal niet mijn intentie om serieuze discussies te ontmoedigen, dus mocht ik ooit die indruk gewekt hebben is dat onjuist, ik pleit juist voor een topic met een leuke balans tussen serieuze discussie en af en toe een minder serieuze opmerking.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er wordt hier een fanatiek ontmoedigingsbeleid gevoerd wat dat betreft.
Belkov zit er ook bij inmiddels.twitter:PelotonWatch twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 13:38:38#Giro Canola, Rodriguez, Dockx, Tulik and Romero have 35" on Belkov and 1'10" on peloton. reageer retweet
Hier sluit ik mij bij aan, het is jammer dat sommige kritiek hebben op het niveau hier terwijl ik juist blauwe plekken op mijn dijen heb.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn hier zoveel beschuldigingen dat ik niet meer weet welke nou op mij slaan, maar ik zal er toch even op in gaan: het is totaal niet mijn intentie om serieuze discussies te ontmoedigen, dus mocht ik ooit die indruk gewekt hebben is dat onjuist, ik pleit juist voor een topic met een leuke balans tussen serieuze discussie en af en toe een minder serieuze opmerking.
De rode lantaarn heeft juist karakter, kijk maar naar Kenny!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een zijklassement waarbij een jury iedere dag punten geeft aan users voor hun gedrag in wielertopics. De beste jongere, meest regelmatige poster en de meest actieve user van de dag krijgen dan een mooi truienicoontje en als je kut was word je uit koers genomen.
(en nee, de rode lantaarn is nķet begerenswaardig)
Een mooie laatste rechte lijn, daar doen ze niet aan in Italiė.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:40 schreef Marcoss het volgende:
https://www.google.nl/map(...)eXeInJlX6vPsCTsQ!2e0
De bocht op 300 meter van de finish vandaag, dat wordt leuk als het gaat regenen (wat blijkbaar wel verwacht wordt)
Ik heb een ander team dan jullie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Ook een saaie dag voor de Tourcoach aangezien IEDEREEN hetzelfde team heeft.
Jij doet niet meer mee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een ander team dan jullie.
Ze overdrijven het behoorlijk ja...ook al die 90gradenbocht in Ierland op 300 meter of die etappe met die monstersprint van Kittel waar zo'n hele vreemde slinger op een meter of 250 zatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Een mooie laatste rechte lijn, daar doen ze niet aan in Italiė.
Ben ik eruit gezet?quote:
Ik heb Evans en Uran en Kelderman nog.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Nee hoor, maar ik zie Rodriguez geen potten breken vandaag.quote:
#TeamSlobeenden heeft 9 Colombiaantjes opgesteld, echte outsiders voor vandaag.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb Evans en Uran en Kelderman nog.
Rodriguez zit in de kopgroep!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zie Rodriguez geen potten breken vandaag.
Ik zie 0 Colombiaantjes daar?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
#TeamSlobeenden heeft 9 Colombiaantjes opgesteld, echte outsiders voor vandaag.
Het verschil zal hem in de prestaties van o.a. Boasson hagen, Farrar en (in mijn geval) Kenny dehaes zitten... De rest is idd hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Zit toch in de kopgroep.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zie Rodriguez geen potten breken vandaag.
Dat zal dan voor het eerst zijn!quote:
quote:
Dat heeft Mexicanomerckx dan goed gezien.quote:
We hebben toch 1 verschil hoor, Petacchi vs Bellettiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Wie heeft dat dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:00 schreef Roceco het volgende:
Tony Hurel en Danielle Colli opstellen.... Dan grijp je wel naar extremen om succes te behalen
Petacchi heeft al 0 keer meegesprint en moet nu de roze trui verdedigen, prima keus van mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben toch 1 verschil hoor, Petacchi vs Belletti
Die doet al weken wanhopige pogingen om in een flits bovenaan het dagklassement te verschijnen.quote:
Johannes, superniger en Syntix.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
Terugkomend op wat er eerder geschreven is, ik kan me wel vinden in de teksten van de meesten. Johannes is inderdaad een enorm blaag. Hij haalt het niveau drastisch omlaag.
Die bochten liggen er expres in om mijn Scorito-ploeg nog verder te reduceren...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze overdrijven het behoorlijk ja...ook al die 90gradenbocht in Ierland op 300 meter of die etappe met die monstersprint van Kittel waar zo'n hele vreemde slinger op een meter of 250 zat
Wat dat betreft is een Ronde van Dubai niet verkeerd, met hooguit nog een laatste bochtje op 75 kilometer van de meet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Die bochten liggen er expres in om mijn Scorito-ploeg nog verder te reduceren...![]()
Maar inderdaad, het zou de organisatie niet misstaan om eens beter naar de laatste kilometers te kijken. Je zou zeggen dat ze inmiddels wel weten dat een haakse bocht na de flame rouge tot chaos kan leiden. Maar ja, vanwege het geld van de etappeplaats zullen ze wel de finish midden in het centrum willen, waar geen enkel straatje recht is...
Sinds jaar en dag gebeurd dat toch al.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Die bochten liggen er expres in om mijn Scorito-ploeg nog verder te reduceren...![]()
Maar inderdaad, het zou de organisatie niet misstaan om eens beter naar de laatste kilometers te kijken. Je zou zeggen dat ze inmiddels wel weten dat een haakse bocht na de flame rouge tot chaos kan leiden. Maar ja, vanwege het geld van de etappeplaats zullen ze wel de finish midden in het centrum willen, waar geen enkel straatje recht is...
Juist daarom is het zo jammer dat ze vooral naar het geld kijken en niet naar de veiligheid van de laatste kilometer.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:10 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Sinds jaar en dag gebeurd dat toch al.
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Altijd datzelfde, kleine groepje dat het verpest voor de meerderheid.
Maik gaat vlammen tijdens de bergetappes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Is Maik [ afbeelding ] bij Eurosport ofzo? Waarom hoor ik elke dag Zonnekoning?
Heb je trouwens nog genoten van mijn dm'tje?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maik gaat vlammen tijdens de bergetappes.
Persoonlijk stoor ik me nauwelijks aan de schijtlol, sommige users vind ik best amusant qua grapjes, anderen niet maar daar lees ik gemakkelijk overheen. Ik stoor me veel meer aan het dopinggezeur (dan heb ik het niet over posts met een (al dan niet geslaagde) grappige insteek, maar gewoon posts die bloedserieus bedoeld zijn). Als je wielrennen een beetje volgt weet je heus wel een beetje wat er speelt qua doping en wie er meer verdacht zijn dan anderen. Dat hoeft echt niet elke keer weer herhaald te worden, zeker niet als het met een bepaalde willekeur gebeurt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik haak er grotendeels door af eerlijk gezegd. Sommige grappen zijn na 100 keer gewoon echt niet leuk meer. Het lijkt haast obsessief hoe vaak men die flauwigheid wil herhalen. De koerst sneeuwt al erg onder.
Dat die figuren tijdens de tour nog verder doordraaien zal allicht maar dat is geen reden om er nu niet iets van te zeggen
In de 10e etappe ging hij meesprinten, maar zat hij vlak achter Farrar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Petacchi heeft al 0 keer meegesprint en moet nu de roze trui verdedigen, prima keus van mij.
Als Marco Velo nog rondreed had hem dat niet overkomen. Wat een beginnersfout.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de 10e etappe ging hij meesprinten, maar zat hij vlak achter Farrar.
Gusev wilde zo'n jasje aantrekken maar z'n mouw kwam tussen het achterwiel en toen was het doei Gusevquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:34 schreef Momo... het volgende:
Ik had het even gemist valpartij?
Petacchi nog een jaar
Nee hoor, niemand heeft verder Colliquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt geflimd door de RAI en ene Berlusconi heeft daar een hoge functie dus jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef Principia het volgende:
We weten in ieder geval op basis waarvan die rondemisses geselecteerd worden.
ach het kan slechter, da's waar. Maar tis mij een beetje saai.quote:
Het past gewoon er niet bij vind ikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach het kan slechter, da's waar. Maar tis mij een beetje saai.
Sultans of Swing, Walk of Life en Money for Nothing zijn toch niet saai?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach het kan slechter, da's waar. Maar tis mij een beetje saai.
Private Investigationsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Sultans of Swing, Walk of Life en Money for Nothing zijn toch niet saai?
Wow , lijkt wel van dat zeeschuimquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:18 schreef Drebbelman het volgende:
zo ligt de weg erbij met nog 30km te gaan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:18 schreef Drebbelman het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, Telegraph Road bijv. wel..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Sultans of Swing, Walk of Life en Money for Nothing zijn toch niet saai?
Verdommequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef wimderon het volgende:
Is de leverancier van Wim Kieft daar gepasseerd?
Telegraph Road saai noemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, Telegraph Road bijv. wel..
Maar het is kwalitatief wel prima.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef wimderon het volgende:
Is de leverancier van Wim Kieft daar gepasseerd?
Driving home for christmasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:18 schreef Drebbelman het volgende:
[ afbeelding ]
Gun het Nizzolo wel na al z'n tweede plaatsen. Weer Bouhanni zou wel een beetje saai worden idd. Maar eerlijk gezegd denk ik dat 'ie hem weer pakt.quote:
Die is ook nog niet helemaal hersteld volgens mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bol zit te ver van achter om mee te kunnen sprinten.
Volgens de Wet van Herbert wel.quote:
Twijfelen aan de Wet van Herbertquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de Wet van Herbert wel.
Maar geloven we die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |