Ik heb de topics zojuist doorgelezen met gezichtsuitdrukkingen die varieerden tussen die van Johan en die van René.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kom je ons niet eens even de les lezen?
Je moet die posts van Syntix ook niet lezen joh.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb de topics zojuist doorgelezen met gezichtsuitdrukkingen die varieerden tussen die van Johan en die van René.
[ afbeelding ]
Die lees ik met eenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet die posts van Syntix ook niet lezen joh.
Dus met echte trollposts is niks mis? Op zich ook niet, dit soort topics zijn toch 1 groot trollfeest geworden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die lees ik met een [ afbeelding ], niks mis mee.
Cyclingnews forums vind ik altijd wel aardig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:14 schreef FredWielergek het volgende:
Zijn er wielerforums waar we serieus over de koers kunnen praten? Ik ben wel zat van het getroll inderdaad.
Ik hou het liever bij Nederlandsquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cyclingnews forums vind ik altijd wel aardig.
Ja ondanks de soms wat puberale grapjes is het altijd wel doorspekt met satire, behalve bij Syntix.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:18 schreef Slobeend het volgende:
De perfecte samenleving bestaat niet en het perfecte wielertopic ook niet. Deze Giro is het prima te doen hier. Bij Wielerflits bijvoorbeeld heb je echt een stuk meer debieltjes.
Wel grappig, de mensen die bovenin het dagklassement eindigen zijn gewoon diegenen die al dagen hun team niet hebben aangepast.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:20 schreef Roceco het volgende:
Thx 4 the gains Sky! Kanstantsin Siutsou 838.233- 846.321
Ha, inderdaad. En een 'zekere' Mansjesterquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel grappig, de mensen die bovenin het dagklassement eindigen zijn gewoon diegenen die al dagen hun team niet hebben aangepast.
Die is allang met pensioen joh, dat weten ze alleen bij Garmin nog niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:22 schreef danos het volgende:
Thomas Dekker 131e op 8:11![]()
Je hoopt toch altijd weer op een lichtpuntje bij die jongen..
Je denkt dan idd aan die tijdritten in de Tirreno.... Triest, erg triest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:22 schreef danos het volgende:
Een tikje vermoeiend begint het wel te worden. Alsof bepaalde domme grapjes na 200 keer nog echt leuk zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:18 schreef Slobeend het volgende:
De perfecte samenleving bestaat niet en het perfecte wielertopic ook niet. Deze Giro is het prima te doen hier. Bij Wielerflits bijvoorbeeld heb je echt een stuk meer debieltjes.
Het belangrijkste voor Thomas is dat ze goede koffie schenken in Italië.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:22 schreef danos het volgende:
Vandaag was niveautje TDFquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:14 schreef FredWielergek het volgende:
Zijn er wielerforums waar we serieus over de koers kunnen praten? Ik ben wel zat van het getroll inderdaad.
Kan ik me een beetje voorstellen, maar degenen die het meest zeiken posten hier over het algemeen het minst. Oke, soit, misschien een causaal verband.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een tikje vermoeiend begint het wel te worden. Alsof bepaalde domme grapjes na 200 keer nog echt leuk zijn.
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:35 schreef MarijeH het volgende:
twitter:Ludvigsson94 twitterde op donderdag 22-05-2014 om 17:19:04For the people who wondering- @tludvigsson is okey after the crash, he have really hurt in leg and back but nothing is broken !! good niews reageer retweet
De tering.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie dit al gezien?
[ afbeelding ]
op nos.nl
Twangod
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 22 mei 2014 18:44 schreef HPLC het volgende:
Dat stomme werk ook van mij. Zomaar een prima etappe gemist.
Vanaf zaterdag gewoon de hele week klimmen op 1 sprintetappe na.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:56 schreef heywoodu het volgende:
Morgen nog even sprinten en dan gaan we los
3 monsteretappes achter elkaar, dan iets anders en dan nog 3 van zulke etappes incl klimtijdrit
Het valt hier wel mee momenteel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:18 schreef Slobeend het volgende:
Een goede weerspiegeling van de wielersport dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dus met echte trollposts is niks mis? Op zich ook niet, dit soort topics zijn toch 1 groot trollfeest geworden.
Vanwege dit een weekje vrij genomen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag gewoon de hele week klimmen op 1 sprintetappe na.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:10 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Een goede weerspiegeling van de wielersport dus.
Ik plan ook een aantal dagen vrij...Sowieso donderdag en vrijdag vrij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege dit een weekje vrij genomen.![]()
![]()
De wielerprik wellicht? (wielrennen.prikpagina.nl of iets in die trant)quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:14 schreef FredWielergek het volgende:
Gevuld met een stel no-lifers die essays van 3 a4'tjes schrijven waar ze op een tenenkrommende politiek correcte manier elke uitslag van Rabo/Blanco/Belkin proberen te verdedigen. Vooral een erg vermoeiend forum. Hou het gewoon bij Fok, neem al het cynisme niet te serieus, want ondanks alles, genieten we (over het algemeen) gewoon allen nog ontzettend veel van deze sport. Af en toe moet je even afblazen om het dragelijk te houden, en dan is zo'n plek als dit daar lekker voor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De wielerprik wellicht? (wielrennen.prikpagina.nl of iets in die trant)
Dit dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:44 schreef HPLC het volgende:
Dat stomme werk ook van mij. Zomaar een prima etappe gemist.
Ik vind dat er op de wielerprik ook best humor isquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Gevuld met een stel no-lifers die essays van 3 a4'tjes schrijven waar ze op een tenenkrommende politiek correcte manier elke uitslag van Rabo/Blanco/Belkin proberen te verdedigen. Vooral een erg vermoeiend forum. Hou het gewoon bij Fok, neem al het cynisme niet te serieus, want ondanks alles, genieten we (over het algemeen) gewoon allen nog ontzettend veel van deze sport. Af en toe moet je even afblazen om het dragelijk te houden, en dan is zo'n plek als dit daar lekker voor.
Uiteindelijk zal hij toch moeten werken voor Uran, en gezien vele bergen die er nog komen, denk ik dat een goed klassement, ook zonder dat eerdere tijdsverlies, zeer moeilijk voor hem wordt. Sowieso is Poels extreem onregelmatig, die wisselt vaak briljante met compleet middelmatige dagen af.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Achteraf toch wel heel jammer dat Poels in de ploegentijdrit in de hekken gereden werd (+ 0.17) en in Vigiano viel in de finale (+ 1.36). Anders had ie nu zelfs 4e gestaan.
In het verleden zeker, maar bij OPQS is het toch allemaal wat beter geregeld om het maar zo te zeggen. Ben benieuwd hoe hij de rest van de Giro zal rijden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:35 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal hij toch moeten werken voor Uran, en gezien vele bergen die er nog komen, denk ik dat een goed klassement, ook zonder dat eerdere tijdsverlies, zeer moeilijk voor hem wordt. Sowieso is Poels extreem onregelmatig, die wisselt vaak briljante met compleet middelmatige dagen af.
Het zou kunnen, maar kijk naar het voorjaar. In Baskenland fantastisch, en dan in de Gold Race als een neo uit het wiel gereden. Nu kan je zeggen dat hij het parcours hem minder ligt, maar dat verschil was wel gigantisch. Hoe dan ook, hij zal sowieso veel in dienst moeten rijden, maar daar is niks mis mee natuurlijk als je kopman topfavoriet is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In het verleden zeker, maar bij OPQS is het toch allemaal wat beter geregeld om het maar zo te zeggen. Ben benieuwd hoe hij de rest van de Giro zal rijden.
Ik vind het gewoon kut en lees nog nauwelijks mee en post nog minder. En er zijn gewoon waardevolle posters die hier nog nauwelijks komen, tis gewoon allemaal kinderachtig gedoe en elke spuit 11 denkt grappig te zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan ik me een beetje voorstellen, maar degenen die het meest zeiken posten hier over het algemeen het minst. Oke, soit, misschien een causaal verband.
Maar als je het zo irritant vindt gooi de kwaliteit dan omhoog door eigen posts.
Twan kelderman kent de NOS niet hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef TLC het volgende:
Wilco Poels en Wout Kelderman hebben erg sterk gereden vandaag, ook was ik onder de indruk van het jongere broertje van Wilco, Twan![]()
![]()
Wel met broekje uit en OPQS-shirtje aan op de bank neem ik aan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb de topics zojuist doorgelezen met gezichtsuitdrukkingen die varieerden tussen die van Johan en die van René.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |