abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140255789
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:09 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon kut en lees nog nauwelijks mee en post nog minder. En er zijn gewoon waardevolle posters die hier nog nauwelijks komen, tis gewoon allemaal kinderachtig gedoe en elke spuit 11 denkt grappig te zijn.
Klopt ja. De invloed van VBL zal er veel mee te maken hebben.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 22 mei 2014 @ 21:08:10 #152
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_140255922
quote:
7s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:56 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Wel met broekje uit en OPQS-shirtje aan op de bank neem ik aan? :) Is toch lekker man, ouwe reus!
Er zit een verschil tussen enerzijds voorzichtig ergens een vraagteken bij zetten en anderzijds alles en iedereen wat ietwat verrassend presteert gelijk beschuldigen he :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_140256264
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 21:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen enerzijds voorzichtig ergens een vraagteken bij zetten en anderzijds alles en iedereen wat ietwat verrassend presteert gelijk beschuldigen he :+
Weet ik toch wel, laat gaan! :)

En dat een Uran hier goed rijdt is niet zo heel gek, al denk ik dat hij het in de laatste week niet vol gaat houden persoonlijk. Echter is de vooruitgang van zo'n Poels of Brambilla wel erg gek om te zien...

Ik bedoel, dat zijn niet eens jonge tijdrittalenten waarvan het gaaf is dat ze een keer een topdag hebben. :) Die rijden soms al jaren mee en gaan dan nu ineens top-5 / top-10 rijden in dit soort ritten, tsja, dan heeft het cynisme toch wel de overhand. :)

Laatste week zie ik echter wel weer naar uit, de Giro kennende zullen er wel weer idiote dingen gebeuren, voor hetzelfde geldt wint De Gendt weer een bergrit of zo. :+
Jack does it in real time...
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 22 mei 2014 @ 21:21:50 #154
284411 crew  heywoodu
pi_140256550
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 21:15 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Weet ik toch wel, laat gaan! :)

En dat een Uran hier goed rijdt is niet zo heel gek, al denk ik dat hij het in de laatste week niet vol gaat houden persoonlijk. Echter is de vooruitgang van zo'n Poels of Brambilla wel erg gek om te zien...

Ik bedoel, dat zijn niet eens jonge tijdrittalenten waarvan het gaaf is dat ze een keer een topdag hebben. :) Die rijden soms al jaren mee en gaan dan nu ineens top-5 / top-10 rijden in dit soort ritten, tsja, dan heeft het cynisme toch wel de overhand. :)

Laatste week zie ik echter wel weer naar uit, de Giro kennende zullen er wel weer idiote dingen gebeuren, voor hetzelfde geldt wint De Gendt weer een bergrit of zo. :+
Tuurlijk, Poels en Brambilla rijden best een opvallende tijdrit om het zo even uit te drukken, maar ik zou er pas meer vraagtekens bij zetten als ze nu ineens constant top-5/10 gaan rijden in lange tijdritten. Nu is het nog steeds zoiets van "Tja, een hele goede dag kan, eerst maar kijken hoe het verder gaat."
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  donderdag 22 mei 2014 @ 21:23:57 #155
40566 Ericr
Livewrong
pi_140256650
Het zijn renners die momenteel goed in het klassement staan die een redelijke tijdrit rijden. In dit veld verliezen ze niet heel veel op Uran die er uitspringt maar in een veld met echte tijdrijders en dan vooral tijdrijders die meedoen voor het klassement hadden Poels en Brambilla gewoon nog wat meer minuten aan de broek gekregen en was het ook niet zo opgevallen.

Verder niet gezegd dat deze Giro zwak bezet is maar echte tijdrit kanonnen stonden er vandaag niet aan de start.
  donderdag 22 mei 2014 @ 22:30:15 #156
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_140260072
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:59 schreef Columbiafan het volgende:
Uran ^O^ Uran is natuurlijk een megatalent, mensen die doen alsof hij bij Sky en OPQS plots is doorgebroken :')

Reed top 10 in de Ronde van Zwitserland op zijn 20ste, won daar een rit en klom nadien met de beste mee in de Ronde van Duitsland tot die vreselijke val ;(
Maar tijdrijden kon ie niet.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:45:50 #157
279824 Mansjester
City>United
pi_140271440
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:23 schreef Roceco het volgende:

[..]

Ha, inderdaad. En een 'zekere' Mansjester ;)
Wat? :o

Ik pas mijn team aan hoor :)
pi_140271910
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ken hier eigenlijk maar één user die trollt en die kan je negeren. Ik zie het probleem dus niet.
Ow....dat is die ene user die steeds roept:

"Die kent u niet"
"Waar is Wilco Kelderman"
"X---God"
"Chute"
"Wanneer begint de NOS met uitzenden?"

Doe me de naam even van die ene user, dan zet ik hem op negeren.
Alvast bedankt.
Mocht je die ene user zover krijgen om op te tyfen richting VBL om daar z'n voorspelbare schijtonzin te spuien, dan zou het helemaal prachtig zijn natuurlijk.....ouwe reus!
  vrijdag 23 mei 2014 @ 10:30:05 #159
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_140272431
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:06 schreef Kingstown het volgende:

[..]

"Die kent u niet"
"X---God"
"Chute"

Alvast bedankt.
Mocht je die ene user zover krijgen om op te tyfen richting VBL om daar z'n voorspelbare schijtonzin te spuien, dan zou het helemaal prachtig zijn natuurlijk.....ouwe reus!
Dit ben jij, op een feestje.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_140272438
quote:

[..]

"Die kent u niet"
"X---God"
"Chute"

Alvast bedankt.
_O-

Maar beetje leven in de brouwerij, niks mis mee
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 mei 2014 @ 10:34:21 #161
284411 crew  heywoodu
pi_140272542
quote:

[..]

"Die kent u niet"
"X---God"
"Chute"

Alvast bedankt.
Het wordt soms wat overdreven allemaal, maar sommige dingen moeten ook echt wel kunnen af en toe hoor, het hoeft niet allemaal 100% serieus te zijn. Bovendien wordt er ook echt wel vaak zat normaal gediscussieerd over de sport/koers zelf.
pi_140272593
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het wordt soms wat overdreven allemaal, maar sommige dingen moeten ook echt wel kunnen af en toe hoor, het hoeft niet allemaal 100% serieus te zijn. Bovendien wordt er ook echt wel vaak zat normaal gediscussieerd over de sport/koers zelf.
Precies. Vind de balans op dit moment eigenlijk wel prima.
pi_140272900
quote:

[..]

Het gaat niet zo zeer om serieus/ongein, maar om de voorspelbaarheid en constante herhaling van dezelfde zogenaamde grappigheden. Wij hebben ook vaak genoeg lopen ouwehoeren in de biathlon/bob-topics tijdens de OWS, maar als daar iemand 100 keer "OEB-GOD" komt roepen, dan wordt het ook vermoeiend.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 mei 2014 @ 10:52:35 #164
284411 crew  heywoodu
pi_140272937
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:50 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het gaat niet zo zeer om serieus/ongein, maar om de voorspelbaarheid en constante herhaling van dezelfde zogenaamde grappigheden. Wij hebben ook vaak genoeg lopen ouwehoeren in de biathlon/bob-topics tijdens de OWS, maar als daar iemand 100 keer "OEB-GOD" komt roepen, dan wordt het ook vermoeiend.
Ik snap je punt wel een beetje hoor, daar niet van. Maar ik vind het vooral heel erg meevallen de laatste tijd, in elk geval deze Giro. Tijdens de Tour zal het ongetwijfeld anders zijn vrees ik.
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 10:53:30 #165
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_140272958
quote:

[..]

Dit ja. En mensen die enorme dissertaties over het presteren van Lampre willen moeten daar zelf maar mee komen.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 10:56:07 #166
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_140273015
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dit ben jij, op een feestje.

[ afbeelding ]
Er zijn gewoon heel veel niet zo leuke grappen in dit topic. Dat ligt niet aan de persoon die dat meldt, maar aan de personen die ze maken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_140273116
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel een beetje hoor, daar niet van. Maar ik vind het vooral heel erg meevallen de laatste tijd, in elk geval deze Giro. Tijdens de Tour zal het ongetwijfeld anders zijn vrees ik.
Ik haak er grotendeels door af eerlijk gezegd. Sommige grappen zijn na 100 keer gewoon echt niet leuk meer. Het lijkt haast obsessief hoe vaak men die flauwigheid wil herhalen. De koerst sneeuwt al erg onder.
Dat die figuren tijdens de tour nog verder doordraaien zal allicht maar dat is geen reden om er nu niet iets van te zeggen :P
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 mei 2014 @ 11:03:24 #168
284411 crew  heywoodu
pi_140273195
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 11:00 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik haak er grotendeels door af eerlijk gezegd. Sommige grappen zijn na 100 keer gewoon echt niet leuk meer. Het lijkt haast obsessief hoe vaak men die flauwigheid wil herhalen. De koerst sneeuwt al erg onder.
Dat die figuren tijdens de tour nog verder doordraaien zal allicht maar dat is geen reden om er nu niet iets van te zeggen :P
Je kunt ook gewoon tijdens de koers zelf over de koers posten, ongetwijfeld krijg je daar ook reactie op over de koers etc :)
  vrijdag 23 mei 2014 @ 11:05:51 #169
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_140273250
quote:

[..]

"Die kent u niet"
"X---God"
"Chute"

Alvast bedankt.
KingstownGOD _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_140273268
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 11:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon tijdens de koers zelf over de koers posten, ongetwijfeld krijg je daar ook reactie op over de koers etc :)
Er wordt hier een fanatiek ontmoedigingsbeleid gevoerd wat dat betreft.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 mei 2014 @ 11:12:15 #171
284411 crew  heywoodu
pi_140273427
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 11:06 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Er wordt hier een fanatiek ontmoedigingsbeleid gevoerd wat dat betreft.
Dat valt echt wel mee. Als ik hier mensen serieus over de Giro zie posten komt daar vaak zat gewoon prima reactie op.

En even wat anders: Vandaag is het alweer 3 jaar geleden dat Xavi Tondo overleed ;(
  vrijdag 23 mei 2014 @ 11:24:20 #172
279824 Mansjester
City>United
pi_140273754
Ik ben lang niet elke dag in deze reeks geweest, maar volgens mij is dit een prima reeks. Sommigen nemen het wat mij betreft té serieus. Ik vind dat het niet alleen maar over de koers hoeft te gaan. Dan kunnen we lekker naar Wielerflits ofzo gaan.

De enige echt vervelende users zijn die 2 grote troll users: Ene johannes en superniger

Ik heb het vorige deel even doorgelezen, en het gaat echt bijna alleen maar over de koers. Ik zie het probleem echt niet :')
  vrijdag 23 mei 2014 @ 11:47:00 #173
168304 Mani89
pi_140274368
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:56 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Er zijn gewoon heel veel niet zo leuke grappen in dit topic. Dat ligt niet aan de persoon die dat meldt, maar aan de personen die ze maken.
Nou en?
pi_140274679
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 11:24 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben lang niet elke dag in deze reeks geweest, maar volgens mij is dit een prima reeks. Sommigen nemen het wat mij betreft té serieus. Ik vind dat het niet alleen maar over de koers hoeft te gaan. Dan kunnen we lekker naar Wielerflits ofzo gaan.

De enige echt vervelende users zijn die 2 grote troll users: Ene johannes en superniger

Ik heb het vorige deel even doorgelezen, en het gaat echt bijna alleen maar over de koers. Ik zie het probleem echt niet :')
Ben ik grotendeels met je eens, ik lees af en toe even mee, maar zo verschrikkelijk is het niet, wielrennen is nou eenmaal een sport waar spektakel in zit (én Nederlanders) en het lijkt me heel vreemd als dat niet naar voren zou komen in deze reeks.

Van Johannes en superniger heb ik 0,0 last, worden geen gekke dingen door gezegd- vind het soms best grappig, niveautje neussnuif af en toe.

Tijdens TDF zijn er wel veel meer lui die je er beter niet bij kunt hebben, maar het is dan ook grote vakantie, dat zijn mensen die normaal geen koers volgen en nu dus ook niet posten. Maar dan nóg is dat geen ramp, een lekkere steek onder/boven water naar de fans van een ander team is gewoon mooi.
Who's your Stannis?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 12:03:06 #175
168304 Mani89
pi_140274824
Ik heb op zich ook geen last van johannes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')