Neuhquote:
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Zelva het volgende:
Ik ga denk stoppen met wielrennen kijken. Als ik circus wil zien, dan koop ik wel een kaartje bij Renz.
Ja, vandaag was wel weer een klassiekequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Zelva het volgende:
Ik ga denk stoppen met wielrennen kijken. Als ik circus wil zien, dan koop ik wel een kaartje bij Renz.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Zelva het volgende:
Marginal gains.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:18 schreef FredWielergek het volgende:
het komt in renaat en jose echt niet op dat het op zn minst wel verdacht is wat dominantie van ofqs betreft. dankzij investering in ploegentijdrit zeggen ze dan.
Speciale fietsen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:18 schreef FredWielergek het volgende:
het komt in renaat en jose echt niet op dat het op zn minst wel verdacht is wat dominantie van ofqs betreft. dankzij investering in ploegentijdrit zeggen ze dan.
Echt jammer al die insinuaties.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De beste prestatie van Brambilla in een tijdrit is de 46e plaats.
Ja, tot vandaag dan.
Kan niet wachten op de reacties van Wim en Claudio.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Echt jammer al die insinuaties.Misschien rijdt hij wel gewoon zo snel omdat de rest nu eindelijk clean rijdt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |