Belkov zit er ook bij inmiddels.twitter:PelotonWatch twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 13:38:38#Giro Canola, Rodriguez, Dockx, Tulik and Romero have 35" on Belkov and 1'10" on peloton. reageer retweet
Hier sluit ik mij bij aan, het is jammer dat sommige kritiek hebben op het niveau hier terwijl ik juist blauwe plekken op mijn dijen heb.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn hier zoveel beschuldigingen dat ik niet meer weet welke nou op mij slaan, maar ik zal er toch even op in gaan: het is totaal niet mijn intentie om serieuze discussies te ontmoedigen, dus mocht ik ooit die indruk gewekt hebben is dat onjuist, ik pleit juist voor een topic met een leuke balans tussen serieuze discussie en af en toe een minder serieuze opmerking.
De rode lantaarn heeft juist karakter, kijk maar naar Kenny!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een zijklassement waarbij een jury iedere dag punten geeft aan users voor hun gedrag in wielertopics. De beste jongere, meest regelmatige poster en de meest actieve user van de dag krijgen dan een mooi truienicoontje en als je kut was word je uit koers genomen.
(en nee, de rode lantaarn is níet begerenswaardig)
Een mooie laatste rechte lijn, daar doen ze niet aan in Italië.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:40 schreef Marcoss het volgende:
https://www.google.nl/map(...)eXeInJlX6vPsCTsQ!2e0
De bocht op 300 meter van de finish vandaag, dat wordt leuk als het gaat regenen (wat blijkbaar wel verwacht wordt)
Ik heb een ander team dan jullie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Ook een saaie dag voor de Tourcoach aangezien IEDEREEN hetzelfde team heeft.
Jij doet niet meer mee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een ander team dan jullie.
Ze overdrijven het behoorlijk ja...ook al die 90gradenbocht in Ierland op 300 meter of die etappe met die monstersprint van Kittel waar zo'n hele vreemde slinger op een meter of 250 zatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Een mooie laatste rechte lijn, daar doen ze niet aan in Italië.
Ben ik eruit gezet?quote:
Ik heb Evans en Uran en Kelderman nog.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Nee hoor, maar ik zie Rodriguez geen potten breken vandaag.quote:
#TeamSlobeenden heeft 9 Colombiaantjes opgesteld, echte outsiders voor vandaag.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb Evans en Uran en Kelderman nog.
Rodriguez zit in de kopgroep!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zie Rodriguez geen potten breken vandaag.
Ik zie 0 Colombiaantjes daar?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
#TeamSlobeenden heeft 9 Colombiaantjes opgesteld, echte outsiders voor vandaag.
Het verschil zal hem in de prestaties van o.a. Boasson hagen, Farrar en (in mijn geval) Kenny dehaes zitten... De rest is idd hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Zit toch in de kopgroep.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zie Rodriguez geen potten breken vandaag.
Dat zal dan voor het eerst zijn!quote:
quote:
Dat heeft Mexicanomerckx dan goed gezien.quote:
We hebben toch 1 verschil hoor, Petacchi vs Bellettiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Wie heeft dat dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:00 schreef Roceco het volgende:
Tony Hurel en Danielle Colli opstellen.... Dan grijp je wel naar extremen om succes te behalen
Petacchi heeft al 0 keer meegesprint en moet nu de roze trui verdedigen, prima keus van mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben toch 1 verschil hoor, Petacchi vs Belletti
Die doet al weken wanhopige pogingen om in een flits bovenaan het dagklassement te verschijnen.quote:
Johannes, superniger en Syntix.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
Terugkomend op wat er eerder geschreven is, ik kan me wel vinden in de teksten van de meesten. Johannes is inderdaad een enorm blaag. Hij haalt het niveau drastisch omlaag.
Die bochten liggen er expres in om mijn Scorito-ploeg nog verder te reduceren...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze overdrijven het behoorlijk ja...ook al die 90gradenbocht in Ierland op 300 meter of die etappe met die monstersprint van Kittel waar zo'n hele vreemde slinger op een meter of 250 zat
Wat dat betreft is een Ronde van Dubai niet verkeerd, met hooguit nog een laatste bochtje op 75 kilometer van de meet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Die bochten liggen er expres in om mijn Scorito-ploeg nog verder te reduceren...![]()
Maar inderdaad, het zou de organisatie niet misstaan om eens beter naar de laatste kilometers te kijken. Je zou zeggen dat ze inmiddels wel weten dat een haakse bocht na de flame rouge tot chaos kan leiden. Maar ja, vanwege het geld van de etappeplaats zullen ze wel de finish midden in het centrum willen, waar geen enkel straatje recht is...
Sinds jaar en dag gebeurd dat toch al.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Die bochten liggen er expres in om mijn Scorito-ploeg nog verder te reduceren...![]()
Maar inderdaad, het zou de organisatie niet misstaan om eens beter naar de laatste kilometers te kijken. Je zou zeggen dat ze inmiddels wel weten dat een haakse bocht na de flame rouge tot chaos kan leiden. Maar ja, vanwege het geld van de etappeplaats zullen ze wel de finish midden in het centrum willen, waar geen enkel straatje recht is...
Juist daarom is het zo jammer dat ze vooral naar het geld kijken en niet naar de veiligheid van de laatste kilometer.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:10 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Sinds jaar en dag gebeurd dat toch al.
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Altijd datzelfde, kleine groepje dat het verpest voor de meerderheid.
Maik gaat vlammen tijdens de bergetappes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Is Maik [ afbeelding ] bij Eurosport ofzo? Waarom hoor ik elke dag Zonnekoning?
Heb je trouwens nog genoten van mijn dm'tje?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maik gaat vlammen tijdens de bergetappes.
Persoonlijk stoor ik me nauwelijks aan de schijtlol, sommige users vind ik best amusant qua grapjes, anderen niet maar daar lees ik gemakkelijk overheen. Ik stoor me veel meer aan het dopinggezeur (dan heb ik het niet over posts met een (al dan niet geslaagde) grappige insteek, maar gewoon posts die bloedserieus bedoeld zijn). Als je wielrennen een beetje volgt weet je heus wel een beetje wat er speelt qua doping en wie er meer verdacht zijn dan anderen. Dat hoeft echt niet elke keer weer herhaald te worden, zeker niet als het met een bepaalde willekeur gebeurt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik haak er grotendeels door af eerlijk gezegd. Sommige grappen zijn na 100 keer gewoon echt niet leuk meer. Het lijkt haast obsessief hoe vaak men die flauwigheid wil herhalen. De koerst sneeuwt al erg onder.
Dat die figuren tijdens de tour nog verder doordraaien zal allicht maar dat is geen reden om er nu niet iets van te zeggen
In de 10e etappe ging hij meesprinten, maar zat hij vlak achter Farrar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Petacchi heeft al 0 keer meegesprint en moet nu de roze trui verdedigen, prima keus van mij.
Als Marco Velo nog rondreed had hem dat niet overkomen. Wat een beginnersfout.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de 10e etappe ging hij meesprinten, maar zat hij vlak achter Farrar.
Gusev wilde zo'n jasje aantrekken maar z'n mouw kwam tussen het achterwiel en toen was het doei Gusevquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:34 schreef Momo... het volgende:
Ik had het even gemist valpartij?
Petacchi nog een jaar
Nee hoor, niemand heeft verder Colliquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt geflimd door de RAI en ene Berlusconi heeft daar een hoge functie dus jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef Principia het volgende:
We weten in ieder geval op basis waarvan die rondemisses geselecteerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |