Neuhquote:
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Zelva het volgende:
Ik ga denk stoppen met wielrennen kijken. Als ik circus wil zien, dan koop ik wel een kaartje bij Renz.
Ja, vandaag was wel weer een klassiekequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Zelva het volgende:
Ik ga denk stoppen met wielrennen kijken. Als ik circus wil zien, dan koop ik wel een kaartje bij Renz.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Zelva het volgende:
Marginal gains.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:18 schreef FredWielergek het volgende:
het komt in renaat en jose echt niet op dat het op zn minst wel verdacht is wat dominantie van ofqs betreft. dankzij investering in ploegentijdrit zeggen ze dan.
Speciale fietsen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:18 schreef FredWielergek het volgende:
het komt in renaat en jose echt niet op dat het op zn minst wel verdacht is wat dominantie van ofqs betreft. dankzij investering in ploegentijdrit zeggen ze dan.
Echt jammer al die insinuaties.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De beste prestatie van Brambilla in een tijdrit is de 46e plaats.
Ja, tot vandaag dan.
Kan niet wachten op de reacties van Wim en Claudio.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Echt jammer al die insinuaties.Misschien rijdt hij wel gewoon zo snel omdat de rest nu eindelijk clean rijdt.
![]()
Uran valt me op zich nog mee, vooral Brambilla en Poels vallen natuurlijk wel op (sowieso Poels dit jaar). Maar goed, hopelijk krijgen we mooie gevechten in de bergenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:18 schreef FredWielergek het volgende:
quote:
1:17 voorsprong op Ulissi (quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uran valt me op zich nog mee, vooral Brambilla en Poels vallen natuurlijk wel op (sowieso Poels dit jaar). Maar goed, hopelijk krijgen we mooie gevechten in de bergen
dat was wel bijzonder geweest dan ja..quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had eigenlijk ook iemand als Henao nog wel verwacht
Oja, niet te cynisch hier. Anders wordt SaintofKillers boos.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij heeft gewoon hard getraind jongens.
Geef hem het krediet wat hij verdient.
Positie ook nog foutquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie dit al gezien?
[ afbeelding ]
op nos.nl
Twangod
Heeft dit op z'n 14e al regelmatig laten zien in de zomeravondcups in Colombia hoor. Net doen alsof dit bijzonder is inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tijdritten van Uran in het verleden waren ook vrij fenomenaal. Kon dit duidelijk altijd al.
*inb4 waggelende Froome die een berg op wil*quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tijdritten van Uran in het verleden waren ook vrij fenomenaal. Kon dit duidelijk altijd al.
Net nu er weer een Venezulaan met 63% is gepaktquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heeft dit op z'n 14e al regelmatig laten zien in de zomeravondcups in Colombia hoor. Net doen alsof dit bijzonder is inderdaad.
Met hard trainen en goede lagers is dit het logische gevolg.
Of was wat hij deed in de TdF niet normaal voor zijn doen en is hij eigenlijk gewoon iemand die op minuten komt van de klassementsrijders?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
Overmogen gaat Nairo beginnen aan zijn zegetocht.
Dat zou ook goed kunnen natuurlijk. Hoewel hij voor die Tour toch ook wel erg sterke dingen liet zien bergop? Maar dan nog kunnen dat een paar "flukemaanden" zijn geweest ook ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Of was wat hij deed in de TdF niet normaal voor zijn doen en is hij eigenlijk gewoon iemand die op minuten komt van de klassementsrijders?
Oh, er wordt alleen gefietst in de TDF en Giro??quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Of was wat hij deed in de TdF niet normaal voor zijn doen en is hij eigenlijk gewoon iemand die op minuten komt van de klassementsrijders?
Zou kunnen en hij liet idd zien in vorm te zijn voor de tour, maar laat het tot nu toe behoorlijk afweten. Achja, de laatste week mag hij het goed maken!quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen natuurlijk. Hoewel hij voor die Tour toch ook wel erg sterke dingen liet zien bergop? Maar dan nog kunnen dat een paar "flukemaanden" zijn geweest ook ja.
Alleen TdF eigenlijk, de rest is voor spek en bonen, behalve als Sky serieus mee doet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, er wordt alleen gefietst in de TDF en Giro??
twitter:Ludvigsson94 twitterde op donderdag 22-05-2014 om 17:19:04For the people who wondering- @tludvigsson is okey after the crash, he have really hurt in leg and back but nothing is broken !! good niews reageer retweet
wie?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:35 schreef MarijeH het volgende:
twitter:Ludvigsson94 twitterde op donderdag 22-05-2014 om 17:19:04For the people who wondering- @tludvigsson is okey after the crash, he have really hurt in leg and back but nothing is broken !! good niews reageer retweet
Wow.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:37 schreef Chiappucci het volgende:
Nette tijdrit van Poels en Kelderman![]()
OPQS word ik wel een beetje moe van.
Fredrik mag nog wel aan z'n Engels werken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:35 schreef MarijeH het volgende:
Absoluut. Had alleen wat anders verwacht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je zat zeker al te wachten op mijn reactie?
Naja, dat ik me weer geërgerd heb aan bepaalde posts staat buiten kijf. Bijvoorbeeld zo'n Zelva die overweegt te stoppen met kijken n.a.v. deze tijdritquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Absoluut. Had alleen wat anders verwacht.
Dan ben je inderdaad naïef. Vandaar ook het.cynisme in mijn posts. Je weet wat je kijkt en wat er vroeger is gebeurdquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Naja, dat ik me weer geërgerd heb aan bepaalde posts staat buiten kijf. Bijvoorbeeld zo'n Zelva die overweegt te stoppen met kijken n.a.v. deze tijdrit
Zwaar terecht. Zo veel mensen, zo veel subsidie en dan zo vaak keihard falen.quote:
Hai, leuke middag gehad?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de reacties van Wim en Claudio.
Eens. Werken gewoon te veel incompetente figuren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Zwaar terecht. Zo veel mensen, zo veel subsidie en dan zo vaak keihard falen.
Wielco (© José) heeft het over Amersfoort, maar ik twijfel nog of je eerder hem of Ray Kerckhoffs moet gelovenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Telegraaf heeft het ook over Veenendaal.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |