SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:00 schreef Little_Dolls het volgende:
Zo, ik heb blijkbaar wat gemist. Bedankt voor de tips!
quote:Dan laten we 'm zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Easy, als in DJ EZ Rock, als in de ene helft van die hiphopgroep hierbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert Moog died for our synths
http://weblogs.vpro.nl/ronflonflon/page/1/quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:03 schreef Little_Dolls het volgende:
... maar wacht, over welk filmpje hadden jullie het precies?
Oh, daar heb ik wel eens wat over gehoord jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
http://weblogs.vpro.nl/ronflonflon/page/1/
Ronflonflon met Jacques Plafond!
Het is een radio showquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:04 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik wel eens wat over gehoord ja
Spijtig dat er geen beeld bij is
Wim T. Schippers denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:10 schreef Little_Dolls het volgende:
Jezus, wie is die vent die met een obvious NL accent zo vals in het Frans zingt?
Jan Vosquote:
Uit de tijd dat radio nog tof was!quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:18 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik heb hier echt geen woorden voor![]()
_____
Dit is inderdaad amusanter dan die idioten van tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Uit de tijd dat radio nog tof was!
wat een hete vent zeg!1!1!quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jan Vos
[ afbeelding ]
Ook wel Clous van mechelen.
quote:
Vast welquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:49 schreef brooklyndodger het volgende:
is er geen wim t shippers topic ergens op deze site?
Verkiezing sfeeeereeeenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hij was ook altijd tof in dingen als de nationale wetenschapsquiz en flogiston
Wist jij trouwens dat ginger baker bij masters of reality heeft gezetenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Maar die is vast al wel naar de honden gegaan.
Ik weet van die naam vooral dat ik hem veel en veel vaker heb gehoord, maar waar en wanneer zou ik zo niet meer weten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat ginger baker bij masters of reality heeft gezeten
Ik kende hem vooral van creamquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik weet van die naam vooral dat ik hem veel en veel vaker heb gehoord, maar waar en wanneer zou ik zo niet meer weten.
ja fantastisch niet? 2 weken terug was hij 's avonds laat op tv, ik moest de volgende dag weer voor 6:00 uit, weinig slaap gehadquote:
Ja muzikaal best wel een held, persoonlijk lijkt het me een behoorlijke eikelquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja fantastisch niet? 2 weken terug was hij 's avonds laat op tv, ik moest de volgende dag weer voor 6:00 uit, weinig slaap gehad
Had me nooit gerealiseerd hoe vroeg Cream al bezig was, ik schatte hun op begin jaren '70, zoals de rest van die klassieke hard-rock, maar dat deden ze gewoon in '66 al![]()
en die Ginger Baker ook gewoon naar Afrika gaan om te spelen met held Fela Kuti![]()
dan een beetje drum-battles houden met jazz grootheden als art blakey, Elvin Jones, Max Roach en Buddy Rich
en uiteindelijk nog meespelen op albums van Masters of Reality en Hawkwind
![]()
Niet mee te werken of te leven met zo'n gast iddquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja muzikaal best wel een held, persoonlijk lijkt het me een behoorlijke eikel
ohja kloptquote:Hij heeft ook al op album van pil gedrumt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |