Vast welquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:49 schreef brooklyndodger het volgende:
is er geen wim t shippers topic ergens op deze site?
Verkiezing sfeeeereeeenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hij was ook altijd tof in dingen als de nationale wetenschapsquiz en flogiston
Wist jij trouwens dat ginger baker bij masters of reality heeft gezetenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Maar die is vast al wel naar de honden gegaan.
Ik weet van die naam vooral dat ik hem veel en veel vaker heb gehoord, maar waar en wanneer zou ik zo niet meer weten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat ginger baker bij masters of reality heeft gezeten
Ik kende hem vooral van creamquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik weet van die naam vooral dat ik hem veel en veel vaker heb gehoord, maar waar en wanneer zou ik zo niet meer weten.
ja fantastisch niet? 2 weken terug was hij 's avonds laat op tv, ik moest de volgende dag weer voor 6:00 uit, weinig slaap gehadquote:
Ja muzikaal best wel een held, persoonlijk lijkt het me een behoorlijke eikelquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja fantastisch niet? 2 weken terug was hij 's avonds laat op tv, ik moest de volgende dag weer voor 6:00 uit, weinig slaap gehad
Had me nooit gerealiseerd hoe vroeg Cream al bezig was, ik schatte hun op begin jaren '70, zoals de rest van die klassieke hard-rock, maar dat deden ze gewoon in '66 al![]()
en die Ginger Baker ook gewoon naar Afrika gaan om te spelen met held Fela Kuti![]()
dan een beetje drum-battles houden met jazz grootheden als art blakey, Elvin Jones, Max Roach en Buddy Rich
en uiteindelijk nog meespelen op albums van Masters of Reality en Hawkwind
![]()
Niet mee te werken of te leven met zo'n gast iddquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja muzikaal best wel een held, persoonlijk lijkt het me een behoorlijke eikel
ohja kloptquote:Hij heeft ook al op album van pil gedrumt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Same here, maar je ziet wel vaak dezelfde platen voorbij komen. Beatles, Joy Division, Kraftwerk, Bowie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:22 schreef bartrid het volgende:
Ja, aan ego ontbreekt het hem niet.
Baker's dozen is 1 van mijn favoriete artikels op The Quietus. Altijd interessant om te lezen.
De eerste die ik zie staan is the quintet daar speelt hij niet op mee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:16 schreef On het volgende:
Baker is eens door The Quietus om zijn favo 12 albums gevraagd. Noemde hij alleen maar platen waar hij zelf op mee speelde. http://thequietus.com/art(...)zen-favourite-albums
Ja een hoop keuzes zijn de veilige keuzes maar er zitten ook vaak compleet onbekende pareltjes tussen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:30 schreef On het volgende:
[..]
Same here, maar je ziet wel vaak dezelfde platen voorbij komen. Beatles, Joy Division, Kraftwerk, Bowie.
quote:John Doran
Nov 26, 2012 6:27pm
We had a polite request from one of his people saying can he talk about some albums he's played on himself as he doesn't really listen to music. So yeah, he understood the concept and we said, 'It's Ginger Baker, he can pick the Fela Kuti live album or Air Force at the Royal Albert Hall 13 times over if he likes.'
Reply to this Admin
John Doran
Nov 26, 2012 6:28pm
In reply to John Doran:
Just to recap: It's GINGER FUCKING BAKER
quote:We had a polite request from one of his people saying can he talk about some albums he's played on himself as he doesn't really listen to music.
quote:he doesn't really listen to music
quote:John Doran
NOV 26, 2012 6:28PM
And just in case you missed that: It's motherfucking Ginger Fucking Baker!
REPLY TO THIS ADMIN
Geweldig ja, ook niet het willen toegeven dat hij veel om Eric Clapton geeft of zijn ex-(ex)-vrouw, als hij ergens van begint te houden is hij er weg van. Cream is voor mij toch wel de ultieme 'hard rock' band, wat hun in 2 jaar uit hebben gebracht is allemaal briljant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |