Heb ik ook gedaan, 2x zelfs, maar het hielp niet, geen oog dicht gedaan met die hittequote:
Ik slaap graag in de ochtend dan is het lekker koel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 06:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, 2x zelfs, maar het hielp niet, geen oog dicht gedaan met die hitte![]()
en die Fan maakt een pokkelawaai
Dat ga ik straks ook maar proberenquote:Op donderdag 22 mei 2014 06:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik slaap graag in de ochtend dan is het lekker koel.
Meestal ga ik uit van rond uur of 4 maar het is ook wel leuk om het weer licht te zien worden met fluitende vogels enzo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 06:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat ga ik straks ook maar proberenmaar voorlopig zal het wel niet meer lukken..
mja, zoveel vogels zijn er hier niet, en mijn duivies zijn ook al weer gevlogenquote:Op donderdag 22 mei 2014 06:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meestal ga ik uit van rond uur of 4 maar het is ook wel leuk om het weer licht te zien worden met fluitende vogels enzo.
Dan krijg je van mij een lintjequote:Op donderdag 22 mei 2014 07:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ik ga stieren fokken die winnen van de toreador.
met pittig kort kapsel?quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:20 schreef chufi het volgende:
En ik liep bijna op tegen een dame in panterprint shirt
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:42 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
STIJLKONING
Voor mannen met smaak...![]()
Dat zal de wansmaak zijn dan denk ik.quote:
Ik had vroeger ook een panterprintshirtje hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 07:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zal de wansmaak zijn dan den ik.
Past wel bij jequote:Op donderdag 22 mei 2014 07:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
T shirts heb ik ook aardig wat vage.
Wel blond en blauwe ogen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zo stel ik me jou wel een beetje voor
Ik denk dat ik dat sowieso wel ben eigenlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad erg goed onopvallend zijn wanneer dat handig is.
Heb 2 kanten, de eerste die wanneer ie wil in de massa opgaat en doorsnee is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat sowieso wel ben eigenlijk
Aha.... meerdere persoonlijkheden dus, vandaar al die kloons...quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb 2 kanten, de eerste die wanneer ie wil in de massa opgaat en doorsnee is.
De tweede laat haar lang groeien, heeft over lak aan en ligt zo vaak mogelijk dwars.
Je had spycholoog moeten worden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha.... meerdere persoonlijkheden dus, vandaar al die kloons...
Die zijn zelf meestal zo gek als een deurquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je had spycholoog moeten worden.
Ik dacht steeds dat ze gek van mij werden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zijn zelf meestal zo gek als een deur
neh.. dat zijn ze meestal al.. maar jou als patiënt zal ook niet erg helpenquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat ze gek van mij werden.
Heb wat testen gedaan met sollicitatie en ooit 1x een wel leuk gesprek met spycholoog toen ik arbeidsconflict had.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:18 schreef FANN het volgende:
[..]
neh.. dat zijn ze meestal al.. maar jou als patiënt zal ook niet erg helpen![]()
Loop jij bij een psyg?vind ik je helemaal geen type voor
Die houden je wel op het rechte pad..quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb thuis mijn begeleiding. Een vrouw en een dochter.
Want?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:01 schreef drakin het volgende:
Volgende week gaan we pas veel missen Sas
Zolang Fann en Sjoef er zijn komt er een hoop vol hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want?
Ik ben er dan niet, dus dat scheelt een flink deel...
Een weekje Spanje...quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang Fann en Sjoef er zijn komt er een hoop vol hoor.
Wat ga je doen dan volgende week?
Ik dacht dat iedereen hier naar Frankrijk ging deze maand, Dees ging ook al naar Turkye ipv Frankrijk en nu ga jij ook al verder weg.quote:
Deissy was al in Frankrijk geweest een maandje terug ofzo.(Bourgondië?)quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen hier naar Frankrijk ging deze maand, Dees ging ook al naar Turkye ipv Frankrijk en nu ga jij ook al verder weg.
Ik was eind vorige maand in Frankrijk en afgelopen weekend in Duitsland...quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen hier naar Frankrijk ging deze maand, Dees ging ook al naar Turkye ipv Frankrijk en nu ga jij ook al verder weg.
Ik ga bij voorkeur alleen op vakantie en ik weet dat er een hoop verschillende regio's zijn, maar hoe zuidelijker hoe minder ik me er thuis voel. Mijn interesse gaat vooral Oostwaarts.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:42 schreef drakin het volgende:
O dus toch wel 2 van hier in Frankrijk geweest.
KT, het hangt helemaal er vanaf waar en met wie je gaat. Frankrijk heeft best wel verscheinheid in de regios. Zo vind ik Bretagne echt een heel apart en geweldig mooi deel van Frankrijk(ga ik alleen helaas nu niet naartoe)
Klopt, ik was in april een week in de Dordogne, een prachtig mooie omgeving, veel groen, heuvels en daarna zijn we nog doorgereden naar familie in de Drôme, wat weer een hele andere drogere omgeving is, maar wel met zijn karakteristieke wijnranken en olijfbomen. Ik vind Frankrijk wel een fijn landquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deissy was al in Frankrijk geweest een maandje terug ofzo.(Bourgondië?)
Overigens vind ik Frankrijk zelf helemaal niets als vakantieland.
Oui, dans le sudquote:
Ik kwam als kind altijd in de Ardeche, elk jaar weer soms 5 weken lang. Het was wel leuk maar ik had er genoeg van en dat was mijn enige beeld van Frankrijk, tot een aantal jaar terug toen ik naar Bretagne ging, wat een verschil en wat een prachtig gebied.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, ik was in april een week in de Dordogne, een prachtig mooie omgeving, veel groen, heuvels en daarna zijn we nog doorgereden naar familie in de Drôme, wat weer een hele andere drogere omgeving is, maar wel met zijn karakteristieke wijnranken en olijfbomen. Ik vind Frankrijk wel een fijn land
Wat versta je onder 'de toerist uithangen'?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
De toerist uithangen heb ik nog nooit iets van begrepen.
Zoveel verschillen in één land, wij zagen het toen we vanuit de Dordogne naar de Drôme reden, in de Dordogne is alles zo mooi groen en fris, waarna je 100 km verder in een omgeving rijdt wat meer lijkt op een woestijn, we waren er een beetje door verwend. Ik ben eigenlijk nog nooit in Bretagne geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kwam als kind altijd in de Ardeche, elk jaar weer soms 5 weken lang. Het was wel leuk maar ik had er genoeg van en dat was mijn enige beeld van Frankrijk, tot een aantal jaar terug toen ik naar Bretagne ging, wat een verschil en wat een prachtig gebied.
Woensdagquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoveel verschillen in één land, wij zagen het toen we vanuit de Dordogne naar de Drôme reden, in de Dordogne is alles zo mooi groen en fris, waarna je 100 km verder in een omgeving rijdt wat meer lijkt op een woestijn, we waren er een beetje door verwend. Ik ben eigenlijk nog nooit in Bretagne geweest.
Wanneer gaan jullie weg?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:03 schreef drakin het volgende:
Zolang Fann en Sjoef er zijn komt er een hoop vol hoor.
Mooi, ik wil vanavond live honkbal kunnen kijken...quote:De eerste onweersbuien ontwikkelen zich inmiddels boven noord-Frankrijk. Deze trekken de komende uren richten het zuiden van Nederland. Het zwaarste onweer met harde windstoten lijkt voor de oostelijke helft van Nederland bestemd te zijn, meldt Weeronline.
Nu mag het van mij. Toen ik afgelopen week landde op Schiphol onweerde het ook en dat is heul niet leuk tijdens een landingquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
nu voel ik me echt zo;n Fokker![]()
Het gaat onweren![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)dens-avondspits.html
Dat de eerste ook niet de laatste keer zal zijn .... Veel plezier alvastquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, fijne vakantie alvast samen!
Ik ben al weer thuis dus laat de hel maar los barstenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu mag het van mij. Toen ik afgelopen week landde op Schiphol onweerde het ook en dat is heul niet leuk tijdens een landing
Ik merk nog niets maar volgens buienradar kan het nooit veel zijn... Wat speelt er vanavond?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Het begint.
Hopelijk niet langer dan een half uurtje of zo, ik wil vanavond lekker honkbal kijken en wil geen afgelasting...
L&D Amsterdam - Door Neptunusquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik merk nog niets maar volgens buienradar kan het nooit veel zijn... Wat speelt er vanavond?
En de jouwequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
L&D Amsterdam - Door Neptunus
020 tegen 010...
5 Minuten vanaf jouw huis...
Mijn neef speelde ook in het NL team en zijn zoon heeft nu een rookie contract in Texas.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:31 schreef Kingstown het volgende:
Hebben we het over honkbal?! Cool!
Kan ik ook in de chufi/MM-modus schieten.![]()
Mijn neef is wereldkampioen geworden met Nederland....true story.
Nee, ik ben tribunevulling, maar zie de post hierboven...quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En de jouwe
Op zich een leuke sport , maar ben er nooit wezen kijken ...
Speel(de) je zelf?
Veel plezier op de tribune ...quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben tribunevulling, maar zie de post hierboven...
Ard Schenk is familie van één van mijn schoonzussenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:31 schreef Kingstown het volgende:
Hebben we het over honkbal?! Cool!
Kan ik ook in de chufi/MM-modus schieten.![]()
Mijn neef is wereldkampioen geworden met Nederland....true story.
Tssssk....stelt ook niets voor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ard Schenk is familie van één van mijn schoonzussen![]()
Ik heb hem nooit ontmoet trouwens![]()
jij wint al weerquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tssssk....stelt ook niets voor.
Ik heb geregeld met Hilbert van der Duim een biertje staan te drinken in het Assense! Beat that!
Da's niet leuk natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Da's niet leuk natuurlijk.![]()
Nu had jij een prachtig verhaal moeten neerzetten dat je een affaire hebt gehad met Rintje Ritsma ofzo.
Laat je fantasie eens op de loop gaan....dan is er een hoop mogelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]wanneer had ik dat moeten doen? tussen de bedrijven door
Ik heb wel het hele elftal gezien op de boot met die rondvaart hier op het IJquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat je fantasie eens op de loop gaan....dan is er een hoop mogelijk.![]()
Die schaatsers hebben vast wel een zomerstop waarbij ze gaan trainen in het Amserdamse bos waar jij bij toeval Rintje een keer tegenkwam.
Of je was eens op de Sneekweek om bootjes te kijken en raad eens wie je tegen het lijf liep?! Rintje!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef FANN het volgende:
Rondvaart / Huldiging Oranje vanaf Noordwal Amsterdam Noord 13-7-2010
Nah... ik zat eerste rang dus maar even een paar fotootjes gemaakt voor de liefhebber.
Tenminste dat zei de bewaker dat ik eerste rang zat toen ik daar op de rand ging zitten,
het was de bedoeling datde boot met de voetballers precies op DAT punt zou draaien,
ze probeerde de bootjes tegen te houden zodat die plek vrij was, maar dat is niet erg gelukt,
dus de boot met voetballers is toch net niet daar gedraaid.
[ link | afbeelding ]
samenvatting; Ik heb dus geen voetballer gezien....![]()
[ link | afbeelding ]
Of zoals ik(ongetwijfeld een ras echte Amsterammer) die achter mij stond hoorde zeggen,
Vuile teringyuppen met hun kutboten hep ik nog geen reet gezien![]()
Toch effe een paar fotootjes voor de sfeerwant die was echt heeeeeeeeel gezellig
![]()
[ link | afbeelding ]
ongetwijfeld ''Amsterdamse'' humor, deze jongens gingen gewoon doodleuk vissen
[ link | afbeelding ]
Monsters van helicopters in de lucht !![]()
[ link | afbeelding ]
en ergens hiertussen moeten dus de voetballers hebben gezeten, want ik hoorde overal gillen WESLEY ! WESLEY !!![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
DAWAST...
Die is me wel eens voorbij gescheurd op de A6 in zn Olympische auto richting Lemmer..quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Da's niet leuk natuurlijk.![]()
Nu had jij een prachtig verhaal moeten neerzetten dat je een affaire hebt gehad met Rintje Ritsma ofzo.
Ik had Sas toen gespot aan de overkant op een balkon ... puur toeval dat wel ...quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb wel het hele elftal gezien op de boot met die rondvaart hier op het IJ
en en en en Maxima en W.A.![]()
Dat telt toch ook mee hoop ik?
Ow jah..quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had Sas toen gespot aan de overkant op een balkon ... puur toeval dat wel ...
De enigste FoKSter van het eilandquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow jah..![]()
Dat was bij Maxima en Alex toch?
Nah... Sas is ook ''bijna'' een BNér
Nee joh... Alhoewel ik de begeleider van Dijkstra en Evenblij in Brasil Buro Sport wel weer ken ...quote:
Ik was op de bruiloft van mijn nicht in Leiden en kwam daar mijn ouders tegen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik was op de bruiloft van mijn nicht in Hoorn en kwam daar Stefan van den Berg tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |