Heb ik ook gedaan, 2x zelfs, maar het hielp niet, geen oog dicht gedaan met die hittequote:
Ik slaap graag in de ochtend dan is het lekker koel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 06:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, 2x zelfs, maar het hielp niet, geen oog dicht gedaan met die hitte![]()
en die Fan maakt een pokkelawaai
Dat ga ik straks ook maar proberenquote:Op donderdag 22 mei 2014 06:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik slaap graag in de ochtend dan is het lekker koel.
Meestal ga ik uit van rond uur of 4 maar het is ook wel leuk om het weer licht te zien worden met fluitende vogels enzo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 06:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat ga ik straks ook maar proberenmaar voorlopig zal het wel niet meer lukken..
mja, zoveel vogels zijn er hier niet, en mijn duivies zijn ook al weer gevlogenquote:Op donderdag 22 mei 2014 06:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meestal ga ik uit van rond uur of 4 maar het is ook wel leuk om het weer licht te zien worden met fluitende vogels enzo.
Dan krijg je van mij een lintjequote:Op donderdag 22 mei 2014 07:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ik ga stieren fokken die winnen van de toreador.
met pittig kort kapsel?quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:20 schreef chufi het volgende:
En ik liep bijna op tegen een dame in panterprint shirt
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:42 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
STIJLKONING
Voor mannen met smaak...![]()
Dat zal de wansmaak zijn dan denk ik.quote:
Ik had vroeger ook een panterprintshirtje hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 07:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zal de wansmaak zijn dan den ik.
Past wel bij jequote:Op donderdag 22 mei 2014 07:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
T shirts heb ik ook aardig wat vage.
Wel blond en blauwe ogen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zo stel ik me jou wel een beetje voor
Ik denk dat ik dat sowieso wel ben eigenlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad erg goed onopvallend zijn wanneer dat handig is.
Heb 2 kanten, de eerste die wanneer ie wil in de massa opgaat en doorsnee is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat sowieso wel ben eigenlijk
Aha.... meerdere persoonlijkheden dus, vandaar al die kloons...quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb 2 kanten, de eerste die wanneer ie wil in de massa opgaat en doorsnee is.
De tweede laat haar lang groeien, heeft over lak aan en ligt zo vaak mogelijk dwars.
Je had spycholoog moeten worden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha.... meerdere persoonlijkheden dus, vandaar al die kloons...
Die zijn zelf meestal zo gek als een deurquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je had spycholoog moeten worden.
Ik dacht steeds dat ze gek van mij werden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zijn zelf meestal zo gek als een deur
neh.. dat zijn ze meestal al.. maar jou als patiënt zal ook niet erg helpenquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat ze gek van mij werden.
Heb wat testen gedaan met sollicitatie en ooit 1x een wel leuk gesprek met spycholoog toen ik arbeidsconflict had.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:18 schreef FANN het volgende:
[..]
neh.. dat zijn ze meestal al.. maar jou als patiënt zal ook niet erg helpen![]()
Loop jij bij een psyg?vind ik je helemaal geen type voor
Die houden je wel op het rechte pad..quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb thuis mijn begeleiding. Een vrouw en een dochter.
Want?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:01 schreef drakin het volgende:
Volgende week gaan we pas veel missen Sas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |