Zolang Fann en Sjoef er zijn komt er een hoop vol hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want?
Ik ben er dan niet, dus dat scheelt een flink deel...
Een weekje Spanje...quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang Fann en Sjoef er zijn komt er een hoop vol hoor.
Wat ga je doen dan volgende week?
Ik dacht dat iedereen hier naar Frankrijk ging deze maand, Dees ging ook al naar Turkye ipv Frankrijk en nu ga jij ook al verder weg.quote:
Deissy was al in Frankrijk geweest een maandje terug ofzo.(Bourgondië?)quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen hier naar Frankrijk ging deze maand, Dees ging ook al naar Turkye ipv Frankrijk en nu ga jij ook al verder weg.
Ik was eind vorige maand in Frankrijk en afgelopen weekend in Duitsland...quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen hier naar Frankrijk ging deze maand, Dees ging ook al naar Turkye ipv Frankrijk en nu ga jij ook al verder weg.
Ik ga bij voorkeur alleen op vakantie en ik weet dat er een hoop verschillende regio's zijn, maar hoe zuidelijker hoe minder ik me er thuis voel. Mijn interesse gaat vooral Oostwaarts.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:42 schreef drakin het volgende:
O dus toch wel 2 van hier in Frankrijk geweest.
KT, het hangt helemaal er vanaf waar en met wie je gaat. Frankrijk heeft best wel verscheinheid in de regios. Zo vind ik Bretagne echt een heel apart en geweldig mooi deel van Frankrijk(ga ik alleen helaas nu niet naartoe)
Klopt, ik was in april een week in de Dordogne, een prachtig mooie omgeving, veel groen, heuvels en daarna zijn we nog doorgereden naar familie in de Drôme, wat weer een hele andere drogere omgeving is, maar wel met zijn karakteristieke wijnranken en olijfbomen. Ik vind Frankrijk wel een fijn landquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deissy was al in Frankrijk geweest een maandje terug ofzo.(Bourgondië?)
Overigens vind ik Frankrijk zelf helemaal niets als vakantieland.
Oui, dans le sudquote:
Ik kwam als kind altijd in de Ardeche, elk jaar weer soms 5 weken lang. Het was wel leuk maar ik had er genoeg van en dat was mijn enige beeld van Frankrijk, tot een aantal jaar terug toen ik naar Bretagne ging, wat een verschil en wat een prachtig gebied.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, ik was in april een week in de Dordogne, een prachtig mooie omgeving, veel groen, heuvels en daarna zijn we nog doorgereden naar familie in de Drôme, wat weer een hele andere drogere omgeving is, maar wel met zijn karakteristieke wijnranken en olijfbomen. Ik vind Frankrijk wel een fijn land
Wat versta je onder 'de toerist uithangen'?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
De toerist uithangen heb ik nog nooit iets van begrepen.
Zoveel verschillen in één land, wij zagen het toen we vanuit de Dordogne naar de Drôme reden, in de Dordogne is alles zo mooi groen en fris, waarna je 100 km verder in een omgeving rijdt wat meer lijkt op een woestijn, we waren er een beetje door verwend. Ik ben eigenlijk nog nooit in Bretagne geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kwam als kind altijd in de Ardeche, elk jaar weer soms 5 weken lang. Het was wel leuk maar ik had er genoeg van en dat was mijn enige beeld van Frankrijk, tot een aantal jaar terug toen ik naar Bretagne ging, wat een verschil en wat een prachtig gebied.
Woensdagquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoveel verschillen in één land, wij zagen het toen we vanuit de Dordogne naar de Drôme reden, in de Dordogne is alles zo mooi groen en fris, waarna je 100 km verder in een omgeving rijdt wat meer lijkt op een woestijn, we waren er een beetje door verwend. Ik ben eigenlijk nog nooit in Bretagne geweest.
Wanneer gaan jullie weg?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:03 schreef drakin het volgende:
Zolang Fann en Sjoef er zijn komt er een hoop vol hoor.
Mooi, ik wil vanavond live honkbal kunnen kijken...quote:De eerste onweersbuien ontwikkelen zich inmiddels boven noord-Frankrijk. Deze trekken de komende uren richten het zuiden van Nederland. Het zwaarste onweer met harde windstoten lijkt voor de oostelijke helft van Nederland bestemd te zijn, meldt Weeronline.
Nu mag het van mij. Toen ik afgelopen week landde op Schiphol onweerde het ook en dat is heul niet leuk tijdens een landingquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
nu voel ik me echt zo;n Fokker![]()
Het gaat onweren![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)dens-avondspits.html
Dat de eerste ook niet de laatste keer zal zijn .... Veel plezier alvastquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, fijne vakantie alvast samen!
Ik ben al weer thuis dus laat de hel maar los barstenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu mag het van mij. Toen ik afgelopen week landde op Schiphol onweerde het ook en dat is heul niet leuk tijdens een landing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |