abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140198421

quote:
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_140199372
quote:
6s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:46 schreef pipster het volgende:
Had er toch wel wat meer kunnen vragen, ook nog The Adjustment Bureau, Screamers, Next.
Weet ik. Ik heb die vraag een jaar geleden of zo gesteld. Helaas had ik al gezien dat hornage er 4 had.

Philip K. Dick is de schrijver met de meeste blockbusters op zijn naam, voor zover ik weet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_140199532
Dat zou me niet verbazen, en hij leest ook nog wel lekker weg, de man had in ieder geval een goede fantasie.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_140200385
quote:
6s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:02 schreef pipster het volgende:
Dat zou me niet verbazen, en hij leest ook nog wel lekker weg, de man had in ieder geval een goede fantasie. drugsverslaving en een paranoïde persoonlijkheidsstoornis.
8-)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_140200486
quote:
3s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:33 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

8-)
Dan ben ik benieuwd wat voor moois robby zal gaan maken.
pi_140200632
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:36 schreef Sands het volgende:

[..]

:o :+
pi_140200689
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:36 schreef Sands het volgende:

[..]

Ja, ben benieuwd hoe het is met dat filmscript over die busty redhead met de map op haar schoot.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_140200771
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:43 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja, ben benieuwd hoe het is met dat filmscript over die busty redhead met de map op haar schoot.
Ohja daar zou hij ooit iets mee gaan doen _O-
pi_140200991
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:43 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Het deel van het verhaal dat ik gelezen heb vond ik best een leuk idee. Ben inderdaad ook benieuwd wat daarmee gebeurd is..
pi_140201014
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:53 schreef hornage het volgende:

[..]

Dank, maar het punt is voor pipster
Geef nou maar gewoon toe dat dat je kloon is...
pi_140201109
Jeej... de kinderen van de buren zijn er weer alle 2... weg is de rust... :{
pi_140201246
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:54 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Het deel van het verhaal dat ik gelezen heb vond ik best een leuk idee. Ben inderdaad ook benieuwd wat daarmee gebeurd is..
Hij zal wel meerdere ideeën tegelijk hebben en daar ook tegelijk aan werken...denk ik :P
pi_140201405
Alle ideeën staan even op een zijspoor, heb belangrijkere dingen momenteel ;). Oh en dat script Dyon, dat is volledig omgegooid en inmiddels ook af :P
pi_140202278
Nog maar een halve week vakantie ;(
pi_140202299
Nog maar 3 weken voor ik op vakantie ga.
pi_140202347
vakantie... zucht...
pi_140202515
Volgende week een (extra) lang weekend weg naar Frankrijk.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_140202740
Ik heb in juli een week vrij *O*
Lijkt alleen nog zo ver weg.
pi_140203455
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:38 schreef dyonvbaal het volgende:
vakantie... zucht...
Ach voor mij is een vakantie ook niet een moment dat ik weg ga maar meer dat ik tijd heb om aan alles te werken.
pi_140204834
Vonden jullie 12 Years a Slave ook matigjes?
pi_140205488
quote:
15s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:49 schreef Robby87 het volgende:
Nee maar wel voorspelbaar.
pi_140206506
quote:
Heel matig, ja. Nog bijna ruzie over gehad met mijn stiefvader, die het zo onvoorstelbaar vond dat ik die film niet ook geweldig vond dat hij echt beledigd leek.
pi_140207031
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:36 schreef picodealion het volgende:

[..]

Heel matig, ja. Nog bijna ruzie over gehad met mijn stiefvader, die het zo onvoorstelbaar vond dat ik die film niet ook geweldig vond dat hij echt beledigd leek.
Paul de Leeuw is nu tegen Zwarte Piet dankzij die film.
pi_140207146
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:36 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik vond het wel heel erg mooi geschoten, deed me een beetje denken aan Terrence Malick. En uiteraard de muziek van Hans Zimmer vond ik ook heel mooi.

Het hoofdpersonage vond ik eigenlijk nogal slap, er ging te weinig vanuit (ik heb het boek niet gelezen), en de rest van de personages waren veel interessanter.
pi_140207241
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:08 schreef Sands het volgende:

[..]

Ach voor mij is een vakantie ook niet een moment dat ik weg ga maar meer dat ik tijd heb om aan alles te werken.
Net of ik dat heb. Ok, ik had het wel erg makkelijk de afgelopen jaren... maar een echte 2 weken niks doen break heb ik niet gehad sinds mijn vakantie naar new york in 2009
pi_140207280
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:54 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik vond het wel heel erg mooi geschoten, deed me een beetje denken aan Terrence Malick. En uiteraard de muziek van Hans Zimmer vond ik ook heel mooi.

Het hoofdpersonage vond ik eigenlijk nogal slap, er ging te weinig vanuit (ik heb het boek niet gelezen), en de rest van de personages waren veel interessanter.
Misschien was dat ook de bedoeling?
pi_140207364
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:57 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Misschien was dat ook de bedoeling?
Zou goed kunnen ja, maar het is niet een type film dat mij kan bekoren :)
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:25:08 #28
370431 drakin
vurig typje
pi_140210573
Ik heb volgende week al een klein weekje/lang weekend vakantie, lekker naar Frankrijk.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_140210650
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:25 schreef drakin het volgende:
Ik heb volgende week al een klein weekje/lang weekend vakantie, lekker naar Frankrijk.
Ik heb vanaf vandaag noodgedwongen vakantie :'(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_140210667
quote:
Een 7
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:28:15 #31
370431 drakin
vurig typje
pi_140210680
O jee, nieuwe baan zoeken dus.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_140210779
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef drakin het volgende:
O jee, nieuwe baan zoeken dus.
Jup, helaas :{
pi_140212925
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:56 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Net of ik dat heb. Ok, ik had het wel erg makkelijk de afgelopen jaren... maar een echte 2 weken niks doen break heb ik niet gehad sinds mijn vakantie naar new york in 2009
Oh maar ik doe wel wat

vandaag bijv.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140212989
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:37 schreef Sands het volgende:

[..]

Oh maar ik doe wel wat

vandaag bijv.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde zo'n tijd om niks te moeten doen en alles voor je zelf te kunnen doen..
pi_140213049
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:39 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik bedoelde zo'n tijd om niks te moeten doen en alles voor je zelf te kunnen doen..
Oh nou waarom neem je dan geen vrij?
pi_140213083
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:41 schreef Sands het volgende:

[..]

Oh nou waarom neem je dan geen vrij?
Goed idee
pi_140213485
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:42 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Goed idee
Wel doen dan.
pi_140214080
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:37 schreef Sands het volgende:

[..]

Oh maar ik doe wel wat

vandaag bijv.
SPOILER
Tof _O_
pi_140214526
Hmmm... Vandaag in een volle winkelstraat uitgescholden door een voorbijganger voor fat-ass. Gewoon, terwijl hij voorbij fietste. Vond blijkbaar dat ik zijn zicht bedierf ofzo. En even was ik weer helemaal terug op de middelbare school. :{
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_140214815
quote:
3s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:21 schreef DragonFodder het volgende:
Hmmm... Vandaag in een volle winkelstraat uitgescholden door een voorbijganger voor fat-ass. Gewoon, terwijl hij voorbij fietste. Vond blijkbaar dat ik zijn zicht bedierf ofzo. En even was ik weer helemaal terug op de middelbare school. :{
Wat? :{ Wat een trieste actie.
Je trekt het je toch niet aan he?
pi_140214932
quote:
Belachelijk :N
pi_140215000
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat? :{ Wat een trieste actie.
Je trekt het je toch niet aan he?
Mwa. Straks wel, maar ik kan het tegenwoordig makkelijker naast me neerleggen. Dikke huid he 8-) (pun intended). Maar ik snap echt, echt niet wat mensen bezielt dat ze het nodig vinden om iemand zomaar uit te schelden. Het is hetzelfde als ik langs een roker zou lopen en ineens zou roepen: rooksnol! Waarom zou ik dat doen? Ik snap dit soort gedrag oprecht niet en ik kan me er wel nog steeds kwaad om maken.
pi_140215352
quote:
3s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:33 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Mwa. Straks wel, maar ik kan het tegenwoordig makkelijker naast me neerleggen. Dikke huid he 8-) (pun intended). Maar ik snap echt, echt niet wat mensen bezielt dat ze het nodig vinden om iemand zomaar uit te schelden. Het is hetzelfde als ik langs een roker zou lopen en ineens zou roepen: rooksnol! Waarom zou ik dat doen? Ik snap dit soort gedrag oprecht niet en ik kan me er wel nog steeds kwaad om maken.
Nee inderdaad.. Sommige mensen hebben gewoon de behoefte om anderen belachelijk te maken en lastig te vallen. Jammer is dat.
Ben zelf ook al vaker door onbekenden uitgemaakt op straat, dan riepen ze dingen als slet en hoer. En ook wel vervelendere dingen meegemaakt. Helaas kun je er weinig tegen doen.
pi_140215381
quote:
Was je in staat om iets terug te zeggen, of was hij er al vandoor?

Echt te triest voor woorden dat soort lui...
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:41:46 #45
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_140215443
Altijd kunnen negeren is ook niet perse de juiste methode van handlen van zulke situaties
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_140215502
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:41 schreef hornage het volgende:
Altijd kunnen negeren is ook niet perse de juiste methode van handlen van zulke situaties
Wat zou jij dan doen? Ik krijg niet graag een mes tussen mijn ribben.
pi_140215733
quote:
Je hebt em niet een body check gegeven van zijn fiets af?
pi_140215795
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat zou jij dan doen? Ik krijg niet graag een mes tussen mijn ribben.
Dat heb ik er best voor over...
pi_140215827
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Tof _O_
Thx O+ misschien laat ik hem wel printen.

quote:
Gewoon er vol op springen de volgende keer.
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:51:12 #50
18008 hornage
pi_140216087
Ik had wel verwacht van Dragon diegene even non-verbaal een lesje te leren :P
pi_140216213
quote:
Hmpf, dat is nog een stapje te ver voor mij. Als een wildvreemde me een hoer noemt of me begint te betasten ga ik liever gewoon weg dan dat ik een gesprek moet beginnen en de ik-boodschap moet overbrengen enzo.
pi_140216240
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:48 schreef Sands het volgende:

[..]

Thx O+ misschien laat ik hem wel printen.
Goed idee, hij is echt mooi gelukt.
pi_140216320
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:46 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Je hebt em niet een body check gegeven van zijn fiets af?
Hij fietste voorbij en ik kon hem met mijn dikke reet toch niet bijhouden ;)
pi_140216339
quote:
10s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hmpf, dat is nog een stapje te ver voor mij. Als een wildvreemde me een hoer noemt of me begint te betasten ga ik liever gewoon weg dan dat ik een gesprek moet beginnen en de ik-boodschap moet overbrengen enzo.

Is dat je echt overkomen? :o
pi_140216378
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:53 schreef Robby87 het volgende:
Ik had wel verwacht van Dragon diegene even non-verbaal een lesje te leren :P
Ik ben niet zo agressief hoor. ;) En normaal ben ik niet op mijn mondje gevallen. Maar dit soort dingen gaan dwars door mijn schild heen. Zal wel komen door die negen jaar dat ik dit soort kreten dagelijks meerdere keren naar mijn hoofd geslingerd kreeg.
pi_140216401
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:59 schreef Sands het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit ja. Waar moeten we met zijn allen aan gaan bellen?
pi_140216451
quote:

[..]

[ afbeelding ]

In de Belgische en Franse hoofdsteden is het naar verluid normaal in bepaalde wijken.
pi_140216511
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ja, wel een tijdje geleden alweer hoor. Dronken kerel in de metro. Op dat moment durfde ik echt niks te doen, wilde gewoon dat het zo snel mogelijk op zou houden.
quote:
3s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik ben niet zo agressief hoor. ;) En normaal ben ik niet op mijn mondje gevallen. Maar dit soort dingen gaan dwars door mijn schild heen. Zal wel komen door die negen jaar dat ik dit soort kreten dagelijks meerdere keren naar mijn hoofd geslingerd kreeg.
Klote is dat, kinderen beseffen niet hoeveel pijn ze iemand daar mee doen.
pi_140216833
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja, wel een tijdje geleden alweer hoor. Dronken kerel in de metro. Op dat moment durfde ik echt niks te doen, wilde gewoon dat het zo snel mogelijk op zou houden.
Wat een rare mensen lopen er toch rond.
pi_140216878
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Onthoud: Al lijkt de man nog zo link, na een knietje is niemand meer zo flink :7
pi_140216881
quote:
15s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:11 schreef Sands het volgende:

[..]

Wat een rare mensen lopen er toch rond.
Hier zijn we onschuldig raar
pi_140217033
quote:
3s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:12 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Onthoud: Al lijkt de man nog zo link, na een knietje is niemand meer zo flink :7
Haha, zal het onthouden.
pi_140217241
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hier zijn we onschuldig raar
De meeste wel ja.
pi_140217667
Njos, heb je niet zo'n rape-fluitje?

Ik bedoel natuurlijk een echt flutje...
pi_140217775
^ Dat meisje vraagt er ook om... jezus.
pi_140217939
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:

_O- wat erg
pi_140218144
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:35 schreef Robby87 het volgende:
Want?
pi_140218251
Ze draagt een jurkje.
pi_140218339
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:35 schreef Robby87 het volgende:
dat er ongelukken gebeuren bedoel je? want zo krijg je ongelukken.
pi_140218679
quote:
3s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:45 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

dat er ongelukken gebeuren bedoel je? want zo krijg je ongelukken.
Ja... idd.
pi_140220050
Ik weet niet waarom ik Demolition Man überhaupt op mijn pc had staan, maar wat een stelletje prutacteurs, slecht script, slechte special effects en toch een ontzettend vermakelijke film.
pi_140220114
quote:
11s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:18 schreef picodealion het volgende:
Ik weet niet waarom ik Demolition Man überhaupt op mijn pc had staan, maar wat een stelletje prutacteurs, slecht script, slechte special effects en toch een ontzettend vermakelijke film.
Die film is briljant _O_
pi_140220167
Na 5 minuten wilde ik 'm uitzetten, maar zette ik nog even door. Blij dat ik ben blijven kijken.
pi_140220226
Ik vond em leuk :@
pi_140220267
quote:
11s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:18 schreef picodealion het volgende:
dit idd. vermakelijke pulp is vermakelijk.
pi_140220292
quote:
10s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef picodealion het volgende:
Na 5 minuten wilde ik 'm uitzetten, maar zette ik nog even door. Blij dat ik ben blijven kijken.
Die film hadden ze ook alleen in die tijd kunnen maken, nu zou het een standaard gritty actiefilm zijn geworden.
pi_140220921
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:

Wat een doos.
Als je een vuist en knie tot je beschikking hebt, heb je geen fluitje nodig.

DF, gauw weer vergeten. Zulke mensen zijn jouw aandacht en frustratie niet waard.
Vanwege zulke dingen vind ik het programma Over de streep/ Challenge Day zo goed.
pi_140221272
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef wyccie het volgende:

[..]

Wat een doos.

DF, gauw weer vergeten. Zulke mensen zijn jouw aandacht en frustratie niet waard.
Vanwege zulke dingen vind ik het programma Over de streep/ Challenge Day zo goed.
tnx
pi_140221656
quote:
Over de streep
Dat vind ik echt een jankprogramma, sorry hoor.
pi_140221754
Daar moet ik inderdaad wel bij janken.
pi_140221840
Ik kan me niet voorstellen dat die mensen na dat programma wel normaal met elkaar overweg kunnen... dat ze dan opeens stoppen met elkaar te pesten en zo...
pi_140221902
Ik denk dat het wel helpt, dat ze eerst nadenken, erbij stilstaan.
pi_140221923
quote:

[..]

Wat een doos.
Vind ik toch wel heel iets anders, zelf iemand aanvallen met een vuist of knietje, of om hulp roepen.
pi_140222623

_O-
pi_140222804
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:18 schreef picodealion het volgende:
Cloudy with a Chance of Meatballs ja, of Het Regent Gehaktballen
Ik kwam niet verder dan meatballs en dan de nederlandse titel dat er regen in voorkwam :P
pi_140222859
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:16 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Het was nog leuker geweest als het echte boek er naast zou liggen :P
pi_140223543
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:58 schreef wyccie het volgende:
Daar moet ik inderdaad wel bij janken.
Dat zegt niks, jij gaat nog huilen als KNMI code geel afgeeft >:)
pi_140223777
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:33 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Dat zegt niks, jij gaat nog huilen als KNMI code geel afgeeft >:)
Geel?!
pi_140223850
quote:
3s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:36 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Geel?!
[ afbeelding ]
Geel!

pi_140224423
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Geel!

[ afbeelding ]
Pika pika.
  donderdag 22 mei 2014 @ 08:16:01 #92
18008 hornage
pi_140231723
Ik zat laatst de film Sister Act te kijken. Ik dacht toen, is dit nu fictie of non-fictie _O- :')
pi_140231918
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 08:16 schreef hornage het volgende:
Ik zat laatst de film Sister Act te kijken. Ik dacht toen, is dit nu fictie of non-fictie _O- :')
Gebasseerd op een waargebeurd verhaal, wist je dat niet ;)
pi_140232475
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 08:16 schreef hornage het volgende:
Whoopi zit in de film dat zou genoeg moeten zeggen :P

Maar het kan altijd erger
pi_140235298
Wat heeft iedereen hier toch tegeb leuke films uit het verleden :P
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:19:57 #96
18008 hornage
pi_140235353
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb niets tegen films uit de jaren 80 en 90!
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:21:24 #97
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140235398
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Geel!

[ afbeelding ]
Ze heeft nul figuur, gemiste kans...
pi_140235922
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:21 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ze heeft nul figuur, gemiste kans...
Ze is niet dik nee. Maar verder zit dat pak zo wijd dat er niks te zien is...
pi_140235983
Hoe kun je nou zien dat ze geen figuur heeft? :P of is dat de grap?
pi_140236013
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Niks mis met Nosferatu.
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:43:07 #101
18008 hornage
pi_140236074
quote:
6s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:41 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Niks mis met Nosferatu.
Inderdaad *O*

Nosferatu rockt de pan uit 8)7
pi_140236199
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Het is Lemans, die maakt toch geen grappen?
  donderdag 22 mei 2014 @ 12:32:32 #103
370431 drakin
vurig typje
pi_140237440
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:43 schreef hornage het volgende:

[..]

Inderdaad *O*

Nosferatu rockt de pan uit 8)7
pff dat nummer duurt lang zeg
  donderdag 22 mei 2014 @ 15:13:26 #104
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140242556
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:40 schreef Njosnavelin het volgende:
In dat pak heeft ze geen figuur. Ben je volwassen, laat dat wat zien zeg, niet zo'n zak...
  donderdag 22 mei 2014 @ 15:14:02 #105
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140242579
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:47 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Het is Lemans, die maakt toch geen grappen?
_O-
pi_140242684
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 15:13 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

In dat pak heeft ze geen figuur. Ben je volwassen, laat dat wat zien zeg, niet zo'n zak...
Wat ben je toch een apart persoon af en toe...

Hoe is het met je vriendin?

quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 15:14 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

_O-
pi_140246635
Ik heb net een auto gekocht *O*
pi_140247982
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:53 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb net een auto gekocht *O*
Wat voor iets?
pi_140248262
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:27 schreef Sands het volgende:

[..]

Wat voor iets?
Dit :)
pi_140248719
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:27 schreef Sands het volgende:

[..]

Wat voor iets?
pi_140249730
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Netjes
pi_140250250
Die rijden fijn :Y
pi_140252549
Leuk auto'tje :)
pi_140252830
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Autootje.
pi_140253538
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:24 schreef Sands het volgende:

[..]

Netjes
quote:
3s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:41 schreef DragonFodder het volgende:
Die rijden fijn :Y
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Thanks guys, ik ben er ook heel blij mee :Y

Ik zat al 3 jaar zonder eigen auto, dus het is wel weer lekker om een toffe auto voor de deur te hebben ^O^
pi_140254877
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:47 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Autootje.
:W hoi Lemans
pi_140267257
Ik heb zojuist de heilige graal van porno ontdekt.

*O*

Nee, ik heb geen vriendin.
pi_140269630
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 00:57 schreef Robby87 het volgende:

*O*

En dat is?
pi_140270207
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 06:41 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

En dat is?
Dat hij ook met zijn andere hand kan fappen?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 08:29:39 #121
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140270217
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 08:28 schreef Sands het volgende:

[..]

Dat hij ook met zijn andere hand kan fappen?
Of 2 handen tegelijk? Maar dan moet ie wel erg kleine handjes hebben...
  vrijdag 23 mei 2014 @ 10:45:08 #122
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140272767
Sands, ga je vandaag nog Eindhoven in? Dan heb je een kans dat je mij voorbij ziet komen :)
pi_140276467
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, ga je vandaag nog Eindhoven in? Dan heb je een kans dat je mij voorbij ziet komen :)
Nee denk het niet
  vrijdag 23 mei 2014 @ 15:23:47 #124
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140280765
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 12:58 schreef Sands het volgende:

[..]

Nee denk het niet
gelukkig maar...

Sta weer eens met panne dus dan is het maar goed dat je het niet ziet :P
  vrijdag 23 mei 2014 @ 15:58:49 #125
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140281747
Wat is brussel toch een mooie stad O+
pi_140282984
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:23 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

gelukkig maar...

Sta weer eens met panne dus dan is het maar goed dat je het niet ziet :P
Dat had ik dan wel weer grappig gevonden :P
  vrijdag 23 mei 2014 @ 19:55:04 #127
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140289135
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:40 schreef Sands het volgende:

[..]

Dat had ik dan wel weer grappig gevonden :P
Dat dan weer wel...
pi_140289158
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is brussel toch een mooie stad O+
:Y
  vrijdag 23 mei 2014 @ 19:56:01 #129
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140289176
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:47 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Autootje.
Dyon verbeteren, hoe kan je!
  vrijdag 23 mei 2014 @ 19:56:14 #130
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140289183
Verder dan in de tunnels ben ik niet geweest. Nou ja eigenlijk wel, maar dat is alweer bijna 20 jaar geleden dus daar weet ik weinig van
  vrijdag 23 mei 2014 @ 19:57:13 #131
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140289212
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 19:56 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Dyon verbeteren, hoe kan je!
Dat vraag ik me ook af. Voor straf heb ik hem Lemans genoemd :)
  vrijdag 23 mei 2014 @ 19:57:19 #132
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140289217
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

:W hoi Lemans
haha, ik reageerde nog eerder dan dat ik dit las :7

Ik tolereer het van jou en ik heb geen kloons.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 19:58:25 #133
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140289262
quote:

*O*

Met vriendin is wel een aanrader hoor, kun je zelf bepalen wat er gebeurt ^O^
w/
pi_140289327
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat dan weer wel...
Wat zal ik vandaag in 3d gaan maken?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:01:12 #135
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140289360
Een bed, het is immers bijna bedtijd voor kleine kindjes
pi_140289366
quote:

*O*

pi_140289396
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Een bed, het is immers bijna bedtijd voor kleine kindjes
:')
pi_140289435
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:00 schreef Sands het volgende:

[..]

Een doosje met wattenstaafjes, waar eentje naast ligt met wat geel oorsmeer. En een pluisje.
pi_140289456
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:03 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Een doosje met wattenstaafjes, waar eentje naast ligt met wat geel oorsmeer. En een pluisje.
:') :')
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:05:33 #140
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140289501
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:00 schreef Sands het volgende:

[..]

condooms
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:07:14 #141
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140289565
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:05 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Gebruikte condooms
pi_140289707
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:05 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

condooms
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Zucht :')
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:14:21 #143
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140289804
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:11 schreef Sands het volgende:

[..]

[..]

Zucht :')
Wat nou zucht? Die dingen zijn tenminste nuttig, itt die suffe beeldjes die uit 3D-printers rollen.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:18:56 #144
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140289956
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:14 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Wat nou zucht? Die dingen zijn tenminste nuttig, itt die suffe beeldjes die uit 3D-printers rollen.
Gebruikt hij ze dan?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:22:13 #145
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140290065
pi_140290200
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Gebruikt hij ze dan?
Heb je het nu over jezelf?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:27:30 #147
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140290237
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:26 schreef Sands het volgende:

[..]

Heb je het nu over jezelf?
ook
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:43:48 #148
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140295575
O wauw... een agent heeft 18 jaar gewacht om bekend te maken dat de laatste woorden van Tupac waren: Fuck you...

Dat was de moeite van het wachten waard...
pi_140296340
Dyon heb je onlangs nog een leuke film gezien die je me kan aanraden?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 23:02:21 #150
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140296422
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:00 schreef Robby87 het volgende:
Nope sorry. Het laatste dat ik gezien heb is The lego movie. En ik kan me niet indenken dat jij die wil zien...
pi_140298359
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:00 schreef Robby87 het volgende:
Wat is nou die porno-heilige graal? Het is voor eh, wetenschappelijk onderzoek.
pi_140299113
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:41 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Wat is nou die porno-heilige graal? Het is voor eh, wetenschappelijk onderzoek.
Nee laat maar toen was ik een beetje dronken.

Maar is lego filmpje iets?
pi_140300835
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:57 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Nee laat maar toen was ik een beetje dronken.

Maar is lego filmpje iets?
He, vertel nou

Lego film zag ik in het Nederlands en zelfs toen vond ik hem al tof. Engels zal ws alleen maar beter zijn.
pi_140301140
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:45 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

He, vertel nou

Lego film zag ik in het Nederlands en zelfs toen vond ik hem al tof. Engels zal ws alleen maar beter zijn.
Kom jij tekort thuis, bij moeder de vrouw?

Ai, zal die film eens uitcontroleren, thanks!
  zaterdag 24 mei 2014 @ 09:08:31 #155
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140305445
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:54 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Jij hebt wel een heel romantisch beeld van relaties.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 10:08:00 #156
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140306189
Alleen omdat hij dat vraagt?

Goede morgen :W
pi_140306275
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:54 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ai, zal die film eens uitcontroleren, thanks!
Nee hoor, ik ben gewoon enorm nieuwsgierig van aard. :)
pi_140309813
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 10:08 schreef dyonvbaal het volgende:

Hallo :W
  zaterdag 24 mei 2014 @ 12:45:12 #159
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140309881
Jeej, nieuwe laptop :D
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:09:02 #160
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140310459
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 10:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Nouja, klinkt een beetje alsof je in een relatie niet benieuwd zou zijn naar porno :P dat vind ik wel een romantisch beeld
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:09:18 #161
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140310466
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Jeej, nieuwe laptop :D
Welke?
pi_140310646
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nouja, klinkt een beetje alsof je in een relatie niet benieuwd zou zijn naar porno :P dat vind ik wel een romantisch beeld
Ik had het over de heilige graal. Voor allerhande porno hoef ik hem niet door te verwijzen toch?
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:31:25 #163
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140310919
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:18 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik had het over de heilige graal. Voor allerhande porno hoef ik hem niet door te verwijzen toch?
Wat maakt dat uit voor de opmerking of hij iets tekort zou komen dan? Is benieuwd zijn naar de heilige graal anders dan benieuwd zijn in het algemeen?

En wat is die heilige graal nou? :D
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:32:09 #164
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140310936
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Welke?
Eentje uit deze serie

http://www.msi.com/product/nb/GP60_2PE_Leopard.html#overview
pi_140311428
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:18 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Alleen de heilige graal is genoeg. Voor de rest geloof ik het wel :P
pi_140313674
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:31 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit voor de opmerking of hij iets tekort zou komen dan? Is benieuwd zijn naar de heilige graal anders dan benieuwd zijn in het algemeen?

En wat is die heilige graal nou? :D
Meid neem alles niet zo serieus joh :P
pi_140314447
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:36 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Meid neem alles niet zo serieus joh :P
Nu weten we nog niet wat de heilige graal is ;(
  zaterdag 24 mei 2014 @ 16:06:25 #168
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140314551
Sands, ik heb vandaag ook een poging gedaan om creatief te doen. Heb een soort schilderij proberen te maken _O-
pi_140314658
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Sands, ik heb vandaag ook een poging gedaan om creatief te doen. Heb een soort schilderij proberen te maken _O-
En is het wat geworden? :P
  zaterdag 24 mei 2014 @ 16:20:08 #170
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140314881
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:10 schreef Sands het volgende:

[..]

En is het wat geworden? :P
Het is nog niet af, heb het moeilijkste voor het laatst bewaard. Het is een verjaardagscadeau voor mijn broertje :+
SPOILER
pi_140314985
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:20 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Het is nog niet af, heb het moeilijkste voor het laatst bewaard. Het is een verjaardagscadeau voor mijn broertje :+
SPOILER
Wat ben je eigenlijk aan het schilderen?
  zaterdag 24 mei 2014 @ 16:36:12 #172
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140315355
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:23 schreef Sands het volgende:

[..]

Wat ben je eigenlijk aan het schilderen?
Een soort portret van hem en zijn vriendin, zal je een fotootje van mijn meesterwerk dm'en :+
  zaterdag 24 mei 2014 @ 17:27:46 #173
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140317193
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:36 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Een soort portret van hem en zijn vriendin, zal je een fotootje van mijn meesterwerk dm'en :+
Waarom DM'en... de rest wil ook meegenieten...
  zaterdag 24 mei 2014 @ 17:46:03 #174
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140317634
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Waarom DM'en... de rest wil ook meegenieten...
Haha nee, misschien als hij klaar is.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 20:08:38 #175
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140321508
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Haha nee, misschien als hij klaar is.
Flauw...
pi_140326060
jongens, wat zijn tegenwoordig nou goede series? en geen GoT gaarne :P
pi_140326082
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:08 schreef picodealion het volgende:
GoT?
pi_140326369
gathering of tweakers
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:17:07 #179
370431 drakin
vurig typje
pi_140326491
quote:
Vikings, Banshee, Ressurection
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:21:46 #180
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140326730
Iedereen roept dat house of cards heel goed is.
pi_140326760
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Iedereen roept dat house of cards heel goed is.
Die is ook geweldig.
pi_140326807
kwalitatief inderdaad uitstekend, maar politiek interesseert me zo weinig dat zelfs Spacey het niet boeiend kan houden voor me.

vikings klinkt niet zo interessant, die andere twee ga ik eens proberen
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:27:19 #183
370431 drakin
vurig typje
pi_140327000
Vikings vind ik net wat beter dan die andere 2, moest er in het begin wel erg aan wennen omdat ik tot dan toe alleen nog een aantal docu's over Vikingen gezien had.
Bijna net zo goed als GoT, ook een leuke serie om te volgen Pico, die raad ik je meteen ook aan ;)
pi_140327103
dankje, ik kan je tips veilig negeren dus
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:34:24 #185
370431 drakin
vurig typje
pi_140327340
Doe wat je wilt met tips. Daarvoor zijn het tips. Maar negeer GoT niet, die serie is gewoon geweldig, die zou je echt moeten zien hoor!
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:36:12 #186
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140327441
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:34 schreef drakin het volgende:
Doe wat je wilt met tips. Daarvoor zijn het tips. Maar negeer GoT niet, die serie is gewoon geweldig, die zou je echt moeten zien hoor!
Je klinkt als waaghals.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:36:52 #187
370431 drakin
vurig typje
pi_140327518
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Je klinkt als waaghals.
Maakt je computer geluid als ik typ? :o
pi_140327731
quote:
Heb je True Detective al gezien?
pi_140327859
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:34 schreef drakin het volgende:
ik heb het een aantal afleveringen de kans gegeven, maar het is gewoon niks voor mij.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:39 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Heb je True Detective al gezien?
ja _O_
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:44:00 #190
370431 drakin
vurig typje
pi_140327944
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:42 schreef picodealion het volgende:

[..]

ik heb het een aantal afleveringen de kans gegeven, maar het is gewoon niks voor mij.

[..]

ja _O_
De boeken zijn ook heel mooi om te lezen van GoT trouwens.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:44:41 #191
370431 drakin
vurig typje
pi_140327976
Maar wat vond je niet leuk eraan Pico, kon je misschien al die karakters niet onthouden? Daar hebben de meeste got kijkers last van.
pi_140328068
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:44 schreef drakin het volgende:

[..]

De boeken zijn ook heel mooi om te lezen van GoT trouwens.
:')
pi_140328095
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
Maar wat vond je niet leuk eraan Pico, kon je misschien al die karakters niet onthouden? Daar hebben de meeste got kijkers last van.
ten eerste inderdaad al die politiek en intriges en 200 namen, en ten tweede al die fantasy bullshit.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:49:36 #194
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140328208
Ik heb 1 aflevering gezien. Daarin werd iedereen uitgeroeid in een soort kelder.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:51:10 #195
370431 drakin
vurig typje
pi_140328278
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:47 schreef picodealion het volgende:

[..]

ten eerste inderdaad al die politiek en intriges en 200 namen, en ten tweede al die fantasy bullshit.
Dat fantasy je ding niet is betekend niet dat je het meteen bullshit hoeft te noemen, voor anderen is het wel hun ding.

Maar toch dan zijn de boeken handiger, daar staan al die namen uitgelegd achtering.

Ik denk inmiddels wel zeker dat Banshee meer jouw serie is. Geen fantasy, geen politiek maar gewoon rechtdoorzee erop af en geen 200 namen te onthouden.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:52:25 #196
370431 drakin
vurig typje
pi_140328341
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb 1 aflevering gezien. Daarin werd iedereen uitgeroeid in een soort kelder.
Heb je de red wedding gezien zonder de aanloop van bijna 3 seizoenen daarvoor? Ik denk dat jij dan ook beter Banshee kan gaan kijken Njos
pi_140328503
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:51 schreef drakin het volgende:

[..]

Dat fantasy je ding niet is betekend niet dat je het meteen bullshit hoeft te noemen, voor anderen is het wel hun ding.

sommige mensen houden van bullshit ja
pi_140328598
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:52 schreef drakin het volgende:

[..]

Heb je de red wedding gezien zonder de aanloop van bijna 3 seizoenen daarvoor? Ik denk dat jij dan ook beter Banshee kan gaan kijken Njos
doe eens even niet zo uit de hoogte joh.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:56:57 #199
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140328600
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:52 schreef drakin het volgende:

[..]

:P
Heb niet echt tijd voor series of films momenteel, maar zal het onthouden.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:59:30 #200
370431 drakin
vurig typje
pi_140328705
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:56 schreef picodealion het volgende:

[..]

doe eens even niet zo uit de hoogte joh.
Ik vind dat ook een leuke smile :*
  zaterdag 24 mei 2014 @ 23:00:31 #201
370431 drakin
vurig typje
pi_140328751
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

:P
Heb niet echt tijd voor series of films momenteel, maar zal het onthouden.
Beter een serie dan de boeken lezen dan als je weinig tijd hebt.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 23:04:03 #202
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140328965
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 23:00 schreef drakin het volgende:

[..]

Beter een serie dan de boeken lezen dan als je weinig tijd hebt.
Ja, heb sowieso nog een hele stapel liggen om te lezen dus dat zou nog wel even duren.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 23:08:54 #203
370431 drakin
vurig typje
pi_140329304
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja, heb sowieso nog een hele stapel liggen om te lezen dus dat zou nog wel even duren.
Heb je nog boekenkasten vol of heb je ook al een e-reader?
  zaterdag 24 mei 2014 @ 23:11:24 #204
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140329471
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 23:08 schreef drakin het volgende:

[..]

Heb je nog boekenkasten vol of heb je ook al een e-reader?
Nee, nog heel ouderwets papieren boeken.
pi_140330445
Heel goed pico, ik sta achter je.
pi_140334423
Banshee is wel wat aan de macho kant zeg.
  zondag 25 mei 2014 @ 04:03:40 #207
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140335929
quote:
2s.gif Op zondag 25 mei 2014 01:42 schreef picodealion het volgende:
Banshee is wel wat aan de macho kant zeg.
Ik vind Banshee leuk om te kijken. Verder kan ik Suits aanraden, maar die zijn al bij seizoen 4. Haven, maar ook daar al seizoen 4 of 5. Orphan black, seizoen 2 pas. The 100 is nog met seizoen 1 bezig. Keus genoeg dus
pi_140337833
ohja, suits wilde ik ook nog proberen.
  zondag 25 mei 2014 @ 12:25:59 #210
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140340462
  zondag 25 mei 2014 @ 12:28:38 #211
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_140340554
Ik wou jullie even een fijne zondag wensen
  zondag 25 mei 2014 @ 12:29:07 #212
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140340576
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:28 schreef Studiotje het volgende:
Ik wou jullie even een fijne zondag wensen
Thanx jij ook :)
pi_140349250
Ik dacht dat Suits een excuus was voor vrouwen om naar mooie mannen te kijken.
  zondag 25 mei 2014 @ 16:55:33 #214
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140349292
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:54 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat Suits een excuus was voor vrouwen om naar mooie mannen te kijken.
Misschien moet ik dan toch maar aan mijn geaardheid gaan twijfelen... al zit er een erg leuke secretaresse in om naar te kijken :P . Maar ik vind het oprecht een leuke serie. De eerste aflevering is leuk, daarna word het even wat minder. Maar als je er eenmaal inzit word het erg goed. Door de arrogantie van de hoofdpersoon
pi_140361812
Suits is leuk
  zondag 25 mei 2014 @ 23:50:10 #216
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140369142
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef picodealion het volgende:
Suits is leuk
^O^ *O*
pi_140369504
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Misschien moet ik dan toch maar aan mijn geaardheid gaan twijfelen...
Hetero, toch?
  maandag 26 mei 2014 @ 00:00:20 #218
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140369628
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 23:57 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Hetero, toch?
Zover ik weet wel ja
  maandag 26 mei 2014 @ 00:33:57 #219
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140370737
Series zijn suf!
Behalve Twin Peaks.
  maandag 26 mei 2014 @ 00:46:21 #220
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140371016
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 00:33 schreef Lemans24 het volgende:
Series zijn suf!
Behalve Twin Peaks.
Dan noem je uitgerekend 1 van de verschrikkelijkste series ooit op...
  maandag 26 mei 2014 @ 00:49:34 #221
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140371092
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 00:46 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Smaken verschillen :)
Ik vind die moderne echt drie keer niks. Dexter was even leuk, dat wel.
  maandag 26 mei 2014 @ 01:04:37 #222
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140371416
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 00:49 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Smaken verschillen :)
Ik vind die moderne echt drie keer niks. Dexter was even leuk, dat wel.
Gelukkig maar
pi_140372568
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 00:46 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Haha jij hebt echt geen smaak... Twin Peaks is fucking awesome man.
  maandag 26 mei 2014 @ 02:10:37 #224
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140372738
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 01:04 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Gelukkig maar
Langer dan een filmlengte hou ik moderne series niet vol. De drie eerste afleveringen Dexter dus...
  maandag 26 mei 2014 @ 02:26:37 #225
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140373008
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 01:59 schreef Robby87 het volgende:

[..]

En dat zeg jij...

Achter elkaar? Dan kan ik al niet 2 afleveringen kijken. Maar om de week, geen problemen mee
pi_140377764
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 01:59 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Twin Peaks _O_

En weer een lekkere kort-door-de-bocht mening van Lemans zoals we gewend zijn :')
  maandag 26 mei 2014 @ 10:34:47 #227
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140377846
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2014 10:32 schreef picodealion het volgende:

[..]

Twin Peaks _O_

En weer een lekkere kort-door-de-bocht mening van Lemans zoals we gewend zijn :')
En weer meen ik het :)
Internet, waar je je mening niet hoeft toe te lichten.
  maandag 26 mei 2014 @ 10:36:41 #228
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140377899
Maar toch even een samenvatting: 144 afleveringen TV kijken, ik heb wel wat beters te doen.
pi_140378454
Wat een drogreden. Je hebt toch ook tijd om zoveel films te kijken? Hoe kan je nou álle tv-series over een kam scheren en zeggen dat ze allemaal maar niks zijn?
  maandag 26 mei 2014 @ 11:01:05 #230
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140378582
quote:
3s.gif Op maandag 26 mei 2014 10:57 schreef picodealion het volgende:
Wat een drogreden. Je hebt toch ook tijd om zoveel films te kijken? Hoe kan je nou álle tv-series over een kam scheren en zeggen dat ze allemaal maar niks zijn?
Zoveel films kijk ik niet meer en dan nog de meeste in de bioscoop. Dat kan met series niet. Het kost me écht veel te veel tijd, en dat geldt voor TV in het algemeen, hij staat bijna nooit meer aan. Ook niet via internet trouwens.

Wat ik er in principe niks aan vind, is het ontbreken van een compleet, afgerond verhaal, iets wat voor een film (meestal) niet geldt. Afgezien van sommige sequels en trilogieën dan.
pi_140379052
Juist de beter gewaarde series van de laatste tijd (Breaking Bad, The Wire, om eens wat te noemen) hebben dat wel. Ik ben ook niet zo van de series die vooral om losse afleveringen draaien, het is het lange verhaal dat het voor mij interessant houdt.

De kans bestaat inderdaad altijd dat het te vroeg wordt afgekapt (Heroes, Jericho, The 4400) of dat het einde niet bevredigend afrondt naar mijn mening (Lost, Dexter, Fringe) maar dat neemt over het algemeen niet het kijkplezier voor me weg gedurende de eerdere seizoenen.
pi_140379609

_O_ :9
  maandag 26 mei 2014 @ 12:50:03 #233
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140381772
quote:
3s.gif Op maandag 26 mei 2014 11:17 schreef picodealion het volgende:
Juist de beter gewaarde series van de laatste tijd (Breaking Bad, The Wire, om eens wat te noemen) hebben dat wel. Ik ben ook niet zo van de series die vooral om losse afleveringen draaien, het is het lange verhaal dat het voor mij interessant houdt.

De kans bestaat inderdaad altijd dat het te vroeg wordt afgekapt (Heroes, Jericho, The 4400) of dat het einde niet bevredigend afrondt naar mijn mening (Lost, Dexter, Fringe) maar dat neemt over het algemeen niet het kijkplezier voor me weg gedurende de eerdere seizoenen.
Ach, een vriendin is de beste serie die er is. En zij denkt net zo over TV-series ^O^
  maandag 26 mei 2014 @ 14:45:06 #234
18008 hornage
pi_140385943
Er is nog ruimte voor teams om mee te doen aan de Cinneville Filmquiz in Amsterdam komende zondag.
Ik ga niet, maar jullie kunnen nog steeds gaan om onze eer te verdedigen ^O^

Maximaal 4 personen en ¤ 25,- inschrijfgeld.

http://www.facebook.com/DeCinevilleFilmquiz
  maandag 26 mei 2014 @ 14:47:58 #235
18008 hornage
pi_140386045
  maandag 26 mei 2014 @ 14:48:11 #236
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140386057
quote:
3s.gif Op maandag 26 mei 2014 11:17 schreef picodealion het volgende:

Het einde van the 4400 was slecht, maar ze hebben er niet te vroeg een einde aan gemaakt. Het niveau van de serie was gewoon steeds minder aan het worden. Nog steeds wel aardig om naar te kijken, maar niet meer zo goed als de eerste 2 seizoenen waren
pi_140386102
Ja eigenlijk was het einde te laat, maar doordat ze zo slecht waren geworden en dus moesten stoppen voelde het einde hee raar. Als ze nou gewoon een seizoen of twee eerder hadden afgerond was het veel bevredigender geweest.
  maandag 26 mei 2014 @ 14:51:54 #238
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140386168
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2014 14:49 schreef picodealion het volgende:
Ja eigenlijk was het einde te laat, maar doordat ze zo slecht waren geworden en dus moesten stoppen voelde het einde hee raar. Als ze nou gewoon een seizoen of twee eerder hadden afgerond was het veel bevredigender geweest.
Ja precies. Op zich was het verhaal dat die neef of wat was het zo bijzonder was voor de 4400 helemaal niet slecht. Alleen hadden ze daar eerder aan moeten beginnen.

Jericho daar in tegen zijn ze wel te vroeg mee gestopt. Dat was wel echt een goede serie
pi_140387265
  maandag 26 mei 2014 @ 18:34:53 #240
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140393698
:O
  maandag 26 mei 2014 @ 18:35:42 #241
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140393725
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 12:50 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ach, een vriendin is de beste serie die er is. En zij denkt net zo over TV-series ^O^
Een vriendin is de beste serie die er is. Hm, interessant.
  maandag 26 mei 2014 @ 18:38:03 #242
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140393819
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Golden girls heeft ie het vast over...
  maandag 26 mei 2014 @ 18:43:22 #243
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140394028
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 14:48 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Het einde van the 4400 was slecht, maar ze hebben er niet te vroeg een einde aan gemaakt. Het niveau van de serie was gewoon steeds minder aan het worden. Nog steeds wel aardig om naar te kijken, maar niet meer zo goed als de eerste 2 seizoenen waren
Tijdverdrijf dus, waarom zou je dan niet wat anders doen in die tijd?
  maandag 26 mei 2014 @ 18:43:48 #244
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140394042
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja, iedere dag seks, liefde en lol.
  maandag 26 mei 2014 @ 18:44:38 #245
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140394066
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:43 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Tijdverdrijf dus, waarom zou je dan niet wat anders doen in die tijd?
Asjeblieft doe niet zo... :r
  maandag 26 mei 2014 @ 18:49:09 #246
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140394226
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:44 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Asjeblieft doe niet zo... :r
Ik hoopte op een serieus antwoord, het was een serieuze vraag. Waarom heb je die mindere seizoenen gekeken, terwijl je vond dat ze steeds minder goed werden?

Volgens mij snap ik die fascinatie met TV gewoon niet, dat gaat volledig langs me heen, sinds een jaar of zes/zeven.
  maandag 26 mei 2014 @ 18:50:43 #247
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140394282
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ik hoopte op een serieus antwoord, het was een serieuze vraag. Waarom heb je die mindere seizoenen gekeken, terwijl je vond dat ze steeds minder goed werden?
Waarom blijf je bij je vriendin op mindere dagen? Je begint ergens aan en je wil het ook afmaken. Een serie met een vriendin vergelijken is inderdaad dom. Maar jouw standpunten op dit moment zijn nou ook niet echt serieus te nemen...
  maandag 26 mei 2014 @ 18:52:18 #248
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140394316
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:50 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Waarom blijf je bij je vriendin op mindere dagen? Je begint ergens aan en je wil het ook afmaken. Een serie met een vriendin vergelijken is inderdaad dom. Maar jouw standpunten op dit moment zijn nou ook niet echt serieus te nemen...
Je tijd vullen net iets dat wél leuk is, vandaar mijn vergelijking.
En een relatie die ieder jaar minder leuk zou worden, breek je bij voorkeur ook af hoor.
  maandag 26 mei 2014 @ 18:52:28 #249
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140394322
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Een serie met een vriendin vergelijken is inderdaad dom.
Maar lemans kwam zelf met die vergelijking.
  maandag 26 mei 2014 @ 18:54:03 #250
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140394355
quote:
10s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Maar lemans kwam zelf met die vergelijking.
Inderdaad.
  maandag 26 mei 2014 @ 18:54:22 #251
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140394363
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:52 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Je tijd vullen net iets dat wél leuk is, vandaar mijn vergelijking.
En een relatie die ieder jaar minder leuk zou worden, breek je bij voorkeur ook af hoor.
Nou nee. Daar ga je aan werken om het wel weer leuk te maken. Of op zijn minst hopen dat het wel weer leuk word... Als iedereen altijd maar alles zou stoppen als het even niet meer leuk is. Dan kunnen we beter allemaal voor de trein springen (al zouden die dan ook niet meer rijden, want dat is dan ook niet meer leuk dus daar stoppen we dan ook maar mee)
pi_140394364
Even uit nieuwsgierigheid: heb je dat ook tegen je vriendin gezegd Lemans? "Jij bent de beste tv-serie"?
  maandag 26 mei 2014 @ 18:57:15 #253
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140394452
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:54 schreef Robby87 het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid: heb je dat ook tegen je vriendin gezegd Lemans? "Jij bent de beste tv-serie"?
Als je het op een andere manier brengt, kan het nog best romantisch/lief overkomen..
  maandag 26 mei 2014 @ 19:12:13 #254
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140395110
Ik zou het wel schattig vinden :D
  maandag 26 mei 2014 @ 19:12:38 #255
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140395126
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:54 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Nou nee. Daar ga je aan werken om het wel weer leuk te maken. Of op zijn minst hopen dat het wel weer leuk word... Als iedereen altijd maar alles zou stoppen als het even niet meer leuk is. Dan kunnen we beter allemaal voor de trein springen (al zouden die dan ook niet meer rijden, want dat is dan ook niet meer leuk dus daar stoppen we dan ook maar mee)
Jaar op jaar op jaar minder leuk dan het vorige, dan heb je een héle lange adem. Ik zou dat wél even leuker proberen te maken, maar niet bijvoorbeeld vijf jaar, zonder progressie.
  maandag 26 mei 2014 @ 19:13:11 #256
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140395153
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zou het wel schattig vinden :D
Alles wat we tegen elkaar zeggen is schattig. Of geil.
  maandag 26 mei 2014 @ 19:16:14 #257
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140395267
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:13 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Alles wat we tegen elkaar zeggen is schattig. Of geil.
Dat lijkt me vermoeiend.
  maandag 26 mei 2014 @ 19:20:26 #258
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140395471
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat lijkt me vermoeiend.
Oh ja, het kan ook nog grappig zijn ;)
pi_140395568
Zijn jullie 14?
  maandag 26 mei 2014 @ 19:36:24 #260
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140396096
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat lijkt me vermoeiend.
Hij is vermoeiend...
  maandag 26 mei 2014 @ 21:37:31 #261
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140402553
Pff... kwart voor 10 en me dan nog moeten gaan klaarmaken om te gaan werken.. :{
  maandag 26 mei 2014 @ 21:51:22 #262
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140403375
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Pff... kwart voor 10 en me dan nog moeten gaan klaarmaken om te gaan werken.. :{
That sucks.. werk ze dan maar. Tot hoe laat moet je?
pi_140403389
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Hee, ik heb er nachtdiensten op zitten en heb tussendoor nog gesport. Jij kan het ook.
pi_140403480
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:51 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hee, ik heb er nachtdiensten op zitten en heb tussendoor nog gesport. Jij kan het ook.
Ah, dat verklaart het uitblijven van een nieuwe vraag :)
pi_140403683
Ja, moest een powernap doen. Werd uiteraard nog brakker wakker.
  maandag 26 mei 2014 @ 21:56:53 #266
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140403729
Duren jullie nachtdiensten ook 24 uur, wyccie?
pi_140403778
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:56 schreef wyccie het volgende:
Ja, moest een powernap doen. Werd uiteraard nog brakker wakker.
Hoe lang is een powernap voor jou?
  maandag 26 mei 2014 @ 22:00:04 #268
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140403961
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

That sucks.. werk ze dan maar. Tot hoe laat moet je?
tot half 8

quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:51 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik kan het ook wel (ok, op het sporten na), maar dat wil niet zeggen dat ik het altijd net zo leuk vind :P
pi_140404014
En ik dacht ook niet dat ik het punt al had, anders was ik niet meteen daarna gaan slapen. :@

Een powernap duurt een half uur tot een uur, maar dat was omdat ik daarna moest rennen.
pi_140404095
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Duren jullie nachtdiensten ook 24 uur, wyccie?
Nee, gelukkig niet. Echt alleen de nacht, maar wij slapen in principe niet, staan gewoon altijd stand by.
  maandag 26 mei 2014 @ 22:02:31 #271
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140404159
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:00 schreef wyccie het volgende:
En ik dacht ook niet dat ik het punt al had, anders was ik niet meteen daarna gaan slapen. :@

Een powernap duurt een half uur tot een uur, maar dat was omdat ik daarna moest rennen.
Dan ga je echt meteen van slaapmodus naar hoge activiteit, dat zou ik echt niet kunnen :o
  maandag 26 mei 2014 @ 22:03:38 #272
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140404228
quote:
10s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dan ga je echt meteen van slaapmodus naar hoge activiteit, dat zou ik echt niet kunnen :o
Ik zou dat niet eens kunnen :P :+
pi_140404302
Eerste dag fijn 7 uur kunnen slapen (meer dan mijn gebruikelijke 6 uur in de nacht :D), daarna 4 uur en vandaag ook 4 plus powernap.
pi_140409307
Zo *trots* op mijn auto *O* Genot om in te rijden O+
pi_140409332
Zijn er nog spelers aanwezig? Heeft het zin dat ik een nieuwe vraag stel?

Wat voor auto heb je, FF?
pi_140409463
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef wyccie het volgende:
Zijn er nog spelers aanwezig? Heeft het zin dat ik een nieuwe vraag stel?

Wat voor auto heb je, FF?
Een Ford Focus 1.6 Ghia uit 2000. Beste koop ooit _O_
pi_140409688
Ah, sjieke auto.
Ik heb drie fietsen. 8-)
pi_140409810
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:31 schreef wyccie het volgende:
Ah, sjieke auto.
Ik heb drie fietsen. 8-)
Niks mis met de stalen ros.
  maandag 26 mei 2014 @ 23:44:49 #279
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140410444
De? Is het niet het stalen ros?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 12:00:40 #280
18008 hornage
pi_140420753
pi_140423283
Ik ga niet meer winnen deze maand
pi_140423488
Ik ook niet. Zeker niet omdat ik vanaf morgen tot zondag in Frankrijk zit. :)
pi_140424351
Huh? Winnen?
pi_140424513
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:18 schreef sasquatsch het volgende:
Lekkerrr hoor
pi_140425928
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:41 schreef wyccie het volgende:
Huh? Winnen?
Ja nu we het er toch over hebben, jij mag wel eens wat beter je best doen in FMT. Maar 4 punten deze maand :{w.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:18:03 #286
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140425937
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:18 schreef sasquatsch het volgende:
Alleen, met dochterlief of met the misses?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:19:01 #287
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140425979
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:17 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ja nu we het er toch over hebben, jij mag wel eens wat beter je best doen in FMT. Maar 4 punten deze maand :{w.
Heeft ze er anders meer dan?
pi_140426510
Nee dat is het probleem juist
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:41:05 #289
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140426992
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:22 schreef Robby87 het volgende:
Zijn jullie 14?
Grapjas.
Humor is verder een beetje zoek hier hè...
Neem het niet zo serieus.
Ik heb gewoon niks met series en ik heb een volwassen relatie met iemand die ook niks met series heeft. Oftewel, een match.
pi_140427151
Heb je een relatie? Waarom heb je daar niks over verteld dan?
pi_140427167
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:17 schreef picodealion het volgende:

[..]
Ja, pap. ;(
pi_140427189
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Alleen, met dochterlief of met the misses?
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:25 schreef drakin het volgende:
pi_140427309
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef Lemans24 het volgende:
[...] ik heb een volwassen relatie met iemand die ook niks met series heeft. Oftewel, een match.
Oh, dus daar draait het om! Niks liefde, normen en waarden en er voor elkaar zijn. Ik moet gewoon iemand vinden die ook dezelfde dingen niks aan vindt. Dat maakt het wel een stuk makkelijker. Bedankt voor deze wijsheid, Lemans.
pi_140427573
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:44 schreef picodealion het volgende:
Ik wilde er bijna serieus op reageren. :D
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:59:34 #295
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140427787
quote:
Dat heb je gewoon genegeerd..

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

[..]

Hallo, zover lees ik niet terug...
  dinsdag 27 mei 2014 @ 15:00:35 #296
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140427838
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef wyccie het volgende:

[..]

Oh, dus daar draait het om! Niks liefde, normen en waarden en er voor elkaar zijn. Ik moet gewoon iemand vinden die ook dezelfde dingen niks aan vindt. Dat maakt het wel een stuk makkelijker. Bedankt voor deze wijsheid, Lemans.
Iemand vinden die de zelfde dingen niet leuk vind is makkelijk gedaan volgens mij. Maar voor jou om dan iemand te vinden die breien leuk vind... dat maakt het alweer een stuk moeilijker :P
pi_140428456
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 15:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Iemand vinden die de zelfde dingen niet leuk vind is makkelijk gedaan volgens mij. Maar voor jou om dan iemand te vinden die breien leuk vind... dat maakt het alweer een stuk moeilijker :P
Ik doe niet aan breien. En haken heb ik ook al 2 jaar niet gedaan.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 15:24:18 #298
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140428841
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 15:15 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik doe niet aan breien. En haken heb ik ook al 2 jaar niet gedaan.
Het was maar een grapje....
  dinsdag 27 mei 2014 @ 15:35:20 #299
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140429329
quote:

[..]

Kijk, jij snapt het! ;)

(het is wel prettig ja, echt, naast die dingen die jij noemt)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 15:57:58 #300
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140430243
quote:
_O-
  dinsdag 27 mei 2014 @ 15:59:05 #301
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140430291
quote:

[..]

Kijk, van lemans leren we nog eens wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')