Beter een serie dan de boeken lezen dan als je weinig tijd hebt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb niet echt tijd voor series of films momenteel, maar zal het onthouden.
Ja, heb sowieso nog een hele stapel liggen om te lezen dus dat zou nog wel even duren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Beter een serie dan de boeken lezen dan als je weinig tijd hebt.
Heb je nog boekenkasten vol of heb je ook al een e-reader?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, heb sowieso nog een hele stapel liggen om te lezen dus dat zou nog wel even duren.
Nee, nog heel ouderwets papieren boeken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je nog boekenkasten vol of heb je ook al een e-reader?
Ik vind Banshee leuk om te kijken. Verder kan ik Suits aanraden, maar die zijn al bij seizoen 4. Haven, maar ook daar al seizoen 4 of 5. Orphan black, seizoen 2 pas. The 100 is nog met seizoen 1 bezig. Keus genoeg dusquote:Op zondag 25 mei 2014 01:42 schreef picodealion het volgende:
Banshee is wel wat aan de macho kant zeg.
Thanx jij ookquote:Op zondag 25 mei 2014 12:28 schreef Studiotje het volgende:
Ik wou jullie even een fijne zondag wensen
Misschien moet ik dan toch maar aan mijn geaardheid gaan twijfelen... al zit er een erg leuke secretaresse in om naar te kijkenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:54 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat Suits een excuus was voor vrouwen om naar mooie mannen te kijken.
Hetero, toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Misschien moet ik dan toch maar aan mijn geaardheid gaan twijfelen...
Zover ik weet wel jaquote:
Dan noem je uitgerekend 1 van de verschrikkelijkste series ooit op...quote:
Smaken verschillenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan noem je uitgerekend 1 van de verschrikkelijkste series ooit op...
Gelukkig maarquote:Op maandag 26 mei 2014 00:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Ik vind die moderne echt drie keer niks. Dexter was even leuk, dat wel.
Haha jij hebt echt geen smaak... Twin Peaks is fucking awesome man.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan noem je uitgerekend 1 van de verschrikkelijkste series ooit op...
Langer dan een filmlengte hou ik moderne series niet vol. De drie eerste afleveringen Dexter dus...quote:
En dat zeg jij...quote:Op maandag 26 mei 2014 01:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha jij hebt echt geen smaak... Twin Peaks is fucking awesome man.
Twin Peaksquote:Op maandag 26 mei 2014 01:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha jij hebt echt geen smaak... Twin Peaks is fucking awesome man.
En weer meen ik hetquote:Op maandag 26 mei 2014 10:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Twin Peaks
En weer een lekkere kort-door-de-bocht mening van Lemans zoals we gewend zijn
Zoveel films kijk ik niet meer en dan nog de meeste in de bioscoop. Dat kan met series niet. Het kost me écht veel te veel tijd, en dat geldt voor TV in het algemeen, hij staat bijna nooit meer aan. Ook niet via internet trouwens.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:57 schreef picodealion het volgende:
Wat een drogreden. Je hebt toch ook tijd om zoveel films te kijken? Hoe kan je nou álle tv-series over een kam scheren en zeggen dat ze allemaal maar niks zijn?
Ach, een vriendin is de beste serie die er is. En zij denkt net zo over TV-seriesquote:Op maandag 26 mei 2014 11:17 schreef picodealion het volgende:
Juist de beter gewaarde series van de laatste tijd (Breaking Bad, The Wire, om eens wat te noemen) hebben dat wel. Ik ben ook niet zo van de series die vooral om losse afleveringen draaien, het is het lange verhaal dat het voor mij interessant houdt.
De kans bestaat inderdaad altijd dat het te vroeg wordt afgekapt (Heroes, Jericho, The 4400) of dat het einde niet bevredigend afrondt naar mijn mening (Lost, Dexter, Fringe) maar dat neemt over het algemeen niet het kijkplezier voor me weg gedurende de eerdere seizoenen.
Het einde van the 4400 was slecht, maar ze hebben er niet te vroeg een einde aan gemaakt. Het niveau van de serie was gewoon steeds minder aan het worden. Nog steeds wel aardig om naar te kijken, maar niet meer zo goed als de eerste 2 seizoenen warenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:17 schreef picodealion het volgende:
De kans bestaat inderdaad altijd dat het te vroeg wordt afgekapt (Heroes, Jericho, The 4400) of dat het einde niet bevredigend afrondt naar mijn mening (Lost, Dexter, Fringe) maar dat neemt over het algemeen niet het kijkplezier voor me weg gedurende de eerdere seizoenen.
Ja precies. Op zich was het verhaal dat die neef of wat was het zo bijzonder was voor de 4400 helemaal niet slecht. Alleen hadden ze daar eerder aan moeten beginnen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:49 schreef picodealion het volgende:
Ja eigenlijk was het einde te laat, maar doordat ze zo slecht waren geworden en dus moesten stoppen voelde het einde hee raar. Als ze nou gewoon een seizoen of twee eerder hadden afgerond was het veel bevredigender geweest.
Een vriendin is de beste serie die er is. Hm, interessant.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ach, een vriendin is de beste serie die er is. En zij denkt net zo over TV-series![]()
Golden girls heeft ie het vast over...quote:Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een vriendin is de beste serie die er is. Hm, interessant.
Tijdverdrijf dus, waarom zou je dan niet wat anders doen in die tijd?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het einde van the 4400 was slecht, maar ze hebben er niet te vroeg een einde aan gemaakt. Het niveau van de serie was gewoon steeds minder aan het worden. Nog steeds wel aardig om naar te kijken, maar niet meer zo goed als de eerste 2 seizoenen waren
Ja, iedere dag seks, liefde en lol.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een vriendin is de beste serie die er is. Hm, interessant.
Asjeblieft doe niet zo...quote:Op maandag 26 mei 2014 18:43 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tijdverdrijf dus, waarom zou je dan niet wat anders doen in die tijd?
Ik hoopte op een serieus antwoord, het was een serieuze vraag. Waarom heb je die mindere seizoenen gekeken, terwijl je vond dat ze steeds minder goed werden?quote:
Waarom blijf je bij je vriendin op mindere dagen? Je begint ergens aan en je wil het ook afmaken. Een serie met een vriendin vergelijken is inderdaad dom. Maar jouw standpunten op dit moment zijn nou ook niet echt serieus te nemen...quote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik hoopte op een serieus antwoord, het was een serieuze vraag. Waarom heb je die mindere seizoenen gekeken, terwijl je vond dat ze steeds minder goed werden?
Je tijd vullen net iets dat wél leuk is, vandaar mijn vergelijking.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom blijf je bij je vriendin op mindere dagen? Je begint ergens aan en je wil het ook afmaken. Een serie met een vriendin vergelijken is inderdaad dom. Maar jouw standpunten op dit moment zijn nou ook niet echt serieus te nemen...
Maar lemans kwam zelf met die vergelijking.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Een serie met een vriendin vergelijken is inderdaad dom.
Inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar lemans kwam zelf met die vergelijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |