Beter een serie dan de boeken lezen dan als je weinig tijd hebt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb niet echt tijd voor series of films momenteel, maar zal het onthouden.
Ja, heb sowieso nog een hele stapel liggen om te lezen dus dat zou nog wel even duren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Beter een serie dan de boeken lezen dan als je weinig tijd hebt.
Heb je nog boekenkasten vol of heb je ook al een e-reader?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, heb sowieso nog een hele stapel liggen om te lezen dus dat zou nog wel even duren.
Nee, nog heel ouderwets papieren boeken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je nog boekenkasten vol of heb je ook al een e-reader?
Ik vind Banshee leuk om te kijken. Verder kan ik Suits aanraden, maar die zijn al bij seizoen 4. Haven, maar ook daar al seizoen 4 of 5. Orphan black, seizoen 2 pas. The 100 is nog met seizoen 1 bezig. Keus genoeg dusquote:Op zondag 25 mei 2014 01:42 schreef picodealion het volgende:
Banshee is wel wat aan de macho kant zeg.
Thanx jij ookquote:Op zondag 25 mei 2014 12:28 schreef Studiotje het volgende:
Ik wou jullie even een fijne zondag wensen
Misschien moet ik dan toch maar aan mijn geaardheid gaan twijfelen... al zit er een erg leuke secretaresse in om naar te kijkenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:54 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat Suits een excuus was voor vrouwen om naar mooie mannen te kijken.
Hetero, toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Misschien moet ik dan toch maar aan mijn geaardheid gaan twijfelen...
Zover ik weet wel jaquote:
Dan noem je uitgerekend 1 van de verschrikkelijkste series ooit op...quote:
Smaken verschillenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan noem je uitgerekend 1 van de verschrikkelijkste series ooit op...
Gelukkig maarquote:Op maandag 26 mei 2014 00:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Ik vind die moderne echt drie keer niks. Dexter was even leuk, dat wel.
Haha jij hebt echt geen smaak... Twin Peaks is fucking awesome man.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan noem je uitgerekend 1 van de verschrikkelijkste series ooit op...
Langer dan een filmlengte hou ik moderne series niet vol. De drie eerste afleveringen Dexter dus...quote:
En dat zeg jij...quote:Op maandag 26 mei 2014 01:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha jij hebt echt geen smaak... Twin Peaks is fucking awesome man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |