Nou nee. Daar ga je aan werken om het wel weer leuk te maken. Of op zijn minst hopen dat het wel weer leuk word... Als iedereen altijd maar alles zou stoppen als het even niet meer leuk is. Dan kunnen we beter allemaal voor de trein springen (al zouden die dan ook niet meer rijden, want dat is dan ook niet meer leuk dus daar stoppen we dan ook maar mee)quote:Op maandag 26 mei 2014 18:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je tijd vullen net iets dat wél leuk is, vandaar mijn vergelijking.
En een relatie die ieder jaar minder leuk zou worden, breek je bij voorkeur ook af hoor.
Als je het op een andere manier brengt, kan het nog best romantisch/lief overkomen..quote:Op maandag 26 mei 2014 18:54 schreef Robby87 het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid: heb je dat ook tegen je vriendin gezegd Lemans? "Jij bent de beste tv-serie"?
Jaar op jaar op jaar minder leuk dan het vorige, dan heb je een héle lange adem. Ik zou dat wél even leuker proberen te maken, maar niet bijvoorbeeld vijf jaar, zonder progressie.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou nee. Daar ga je aan werken om het wel weer leuk te maken. Of op zijn minst hopen dat het wel weer leuk word... Als iedereen altijd maar alles zou stoppen als het even niet meer leuk is. Dan kunnen we beter allemaal voor de trein springen (al zouden die dan ook niet meer rijden, want dat is dan ook niet meer leuk dus daar stoppen we dan ook maar mee)
Dat lijkt me vermoeiend.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Alles wat we tegen elkaar zeggen is schattig. Of geil.
Hij is vermoeiend...quote:
That sucks.. werk ze dan maar. Tot hoe laat moet je?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Pff... kwart voor 10 en me dan nog moeten gaan klaarmaken om te gaan werken..
Hee, ik heb er nachtdiensten op zitten en heb tussendoor nog gesport. Jij kan het ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Pff... kwart voor 10 en me dan nog moeten gaan klaarmaken om te gaan werken..
Ah, dat verklaart het uitblijven van een nieuwe vraagquote:Op maandag 26 mei 2014 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, ik heb er nachtdiensten op zitten en heb tussendoor nog gesport. Jij kan het ook.
Hoe lang is een powernap voor jou?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:56 schreef wyccie het volgende:
Ja, moest een powernap doen. Werd uiteraard nog brakker wakker.
tot half 8quote:Op maandag 26 mei 2014 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
That sucks.. werk ze dan maar. Tot hoe laat moet je?
Ik kan het ook wel (ok, op het sporten na), maar dat wil niet zeggen dat ik het altijd net zo leuk vindquote:Op maandag 26 mei 2014 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, ik heb er nachtdiensten op zitten en heb tussendoor nog gesport. Jij kan het ook.
Nee, gelukkig niet. Echt alleen de nacht, maar wij slapen in principe niet, staan gewoon altijd stand by.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Duren jullie nachtdiensten ook 24 uur, wyccie?
Dan ga je echt meteen van slaapmodus naar hoge activiteit, dat zou ik echt niet kunnenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:00 schreef wyccie het volgende:
En ik dacht ook niet dat ik het punt al had, anders was ik niet meteen daarna gaan slapen.![]()
Een powernap duurt een half uur tot een uur, maar dat was omdat ik daarna moest rennen.
Ik zou dat niet eens kunnenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan ga je echt meteen van slaapmodus naar hoge activiteit, dat zou ik echt niet kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |