Ik denk dat je wel door kan gaanquote:
Nee, mag u niet... sorry geen flauw idee wie die meneer isquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:36 schreef pipster het volgende:
Mag ik van u 4 films die gebaseerd zijn op de romans/verhalen van Philip K. Dick?
Van Isaac Asimov. En Deja Vu is ook niet goed volgens mij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:41 schreef dyonvbaal het volgende:
I robot toch niet? Das toch van zo'n russische gast?
Die bedoelde ik inderdaadquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Van Isaac Asimov. En Deja Vu is ook niet goed volgens mij.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:40 schreef hornage het volgende:
Blade Runner![]()
A Scanner Darkly![]()
I Robot (Asimov)
Deja Vu![]()
Dat zijn er vier.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:41 schreef hornage het volgende:
Voor de zekerheid Minority Reporten Paycheck
ook
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:51 schreef picodealion het volgende:
Richard Linklater
Before Midnight
Before Sunrise
Before Sunset
Dazed & Confused
Waking Life
Daar zit ie dan weer niet in...quote:
ook niet..quote:
1/2quote:
Er ontbreekt iets uit deze quote dat dan weer een hint naar de film isquote:McClane and the Samaritan will go to the subway station at 72nd and Broadway. I will call you in 15 minutes on the payphone outside the station. No Police. Failure to answer will constitute noncompliance. Do you understand me, John?
Die bedoel ik wel, maar verkeerde filmquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:27 schreef sasquatsch het volgende:
Boys on the side (aannemende dat je Whoopi bedoeld).
Dan gok ik Simon saysquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:08 schreef dyonvbaal het volgende:
De film waarin hij zichzelf speelt is uit 96. Van de andere film heeft de titel iets te maken met wat BW en SLJ moeten doen in Die hard (hopelijk is dit niet te cryptisch)
Dat is inderdaad wat er ontbreekt aan de quote. Ik wil alleen wel de "goede" spelling aangezien het de filmtitel isquote:
Die inderdaadquote:
Ja dat is 1, de andere film is Knowingquote:
Dank, maar het punt is voor pipsterquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat is 1, de andere film is Knowing
Horn + 1
Oeps, snel aanpassenquote:
The Abyssquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:51 schreef drakin het volgende:
Die onderwaterfilm, shit waarom kom ik niet op de titel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |