dit idd. vermakelijke pulp is vermakelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:18 schreef picodealion het volgende:
Ik weet niet waarom ik Demolition Man überhaupt op mijn pc had staan, maar wat een stelletje prutacteurs, slecht script, slechte special effects en toch een ontzettend vermakelijke film.
Die film hadden ze ook alleen in die tijd kunnen maken, nu zou het een standaard gritty actiefilm zijn geworden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef picodealion het volgende:
Na 5 minuten wilde ik 'm uitzetten, maar zette ik nog even door. Blij dat ik ben blijven kijken.
Wat een doos.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Njos, heb je niet zo'n rape-fluitje?
Ik bedoel natuurlijk een echt flutje...
tnxquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een doos.
Als je een vuist en knie tot je beschikking hebt, heb je geen fluitje nodig.
DF, gauw weer vergeten. Zulke mensen zijn jouw aandacht en frustratie niet waard.
Vanwege zulke dingen vind ik het programma Over de streep/ Challenge Day zo goed.
Vind ik toch wel heel iets anders, zelf iemand aanvallen met een vuist of knietje, of om hulp roepen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een doos.
Als je een vuist en knie tot je beschikking hebt, heb je geen fluitje nodig.
Ik kwam niet verder dan meatballs en dan de nederlandse titel dat er regen in voorkwamquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:18 schreef picodealion het volgende:
Cloudy with a Chance of Meatballs ja, of Het Regent Gehaktballen
Geel?!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat zegt niks, jij gaat nog huilen als KNMI code geel afgeeft
Gebasseerd op een waargebeurd verhaal, wist je dat nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:16 schreef hornage het volgende:
Ik zat laatst de film Sister Act te kijken. Ik dacht toen, is dit nu fictie of non-fictie![]()
Whoopi zit in de film dat zou genoeg moeten zeggenquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:16 schreef hornage het volgende:
Ik zat laatst de film Sister Act te kijken. Ik dacht toen, is dit nu fictie of non-fictie![]()
Ik heb niets tegen films uit de jaren 80 en 90!quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat heeft iedereen hier toch tegeb leuke films uit het verleden
Ze is niet dik nee. Maar verder zit dat pak zo wijd dat er niks te zien is...quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ze heeft nul figuur, gemiste kans...
Niks mis met Nosferatu.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat heeft iedereen hier toch tegeb leuke films uit het verleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |