GoT?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:08 schreef picodealion het volgende:
jongens, wat zijn tegenwoordig nou goede series? en geen GoT gaarne
Vikings, Banshee, Ressurectionquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:08 schreef picodealion het volgende:
Die is ook geweldig.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Iedereen roept dat house of cards heel goed is.
Je klinkt als waaghals.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:34 schreef drakin het volgende:
Doe wat je wilt met tips. Daarvoor zijn het tips. Maar negeer GoT niet, die serie is gewoon geweldig, die zou je echt moeten zien hoor!
Maakt je computer geluid als ik typ?quote:
Heb je True Detective al gezien?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:08 schreef picodealion het volgende:
ik heb het een aantal afleveringen de kans gegeven, maar het is gewoon niks voor mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:34 schreef drakin het volgende:
Doe wat je wilt met tips. Daarvoor zijn het tips. Maar negeer GoT niet, die serie is gewoon geweldig, die zou je echt moeten zien hoor!
jaquote:
De boeken zijn ook heel mooi om te lezen van GoT trouwens.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
ik heb het een aantal afleveringen de kans gegeven, maar het is gewoon niks voor mij.
[..]
ja
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
De boeken zijn ook heel mooi om te lezen van GoT trouwens.
ten eerste inderdaad al die politiek en intriges en 200 namen, en ten tweede al die fantasy bullshit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
Maar wat vond je niet leuk eraan Pico, kon je misschien al die karakters niet onthouden? Daar hebben de meeste got kijkers last van.
Dat fantasy je ding niet is betekend niet dat je het meteen bullshit hoeft te noemen, voor anderen is het wel hun ding.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
ten eerste inderdaad al die politiek en intriges en 200 namen, en ten tweede al die fantasy bullshit.
Heb je de red wedding gezien zonder de aanloop van bijna 3 seizoenen daarvoor? Ik denk dat jij dan ook beter Banshee kan gaan kijken Njosquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb 1 aflevering gezien. Daarin werd iedereen uitgeroeid in een soort kelder.
sommige mensen houden van bullshit jaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat fantasy je ding niet is betekend niet dat je het meteen bullshit hoeft te noemen, voor anderen is het wel hun ding.
doe eens even niet zo uit de hoogte joh.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je de red wedding gezien zonder de aanloop van bijna 3 seizoenen daarvoor? Ik denk dat jij dan ook beter Banshee kan gaan kijken Njos
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je de red wedding gezien zonder de aanloop van bijna 3 seizoenen daarvoor? Ik denk dat jij dan ook beter Banshee kan gaan kijken Njos
Ik vind dat ook een leuke smilequote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
doe eens even niet zo uit de hoogte joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |