Dagelijks trivia voor 1 free pack:quote:FIFA-PANINI-PACK
FREE-PACK-2014
WORLDS-CUP
COCA-COLA
OPEN-HAPPINESS
COKE-REWARDS
IGOT-IGOT-NEED
FREE-FIFA-STICKERS
OPEN-2014-PACK
FAN-REWARDS
YOUR-FIFA-PANINI-PACK
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Bij deze de link:
http://we.tl/bvTAsXsxjU
Foutje kan er inzitten, maargoed dat pas je dan zelf maar aan
Omdat de online versie gratis isquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:28 schreef Blik het volgende:
Vind het trouwens apart dat ze de online-versie maar ruim 400 stickers hebben, en de fysieke versie heeft ruim 600 stickers. Waarom niet hetzelfde?
Het verzamelen. En elke dag pakjes openen en met spanning afwachten wat er in zit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:20 schreef Tchock het volgende:
Wat is er leuk aan online stickers verzamelen?
Maar het idee van verzamelen is toch dat je iets tastbaars hebt, een verzameling? Niet iets wat weg is als je de pc afsluit?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:55 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Het verzamelen. En elke dag pakjes openen en met spanning afwachten wat er in zit.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar het idee van verzamelen is toch dat je iets tastbaars hebt, een verzameling? Niet iets wat weg is als je de pc afsluit?
quote:ver·za·me·ling (de; v; meervoud: verzamelingen)
1 een (verzamelde) hoeveelheid; collectie
2 (wiskunde) nader gedefinieerde groep objecten
Ja tuurlijk, echte stickers zijn leuker. Maar hier ben je geen honderden euro's kwijt en ruilen is makkelijker.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar het idee van verzamelen is toch dat je iets tastbaars hebt, een verzameling? Niet iets wat weg is als je de pc afsluit?
Ah, okéquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, echte stickers zijn leuker. Maar hier ben je geen honderden euro's kwijt en ruilen is makkelijker.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, echte stickers zijn leuker. Maar hier ben je geen honderden euro's kwijt en ruilen is makkelijker.
Nee, ik heb denk ik 80 euro uitgegeven en moet er nog 8.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, okéKost het echte Panini-boek honderden euro's om compleet te krijgen? Tering.
Verzamelen hoeft niet iets tastbaars te zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, leuk, dat is op geen enkele manier een antwoord op mijn vraag.
Ik heb niet zo'n behoefte aan de grammaticale discussie of een verzameling tastbaar moet zijn maar in elk geval blijkt het antwoord niet uit jouw quote.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Verzamelen hoeft niet iets tastbaars te zijn.
Het is niet eens een grammaticale discussiequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n behoefte aan de grammaticale discussie of een verzameling tastbaar moet zijn maar in elk geval blijkt het antwoord niet uit jouw quote.
Christus, ga je daar ook over zeuren?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is niet eens een grammaticale discussie
Nee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kan je eigenlijk nog ruilen (op de standaard manier) als je boek vol is?
Ik heb nu een hoop dubbelen die ik wel wil ruilen, aangezien ik er zelf toch niets aan heb.
Ik kan nog wel public ruilen maar niet in groups.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kan je eigenlijk nog ruilen (op de standaard manier) als je boek vol is?
Ik heb nu een hoop dubbelen die ik wel wil ruilen, aangezien ik er zelf toch niets aan heb.
Eenvoudig te ruilen hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:58 schreef Blik het volgende:
Zit je op 60%, dan krijg je gewoon 20! dubbelen uit de 25...
lol whutquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:55 schreef flufffy het volgende:
85% (363 plaatjes) en gvd 365 dubbel in swap stack
ja ik dus nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:14 schreef superniger het volgende:
[..]
lol whut
Ben al mijn dubbele heel snel kwijt.
Dan doe je toch echt iets verkeerd.quote:
Als je teams tegen teams ruilt (3 vs 3 per swap) dan heb je met zo'n swap stack het album binnen een paar uur vol.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:55 schreef flufffy het volgende:
85% (363 plaatjes) en gvd 365 dubbel in swap stack
ja vertel mij wat, dat snapt mijn goudvis ook wel alleen krijg ik mijn album gewoon niet volquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je teams tegen teams ruilt (3 vs 3 per swap) dan heb je met zo'n swap stack het album binnen een paar uur vol.
Misschien moet jij je goudvis er dan eens naar laten kijken want met zo'n swap stack doe je toch iets fout.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:53 schreef flufffy het volgende:
[..]
ja vertel mij wat, dat snapt mijn goudvis ook wel alleen krijg ik mijn album gewoon niet vol
Ik heb Oscar, Thiago Silva en het logo van Brazilië dubbel. Dus als je die wil hebben?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:09 schreef Blik het volgende:
Nu op 83%. Vanochtend een dubbele messi kunnen ruilen voor CR7. Vooral Brazilie lijkt lastig om te ruilen, dus ik vrees dat ik Neymar nog als laatste ga overhouden
En wat heb je aangeboden?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:25 schreef Blik het volgende:
naam: Fok_team2
ID: 242496
pass: ruilen
slogan: Echte mannen dragen Oranje!
En dan kan ik ruilen via collectors group toch? Heb in ieder geval specifiek gevraagd om Neymar en Brazilië logo
Je hebt je logo ontvangen!quote:Op maandag 26 mei 2014 15:11 schreef Blik het volgende:
[..]
2 italianen en een portugees, laatste dubbelen van vandaag
Die fan stickers waren juist de eerste die ik vol had...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:46 schreef flufffy het volgende:
kroatie: corluka en logo
kameroen: eto'o en chedjou
colombia: falcao en guarin
ivoorkust: boka en logo
japan: kawashima en yoshida
uruguay: caceras en perez
costa rica: umana, borges, ruiz, bolanos
zwitserland: behrami en lichtsteiner
ecuador: noboa
honduras : valadares
argentinie: logo,messi, di maria,
bosnie: misimovic
iran: nekounam
duitsland: muller
portugal: coentrao, pereira
ghana: boye, muntari en mensah
usa: bradley
belgie: vertonghen, logo
algerije: medjani
rusland: glushakov en kokorin
en nog wat fan stickers erbij en ik ben compleet
Als je nog wilt ruilen, ik heb Neymar nog nodigquote:Op maandag 26 mei 2014 14:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol, denk open nog even een pakje, zit Neymar er in
Tuurlijk, maar hoe ruil ik met iemand uit de collector's groep?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je nog wilt ruilen, ik heb Neymar nog nodig
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hoe ruil ik met iemand uit de collector's groep?
Hoe moet dat?
Zie boven, maar heb geen dubbelen meer nuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hoe ruil ik met iemand uit de collector's groep?
Hoe moet dat?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oh
Quote me morgen maar effe, maak ik hem aan.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:19 schreef StarGazer het volgende:
Als je album vol is dan kan je niet meer ruilen?
Bij deze, als je Neymar wilt wisselen voor bijvoorbeeld een andere Braziliaan, dan staat die al voor je klaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oh
Quote me morgen maar effe, maak ik hem aan.
Heb er een aangemaakt!quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij deze, als je Neymar wilt wisselen voor bijvoorbeeld een andere Braziliaan, dan staat die al voor je klaar
Gelukt!quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heb er een aangemaakt!
Als het niet lukt hoor ik het wel, heb heel toevallig 2 Neymars
Zal niet nodig zijn. heb de normale bottle-necks (Messi, Ronaldo, Neymar) al binnen. Nu is het gewoon ruilen geblazen voor de laatste paar plaatjes. Morgen is die volquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als je nog wat nodig hebt, laat maar weten, heb 200 stickers.
Ja, en ook alle fan stickersquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ah, ja dat zijn de enige lastige denk.
Heb je alle logo's wel?
Messi gaat natuurlijk een probleem worden, en de logo's zijn ook de makkelijkste niet. Gisteren had ik de Fifa Fair Play dubbel, als je dat nou had gezegd had ik hem kunnen ruilen met jequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:35 schreef RichardRichard het volgende:
Oke, 98% nu! Moet nog Messi, 2 algarijnen (moet wel lukken), de trofee en de fifa fairplay stickers.
Ja gister moest ik er nog meer dus niet aan gedacht. Nu trouwens wel Algerije ook vol.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Messi gaat natuurlijk een probleem worden, en de logo's zijn ook de makkelijkste niet. Gisteren had ik de Fifa Fair Play dubbel, als je dat nou had gezegd had ik hem kunnen ruilen met je
Ik heb de Fair Play sticker nog wel dubbel. Moet je die hebben?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:20 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Ja gister moest ik er nog meer dus niet aan gedacht. Nu trouwens wel Algerije ook vol.
Ha, dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:25 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ik heb de Fair Play sticker nog wel dubbel. Moet je die hebben?
Oke oke, wat bied je aan dan zet ik hem erop.quote:
Ik heb heel mn stack erop gezet, weet niet wat je nodig heb?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:30 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Oke oke, wat bied je aan dan zet ik hem erop.
Maakt niet uit wat trouwens, die van mij is al vol.
Maakt niet uit, ik ben er al klaar mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:32 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Ik heb heel mn stack erop gezet, weet niet wat je nodig heb?
Top, je hebt hem!quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:32 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Ik heb heel mn stack erop gezet, weet niet wat je nodig heb?
Ik heb deze gejoind, maar hoe kan ik nu zelf stickers inzien?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:25 schreef Blik het volgende:
naam: Fok_team2
ID: 242496
pass: ruilen
slogan: Echte mannen dragen Oranje!
En dan kan ik ruilen via collectors group toch? Heb in ieder geval specifiek gevraagd om Neymar en Brazilië logo
WK / Panini sticker album ruil topicquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:55 schreef Spockjuh_ het volgende:
ga er ook maar eens aan beginnen, begint toch weer te kriebelen....zijn er ergens goede deals als het gaat om boek en een x-aantal kaarten tegelijk kopen of.. ?
Dit is het ONLINE stickeralbum-topic.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:01 schreef vaarsuvius het volgende:
Misschien kunnen jullie nog met hem ruilen:
[ afbeelding ]
Beeld: ANP
Balotelli stelt 'Team Balotelli' samen in stickerboek
Als het aan de Italiaanse spits zelf ligt, krijgt hij een aantal klonen als teamgenoten. Balotelli plaatste maandagavond een foto op Facebook van zijn Panini-stickeralbum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |