Dagelijks trivia voor 1 free pack:quote:FIFA-PANINI-PACK
FREE-PACK-2014
WORLDS-CUP
COCA-COLA
OPEN-HAPPINESS
COKE-REWARDS
IGOT-IGOT-NEED
FREE-FIFA-STICKERS
OPEN-2014-PACK
FAN-REWARDS
YOUR-FIFA-PANINI-PACK
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Bij deze de link:
http://we.tl/bvTAsXsxjU
Foutje kan er inzitten, maargoed dat pas je dan zelf maar aan
Omdat de online versie gratis isquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:28 schreef Blik het volgende:
Vind het trouwens apart dat ze de online-versie maar ruim 400 stickers hebben, en de fysieke versie heeft ruim 600 stickers. Waarom niet hetzelfde?
Het verzamelen. En elke dag pakjes openen en met spanning afwachten wat er in zit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:20 schreef Tchock het volgende:
Wat is er leuk aan online stickers verzamelen?
Maar het idee van verzamelen is toch dat je iets tastbaars hebt, een verzameling? Niet iets wat weg is als je de pc afsluit?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:55 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Het verzamelen. En elke dag pakjes openen en met spanning afwachten wat er in zit.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar het idee van verzamelen is toch dat je iets tastbaars hebt, een verzameling? Niet iets wat weg is als je de pc afsluit?
quote:ver·za·me·ling (de; v; meervoud: verzamelingen)
1 een (verzamelde) hoeveelheid; collectie
2 (wiskunde) nader gedefinieerde groep objecten
Ja tuurlijk, echte stickers zijn leuker. Maar hier ben je geen honderden euro's kwijt en ruilen is makkelijker.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar het idee van verzamelen is toch dat je iets tastbaars hebt, een verzameling? Niet iets wat weg is als je de pc afsluit?
Ah, okéquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, echte stickers zijn leuker. Maar hier ben je geen honderden euro's kwijt en ruilen is makkelijker.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, echte stickers zijn leuker. Maar hier ben je geen honderden euro's kwijt en ruilen is makkelijker.
Nee, ik heb denk ik 80 euro uitgegeven en moet er nog 8.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, okéKost het echte Panini-boek honderden euro's om compleet te krijgen? Tering.
Verzamelen hoeft niet iets tastbaars te zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, leuk, dat is op geen enkele manier een antwoord op mijn vraag.
Ik heb niet zo'n behoefte aan de grammaticale discussie of een verzameling tastbaar moet zijn maar in elk geval blijkt het antwoord niet uit jouw quote.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Verzamelen hoeft niet iets tastbaars te zijn.
Het is niet eens een grammaticale discussiequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n behoefte aan de grammaticale discussie of een verzameling tastbaar moet zijn maar in elk geval blijkt het antwoord niet uit jouw quote.
Christus, ga je daar ook over zeuren?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is niet eens een grammaticale discussie
Nee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kan je eigenlijk nog ruilen (op de standaard manier) als je boek vol is?
Ik heb nu een hoop dubbelen die ik wel wil ruilen, aangezien ik er zelf toch niets aan heb.
Ik kan nog wel public ruilen maar niet in groups.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kan je eigenlijk nog ruilen (op de standaard manier) als je boek vol is?
Ik heb nu een hoop dubbelen die ik wel wil ruilen, aangezien ik er zelf toch niets aan heb.
Eenvoudig te ruilen hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:58 schreef Blik het volgende:
Zit je op 60%, dan krijg je gewoon 20! dubbelen uit de 25...
lol whutquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:55 schreef flufffy het volgende:
85% (363 plaatjes) en gvd 365 dubbel in swap stack
ja ik dus nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:14 schreef superniger het volgende:
[..]
lol whut
Ben al mijn dubbele heel snel kwijt.
Dan doe je toch echt iets verkeerd.quote:
Als je teams tegen teams ruilt (3 vs 3 per swap) dan heb je met zo'n swap stack het album binnen een paar uur vol.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:55 schreef flufffy het volgende:
85% (363 plaatjes) en gvd 365 dubbel in swap stack
ja vertel mij wat, dat snapt mijn goudvis ook wel alleen krijg ik mijn album gewoon niet volquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je teams tegen teams ruilt (3 vs 3 per swap) dan heb je met zo'n swap stack het album binnen een paar uur vol.
Misschien moet jij je goudvis er dan eens naar laten kijken want met zo'n swap stack doe je toch iets fout.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:53 schreef flufffy het volgende:
[..]
ja vertel mij wat, dat snapt mijn goudvis ook wel alleen krijg ik mijn album gewoon niet vol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |