quote:
Thanks!quote:
Thanks!quote:
stickermanager is dan voor jou ook handigquote:Op vrijdag 25 april 2014 07:57 schreef Lothiriel het volgende:
Straks ook m'n dubbels eens neerpennen hier, het zijn er wel veelEen stuk of 150.
Bij mijn sigarenboer kreeg ik er 10 gratis pakjes bij. Dat soort toko's zijn erg blij met de omzet en willen wellicht wat water bij de wijn doen. Deze kerel vond het zo prachtig dat hij ze er zelf gratis bij deed toen ik al had afgerekendquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:18 schreef --3S-- het volgende:
Weet iemand of je ergens zo'n doos (met 100 zakjes) met korting kan kopen? Was net in de Primera, maar daar was het gewoon ¤60,-
Dus heb voor nu maar even 10 pakjes voor ¤6,- gekocht met 3 () gratis albums erbij.
In de Carrefour (in België dus) was er 'korting', d.w.z 2 gratis zakjes bij 10 euro aan zakjes. Ik neem aan dat er genoeg plaatsen zijn, ook in Nederland, waar er toch een beetje korting is. Al vrees ik dat die korting toch steeds redelijk mager is en zal zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:18 schreef --3S-- het volgende:
Weet iemand of je ergens zo'n doos (met 100 zakjes) met korting kan kopen? Was net in de Primera, maar daar was het gewoon ¤60,-
Dus heb voor nu maar even 10 pakjes voor ¤6,- gekocht met 3 () gratis albums erbij.
Wat is de aanbieding?quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:32 schreef wvdh het volgende:
Bij de albert Heijn zijn ze deze week ook in de aanbieding, dan moet je wel een bonuskaart meenemen
In plaats van 60 cent 48 cent per pakje.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:41 schreef wvdh het volgende:
[..]
In plaats van 60 cent 48 cent per pakje.
De pakketten van 58 plaatjes zijn in plaats van 5 euro nu 4 euro
Die pakketten bestaan uit twee stickervellen van 9 plaatjes en 8 pakjes.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks
ZIjn die pakketten van die stickervellen ofzo? Of wel losse plaatjes?
Is dat komende week?quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:41 schreef wvdh het volgende:
[..]
In plaats van 60 cent 48 cent per pakje.
De pakketten van 58 plaatjes zijn in plaats van 5 euro nu 4 euro
Het stond in het boekje van gisteren dus ik neem aan dat het zoals altijd van zaterdag tot zaterdag is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is dat komende week?
Ik kan ze niet vinden op de AH site.
Ok thanks!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef wvdh het volgende:
[..]
Het stond in het boekje van gisteren dus ik neem aan dat het zoals altijd van zaterdag tot zaterdag is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |