SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evenementen
31 mei - obstakel run en obstakel party
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agendawooblabalurg
ander format, ander leven. Ik vond het geen leuke avond die avond, en had met terugwerkende kracht spijt van behoorlijk wat avonden in DGK. Maar goed, je zit in een snelkookpan van emoties, iets wat jullie nooit helemaal zullen begrijpen. Jullie veroordelen die mensen alsof ze in een normale situatie zitten. Maar dat zitten ze niet, ze zijn opgesloten, en dat doet wat met je. De 1 gaat daar anders en beter mee om dan de ander. Agressie is altijd een daad uit onmacht, en iets wat absoluut verwerpelijk is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:35 schreef RobbieRonald het volgende:
Huubje was zelf ook niet vies van wat geweld en pesterijen dus kan me wel voorstellen dat ie fan is van Ruud.
Nee, zeker niet niets aan de hand, maar wel iets wat de groep heeft opgelost, intern.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef mazaru het volgende:
Niks aan de hand.
Kusje erop?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef Mylene het volgende:
Marije trekt dat vegetarische eten van Nico niet die volgens haar veel is aangekomen omdat ze eiwitten tekort komt.
Nico heeft inderdaad een vette kont gekregenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef Mylene het volgende:
Marije trekt dat vegetarische eten van Nico niet die volgens haar veel is aangekomen omdat ze eiwitten tekort komt.
blijf het verbazend vinden, eerst je gal spuwen over Dennis en dan nu dit...hebben er meerdere last van, maar vind het very strangequote:
Ooit op een HBO of Universiteit gezeten is het criterium?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zij heeft volgens mij al heel veel verteld over de streams en uitzendingen.
Op dit moment zijn er, uit mijn hoofd, 8 mensen in Utopia die ooit op een HBO of een Universiteit hebben gezeten, dus de groep is bovengemiddeld intelligent als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de Nederlandse samenleving.
En daar hebben ze allemaal zelf voor gekozen met hun hbo opleidingquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ander format, ander leven. Ik vond het geen leuke avond die avond, en had met terugwerkende kracht spijt van behoorlijk wat avonden in DGK. Maar goed, je zit in een snelkookpan van emoties, iets wat jullie nooit helemaal zullen begrijpen. Jullie veroordelen die mensen alsof ze in een normale situatie zitten. Maar dat zitten ze niet, ze zijn opgesloten, en dat doet wat met je. De 1 gaat daar anders en beter mee om dan de ander. Agressie is altijd een daad uit onmacht, en iets wat absoluut verwerpelijk is.
Klinkt logisch. En niet sarcastisch ofzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ander format, ander leven. Ik vond het geen leuke avond die avond, en had met terugwerkende kracht spijt van behoorlijk wat avonden in DGK. Maar goed, je zit in een snelkookpan van emoties, iets wat jullie nooit helemaal zullen begrijpen. Jullie veroordelen die mensen alsof ze in een normale situatie zitten. Maar dat zitten ze niet, ze zijn opgesloten, en dat doet wat met je. De 1 gaat daar anders en beter mee om dan de ander. Agressie is altijd een daad uit onmacht, en iets wat absoluut verwerpelijk is.
Ben jij ooit in die situatie geweest dan, simpele! Dat soort dingen gebeuren in het bedrijfsleven op een heel ander niveau als waar Aike op acteert en binnen een heel andere context Hoe weet ik dat, omdat ik dat weet!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wat een domme opmerking weer. Ten eerste, ze is managementconsultant, en ten tweede, in het algemeen, als je een hoge belangrijke functie hebt binnen een bedrijf, en ze willen je graag houden. Kan je gewoon een jaar weg bedingen. Dat gebeurt zo vaak in het bedrijfsleven.
Ruud zei heel iets anders. "John saved me"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, zeker niet niets aan de hand, maar wel iets wat de groep heeft opgelost, intern.
Je hebt gelijk hoor Huub.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
De meeste ophef over het incident kwam doordat er werd gespeculeerd over wat er gebeurd was. Al snel werd het een vechtpartij en kopstoot en sommige riepen nog erger. Was het slimmer geweest om geen Steamlock te doen, zodat er zeker geen misverstanden waren? Of wat zijn de argumenten voor de steamlock?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Gio is tweede jaars HBO student, en Joey heeft zijn HBO studie afgerond. Daarmee staan ze een stuk boven het gemiddelde opleidingsniveau van Nederland.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ooit op een HBO of Universiteit gezeten is het criterium?![]()
![]()
![]()
Dus mensen als Gio en Joey die koud hun HAVO diploma hebben, tellen als hoogopgeleid?
Kapen is niet aan de orde. We moeten door. En ik maak dat mogelijk. Graag gedaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef Punkman het volgende:
@ BaBu, zit jij nu ongegeneerd continu de topics te kapen ?![]()
Dat snap ik dan weer niet, want ik kan altijd aan het uiterlijk (lees: het gebrek aan vrouwelijke vormen) van vrouwen zien of ze vegetarisch zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nico heeft inderdaad een vette kont gekregen
Dus ze mogen allemaal elkaars hersens inslaan, als ze de volgende dag maar een knuffeltje geven?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, zeker niet niets aan de hand, maar wel iets wat de groep heeft opgelost, intern.
Maar volgt er ook een waarschuwing van jullie kant, zoiets van, deze kant willen wij absoluut niet op ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik voel enige agressiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben jij ooit in die situatie geweest dan, simpele! Dat soort dingen gebeuren in het bedrijfsleven op een heel ander niveau als waar Aike op acteert en binnen een heel andere context Hoe weet ik dat, omdat ik dat weet!
En beide zijn ze tot niets in staat helaas.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Gio is tweede jaars HBO student, en Joey heeft zijn HBO studie afgerond. Daarmee staan ze een stuk boven het gemiddelde opleidingsniveau van Nederland.
maar goed, dan niet joh.
NEEEEEEEE dat hebben we verkeerd gehoord hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ruud zei heel iets anders. "John saved me"
En Ruud was ook zo oprecht hè? Er is helemaal niks opgelost, laat staan intern.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Zeker, maar er zijn dingen die je van te voren niet weet. Ik vind het moedig als mensen zo hard de confrontatie met zichzelf aandurven, en onder het oog van zure criticasters hun leven durven te leiden. Ik vind het heel dapper, en heb daar respect voor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
En daar hebben ze allemaal zelf voor gekozen met hun hbo opleiding
en waarom dan ook die sl he........quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Blueheeler het volgende:
Wat vreemd dat Dennis in diezelfde snelkookpan wel zijn emoties kon bewaren dan.
Wat een enorme bullshit. Wees dan eerlijk en kom er voor uit dat jullie hem gewoon beschermen en dat hij er eigenlijk gewoon gelijk uit had gemoeten.
De Generaalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kapen is niet aan de orde. We moeten door. En ik maak dat mogelijk. Graag gedaan.
scherpquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Blueheeler het volgende:
Wat vreemd dat Dennis in diezelfde snelkookpan wel zijn emoties kon bewaren dan.
Wat een enorme bullshit. Wees dan eerlijk en kom er voor uit dat jullie hem gewoon beschermen en dat hij er eigenlijk gewoon gelijk uit had gemoeten.
Dat zeg ik, dat is het qua kennis en niveau, al noemt ze zichzelf ik weet niet wat ......quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is managementconsultant. Een management-assistente is gewoon een secretaresse.
Ik denk dat dat wel klopt. Omdat geweld wél degelijk tegen de regels is. Ze hebben het opgelost, en dus heeft John 'm laten zitten. Als dat niet zou zijn gebeurt denk ik dat het wel degelijk exit voor Ruud zou hebben betekend.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Toch komt Ruud agressief over, die jongen zit vol opgekropte woede. Misschien is het nu erger omdat hij volgens eigen zeggen de Ritalin aan het afbouwen is. Ik vind hem eng.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ruud gaat nog wel een keer hard de fout in vrees ik, tis een loose cannon.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Ruud was ook zo oprecht hè? Er is helemaal niks opgelost, laat staan intern.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus ze mogen allemaal elkaars hersens inslaan, als ze de volgende dag maar een knuffeltje geven?
Desnoods aan een hersendode.
Nee, ik ben nog niet aan mijn sabbatical toe, ik heb nu een redelijke middenkaderfunctie als eindredacteur in een grote, succesvolle onderneming. Dus geef mij nog even de tijd tot mijn sabbatical, dan zal ik erop terugkomen. Wat doe jij in het dagelijks leven?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben jij ooit in die situatie geweest dan, simpele! Dat soort dingen gebeuren in het bedrijfsleven op een heel ander niveau als waar Aike op acteert en binnen een heel andere context Hoe weet ik dat, omdat ik dat weet!
Dat bedoelde die vast anders, misschien heeft John wel met gevaar voor eigen leven Ruud van Bief gered.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Urb het volgende:
[..]
bij InHolland zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Gio is tweede jaars HBO student, en Joey heeft zijn HBO studie afgerond. Daarmee staan ze een stuk boven het gemiddelde opleidingsniveau van Nederland.
maar goed, dan niet joh.
Een management consultant hoeft niet te managen. Ze worden ingehuurd door bedrijven waar gereorganiseerd wordt. De benodigde informatie halen zij bij de managers van die bedrijven en brengen kortgezegd een niet bindend advies uit aan de directie in de vorm van een rapport.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ze zoveel verstand heeft van cijfers waarom zijn die daar dan zo puinhoop? En nu niet zeggen dat dat Gio zijn schuld is, want een sturend manager zorgt er dan voor dat het wel goed gebeurt. En de door haar gehanteerde kretologie heeft niets te maken met daadwerkelijk het verstand en de mogelijkheden hebben om echt te managen. Ze kan er geen klote van, ja ze weet wanneer ze haar kop moet intrekken .. en ook dat is een gave.
hoe vaak ik hem ook zie, blijf een kopstoot zienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef mazaru het volgende:
Niks aan de hand.
Kusje erop?![]()
[ afbeelding ]
Vreemd? Nee, ik denk dat Dennis in zijn leven die les al heeft geleerd. Ruud is 25, Dennis twee keer zo oud. Ik deel je mening niet dat hij eruit had gemoeten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Blueheeler het volgende:
Toen werkte hij nog wel eens aan een straatje en dat soort dingen ..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Ruud gaat nog wel een keer hard de fout in vrees ik, tis een loose cannon.![]()
Toch jammer, vond hem voor ie wat met Billy kreeg best te behappen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kapen is niet aan de orde. We moeten door. En ik maak dat mogelijk. Graag gedaan.
Ik vraag je ook niets, ik antwoord op iemand anders die het over Aike en de cijfers had.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een consultant niet per se verstand van cijfers. Daarnaast ga ik hier geen prive meningen over de inwoners uiten. Vind ik niet chique.
ik geef ook toe zou niet met ze willen ruilen ....Hard de confrontatie aankunnen doen mensen in de buitenwereld ook, Niet tegen criticasters kunnen dat weet je als je met je hoofd op tv wil/gaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Zeker, maar er zijn dingen die je van te voren niet weet. Ik vind het moedig als mensen zo hard de confrontatie met zichzelf aandurven, en onder het oog van zure criticasters hun leven durven te leiden. Ik vind het heel dapper, en heb daar respect voor.
EN DAT is waar ik me dus boos over maak. Eerlijkheid. Nee ons voor dom uitmaken en met tig tegenargumenten overheen walsen.quote:
jezus, wat een dramaqueen ben jij zeg, ik vond dit niet iemand de hersens inslaan, jij wel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus ze mogen allemaal elkaars hersens inslaan, als ze de volgende dag maar een knuffeltje geven?
Desnoods aan een hersendode.
Ach, even zeggen dat het je spijt en je bent weer een jaar zeker van je baan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:47 schreef mazaru het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer werken. Ik denk dat ik een collega over de bureaus ga slaan. Mijn werkgever heet toevallig ook John
Succes, ik zie je morgen dus zonder problemen weer terug!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:47 schreef mazaru het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer werken. Ik denk dat ik een collega over de bureaus ga slaan. Mijn werkgever heet toevallig ook John
Het is toch net even iets anders dan jij steltquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat is het qua kennis en niveau, als noemt ze zichzelf ik weet niet wat ......
Dramaqueen? Je zuster!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jezus, wat een dramaqueen ben jij zeg, ik vond dit niet iemand de hersens inslaan, jij wel?
Denk simpelweg omdat het de potentie had echt uit de hand te lopen. Willen we dat zien. Ja. Begrijp ik de programmamakers die niet willen dat wij dat dan zien : ook ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:48 schreef lwmeffix het volgende:
Ik snap nog steeds niet de reden van SL, dit maakte het verhaal 10x heftiger dan het was.
Nicoline heeft een dure spreker uitgenodigd (Bas Haring) en verlies gemaakt. Hij heeft 500 euro gevraagd terwijl hij normaal minimaal 2000 euro kost.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:45 schreef Tandplak het volgende:
BenB heeft drie slapers gehad en koste ruim 2000 eurie, Geheel verliesgevend.
Worstelen koste ruim 10 k en zette 3 fusten om, zelf gehoord via stream.
15 bewoners zuipen al drie fusten.
De Mol sponsort hele kermis omdat programma verkocht moet worden.
nee, die tijd heb ik gehad. Ik heb mijn agressie leren beheersen. Al moet ik zeggen dat ik niet weet wat ik zou doen als ik een jaar met je zat opgesloten en al die tijd naar je zeurderige mening zou moeten luisteren. Maar voor nu, zou ik mij geen enkele zorgen makenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dramaqueen? Je zuster!!!
Ga je mij nu ook over de tafel rammen?
In het Engels klinkt alles interessantquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is toch net even iets anders dan jij stelt
http://innersense.nl/aike-de-vor/
Dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Toch komt Ruud agressief over, die jongen zit vol opgekropte woede. Misschien is het nu erger omdat hij volgens eigen zeggen de Ritalin aan het afbouwen is. Ik vind hem eng.
Ach dus omdat het eigenlijk nog een klein kind is die zijn emoties niet onder bedwang kan houden mag hij blijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Vreemd? Nee, ik denk dat Dennis in zijn leven die les al heeft geleerd. Ruud is 25, Dennis twee keer zo oud. Ik deel je mening niet dat hij eruit had gemoeten.
Gio kan nauwelijks z'n eigen naam schrijven,geen zin zonder stotteren uitspreken en over z'n boekhoud kwaliteiten zullen we ook maar zwijgen,HBO anno 2014 is een farce en zegt niks over eventuele intelligentie,kan me ook niet voorstellen dat er puur op opleiding is gecast door jullie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
maar goed, dan niet joh.
Dat lijkt wel enigszins op de Loods Logica. Dat zeker.quote:
Laten we het er maar op houden dat ik op het gebied van management lachend jouw "ass whoop" en die van Aike er en passant even bij neem.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:44 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet aan mijn sabbatical toe, ik heb nu een redelijke middenkaderfunctie als eindredacteur in een grote, succesvolle onderneming. Dus geef mij nog even de tijd tot mijn sabbatical, dan zal ik erop terugkomen. Wat doe jij in het dagelijks leven?
agressief gedrag is per definitie heel laakbaar, en vooral aan de groep om te bepalen wat ze tolereren of niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Ach dus omdat het eigenlijk nog een klein kind is die zijn emoties niet onder bedwang kan houden mag hij blijven.
Hij is 25 jaar, geen 5 jaar. Op die leeftijd weet je echt wel dat agressief gedrag niet toelaatbaar is, zeker niet als je in zo'n programma zit waar je normaal gesproken naar huis kan als je zulk gedrag vertoont.
Omdat alles in hun ogen meeviel mochten we het zien, anders was er stront aan de knikker. Dennis was een watje en liet het over zich heen gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Denk simpelweg omdat het de potentie had echt uit de hand te lopen. Willen we dat zien. Ja. Begrijp ik de programmamakers die niet willen dat wij dat dan zien : ook ja.
Hmhm, ik leef me helemaal in.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Dat lijkt wel enigszins op de Loods Logica. Dat zeker.
Volgens de kijkcijfers doen we het prima volgens mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef zwellever het volgende:
[..]
Gio kan nauwelijks z'n eigen naam schrijven,geen zin zonder stotteren uitspreken en over z'n boekhoud kwaliteiten zullen we ook maar zwijgen,HBO anno 2014 is een farce en zegt niks over eventuele intelligentie,kan me ook niet voorstellen dat er puur op opleiding is gecast door jullie.
Waarop wel is me soms een raadsel
666quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Volgens de kijkcijfers doen we het prima volgens mij.
Prima gekelderd, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
echt waar ....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:45 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Een management consultant hoeft niet te managen. Ze worden ingehuurd door bedrijven waar gereorganiseerd wordt. De benodigde informatie halen zij bij de managers van die bedrijven en brengen kortgezegd een niet bindend advies uit aan de directie in de vorm van een rapport.
Maak je geen zorgen, jij bent de laatste persoon waar ik een jaar mee opgesloten zal zitten. Deze dramaqueen maakt korte metten met kleine huichelachtige kereltjes. Je zou geen jaar overleven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, die tijd heb ik gehad. Ik heb mijn agressie leren beheersen. Al moet ik zeggen dat ik niet weet wat ik zou doen als ik een jaar met je zat opgesloten en al die tijd naar je zeurderige mening zou moeten luisteren. Maar voor nu, zou ik mij geen enkele zorgen maken
Je legt het telkens bij de groep neer, bravoooooooquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
agressief gedrag is per definitie heel laakbaar, en vooral aan de groep om te bepalen wat ze tolereren of niet.
cool, dus je gebruikt dit forum dus af en toe wat latente domheid te laten ontsnappen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik op het gebied van management lachend jouw "ass whoop" en die van Aike er en passant even bij neem.
Dennis was in dit geval gewoon een stuk verstandiger. Dat is heel wat anders dan een watjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat alles in hun ogen meeviel mochten we het zien, anders was er stront aan de knikker. Dennis was een watje en liet het over zich heen gaan.
zeker, nu gebeurt dat meestal niet als je lam bent, sprak de ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Van zon forse duw als je totaal offguard bent kan je behoorlijk lelijk terecht komen
dan weten jullie ook dat dennis hier niet mee accoord ging en na de sl ineens wel.....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
agressief gedrag is per definitie heel laakbaar, en vooral aan de groep om te bepalen wat ze tolereren of niet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:35 schreef RobbieRonald het volgende:
Huubje was zelf ook niet vies van wat geweld en pesterijen dus kan me wel voorstellen dat ie fan is van Ruud.
Dennis die door Gio en Joey werd genaaid met de budget voor eten, Dennis zijn kakhuis ondergekliederd, Ruud zijn wraakacties grapjes, Ruud die steeds een rotzooi in de stal achterlaat ed.quote:
Dus zolang de groep het ok vindt mogen ze gewoon agressief gedrag vertonen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Aike has been responsible for the execution of numerous Show Your True Colours team building trainings.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
17,2 procent marktaandeel. Zelfs de wereld draait door zat onder het miljoen. Wij kijken echt alleen naar marktaandelen.quote:
Nou... Ehh.. de laatste cijfers zijn niet best. Kan natuurlijk aan het goede weer gelegen hebben. Ik denk wel dat men benieuwd is naar de komende weken. Laatste wat ik zag was iets van 666.000 of zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wat is de prognose. Gaan de kijkcijfers gelijk blijven totdat de prijs bekend wordt bij de bewoners, zodat er echt een 'spel' gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
666 000 en ja je marktaandeel was nog ruim 15...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Geen reactie Huub. Ruud blijft wel uitlokken. Maar incasseren kan hij niet. Hij jankte al toen Emil hem Lassie noemde.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef Jibba het volgende:
[..]
Dit.
Als ik in Utopia zou zitten zou ik bang zijn om Ruud tegen me in het harnas te jagen.
Ramt ie me niet in elkaar dan jat ie m'n spullen of laat me m'n nek breken. Lachen man!
Misschien is het wel menselijk gedrag, who knows. Dit is nog maar de tweede show die langer duurt dan 100 dagen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:52 schreef Rica het volgende:
[..]
[..]
Dennis die door Gio en Joey werd genaaid met de budget voor eten, Dennis zijn kakhuis ondergekliederd, Ruud zijn wraakacties grapjes, Ruud die steeds een rotzooi in de stal achterlaat ed.
Vind je niet dat een treitershow op de loer ligt?
ja bij de plus van Marleenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
17,2 procent marktaandeel. Zelfs de wereld draait door zat onder het miljoen. Wij kijken echt alleen naar marktaandelen.
Als het WK voetbal begint is het andere koek, alleen de huisvrouwen blijven dan over.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:53 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nou... Ehh.. de laatste cijfers zijn niet best. Kan natuurlijk aan het goede weer gelegen hebben. Ik denk wel dat men benieuwd is naar de komende weken. Laatste wat ik zag was iets van 666.000 of zo.
Waarom? Om wat daar in bloemrijke taal staat. Je moet eens kijken hoe bijvoorbeeld De Baak haar consultants verkoopt en wat het gros daadwerkelijke brengt. Schei toch uit PBquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb Iemand snoeihard op een stoeprand zien klappen bij een soortgelijke duw die lag een paar weken in comaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker, nu gebeurt dat meestal niet als je lam bent, sprak de ervaringsdeskundige
Welk soort onderneming werk jij? Zojuist haalde je management assistente -wat een secretaresse is- en management consultant nog door elkaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik op het gebied van management lachend jouw "ass whoop" en die van Aike er en passant even bij neem.
sht, don't feed the trollquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Miek37 het volgende:
Bijgelezen : Dieptepunt in de Cossen tot op heden...
JanLUL die nota bene Nico (of all people!) vergelijkt met Volkert vd G.!!!![]()
![]()
Idioten heb je overal.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Miek37 het volgende:
![]()
Ik vind het heel slecht voor het programma, maar begrijp ook de menselijke emoties die naar boven komen. Het gebeurt op schepen, gevangenissen, legerkampen, internaten en al die plekken waar je mensen bij elkaar opsluit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:52 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Dus zolang de groep het ok vindt mogen ze gewoon agressief gedrag vertonen.
Vind je het zelf reclame voor het programma?
Hetzelfde geldt voor het pestgedrag wat regelmatig voorkomt in het programma.
Daar hoeft Huub toch ook geen antwoord op te geven?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Geen reactie Huub. Ruud blijft wel uitlokken. Maar incasseren kan hij niet. Hij jankte al toen Emil hem Lassie noemde.
Met muziek kun je niet knippen, simpel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ze zijn weer eens aan het zingen.
Waarom mogen de bewoners eigenlijk geen muziek hebben?
Mwha, Ruud lag direct na de SL in z'n bed. Dennis, Ron en Isa kwamen pas uren later weer terug. Er moest waarschijnlijk lang gepraat worden om alles weer 'intern' af te handelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat alles in hun ogen meeviel mochten we het zien, anders was er stront aan de knikker. Dennis was een watje en liet het over zich heen gaan.
Prima kijkcijfers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarschijnlijk een leuke thuiswerkbaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Welk soort onderneming werk jij? Zojuist haalde je management assistente -wat een secretaresse is- en management consultant nog door elkaar
Ja alleen als je als programma dan een voorbeeld functie wil hebben moet je dat ook doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik vind het heel slecht voor het programma, maar begrijp ook de menselijke emoties die naar boven komen. Het gebeurt op schepen, gevangenissen, legerkampen, internaten en al die plekken waar je mensen bij elkaar opsluit.
Om van het geweld in iedere stad/dorp/gemeente tijdens het uitgaan maar te zwijgen. Maar volgens mij is agressie en geweld altijd een onderdeel van iedere samenleving geweest. Iedereen zegt dat het niet normaal is, waarom gebeurt het dan altijd, overal en in iedere samenleving?
Ruud jankt al als een ander een grap uithaaltquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Geen reactie Huub. Ruud blijft wel uitlokken. Maar incasseren kan hij niet. Hij jankte al toen Emil hem Lassie noemde.
Op die plekken die jij nu noemt wordt geweld wel afgestraft.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik vind het heel slecht voor het programma, maar begrijp ook de menselijke emoties die naar boven komen. Het gebeurt op schepen, gevangenissen, legerkampen, internaten en al die plekken waar je mensen bij elkaar opsluit.
Om van het geweld in iedere stad/dorp/gemeente tijdens het uitgaan maar te zwijgen. Maar volgens mij is agressie en geweld altijd een onderdeel van iedere samenleving geweest. Iedereen zegt dat het niet normaal is, waarom gebeurt het dan altijd, overal en in iedere samenleving?
lolquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarschijnlijk een leuke thuiswerkbaan.
* RodeVos - kijk, zo kun je de kleurtjes al veranderen. Zie je het minder zwartquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef Chanel5 het volgende:
En dan durft een mod mij te vertellen dat ik het te zwart zie?
ik doe geen uitspraken over de policy van het programma, mijn baas heeft er dingen over gezegd tijdens de perspresentatie, is eenvoudig terug te vinden. Ik ben hier als prive persoon, en ben terughoudend door mijn functie als eindredacteur.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef Punkman het volgende:
Huub, misschien kan je even duidelijk omschrijven hoe het geweld policy is, er zijn heel veel vragen over.
Lot en Gio, Dennis en Ruud.
Ja maar we moeten Huub geloven dat ze er intern uit zijn gekomen toch? O, wacht dat hebben we niet gezien. Weet ik veel hoeveel smoezen daar voor verzonnen worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Mwha, Ruud lag direct na de SL in z'n bed. Dennis, Ron en Isa kwamen pas uren later weer terug. Er moest waarschijnlijk lang gepraat worden om alles weer 'intern' af te handelen.
Overigens heb ik maar weinig gemerkt van een interne beoordeling van het gebeuren. Ja, tijdens centraal nam Emil even het woord en zelfs daar was Ruud nog gepikeerd over.![]()
Ik heb geen discussie gehoord over wat toelaatbaar is en wat niet
dus een duw als die van Ruud zou op een legerkamp tot straffen leiden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Op die plekken die jij nu noemt wordt geweld wel afgestraft.
zichzelf bevlekkend.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik doe geen uitspraken over de policy van het programma, mijn baas heeft er dingen over gezegd tijdens de perspresentatie, is eenvoudig terug te vinden. Ik ben hier als prive persoon, en ben terughoudend door mijn functie als eindredacteur.
Kijk.. ze begint zich al aan te passenquote:
Jij hebt duidelijk nooit in Dienst gezeten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dus een duw als die van Ruud zou op een legerkamp tot straffen leiden?
hmm..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Al die vossen ook, lijkt wel een plaag
Over latente domheid gesproken, naïeve stuntel; last time i owned your ass, middelmatige, met twee vingers in m'n neus en grijnzend zippend aan een colaatje. Scheer je weg Forrest, ik heb je te licht bevonden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
cool, dus je gebruikt dit forum dus af en toe wat latente domheid te laten ontsnappen?
Zwartsluis of waar was het?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit in Dienst gezeten.
Herr.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dat zegt degene die het hele Joey naam op haar geweten heeft.
Ja ...blijkbaaar niet in dienst gezeten....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dus een duw als die van Ruud zou op een legerkamp tot straffen leiden?
Inderdaad. Dit soort acties ben je echt goed de Sjaak mee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit in Dienst gezeten.
Ik kan me wel voorstellen dat je de vergelijking ver vindt gaan. Dat je je verlaagt tot schelden is dan weer jammer. Ik ken veel mensen uit (extreem) linkse/groene kringen, ik weet hoe ze denken en zie hier veel van terug bij Nicoline.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Miek37 het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
thats my cue, ik laat jullie met rust, lief zijn!
Na 4 onbeantwoorde vragen, die zeer goed waren, kregen de frustraties de overhand. Enige optie die ik had was een Ruudje. Excuses.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahaha, nu blijf ik nog ff. Deze keer heb ik gewonnen namelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Over latente domheid gesproken, naïeve stuntel; last time i owned your ass, middelmatige, met twee vingers in m'n neus en grijnzend zippend aan een colaatje. Scheer je weg Forrest, ik heb je te licht bevonden.
Ik ben gestopt met betalenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Blueheeler het volgende:
Op zich heeft Huub wel een punt. Zolang wij braaf onze 2,50 per maand blijven betalen is het ze een rotzorg wat er in Utopia gebeurd. Zolang er maar geld binnenkomt.
Wij zijn eigenlijk de sufferds.
Nee, ben nog maar een broekie, geboren in de jaren 80.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:01 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ja ...blijkbaaar niet in dienst gezeten....
Dit verhaal klopt, met dien verstande dat in al die samenlevingen de dader gestraft wordt..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Het is toch weer goed tussen Dennis en Ruud?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar we moeten Huub geloven dat ze er intern uit zijn gekomen toch? O, wacht dat hebben we niet gezien. Weet ik veel hoeveel smoezen daar voor verzonnen worden.
Doen we een keer geen wetten en geen regels is het weer niet goedquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit verhaal klopt, met dien verstande dat in al die samenlevingen de dader gestraft wordt..
COS FIGHT!quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Over latente domheid gesproken, naïeve stuntel; last time i owned your ass, middelmatige, met twee vingers in m'n neus en grijnzend zippend aan een colaatje. Scheer je weg Forrest, ik heb je te licht bevonden.
10 Maanden Seedorf. Toen er nog wél een echte grens was, met echte mitrailleurs.quote:
Nieuwersluis ja, dat was em.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:02 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Nieuwersluis..... heb daar aan de goede kant gezeten in me diensttijd
Dat verklaart een hele hoopquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, ben nog maar een broekie, geboren in de jaren 80.
Ja, volgens mij gaan ze nu weer door 1 deur.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is toch weer goed tussen Dennis en Ruud?
Wat mij betreft, tot nooit meer ziens!!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik heb wel in dienst gezeten, maar zo'n duw kwam je op een geld boete te staan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, ben nog maar een broekie, geboren in de jaren 80.
Ja, ik lag onder de tafel van het lachenquote:
Ze hadden natuurlijk ook heel veel keuze.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ja, volgens mij gaan ze nu weer door 1 deur.
Lol. nee. Tuurlijk niet.. Ruud vergeet niets, echt niet. Die is zo wraakzuchtig als de pest.quote:
Plus een paar weekenden internquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb wel in dienst gezeten, maar zo'n duw kwam je op een geld boete te staan.
Ze staan nu gezellig samen bij het vuur. Niks mis mee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ah het kan dus los begrijp ik hieruit? Mooi, ik pak vast chips en bier. Die groenen eruit, lekkere wijven en fusten bier erin aub.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Doen we een keer geen wetten en geen regels is het weer niet goed
Zolang het programma rendabel blijft, doet de redactie het goed. Winst maken is immers het doel. De bewoners sponsoren door middel van allerlei ondersteuning is relatief goedkoop, de techniek ligt er al dus er moeten wel heel veel mensen afhaken om het roer om te gooien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Blueheeler het volgende:
Op zich heeft Huub wel een punt. Zolang wij braaf onze 2,50 per maand blijven betalen is het ze een rotzorg wat er in Utopia gebeurd. Zolang er maar geld binnenkomt.
Je hebt gelijk. Ik reageer eigenlijk nooit op die persoon, maar dit "incident" daagde mij uit...sorry, zal het niet meer doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Baconbus het volgende:
mensen mensen, niet allemaal op dezelfde persoon reageren graag![]()
![]()
Ik blijf er bij. Ik wacht dat eerst wel af...quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze staan nu gezellig samen bij het vuur. Niks mis mee.![]()
ze zullen wel moeten in een sameleving waarje geen kant opkan hebben ze zelf voor gekozen dat weer welquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Als jij een knal voor je kop krijgt leg je het dan net zo gemakkelijk weer bij?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is toch weer goed tussen Dennis en Ruud?
Ik denk dat de inkomsten vanuit de streamers maar een heel klein stukje is hoor,quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Blueheeler het volgende:
Lijkt me lachen als ze de buitenplee ombouwen tot cel. Zie Ruud al een week in dat hok zitten mokkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb wel in dienst gezeten, maar zo'n duw kwam je op een geld boete te staan.
Zo lang er niemand IN het vuur ligt, gaat het goed.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ik blijf er bij. Ik wacht dat eerst wel af...
Niet omdat ik het verder nodig vind om dat jou uit te leggen, maar kort gezegd had ik en heb ik het met name over het niveau van Ake, wat zij zich verder voor titels aanmeet zal me eerlijk gezegd worst zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Welk soort onderneming werk jij? Zojuist haalde je management assistente -wat een secretaresse is- en management consultant nog door elkaar
Is niet leuk toch, zoveel quote alerts met malle vragen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik reageer eigenlijk nooit op die persoon, maar dit "incident" daagde mij uit...sorry, zal het niet meer doen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd of je schrok toen je die opmerking van Ruud hoorde over het "geweld"quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen noemenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarschijnlijk een leuke thuiswerkbaan.
Maar geeft toe: Het niveau van Aike wordt door geen van de bewoners (misschien Emil) overstegen. In het land der blinden etc...quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet omdat ik het verder nodig vind om dat jou uit te leggen, maar kort gezegd had ik en heb ik het met name over het niveau van Ake, wat zij zich verder voor titels aanmeet zal me eerlijk gezegd worst zijn.
Je opleiding zegt helemaal niets over je kijk naar van de ende geen school afgemaakt....quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet omdat ik het verder nodig vind om dat jou uit te leggen, maar kort gezegd had ik en heb ik het met name over het niveau van Ake, wat zij zich verder voor titels aanmeet zal me eerlijk gezegd worst zijn.
Hangt geheel van de situatie af. Ik heb vroeger ook wel eens gevochten met mijn broer, ze wonen samen in een huis, volgens mij maak je het dan veel sneller goed omdat woonsfeer ook belangrijk is. Maar dat heb ik al wel vaker geroepen. Ik kan me eigenlijk prima vinden in wat Huub zegt vanavond. Wij kunnen denken dat we alles weten en hoe wij het zouden aanpakken maar dat weten we niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als jij een knal voor je kop krijgt leg je het dan net zo gemakkelijk weer bij?
Helemaal waar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:07 schreef Jibba het volgende:
[..]
Maar geeft toe: Het niveau van Aike wordt door geen van de bewoners (misschien Emil) overstegen. In het land der blinden etc...
Meeste reallife soapers houden er weinig aan overquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:07 schreef Klapskaats het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat de uiteindelijke winnaar met een mega kapitaal naar huis gaat.
Ze zijn geloof ik nog niet boven de 7000 euro gekomen in al die maanden?
Bassie en Adriaan ook, en die hebben meer geld dan de meeste van ons hier.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:07 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Je opleiding zegt helemaal niets over je kijk naar van de ende geen school afgemaakt....
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is niet leuk toch, zoveel quote alerts met malle vragen. antwoorden![]()
![]()
Ik heb hier tenminste het lef om onder mijn eigen naam en een duidelijk profiel te posten. Vanwaar jouw behoefte om anoniem op een forum van alles en nog wat te pretenderen?quote:
Vraag dat maar aan Jaap :pquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Meeste reallife soapers houden er weinig aan over
reageer normaal ook niet op Huub, maar hij is tot nu toe de enige die de "duw" goed praat en dat hij normaal dingen goed praat...prima, maar dit is fysiek geweld dus exit imoquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is niet leuk toch, zoveel quote alerts met malle vragen.![]()
![]()
Volgens mij is zowel de procedure om de winnaar te bepalen als de prijs nog volledig onduidelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:07 schreef Klapskaats het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat de uiteindelijke winnaar met een mega kapitaal naar huis gaat.
Ze zijn geloof ik nog niet boven de 7000 euro gekomen in al die maanden?
Niks menselijks is ons vreemd. Maar van grapjes, naar streken, naar pesten, treiteren en intimidatie zit je op laatst bij psychische terreur. Sommige mensen gaan die grenzen verkennen denk ik. En als ze merken dat ze er steeds mee wegkomen schuift die grens steeds verder op. Je kan wel zeggen geen regels of dat ze het zelf moeten oplossen maar uiteindelijk is het toch de programmaleiding die de paaltjes zet en als laatste gezag optreedt. Ik zou het iig niet erg vinden als er wat meer op gezeten zou worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Misschien is het wel menselijk gedrag, who knows. Dit is nog maar de tweede show die langer duurt dan 100 dagen.
En in het weekend naar "Muttie Muller" in Zeven?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:02 schreef RodeVos het volgende:
[..]
10 Maanden Seedorf. Toen er nog wél een echte grens was, met echte mitrailleurs.
En de Rote Armee Faction die ook mee aan het spelen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |