Volgens de kijkcijfers doen we het prima volgens mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef zwellever het volgende:
[..]
Gio kan nauwelijks z'n eigen naam schrijven,geen zin zonder stotteren uitspreken en over z'n boekhoud kwaliteiten zullen we ook maar zwijgen,HBO anno 2014 is een farce en zegt niks over eventuele intelligentie,kan me ook niet voorstellen dat er puur op opleiding is gecast door jullie.
Waarop wel is me soms een raadsel
666quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Volgens de kijkcijfers doen we het prima volgens mij.
Prima gekelderd, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
echt waar ....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:45 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Een management consultant hoeft niet te managen. Ze worden ingehuurd door bedrijven waar gereorganiseerd wordt. De benodigde informatie halen zij bij de managers van die bedrijven en brengen kortgezegd een niet bindend advies uit aan de directie in de vorm van een rapport.
Maak je geen zorgen, jij bent de laatste persoon waar ik een jaar mee opgesloten zal zitten. Deze dramaqueen maakt korte metten met kleine huichelachtige kereltjes. Je zou geen jaar overleven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, die tijd heb ik gehad. Ik heb mijn agressie leren beheersen. Al moet ik zeggen dat ik niet weet wat ik zou doen als ik een jaar met je zat opgesloten en al die tijd naar je zeurderige mening zou moeten luisteren. Maar voor nu, zou ik mij geen enkele zorgen maken
Je legt het telkens bij de groep neer, bravoooooooquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
agressief gedrag is per definitie heel laakbaar, en vooral aan de groep om te bepalen wat ze tolereren of niet.
cool, dus je gebruikt dit forum dus af en toe wat latente domheid te laten ontsnappen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik op het gebied van management lachend jouw "ass whoop" en die van Aike er en passant even bij neem.
Dennis was in dit geval gewoon een stuk verstandiger. Dat is heel wat anders dan een watjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat alles in hun ogen meeviel mochten we het zien, anders was er stront aan de knikker. Dennis was een watje en liet het over zich heen gaan.
zeker, nu gebeurt dat meestal niet als je lam bent, sprak de ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Van zon forse duw als je totaal offguard bent kan je behoorlijk lelijk terecht komen
dan weten jullie ook dat dennis hier niet mee accoord ging en na de sl ineens wel.....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
agressief gedrag is per definitie heel laakbaar, en vooral aan de groep om te bepalen wat ze tolereren of niet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:35 schreef RobbieRonald het volgende:
Huubje was zelf ook niet vies van wat geweld en pesterijen dus kan me wel voorstellen dat ie fan is van Ruud.
Dennis die door Gio en Joey werd genaaid met de budget voor eten, Dennis zijn kakhuis ondergekliederd, Ruud zijn wraakacties grapjes, Ruud die steeds een rotzooi in de stal achterlaat ed.quote:
Dus zolang de groep het ok vindt mogen ze gewoon agressief gedrag vertonen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Aike has been responsible for the execution of numerous Show Your True Colours team building trainings.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is toch net even iets anders dan jij stelt
http://innersense.nl/aike-de-vor/
17,2 procent marktaandeel. Zelfs de wereld draait door zat onder het miljoen. Wij kijken echt alleen naar marktaandelen.quote:
Nou... Ehh.. de laatste cijfers zijn niet best. Kan natuurlijk aan het goede weer gelegen hebben. Ik denk wel dat men benieuwd is naar de komende weken. Laatste wat ik zag was iets van 666.000 of zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wat is de prognose. Gaan de kijkcijfers gelijk blijven totdat de prijs bekend wordt bij de bewoners, zodat er echt een 'spel' gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
666 000 en ja je marktaandeel was nog ruim 15...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Geen reactie Huub. Ruud blijft wel uitlokken. Maar incasseren kan hij niet. Hij jankte al toen Emil hem Lassie noemde.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef Jibba het volgende:
[..]
Dit.
Als ik in Utopia zou zitten zou ik bang zijn om Ruud tegen me in het harnas te jagen.
Ramt ie me niet in elkaar dan jat ie m'n spullen of laat me m'n nek breken. Lachen man!
Misschien is het wel menselijk gedrag, who knows. Dit is nog maar de tweede show die langer duurt dan 100 dagen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:52 schreef Rica het volgende:
[..]
[..]
Dennis die door Gio en Joey werd genaaid met de budget voor eten, Dennis zijn kakhuis ondergekliederd, Ruud zijn wraakacties grapjes, Ruud die steeds een rotzooi in de stal achterlaat ed.
Vind je niet dat een treitershow op de loer ligt?
ja bij de plus van Marleenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
17,2 procent marktaandeel. Zelfs de wereld draait door zat onder het miljoen. Wij kijken echt alleen naar marktaandelen.
Als het WK voetbal begint is het andere koek, alleen de huisvrouwen blijven dan over.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:53 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nou... Ehh.. de laatste cijfers zijn niet best. Kan natuurlijk aan het goede weer gelegen hebben. Ik denk wel dat men benieuwd is naar de komende weken. Laatste wat ik zag was iets van 666.000 of zo.
Waarom? Om wat daar in bloemrijke taal staat. Je moet eens kijken hoe bijvoorbeeld De Baak haar consultants verkoopt en wat het gros daadwerkelijke brengt. Schei toch uit PBquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is toch net even iets anders dan jij stelt
http://innersense.nl/aike-de-vor/
Ik heb Iemand snoeihard op een stoeprand zien klappen bij een soortgelijke duw die lag een paar weken in comaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker, nu gebeurt dat meestal niet als je lam bent, sprak de ervaringsdeskundige
Welk soort onderneming werk jij? Zojuist haalde je management assistente -wat een secretaresse is- en management consultant nog door elkaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik op het gebied van management lachend jouw "ass whoop" en die van Aike er en passant even bij neem.
sht, don't feed the trollquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Miek37 het volgende:
Bijgelezen : Dieptepunt in de Cossen tot op heden...
JanLUL die nota bene Nico (of all people!) vergelijkt met Volkert vd G.!!!![]()
![]()
Idioten heb je overal.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Miek37 het volgende:
![]()
Ik vind het heel slecht voor het programma, maar begrijp ook de menselijke emoties die naar boven komen. Het gebeurt op schepen, gevangenissen, legerkampen, internaten en al die plekken waar je mensen bij elkaar opsluit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:52 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Dus zolang de groep het ok vindt mogen ze gewoon agressief gedrag vertonen.
Vind je het zelf reclame voor het programma?
Hetzelfde geldt voor het pestgedrag wat regelmatig voorkomt in het programma.
Daar hoeft Huub toch ook geen antwoord op te geven?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Geen reactie Huub. Ruud blijft wel uitlokken. Maar incasseren kan hij niet. Hij jankte al toen Emil hem Lassie noemde.
Met muziek kun je niet knippen, simpel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ze zijn weer eens aan het zingen.
Waarom mogen de bewoners eigenlijk geen muziek hebben?
Mwha, Ruud lag direct na de SL in z'n bed. Dennis, Ron en Isa kwamen pas uren later weer terug. Er moest waarschijnlijk lang gepraat worden om alles weer 'intern' af te handelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat alles in hun ogen meeviel mochten we het zien, anders was er stront aan de knikker. Dennis was een watje en liet het over zich heen gaan.
Prima kijkcijfers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarschijnlijk een leuke thuiswerkbaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Welk soort onderneming werk jij? Zojuist haalde je management assistente -wat een secretaresse is- en management consultant nog door elkaar
Ja alleen als je als programma dan een voorbeeld functie wil hebben moet je dat ook doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik vind het heel slecht voor het programma, maar begrijp ook de menselijke emoties die naar boven komen. Het gebeurt op schepen, gevangenissen, legerkampen, internaten en al die plekken waar je mensen bij elkaar opsluit.
Om van het geweld in iedere stad/dorp/gemeente tijdens het uitgaan maar te zwijgen. Maar volgens mij is agressie en geweld altijd een onderdeel van iedere samenleving geweest. Iedereen zegt dat het niet normaal is, waarom gebeurt het dan altijd, overal en in iedere samenleving?
Ruud jankt al als een ander een grap uithaaltquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Geen reactie Huub. Ruud blijft wel uitlokken. Maar incasseren kan hij niet. Hij jankte al toen Emil hem Lassie noemde.
Op die plekken die jij nu noemt wordt geweld wel afgestraft.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik vind het heel slecht voor het programma, maar begrijp ook de menselijke emoties die naar boven komen. Het gebeurt op schepen, gevangenissen, legerkampen, internaten en al die plekken waar je mensen bij elkaar opsluit.
Om van het geweld in iedere stad/dorp/gemeente tijdens het uitgaan maar te zwijgen. Maar volgens mij is agressie en geweld altijd een onderdeel van iedere samenleving geweest. Iedereen zegt dat het niet normaal is, waarom gebeurt het dan altijd, overal en in iedere samenleving?
lolquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarschijnlijk een leuke thuiswerkbaan.
* RodeVos - kijk, zo kun je de kleurtjes al veranderen. Zie je het minder zwartquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef Chanel5 het volgende:
En dan durft een mod mij te vertellen dat ik het te zwart zie?
ik doe geen uitspraken over de policy van het programma, mijn baas heeft er dingen over gezegd tijdens de perspresentatie, is eenvoudig terug te vinden. Ik ben hier als prive persoon, en ben terughoudend door mijn functie als eindredacteur.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef Punkman het volgende:
Huub, misschien kan je even duidelijk omschrijven hoe het geweld policy is, er zijn heel veel vragen over.
Lot en Gio, Dennis en Ruud.
Ja maar we moeten Huub geloven dat ze er intern uit zijn gekomen toch? O, wacht dat hebben we niet gezien. Weet ik veel hoeveel smoezen daar voor verzonnen worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Mwha, Ruud lag direct na de SL in z'n bed. Dennis, Ron en Isa kwamen pas uren later weer terug. Er moest waarschijnlijk lang gepraat worden om alles weer 'intern' af te handelen.
Overigens heb ik maar weinig gemerkt van een interne beoordeling van het gebeuren. Ja, tijdens centraal nam Emil even het woord en zelfs daar was Ruud nog gepikeerd over.![]()
Ik heb geen discussie gehoord over wat toelaatbaar is en wat niet
dus een duw als die van Ruud zou op een legerkamp tot straffen leiden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Op die plekken die jij nu noemt wordt geweld wel afgestraft.
zichzelf bevlekkend.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik doe geen uitspraken over de policy van het programma, mijn baas heeft er dingen over gezegd tijdens de perspresentatie, is eenvoudig terug te vinden. Ik ben hier als prive persoon, en ben terughoudend door mijn functie als eindredacteur.
Kijk.. ze begint zich al aan te passenquote:
Jij hebt duidelijk nooit in Dienst gezeten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dus een duw als die van Ruud zou op een legerkamp tot straffen leiden?
hmm..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Al die vossen ook, lijkt wel een plaag
Over latente domheid gesproken, naïeve stuntel; last time i owned your ass, middelmatige, met twee vingers in m'n neus en grijnzend zippend aan een colaatje. Scheer je weg Forrest, ik heb je te licht bevonden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
cool, dus je gebruikt dit forum dus af en toe wat latente domheid te laten ontsnappen?
Zwartsluis of waar was het?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit in Dienst gezeten.
Herr.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dat zegt degene die het hele Joey naam op haar geweten heeft.
Ja ...blijkbaaar niet in dienst gezeten....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dus een duw als die van Ruud zou op een legerkamp tot straffen leiden?
Inderdaad. Dit soort acties ben je echt goed de Sjaak mee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit in Dienst gezeten.
Ik kan me wel voorstellen dat je de vergelijking ver vindt gaan. Dat je je verlaagt tot schelden is dan weer jammer. Ik ken veel mensen uit (extreem) linkse/groene kringen, ik weet hoe ze denken en zie hier veel van terug bij Nicoline.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Miek37 het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
thats my cue, ik laat jullie met rust, lief zijn!
Na 4 onbeantwoorde vragen, die zeer goed waren, kregen de frustraties de overhand. Enige optie die ik had was een Ruudje. Excuses.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
thats my cue, ik laat jullie met rust, lief zijn!
hahahaha, nu blijf ik nog ff. Deze keer heb ik gewonnen namelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Over latente domheid gesproken, naïeve stuntel; last time i owned your ass, middelmatige, met twee vingers in m'n neus en grijnzend zippend aan een colaatje. Scheer je weg Forrest, ik heb je te licht bevonden.
Ik ben gestopt met betalenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Blueheeler het volgende:
Op zich heeft Huub wel een punt. Zolang wij braaf onze 2,50 per maand blijven betalen is het ze een rotzorg wat er in Utopia gebeurd. Zolang er maar geld binnenkomt.
Wij zijn eigenlijk de sufferds.
Nee, ben nog maar een broekie, geboren in de jaren 80.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:01 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ja ...blijkbaaar niet in dienst gezeten....
Dit verhaal klopt, met dien verstande dat in al die samenlevingen de dader gestraft wordt..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Het is toch weer goed tussen Dennis en Ruud?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar we moeten Huub geloven dat ze er intern uit zijn gekomen toch? O, wacht dat hebben we niet gezien. Weet ik veel hoeveel smoezen daar voor verzonnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |