EN DAT is waar ik me dus boos over maak. Eerlijkheid. Nee ons voor dom uitmaken en met tig tegenargumenten overheen walsen.quote:
jezus, wat een dramaqueen ben jij zeg, ik vond dit niet iemand de hersens inslaan, jij wel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus ze mogen allemaal elkaars hersens inslaan, als ze de volgende dag maar een knuffeltje geven?
Desnoods aan een hersendode.
Ach, even zeggen dat het je spijt en je bent weer een jaar zeker van je baan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:47 schreef mazaru het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer werken. Ik denk dat ik een collega over de bureaus ga slaan. Mijn werkgever heet toevallig ook John
Succes, ik zie je morgen dus zonder problemen weer terug!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:47 schreef mazaru het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer werken. Ik denk dat ik een collega over de bureaus ga slaan. Mijn werkgever heet toevallig ook John
Het is toch net even iets anders dan jij steltquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat is het qua kennis en niveau, als noemt ze zichzelf ik weet niet wat ......
Dramaqueen? Je zuster!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jezus, wat een dramaqueen ben jij zeg, ik vond dit niet iemand de hersens inslaan, jij wel?
Denk simpelweg omdat het de potentie had echt uit de hand te lopen. Willen we dat zien. Ja. Begrijp ik de programmamakers die niet willen dat wij dat dan zien : ook ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:48 schreef lwmeffix het volgende:
Ik snap nog steeds niet de reden van SL, dit maakte het verhaal 10x heftiger dan het was.
Nicoline heeft een dure spreker uitgenodigd (Bas Haring) en verlies gemaakt. Hij heeft 500 euro gevraagd terwijl hij normaal minimaal 2000 euro kost.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:45 schreef Tandplak het volgende:
BenB heeft drie slapers gehad en koste ruim 2000 eurie, Geheel verliesgevend.
Worstelen koste ruim 10 k en zette 3 fusten om, zelf gehoord via stream.
15 bewoners zuipen al drie fusten.
De Mol sponsort hele kermis omdat programma verkocht moet worden.
nee, die tijd heb ik gehad. Ik heb mijn agressie leren beheersen. Al moet ik zeggen dat ik niet weet wat ik zou doen als ik een jaar met je zat opgesloten en al die tijd naar je zeurderige mening zou moeten luisteren. Maar voor nu, zou ik mij geen enkele zorgen makenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dramaqueen? Je zuster!!!
Ga je mij nu ook over de tafel rammen?
In het Engels klinkt alles interessantquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is toch net even iets anders dan jij stelt
http://innersense.nl/aike-de-vor/
Dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Toch komt Ruud agressief over, die jongen zit vol opgekropte woede. Misschien is het nu erger omdat hij volgens eigen zeggen de Ritalin aan het afbouwen is. Ik vind hem eng.
Ach dus omdat het eigenlijk nog een klein kind is die zijn emoties niet onder bedwang kan houden mag hij blijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Vreemd? Nee, ik denk dat Dennis in zijn leven die les al heeft geleerd. Ruud is 25, Dennis twee keer zo oud. Ik deel je mening niet dat hij eruit had gemoeten.
Gio kan nauwelijks z'n eigen naam schrijven,geen zin zonder stotteren uitspreken en over z'n boekhoud kwaliteiten zullen we ook maar zwijgen,HBO anno 2014 is een farce en zegt niks over eventuele intelligentie,kan me ook niet voorstellen dat er puur op opleiding is gecast door jullie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Gio is tweede jaars HBO student, en Joey heeft zijn HBO studie afgerond. Daarmee staan ze een stuk boven het gemiddelde opleidingsniveau van Nederland.
maar goed, dan niet joh.
Dat lijkt wel enigszins op de Loods Logica. Dat zeker.quote:
Laten we het er maar op houden dat ik op het gebied van management lachend jouw "ass whoop" en die van Aike er en passant even bij neem.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:44 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet aan mijn sabbatical toe, ik heb nu een redelijke middenkaderfunctie als eindredacteur in een grote, succesvolle onderneming. Dus geef mij nog even de tijd tot mijn sabbatical, dan zal ik erop terugkomen. Wat doe jij in het dagelijks leven?
agressief gedrag is per definitie heel laakbaar, en vooral aan de groep om te bepalen wat ze tolereren of niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Ach dus omdat het eigenlijk nog een klein kind is die zijn emoties niet onder bedwang kan houden mag hij blijven.
Hij is 25 jaar, geen 5 jaar. Op die leeftijd weet je echt wel dat agressief gedrag niet toelaatbaar is, zeker niet als je in zo'n programma zit waar je normaal gesproken naar huis kan als je zulk gedrag vertoont.
Omdat alles in hun ogen meeviel mochten we het zien, anders was er stront aan de knikker. Dennis was een watje en liet het over zich heen gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Denk simpelweg omdat het de potentie had echt uit de hand te lopen. Willen we dat zien. Ja. Begrijp ik de programmamakers die niet willen dat wij dat dan zien : ook ja.
Hmhm, ik leef me helemaal in.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Dat lijkt wel enigszins op de Loods Logica. Dat zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |