Ja maar we moeten Huub geloven dat ze er intern uit zijn gekomen toch? O, wacht dat hebben we niet gezien. Weet ik veel hoeveel smoezen daar voor verzonnen worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Mwha, Ruud lag direct na de SL in z'n bed. Dennis, Ron en Isa kwamen pas uren later weer terug. Er moest waarschijnlijk lang gepraat worden om alles weer 'intern' af te handelen.
Overigens heb ik maar weinig gemerkt van een interne beoordeling van het gebeuren. Ja, tijdens centraal nam Emil even het woord en zelfs daar was Ruud nog gepikeerd over.![]()
Ik heb geen discussie gehoord over wat toelaatbaar is en wat niet
dus een duw als die van Ruud zou op een legerkamp tot straffen leiden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Op die plekken die jij nu noemt wordt geweld wel afgestraft.
zichzelf bevlekkend.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik doe geen uitspraken over de policy van het programma, mijn baas heeft er dingen over gezegd tijdens de perspresentatie, is eenvoudig terug te vinden. Ik ben hier als prive persoon, en ben terughoudend door mijn functie als eindredacteur.
Kijk.. ze begint zich al aan te passenquote:
Jij hebt duidelijk nooit in Dienst gezeten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dus een duw als die van Ruud zou op een legerkamp tot straffen leiden?
hmm..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Al die vossen ook, lijkt wel een plaag
Over latente domheid gesproken, naïeve stuntel; last time i owned your ass, middelmatige, met twee vingers in m'n neus en grijnzend zippend aan een colaatje. Scheer je weg Forrest, ik heb je te licht bevonden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
cool, dus je gebruikt dit forum dus af en toe wat latente domheid te laten ontsnappen?
Zwartsluis of waar was het?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit in Dienst gezeten.
Herr.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dat zegt degene die het hele Joey naam op haar geweten heeft.
Ja ...blijkbaaar niet in dienst gezeten....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dus een duw als die van Ruud zou op een legerkamp tot straffen leiden?
Inderdaad. Dit soort acties ben je echt goed de Sjaak mee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit in Dienst gezeten.
Ik kan me wel voorstellen dat je de vergelijking ver vindt gaan. Dat je je verlaagt tot schelden is dan weer jammer. Ik ken veel mensen uit (extreem) linkse/groene kringen, ik weet hoe ze denken en zie hier veel van terug bij Nicoline.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Miek37 het volgende:
Bijgelezen : Dieptepunt in de Cossen tot op heden...
JanLUL die nota bene Nico (of all people!) vergelijkt met Volkert vd G.!!!![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
thats my cue, ik laat jullie met rust, lief zijn!
Na 4 onbeantwoorde vragen, die zeer goed waren, kregen de frustraties de overhand. Enige optie die ik had was een Ruudje. Excuses.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
thats my cue, ik laat jullie met rust, lief zijn!
hahahaha, nu blijf ik nog ff. Deze keer heb ik gewonnen namelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Over latente domheid gesproken, naïeve stuntel; last time i owned your ass, middelmatige, met twee vingers in m'n neus en grijnzend zippend aan een colaatje. Scheer je weg Forrest, ik heb je te licht bevonden.
Ik ben gestopt met betalenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Blueheeler het volgende:
Op zich heeft Huub wel een punt. Zolang wij braaf onze 2,50 per maand blijven betalen is het ze een rotzorg wat er in Utopia gebeurd. Zolang er maar geld binnenkomt.
Wij zijn eigenlijk de sufferds.
Nee, ben nog maar een broekie, geboren in de jaren 80.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:01 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ja ...blijkbaaar niet in dienst gezeten....
Dit verhaal klopt, met dien verstande dat in al die samenlevingen de dader gestraft wordt..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik vind het heel slecht voor het programma, maar begrijp ook de menselijke emoties die naar boven komen. Het gebeurt op schepen, gevangenissen, legerkampen, internaten en al die plekken waar je mensen bij elkaar opsluit.
Om van het geweld in iedere stad/dorp/gemeente tijdens het uitgaan maar te zwijgen. Maar volgens mij is agressie en geweld altijd een onderdeel van iedere samenleving geweest. Iedereen zegt dat het niet normaal is, waarom gebeurt het dan altijd, overal en in iedere samenleving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |