abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:39:29 #1
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_140190057

Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1

Bewonerslijst:

Exits:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)

Standaard POLL's in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evenementen
31 mei - obstakel run en obstakel party

Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
wooblabalurg
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:40:02 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_140190081
Niks aan de hand.
Kusje erop? :*

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_140190095
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:35 schreef mazaru het volgende:

[..]

:{w

[ afbeelding ]
Net zoals ik nogal negatief ben en alles verkeerd zie en hoor.
pi_140190096
nep billy bij dennis chippies pikken
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:40:25 #5
16715 Mylene
*schatje*
pi_140190099
Marije trekt dat vegetarische eten van Nico niet die volgens haar veel is aangekomen omdat ze eiwitten tekort komt.
pi_140190106
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:35 schreef RobbieRonald het volgende:
Huubje was zelf ook niet vies van wat geweld en pesterijen dus kan me wel voorstellen dat ie fan is van Ruud.
ander format, ander leven. Ik vond het geen leuke avond die avond, en had met terugwerkende kracht spijt van behoorlijk wat avonden in DGK. Maar goed, je zit in een snelkookpan van emoties, iets wat jullie nooit helemaal zullen begrijpen. Jullie veroordelen die mensen alsof ze in een normale situatie zitten. Maar dat zitten ze niet, ze zijn opgesloten, en dat doet wat met je. De 1 gaat daar anders en beter mee om dan de ander. Agressie is altijd een daad uit onmacht, en iets wat absoluut verwerpelijk is.
pi_140190115
@ BaBu, zit jij nu ongegeneerd continu de topics te kapen ? _O- :P
pi_140190122
Lotte tegen Joey: Ik heb je naam 2 x genoemd bij het optreden

Dus moet het maar goed zijn met Joey. :')
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_140190150
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef mazaru het volgende:
Niks aan de hand.
Kusje erop? :*

[ afbeelding ]
Nee, zeker niet niets aan de hand, maar wel iets wat de groep heeft opgelost, intern.
pi_140190160
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef Mylene het volgende:
Marije trekt dat vegetarische eten van Nico niet die volgens haar veel is aangekomen omdat ze eiwitten tekort komt.
^O^
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:41:46 #11
38396 mazaru
pi_140190164
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef Mylene het volgende:
Nico heeft inderdaad een vette kont gekregen :Y
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:41:50 #12
216508 frensje
VI Hooligans
pi_140190166
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef danilel het volgende:
nep billy bij dennis chippies pikken
blijf het verbazend vinden, eerst je gal spuwen over Dennis en dan nu dit...hebben er meerdere last van, maar vind het very strange
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
pi_140190169
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:35 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

zij heeft volgens mij al heel veel verteld over de streams en uitzendingen.

Op dit moment zijn er, uit mijn hoofd, 8 mensen in Utopia die ooit op een HBO of een Universiteit hebben gezeten, dus de groep is bovengemiddeld intelligent als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de Nederlandse samenleving.
Ooit op een HBO of Universiteit gezeten is het criterium? _O- _O- _O-
Dus mensen als Gio en Joey die koud hun HAVO diploma hebben, tellen als hoogopgeleid?
pi_140190178
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ander format, ander leven. Ik vond het geen leuke avond die avond, en had met terugwerkende kracht spijt van behoorlijk wat avonden in DGK. Maar goed, je zit in een snelkookpan van emoties, iets wat jullie nooit helemaal zullen begrijpen. Jullie veroordelen die mensen alsof ze in een normale situatie zitten. Maar dat zitten ze niet, ze zijn opgesloten, en dat doet wat met je. De 1 gaat daar anders en beter mee om dan de ander. Agressie is altijd een daad uit onmacht, en iets wat absoluut verwerpelijk is.
En daar hebben ze allemaal zelf voor gekozen met hun hbo opleiding
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:42:25 #15
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_140190196
quote:

[..]

Klinkt logisch. En niet sarcastisch ofzo.
wooblabalurg
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:42:28 #16
241662 Jian
Well, well, well
pi_140190198
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

wat een domme opmerking weer. Ten eerste, ze is managementconsultant, en ten tweede, in het algemeen, als je een hoge belangrijke functie hebt binnen een bedrijf, en ze willen je graag houden. Kan je gewoon een jaar weg bedingen. Dat gebeurt zo vaak in het bedrijfsleven.
Ben jij ooit in die situatie geweest dan, simpele! Dat soort dingen gebeuren in het bedrijfsleven op een heel ander niveau als waar Aike op acteert en binnen een heel andere context Hoe weet ik dat, omdat ik dat weet!
pi_140190202
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nee, zeker niet niets aan de hand, maar wel iets wat de groep heeft opgelost, intern.
Ruud zei heel iets anders. "John saved me" :W
pi_140190203
Wat vreemd dat Dennis in diezelfde snelkookpan wel zijn emoties kon bewaren dan.
Wat een enorme bullshit. Wees dan eerlijk en kom er voor uit dat jullie hem gewoon beschermen en dat hij er eigenlijk gewoon gelijk uit had gemoeten.
pi_140190205
quote:

[..]

Je hebt gelijk hoor Huub.
pi_140190208
quote:

[..]

De meeste ophef over het incident kwam doordat er werd gespeculeerd over wat er gebeurd was. Al snel werd het een vechtpartij en kopstoot en sommige riepen nog erger. Was het slimmer geweest om geen Steamlock te doen, zodat er zeker geen misverstanden waren? Of wat zijn de argumenten voor de steamlock?
pi_140190212
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef Jibba het volgende:

[..]

Ooit op een HBO of Universiteit gezeten is het criterium? _O- _O- _O-
Dus mensen als Gio en Joey die koud hun HAVO diploma hebben, tellen als hoogopgeleid?
Gio is tweede jaars HBO student, en Joey heeft zijn HBO studie afgerond. Daarmee staan ze een stuk boven het gemiddelde opleidingsniveau van Nederland.

maar goed, dan niet joh.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:42:44 #22
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_140190214
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef Punkman het volgende:
@ BaBu, zit jij nu ongegeneerd continu de topics te kapen ? _O- :P
Kapen is niet aan de orde. We moeten door. En ik maak dat mogelijk. Graag gedaan. :7
wooblabalurg
pi_140190219
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nico heeft inderdaad een vette kont gekregen :Y
Dat snap ik dan weer niet, want ik kan altijd aan het uiterlijk (lees: het gebrek aan vrouwelijke vormen) van vrouwen zien of ze vegetarisch zijn.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:42:57 #24
38396 mazaru
pi_140190224
quote:

[..]

Dus ze mogen allemaal elkaars hersens inslaan, als ze de volgende dag maar een knuffeltje geven?
Desnoods aan een hersendode.
pi_140190228
quote:

[..]

Maar volgt er ook een waarschuwing van jullie kant, zoiets van, deze kant willen wij absoluut niet op ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')