Ik voel enige agressiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben jij ooit in die situatie geweest dan, simpele! Dat soort dingen gebeuren in het bedrijfsleven op een heel ander niveau als waar Aike op acteert en binnen een heel andere context Hoe weet ik dat, omdat ik dat weet!
En beide zijn ze tot niets in staat helaas.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Gio is tweede jaars HBO student, en Joey heeft zijn HBO studie afgerond. Daarmee staan ze een stuk boven het gemiddelde opleidingsniveau van Nederland.
maar goed, dan niet joh.
NEEEEEEEE dat hebben we verkeerd gehoord hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ruud zei heel iets anders. "John saved me"
En Ruud was ook zo oprecht hè? Er is helemaal niks opgelost, laat staan intern.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Zeker, maar er zijn dingen die je van te voren niet weet. Ik vind het moedig als mensen zo hard de confrontatie met zichzelf aandurven, en onder het oog van zure criticasters hun leven durven te leiden. Ik vind het heel dapper, en heb daar respect voor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
En daar hebben ze allemaal zelf voor gekozen met hun hbo opleiding
en waarom dan ook die sl he........quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Blueheeler het volgende:
Wat vreemd dat Dennis in diezelfde snelkookpan wel zijn emoties kon bewaren dan.
Wat een enorme bullshit. Wees dan eerlijk en kom er voor uit dat jullie hem gewoon beschermen en dat hij er eigenlijk gewoon gelijk uit had gemoeten.
De Generaalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kapen is niet aan de orde. We moeten door. En ik maak dat mogelijk. Graag gedaan.
scherpquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Blueheeler het volgende:
Wat vreemd dat Dennis in diezelfde snelkookpan wel zijn emoties kon bewaren dan.
Wat een enorme bullshit. Wees dan eerlijk en kom er voor uit dat jullie hem gewoon beschermen en dat hij er eigenlijk gewoon gelijk uit had gemoeten.
Dat zeg ik, dat is het qua kennis en niveau, al noemt ze zichzelf ik weet niet wat ......quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is managementconsultant. Een management-assistente is gewoon een secretaresse.
Ik denk dat dat wel klopt. Omdat geweld wél degelijk tegen de regels is. Ze hebben het opgelost, en dus heeft John 'm laten zitten. Als dat niet zou zijn gebeurt denk ik dat het wel degelijk exit voor Ruud zou hebben betekend.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Toch komt Ruud agressief over, die jongen zit vol opgekropte woede. Misschien is het nu erger omdat hij volgens eigen zeggen de Ritalin aan het afbouwen is. Ik vind hem eng.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, zeker niet niets aan de hand, maar wel iets wat de groep heeft opgelost, intern.
Ruud gaat nog wel een keer hard de fout in vrees ik, tis een loose cannon.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Ruud was ook zo oprecht hè? Er is helemaal niks opgelost, laat staan intern.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus ze mogen allemaal elkaars hersens inslaan, als ze de volgende dag maar een knuffeltje geven?
Desnoods aan een hersendode.
Nee, ik ben nog niet aan mijn sabbatical toe, ik heb nu een redelijke middenkaderfunctie als eindredacteur in een grote, succesvolle onderneming. Dus geef mij nog even de tijd tot mijn sabbatical, dan zal ik erop terugkomen. Wat doe jij in het dagelijks leven?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben jij ooit in die situatie geweest dan, simpele! Dat soort dingen gebeuren in het bedrijfsleven op een heel ander niveau als waar Aike op acteert en binnen een heel andere context Hoe weet ik dat, omdat ik dat weet!
Dat bedoelde die vast anders, misschien heeft John wel met gevaar voor eigen leven Ruud van Bief gered.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Urb het volgende:
[..]
bij InHolland zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Gio is tweede jaars HBO student, en Joey heeft zijn HBO studie afgerond. Daarmee staan ze een stuk boven het gemiddelde opleidingsniveau van Nederland.
maar goed, dan niet joh.
Een management consultant hoeft niet te managen. Ze worden ingehuurd door bedrijven waar gereorganiseerd wordt. De benodigde informatie halen zij bij de managers van die bedrijven en brengen kortgezegd een niet bindend advies uit aan de directie in de vorm van een rapport.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ze zoveel verstand heeft van cijfers waarom zijn die daar dan zo puinhoop? En nu niet zeggen dat dat Gio zijn schuld is, want een sturend manager zorgt er dan voor dat het wel goed gebeurt. En de door haar gehanteerde kretologie heeft niets te maken met daadwerkelijk het verstand en de mogelijkheden hebben om echt te managen. Ze kan er geen klote van, ja ze weet wanneer ze haar kop moet intrekken .. en ook dat is een gave.
hoe vaak ik hem ook zie, blijf een kopstoot zienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:40 schreef mazaru het volgende:
Niks aan de hand.
Kusje erop?![]()
[ afbeelding ]
Vreemd? Nee, ik denk dat Dennis in zijn leven die les al heeft geleerd. Ruud is 25, Dennis twee keer zo oud. Ik deel je mening niet dat hij eruit had gemoeten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Blueheeler het volgende:
Toen werkte hij nog wel eens aan een straatje en dat soort dingen ..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Ruud gaat nog wel een keer hard de fout in vrees ik, tis een loose cannon.![]()
Toch jammer, vond hem voor ie wat met Billy kreeg best te behappen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kapen is niet aan de orde. We moeten door. En ik maak dat mogelijk. Graag gedaan.
Ik vraag je ook niets, ik antwoord op iemand anders die het over Aike en de cijfers had.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een consultant niet per se verstand van cijfers. Daarnaast ga ik hier geen prive meningen over de inwoners uiten. Vind ik niet chique.
ik geef ook toe zou niet met ze willen ruilen ....Hard de confrontatie aankunnen doen mensen in de buitenwereld ook, Niet tegen criticasters kunnen dat weet je als je met je hoofd op tv wil/gaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Zeker, maar er zijn dingen die je van te voren niet weet. Ik vind het moedig als mensen zo hard de confrontatie met zichzelf aandurven, en onder het oog van zure criticasters hun leven durven te leiden. Ik vind het heel dapper, en heb daar respect voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |