Er is nog geen bedrijsnaam.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat houdt dat bedrijf dan in? En is je bedrijfsnaam niet je domeinnaam dan?
Verzin dan eerst een pakkende bedrijfsnaam voor je bedrijf. Dingen als een website komt later wel.quote:
?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Verzin dan eerst een pakkende bedrijfsnaam voor je bedrijf. Dingen als een website komt later wel.
Maar je bedrijfsnaam moet je niet kiezen op basis van domeinnamen die vrij zijn. Het moet iets pakkends zijn en passen bij het bedrijf wat je opstart. Vaak moet je daar toch even goed over nadenken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
?
Bedrijfsnaam wordt domeinnaam, domeinnaam wordt bedrijfsnaam.
Djeezzz
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je bedrijfsnaam moet je niet kiezen op basis van domeinnamen die vrij zijn. Het moet iets pakkends zijn en passen bij het bedrijf wat je opstart. Vaak moet je daar toch even goed over nadenken.
Ik geef je gewoon een tip hoor.quote:
Geen dank.quote:
Welkequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
heb speler van volendam gekocht op fm hij speelt echt baas
Tjacka.quote:
Schijnt goede shit te zijn.quote:
Kan 6 tot 8 uur duren die trip, best ziek. Maar ik heb gehoord dat je niet moet wachten op de aftermath, maar als je wil stoppen al na een tijdje zoete shit moet gaan vreten enz.quote:
neem liever truffels dan paddosquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan 6 tot 8 uur duren die trip, best ziek. Maar ik heb gehoord dat je niet moet wachten op de aftermath, maar als je wil stoppen al na een tijdje zoete shit moet gaan vreten enz.
Paddo's zijn een stuk heftiger ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
neem liever truffels dan paddos
ik kijk wel hoe het gaat
ben benieuwd
Het is heerlijk ja.quote:
Jij bent niet blank, jij bent ziekenhuis wit.quote:
Maar dan niet Argentijns wit. Of Italiaans wit. Of Spaans wit.quote:
Meesterras.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent niet blank, jij bent ziekenhuis wit.
Hater.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan niet Argentijns wit. Of Italiaans wit. Of Spaans wit.
Argentinië witquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan niet Argentijns wit. Of Italiaans wit. Of Spaans wit.
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Argentinië wit
Italië wit
Spanje wit
[ afbeelding ]
Waarheid is hard voor sommigen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zijn dat de Falkland eilanden op die poster? Prachtig oog voor detail.
Geen Italiaans schepijs hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarheid is hard voor sommigen.
Splitijs nu
Morgen weer.quote:
quote:
Ola !quote:
Of bij fucking Abra.quote:
Begrijpelijkquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of bij fucking Abra.'Couldn't run away. 'Abra used teleport'
ja gvd
Dan verdrink je.quote:
huhquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan verdrink je.
Of het water is oranje als je wakker wordt
Hep is niet natural? Wat een deceptie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan verdrink je.
Als je met je mond open slaaptquote:
doe ik nietquote:
Hoe weet jij dat? Bijna iedereen slaapt met zijn mond open volgens mijquote:
Ligt er ook aan hoe je ligt. Kan per keer verschillen. Maar ik heb 'm nog niet met open mond zien slapen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Bijna iedereen slaapt met zijn mond open volgens mij
Wat een gentleman.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe je ligt. Kan per keer verschillen. Maar ik heb 'm nog niet met open mond zien slapen.
dat was gandalf malle beerquote:
zo rol ikquote:
Legolas volgens mij ookquote:
Meer een schattig diertje.quote:
dat weet ik niet meerquote:
Ik wil weer Gladiator kijkenquote:
Gandalf bestaat niet dat is Magneto verkleed als Dumbeldore.quote:
Mijn pa heeft die.quote:
My name is Maximus Decimus Meridius, commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions and loyal servant to the TRUE emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. And I will have my vengeance, in this life or the next.quote:
Ik hoor het zo weer in m'n hoofd, vooral het laatste stuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
My name is Maximus Decimus Meridius, commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions and loyal servant to the TRUE emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. And I will have my vengeance, in this life or the next.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
My name is Maximus Decimus Meridius, commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions and loyal servant to the TRUE emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. And I will have my vengeance, in this life or the next.
Wat een mindsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hey die roomboterboiiquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan verdrink je.
Dat is echt een film waar je toch niet zonder emoties naar kan kijken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor het zo weer in m'n hoofd, vooral het laatste stuk.
jij en ikquote:
Nou ja, het is niet alsof ik moet huilen of zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt een film waar je toch niet zonder emoties naar kan kijken?
wel brok in je keelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet alsof ik moet huilen of zo.
Nee, ook niet.quote:
Ja is het een beetje wat dan ga ik het binnenkort eens o .Netflix checken.quote:
herpes voor jouquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Joaquin Phoenix was trouwens ook geweldig in die film
Niet alles staat op Netflix van die seriequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja is het een beetje wat dan ga ik het binnenkort eens o .Netflix checken.
jammer van die kerelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Daarna niks meer van gehoord bijna
Ik skip 'm altijd. Duurt minstens 1 minuut. Heb dus ongeveer een aflevering extra gekeken door dat te skippenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
Ik kan dat deuntje van Dexter dromen onderhand. Eng.
hoe is je leef?quote:
Ik kijk zelf niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik skip 'm altijd. Duurt minstens 1 minuut. Heb dus ongeveer een aflevering extra gekeken door dat te skippen
Hij kon beter Harry Potter kijken en opletten bij Toverdrankenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jammer van die kerel
Jack Gleeson (Joffrey) keek naar zijn hem om zo te oefenen
wow jij hebt een leven? strikvraag allesquote:
Wat gaan wij allemaal kijken dit weekend?quote:
Ik doe graag alsof.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wow jij hebt een leven? strikvraag alles
waarom bby?quote:
Sowieso OITNB, te lang niets van gezien. Maar we gaan niet de hele tijd voor een scherm hangen, hoop ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat gaan wij allemaal kijken dit weekend?
Klopt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso OITNB, te lang niets van gezien. Maar we gaan niet de hele tijd voor een scherm hangen, hoop ik.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso OITNB, te lang niets van gezien. Maar we gaan niet de hele tijd voor een scherm hangen, hoop ik.
quote:
daaromquote:
quote:
Wanneer poppers dan?quote:
waarom emo.gif?quote:
Nee niet echt, ik vergeet Fallout steeds te installeren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daarom
nog interessante spellen gespeeld knul?
gisteren.quote:
Pre-orderen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik vergeet Fallout steeds te installeren.
Watch Dogs wel in de pre-order. Ja, pre-order.
quote:
Wat is er mis met pre-orderen?quote:
* Fera knabbelt aan je handquote:
Hallo JanCeesquote:
Ook niet op de Amerikaanse Netflix?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet alles staat op Netflix van die serie
hoofdacteur wordt wel vervangen in seizoen 2 omdat de originele stierf aan kanker
en elke aflevering 5-6 seksscenes
Beetje schoppen tegen heilige huisjes.quote:
wattanquote:
Hey inso.quote:
Wel goed, beetje warm.quote:
zit in degradatienood nadat ik na helft van competitie 8e stondquote:
Toch is hij wel eng stil nu.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel tegen z'n heilige huisje mag schoppen.
die win je wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen beslissende match tegen willem 2 als ik win ben ik safe anders word ik mss 16e
Omdat je niet weet of spellen goed zullen zijn of niet. En nu kun je wel zeggen dat er reviewers zijn, maar er zijn genoeg spellen geweest die enkel positief werden gezien door reviewers. Daarnaast doet pre-orderen er niet toe, de dagen dat spellen niet meer in de winkel te zien zijn zijn voorbij, mede dankzij de digitalisering van de game-industrie.quote:
Ik heb ze allemaal. Hola.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook niet op de Amerikaanse Netflix?
en heb je toevallig die nieuwe 300 film ook gezien?
Dat is niet mijn ding.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel tegen z'n heilige huisje mag schoppen.
Sommige spellen moest ik wel pre orderen. Ik noem een GTA Vquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat je niet weet of spellen goed zullen zijn of niet. En nu kun je wel zeggen dat er reviewers zijn, maar er zijn genoeg spellen geweest die enkel positief werden gezien door reviewers. Daarnaast doet pre-orderen er niet toe, de dagen dat spellen niet meer in de winkel te zien zijn zijn voorbij, mede dankzij de digitalisering van de game-industrie.
Daarom.
Nee, ik zat op een andere website.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een heel verhaal aan het typen.
D66 denk ik. Heb me er edit keer weinig in verdiept moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook goed. Ook warm.
Op wie ga je stemmen donderdag?
Unicum dat die niet meer in de winkel te krijgen was.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sommige spellen moest ik wel pre orderen. Ik noem een GTA V
Begrijpelijk. Maar waarom haten op mensen die het doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat je niet weet of spellen goed zullen zijn of niet. En nu kun je wel zeggen dat er reviewers zijn, maar er zijn genoeg spellen geweest die enkel positief werden gezien door reviewers. Daarnaast doet pre-orderen er niet toe, de dagen dat spellen niet meer in de winkel te zien zijn zijn voorbij, mede dankzij de digitalisering van de game-industrie.
Daarom.
Piratenpartij #dieleefquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
D66 denk ik. Heb me er edit keer weinig in verdiept moet ik eerlijk zeggenmaar gister debat gekeken en zij kwam wel als enige redelijk capabel over
jij dan?
Jammer van die halve finalequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
1e helft
[ afbeelding ]
2e
helft
word lauw word lauw
IQ partijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
D66 denk ik. Heb me er edit keer weinig in verdiept moet ik eerlijk zeggenmaar gister debat gekeken en zij kwam wel als enige redelijk capabel over
jij dan?
Serieus? Die zijn toch tegen Europa?quote:
Niet eens daarom want had hem al maanden van te voren gepre-ordered.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Unicum dat die niet meer in de winkel te krijgen was.
Omdat de veel uitgevers bonussen erbij stoppen. Eerst was het bijvoorbeeld een ander uiterlijk voor je personage. Dat maakt niet zoveel uit want dat wordt door het art-team gemaakt en die doen toch niets aan het einde van het development van het spel. Maar toen werden die bonussen bijvoorbeeld een extra level die je enkel kon krijgen wanneer je preorderd. Of je moet 10 euro erbij lappen wanneer je na de release het spel koopt. Dus eigenlijk betaal je dan voor een incompleet spel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar waarom haten op mensen die het doen?
Had 'm ook in de pre-order gedaan omdat ik toen 30 euro korting kreeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet eens daarom want had hem al maanden van te voren gepre-ordered.Spellen als GTA koop je toch wel. Goed of slecht eigenlijk.
In mijn geval dan
Maar dat moet men dan toch zelf weten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat de veel uitgevers bonussen erbij stoppen. Eerst was het bijvoorbeeld een ander uiterlijk voor je personage. Dat maakt niet zoveel uit want dat wordt door het art-team gemaakt en die doen toch niets aan het einde van het development van het spel. Maar toen werden die bonussen bijvoorbeeld een extra level die je enkel kon krijgen wanneer je preorderd. Of je moet 10 euro erbij lappen wanneer je na de release het spel koopt. Dus eigenlijk betaal je dan voor een incompleet spel.
Jij hebt geen ruggengraat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik pre-order Watch Dogs gewoon omdat ik me de tyfus verveel. Of 'ie nou slecht is of niet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Dat is ook de reden dat zij zich stevig verzetten tegen Shell, een bedrijf dat niet eerlijk is tegen de mensheid volgens de partij''
Haha, zal m`n pa niet blij mee wezen
Ik verveel me gewoon heel erg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij hebt geen ruggengraat.
Tropico 5 is trouwens ook leuk.
Als je je inleest weet je toch wat je koopt? Als dat is waar je het bedrag voor wil neerleggen wat het kost zie ik het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat de veel uitgevers bonussen erbij stoppen. Eerst was het bijvoorbeeld een ander uiterlijk voor je personage. Dat maakt niet zoveel uit want dat wordt door het art-team gemaakt en die doen toch niets aan het einde van het development van het spel. Maar toen werden die bonussen bijvoorbeeld een extra level die je enkel kon krijgen wanneer je preorderd. Of je moet 10 euro erbij lappen wanneer je na de release het spel koopt. Dus eigenlijk betaal je dan voor een incompleet spel.
Maar het gaat telkens verder, zo wordt er meer en meer als pre-order product bijgeleverd waardoor je of moet gokken of het een goed spel wordt of niet of je moet extra betalen. Bedrijven komen met dat soort schimmige praktijkjes weg omdat de massa het toestaat.quote:
quote:
zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
maakt toch niet uit. al die politici vullen hun zakke !!1!
Al die Henk en Ingrids die dit zeggenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:
Meer een teken dat je je niet inleest en er geen kennis van hebt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die Henk en Ingrids die dit zeggen
ZE BELOVEN ALLES EN KOMEN NIKS NA
met onze belastig geld!! net als die marokanen!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
spanning stijgtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
nu voorbelangrijke zaken
ik moet uit tegen PEC
willem 2 moet uit tegen twente
zolang willem 2 niet wint ben ik veilig
als willem 2 wint en ik verlies moet ik degradatieplayoffs
'Ik vind het niet erg om extra geld neer te leggen terwijl die zestig euro die ik neerleg al zou moeten betalen voor de ontwikkeling.'quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je je inleest weet je toch wat je koopt? Als dat is waar je het bedrag voor wil neerleggen wat het kost zie ik het probleem niet zo.
GTA en Pokémon zijn de enige games die ik ooit heb gepre-ordered.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet eens daarom want had hem al maanden van te voren gepre-ordered.Spellen als GTA koop je toch wel. Goed of slecht eigenlijk.
In mijn geval dan
alleen maar slechte want ik heb in 2015 maar 2 wedstrijden gewonnen terwijl ik in 1e seizoenshelft 8e stondquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
spanning stijgt
heb je al puush?
maak eens screens van je beste spelers
Kun je dat wat verder uitleggen? Want ik snap niet precies de invloed daarvan. Niet dat ik je ongelijk geef, maar ik snap het gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar het gaat telkens verder, zo wordt er meer en meer als pre-order product bijgeleverd waardoor je of moet gokken of het een goed spel wordt of niet of je moet extra betalen. Bedrijven komen met dat soort schimmige praktijkjes weg omdat de massa het toestaat.
Ik moest wachten op m'n verjaardag. Maar ja, scheelde mij wel geld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
GTA en Pokémon zijn de enige games die ik ooit heb gepre-ordered.
Pokemon verkochten ze hier al dagen te vroeg. Dat was tof daarom kon ik als een van de eerste spelen.
Met "ze" heb ik het vooral over de overheid. Het wordt steeds kutter voor de gemiddelde burger.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Meer een teken dat je je niet inleest en er geen kennis van hebt.
Slecht voor de industrie? Valt wel mee. Er moet op een bepaalde manier meer geld in het laatje komen, ontwikkelaars vallen niet voor niets met bosjes om. Dit is nu de trend, de volgende zal neigen naar iets van free to play. Of zoals heel veel indies nu al doen dingen met early acces.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Ik vind het niet erg om extra geld neer te leggen terwijl die zestig euro die ik neerleg al zou moeten betalen voor de ontwikkeling.'
Het is slecht voor de industrie.
Ik koop sowieso geen spellen met dat soort pre-order bonussen.
Het was extra tof omdat Pokémon een wereldwijde release had.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest wachten op m'n verjaardag. Maar ja, scheelde mij wel geld.
Ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Met "ze" heb ik het vooral over de overheid. Het wordt steeds kutter voor de gemiddelde burger.
Wat een gelul. Of denk jij werkelijk dat Jan Modaal van nu het minder heeft in Nederland dan in de jaren 70 bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Met "ze" heb ik het vooral over de overheid. Het wordt steeds kutter voor de gemiddelde burger.
Alles is tof aan Pokémon. Eeuwige liefde ditdat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het was extra tof omdat Pokémon een wereldwijde release had.
fortuna fortuna SPARTA KOMT ER AANquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
1-0 voor twente
WE ARE STAYING UP WE ARE STAYING UP
Zo'n paar jaar geleden werd er bijvoorbeeld gegrapt dat een moeilijkheidsgraad zou worden verkocht als pre-order content. Vorig jaar was er een spel die dat deed en zijn voorganger was juist goed vanwege die moeilijkheidsgraad. De uitgevers zelf zeiden dat die moeilijkheidsgraad de manier is waarop het gespeeld moet worden. Met andere woorden: We verkopen een incompleet spel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je dat wat verder uitleggen? Want ik snap niet precies de invloed daarvan. Niet dat ik je ongelijk geef, maar ik snap het gewoon niet.
Behalve de post game van X and Y.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles is tof aan Pokémon. Eeuwige liefde ditdat.
Oké, duidelijk. Dat is inderdaad wel lame.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo'n paar jaar geleden werd er bijvoorbeeld gegrapt dat een moeilijkheidsgraad zou worden verkocht als pre-order content. Vorig jaar was er een spel die dat deed en zijn voorganger was juist goed vanwege die moeilijkheidsgraad. De uitgevers zelf zeiden dat die moeilijkheidsgraad de manier is waarop het gespeeld moet worden. Met andere woorden: We verkopen een incompleet spel.
Een ander voorbeeld. Een spel verkocht een aantal facties als pre-order DLC, die tevens heel populair waren. Toen het spel uitkwam was het compleet onspeelbaar. Dus of mensen moesten het erop wagen en mogelijk een kutspel kopen of ze moeten extra geld uitgeven voor spullen waar ze al voor betaald hebben.
Die nagenoeg afwezig is? Inderdaad, wat een teleurstelling.quote:
Die spellen kosten al zestig euro per stuk. Xbone and PS4 gaan al naar 70 euro.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Slecht voor de industrie? Valt wel mee. Er moet op een bepaalde manier meer geld in het laatje komen, ontwikkelaars vallen niet voor niets met bosjes om. Dit is nu de trend, de volgende zal neigen naar iets van free to play. Of zoals heel veel indies nu al doen dingen met early acces.
Ik nog bij geen enkele game gehad dat ik vond dat ik iets had gemist zonder pre-order bonus.
Ja. En als je dat niet wil dan doe je dat niet. Als de meerderheid het niet wil, zal een uitgever dat in het vervolg wel uit hun hoofd laten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo'n paar jaar geleden werd er bijvoorbeeld gegrapt dat een moeilijkheidsgraad zou worden verkocht als pre-order content. Vorig jaar was er een spel die dat deed en zijn voorganger was juist goed vanwege die moeilijkheidsgraad. De uitgevers zelf zeiden dat die moeilijkheidsgraad de manier is waarop het gespeeld moet worden. Met andere woorden: We verkopen een incompleet spel.
Een ander voorbeeld. Een spel verkocht een aantal facties als pre-order DLC, die tevens heel populair waren. Toen het spel uitkwam was het compleet onspeelbaar. Dus of mensen moesten het erop wagen en mogelijk een kutspel kopen of ze moeten extra geld uitgeven voor spullen waar ze al voor betaald hebben.
Dat gaat echt veel te ver inderdaad. Al koop ik games al niet als ze als pre-order dlc extra personages toevoegen aan een fightingame, Het toppunt was voor mij toch wel Streetfighter X Tekken. De Console versie had gewoon 12 personages minder als de vita versiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Probleem is dat de meerderheid gewoon te dom is kort gezegd. Dat Skyrim de beste RPG is aller tijde terwijl de diepgang niet dieper is dan een beker water.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja. En als je dat niet wil dan doe je dat niet. Als de meerderheid het niet wil, zal een uitgever dat in het vervolg wel uit hun hoofd laten.
Er is ook gewoon nog zat kleine DLC, neem als voorbeeld GTA V. Ik kreeg daar als pre-order bonus een zeppelin bij. Had je geen kut aan, maar is leuk om te hebben maar je mist er verder niks aan als je het niet hebt.
De DLC die jij aanhaalt is natuurlijk wel gelijk heel extreem, dat is inderdaad geen goede zaak maar zie ik als trend ook echt niet doorzetten.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
in de totodivisie is het altijd feest. en heracles kan het weten want die zijn er geweest
Was ook zo'n spel van een Japans bedrijf, weet niet meer welk. Maar die verkochten letterlijk het einde van een spel als DLC.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat gaat echt veel te ver inderdaad. Al koop ik games al niet als ze als pre-order dlc extra personages toevoegen aan een fightingame, Het toppunt was voor mij toch wel Streetfighter X Tekken. De Console versie had gewoon 12 personages minder als de vita versie
Trusten JanCeesquote:
Niet voor mij. Kan nergens over meepraten.quote:
Trusten.quote:
Ik probeerde BL tot een discussie te leiden, maar hij zal vast bezig zijn monsters te doden met WoWquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet voor mij. Kan nergens over meepraten.
Na Marvel vs Capcom 3 heb ik mijn lesje wel geleerd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was ook zo'n spel van een Japans bedrijf, weet niet meer welk. Maar die verkochten letterlijk het einde van een spel als DLC.Dat al klaar was toen het spel uitkwam.
In welk jaar zit je ? Na een tijdje kan je Vagner Love transfervrij laten tekenen.quote:
Dan leer ik het je.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet voor mij. Kan nergens over meepraten.
2e seizoen net afgemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In welk jaar zit je ? Na een tijdje kan je Vagner Love transfervrij laten tekenen.
Wat voor discussie?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik probeerde BL tot een discussie te leiden, maar hij zal vast bezig zijn monsters te doden met WoW
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Probleem is dat de meerderheid gewoon te dom is kort gezegd. Dat Skyrim de beste RPG is aller tijde terwijl de diepgang niet dieper is dan een beker water.
EA zie ik het ook doen ja, al zijn die bijvoorbeeld wel weer van hun online-pass afgestapt vorig jaar. Hield in dat maar 1 account met bijvoorbeeld FIFA12 online kon. Als je dat ook wilde moest je een code kopen. Dus ook die zijn een beetje aan het terug krabbelen.quote:En dat zal mij inderdaad niet veel schelen, dat soort pre-order DLC. Had het liever wel gehad maar ach, zou er niet veel aan missen.
EA zie ik het nog doen.
Smooth. En vast ook een stuk leuker.quote:
Het interesseert me heel weinig, dus dat zal je niet lukken.quote:
Waarom hij stemmen onzin vindt en als argument gebruikt dat we `toch wel worden genaaid''quote:
O, politiek. Nog zoiets.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom hij stemmen onzin vindt en als argument gebruikt dat we `toch wel worden genaaid''
Ok. Noem maar paar onderwerpen danquote:
Neem ik de bedrijven niet kwalijk. Eerder dat die idioten voor zichzelf beschermd moeten worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Skyrim was wel vermakelijk, maar zeker niet beter dan zijn voorganger(s) nee. Ik snap je punt, maar kun je dat de bedrijven kwalijk nemen?
Het is daarom mooi dat de Indie scene eindelijk groot aan het worden is, daar komen nog originele pareltjes vandaan. Studio's die nu met 10 man werken kunnen over een jaar of 5-10 gigantische studio's zijn die misschien weer wat nieuwe ideeën in de industrie kunnen pompen.
[..]
EA zie ik het ook doen ja, al zijn die bijvoorbeeld wel weer van hun online-pass afgestapt vorig jaar. Hield in dat maar 1 account met bijvoorbeeld FIFA12 online kon. Als je dat ook wilde moest je een code kopen. Dus ook die zijn een beetje aan het terug krabbelen.
Vooral in de winterstop opzoek gaan naar aflopende contracten voor het seizoen daarna. Werkt als een tiet. Met name regens goedkoop oppikken.quote:
Dan zullen we een spel vinden dat je wel interesseert!quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Het interesseert me heel weinig, dus dat zal je niet lukken.
thxquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vooral in de winterstop opzoek gaan naar aflopende contracten voor het seizoen daarna. Werkt als een tiet. Met name regens goedkoop oppikken.
Dan zou ik zeker eens kijken.quote:
Pokémon, maar daar lul ik al genoeg over.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan zullen we een spel vinden dat je wel interesseert!
Mag altijd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Pokémon, maar daar lul ik al genoeg over.
Niet zo`n beetje ookquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd standaard ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vooral in de winterstop opzoek gaan naar aflopende contracten voor het seizoen daarna. Werkt als een tiet. Met name regens goedkoop oppikken.
Is Animal Crossing niks voor je?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Nah.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker eens kijken.
Super spits bij mij is hij 32 en begonnen als backup inmiddels heeft hij Guidetti en Živković uit de basis gespeeld.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef Typisch het volgende:
Zoals dit Inso.
[ afbeelding ]
Met bonussen ruim 80 miljoen.
Weet ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Komt vooral door Kaneel. 9/10 keer dat hij me aanspreekt gaat het daarover.![]()
Verder echt veel onderwerpen waar ik over mee kan praten en het leuk vindtquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Komt vooral door Kaneel. 9/10 keer dat hij me aanspreekt gaat het daarover.![]()
Ik kan ook heel goed over andere dingen praten.quote:
quote:
wrmquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
al 17 uur fm gespeeld laatste 3 dagen
kutleef
Dit ja. En voetbal, reizen, religie, politiek.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed over andere dingen praten.Echte dieren bijvoorbeeld. Natuur. Seks. Eten. Films. Muziek, tot op zekere hoogte.
Reizen en religie kan ook nog wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. En voetbal, reizen, religie, politiek.
Dat gelul in de seks sc kwam me een beetje de neusgaten uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed over andere dingen praten.Echte dieren bijvoorbeeld. Natuur. Seks. Eten. Films. Muziek, tot op zekere hoogte.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat gelul in de seks sc kwam me een beetje de neusgaten uit.
Praten over seks prima maar daar is het wel een beetje een overkill.
Je kan vooral goed je mening opdringenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kan vooral goed praten over politiek
standaard communisten bashje erbij lekker man
zat te koken van woede achter beeldscherm door vuile communistquote:
Het is dan ook een SEX SC, dus niet klagen dat er veel seks langskomt. Maar er komen ook genoeg andere onderwerpen aan bod. Zat periodes gehad dat seks niet eens ter sprake kwam. Maar ja, gezien de verzameling aan figuren die er nu zitten gaat het erg vaak over seks. Ook genoeg mensen die graag willen benadrukken hoe graag ze het willen of hoe vaak ze het hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat gelul in de seks sc kwam me een beetje de neusgaten uit.
Praten over seks prima maar daar is het wel een beetje een overkill.
gelijk weggejaagd zoals het hoortquote:
ik vind dat echt bijzonder triestquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dan ook een SEX SC, dus niet klagen dat er veel seks langskomt. Maar er komen ook genoeg andere onderwerpen aan bod. Zat periodes gehad dat seks niet eens ter sprake kwam. Maar ja, gezien de verzameling aan figuren die er nu zitten gaat het erg vaak over seks. Ook genoeg mensen die graag willen benadrukken hoe graag ze het willen of hoe vaak ze het hebben.
Kwam door mijn lok TT.quote:
Kuch TheGirlnextdoor kuchquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dan ook een SEX SC, dus niet klagen dat er veel seks langskomt. Maar er komen ook genoeg andere onderwerpen aan bod. Zat periodes gehad dat seks niet eens ter sprake kwam. Maar ja, gezien de verzameling aan figuren die er nu zitten gaat het erg vaak over seks. Ook genoeg mensen die graag willen benadrukken hoe graag ze het willen of hoe vaak ze het hebben.
Moet je maar eens in dat ''hoe lang sta je al droog?" topic kijken. Mensen die posten "vijf minuten" ofzo.quote:
zulke mensen kun je toch niet serieus nemenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je maar eens in dat ''hoe lang sta je al droog?" topic kijken. Mensen die posten "vijf minuten" ofzo.
gelijk een betere van gemaaktquote:
Onder andere ja. Een ware nymfomaan.quote:
Dat laatste is erg vervelend inderdaad. Of die kerels die bij al die vrouwen lopen te geilen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zouden ze langer droog staan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zulke mensen kun je toch niet serieus nemen
rawrquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat laatste is erg vervelend inderdaad. Of die kerels die bij al die vrouwen lopen te geilen.
Een ordinaire del jaquote:
Nee. Het was een neutrale TT.quote:
Ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat laatste is erg vervelend inderdaad. Of die kerels die bij al die vrouwen lopen te geilen.
neutraal zijnquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
neutraal zijnben geen zwitserland hiero
Niks van gemerkt anders. Best aardig mens maar kon er totaal geen hoogte van krijgen achteraf.quote:
Het was toch ook mijn TT? Laat mij gvd lekker Zwitserland zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
neutraal zijnben geen zwitserland hiero
jammer dat je er niets van merkte? kekekeequote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks van gemerkt anders. Best aardig mens maar kon er totaal geen hoogte van krijgen achteraf.
Openbaar zetten zou ik niet doen, maar privé moet dat toch kunnen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die naaktfotos maken zijn sowieso allemaal hoeren.
Snap ik ook niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Openbaar zetten zou ik niet doen, maar privé moet dat toch kunnen?
Als jouw partner hoor ik je te verbeteren waar je fouten maakt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was toch ook mijn TT? Laat mij gvd lekker Zwitserland zijn.
Nou ja, ik weet genoeg. Maar uit respect zal ik er niet teveel over blaten hier.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks van gemerkt anders. Best aardig mens maar kon er totaal geen hoogte van krijgen achteraf.
opvoedkundig tikje dit dat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als jouw partner hoor ik je te verbeteren waar je fouten maakt.
Dat kan wel natuurlijk.quote:
Waarom niet?quote:
O, in dat geval. Laat ik de lijst er even bij pakken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als jouw partner hoor ik je te verbeteren waar je fouten maakt.
en carice in GoT dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die naaktfotos maken zijn sowieso allemaal hoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |