Probleem is dat de meerderheid gewoon te dom is kort gezegd. Dat Skyrim de beste RPG is aller tijde terwijl de diepgang niet dieper is dan een beker water.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja. En als je dat niet wil dan doe je dat niet. Als de meerderheid het niet wil, zal een uitgever dat in het vervolg wel uit hun hoofd laten.
Er is ook gewoon nog zat kleine DLC, neem als voorbeeld GTA V. Ik kreeg daar als pre-order bonus een zeppelin bij. Had je geen kut aan, maar is leuk om te hebben maar je mist er verder niks aan als je het niet hebt.
De DLC die jij aanhaalt is natuurlijk wel gelijk heel extreem, dat is inderdaad geen goede zaak maar zie ik als trend ook echt niet doorzetten.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
in de totodivisie is het altijd feest. en heracles kan het weten want die zijn er geweest
Was ook zo'n spel van een Japans bedrijf, weet niet meer welk. Maar die verkochten letterlijk het einde van een spel als DLC.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat gaat echt veel te ver inderdaad. Al koop ik games al niet als ze als pre-order dlc extra personages toevoegen aan een fightingame, Het toppunt was voor mij toch wel Streetfighter X Tekken. De Console versie had gewoon 12 personages minder als de vita versie
Trusten JanCeesquote:
Niet voor mij. Kan nergens over meepraten.quote:
Trusten.quote:
Ik probeerde BL tot een discussie te leiden, maar hij zal vast bezig zijn monsters te doden met WoWquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet voor mij. Kan nergens over meepraten.
Na Marvel vs Capcom 3 heb ik mijn lesje wel geleerd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was ook zo'n spel van een Japans bedrijf, weet niet meer welk. Maar die verkochten letterlijk het einde van een spel als DLC.Dat al klaar was toen het spel uitkwam.
In welk jaar zit je ? Na een tijdje kan je Vagner Love transfervrij laten tekenen.quote:
Dan leer ik het je.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet voor mij. Kan nergens over meepraten.
2e seizoen net afgemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In welk jaar zit je ? Na een tijdje kan je Vagner Love transfervrij laten tekenen.
Wat voor discussie?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik probeerde BL tot een discussie te leiden, maar hij zal vast bezig zijn monsters te doden met WoW
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Probleem is dat de meerderheid gewoon te dom is kort gezegd. Dat Skyrim de beste RPG is aller tijde terwijl de diepgang niet dieper is dan een beker water.
EA zie ik het ook doen ja, al zijn die bijvoorbeeld wel weer van hun online-pass afgestapt vorig jaar. Hield in dat maar 1 account met bijvoorbeeld FIFA12 online kon. Als je dat ook wilde moest je een code kopen. Dus ook die zijn een beetje aan het terug krabbelen.quote:En dat zal mij inderdaad niet veel schelen, dat soort pre-order DLC. Had het liever wel gehad maar ach, zou er niet veel aan missen.
EA zie ik het nog doen.
Smooth. En vast ook een stuk leuker.quote:
Het interesseert me heel weinig, dus dat zal je niet lukken.quote:
Waarom hij stemmen onzin vindt en als argument gebruikt dat we `toch wel worden genaaid''quote:
O, politiek. Nog zoiets.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom hij stemmen onzin vindt en als argument gebruikt dat we `toch wel worden genaaid''
Ok. Noem maar paar onderwerpen danquote:
Neem ik de bedrijven niet kwalijk. Eerder dat die idioten voor zichzelf beschermd moeten worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Skyrim was wel vermakelijk, maar zeker niet beter dan zijn voorganger(s) nee. Ik snap je punt, maar kun je dat de bedrijven kwalijk nemen?
Het is daarom mooi dat de Indie scene eindelijk groot aan het worden is, daar komen nog originele pareltjes vandaan. Studio's die nu met 10 man werken kunnen over een jaar of 5-10 gigantische studio's zijn die misschien weer wat nieuwe ideeën in de industrie kunnen pompen.
[..]
EA zie ik het ook doen ja, al zijn die bijvoorbeeld wel weer van hun online-pass afgestapt vorig jaar. Hield in dat maar 1 account met bijvoorbeeld FIFA12 online kon. Als je dat ook wilde moest je een code kopen. Dus ook die zijn een beetje aan het terug krabbelen.
Vooral in de winterstop opzoek gaan naar aflopende contracten voor het seizoen daarna. Werkt als een tiet. Met name regens goedkoop oppikken.quote:
Dan zullen we een spel vinden dat je wel interesseert!quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Het interesseert me heel weinig, dus dat zal je niet lukken.
thxquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vooral in de winterstop opzoek gaan naar aflopende contracten voor het seizoen daarna. Werkt als een tiet. Met name regens goedkoop oppikken.
Dan zou ik zeker eens kijken.quote:
Pokémon, maar daar lul ik al genoeg over.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan zullen we een spel vinden dat je wel interesseert!
Mag altijd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Pokémon, maar daar lul ik al genoeg over.
Niet zo`n beetje ookquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd standaard ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vooral in de winterstop opzoek gaan naar aflopende contracten voor het seizoen daarna. Werkt als een tiet. Met name regens goedkoop oppikken.
Is Animal Crossing niks voor je?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Nah.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker eens kijken.
Super spits bij mij is hij 32 en begonnen als backup inmiddels heeft hij Guidetti en Živković uit de basis gespeeld.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef Typisch het volgende:
Zoals dit Inso.
[ afbeelding ]
Met bonussen ruim 80 miljoen.
Weet ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Komt vooral door Kaneel. 9/10 keer dat hij me aanspreekt gaat het daarover.![]()
Verder echt veel onderwerpen waar ik over mee kan praten en het leuk vindtquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Komt vooral door Kaneel. 9/10 keer dat hij me aanspreekt gaat het daarover.![]()
Ik kan ook heel goed over andere dingen praten.quote:
quote:
wrmquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
al 17 uur fm gespeeld laatste 3 dagen
kutleef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |