Wel goed, beetje warm.quote:
zit in degradatienood nadat ik na helft van competitie 8e stondquote:
Toch is hij wel eng stil nu.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel tegen z'n heilige huisje mag schoppen.
die win je wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen beslissende match tegen willem 2 als ik win ben ik safe anders word ik mss 16e
Omdat je niet weet of spellen goed zullen zijn of niet. En nu kun je wel zeggen dat er reviewers zijn, maar er zijn genoeg spellen geweest die enkel positief werden gezien door reviewers. Daarnaast doet pre-orderen er niet toe, de dagen dat spellen niet meer in de winkel te zien zijn zijn voorbij, mede dankzij de digitalisering van de game-industrie.quote:
Ik heb ze allemaal. Hola.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook niet op de Amerikaanse Netflix?
en heb je toevallig die nieuwe 300 film ook gezien?
Dat is niet mijn ding.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel tegen z'n heilige huisje mag schoppen.
Sommige spellen moest ik wel pre orderen. Ik noem een GTA Vquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat je niet weet of spellen goed zullen zijn of niet. En nu kun je wel zeggen dat er reviewers zijn, maar er zijn genoeg spellen geweest die enkel positief werden gezien door reviewers. Daarnaast doet pre-orderen er niet toe, de dagen dat spellen niet meer in de winkel te zien zijn zijn voorbij, mede dankzij de digitalisering van de game-industrie.
Daarom.
Nee, ik zat op een andere website.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een heel verhaal aan het typen.
D66 denk ik. Heb me er edit keer weinig in verdiept moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook goed. Ook warm.
Op wie ga je stemmen donderdag?
Unicum dat die niet meer in de winkel te krijgen was.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sommige spellen moest ik wel pre orderen. Ik noem een GTA V
Begrijpelijk. Maar waarom haten op mensen die het doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat je niet weet of spellen goed zullen zijn of niet. En nu kun je wel zeggen dat er reviewers zijn, maar er zijn genoeg spellen geweest die enkel positief werden gezien door reviewers. Daarnaast doet pre-orderen er niet toe, de dagen dat spellen niet meer in de winkel te zien zijn zijn voorbij, mede dankzij de digitalisering van de game-industrie.
Daarom.
Piratenpartij #dieleefquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
D66 denk ik. Heb me er edit keer weinig in verdiept moet ik eerlijk zeggenmaar gister debat gekeken en zij kwam wel als enige redelijk capabel over
jij dan?
Jammer van die halve finalequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
1e helft
[ afbeelding ]
2e
helft
word lauw word lauw
IQ partijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
D66 denk ik. Heb me er edit keer weinig in verdiept moet ik eerlijk zeggenmaar gister debat gekeken en zij kwam wel als enige redelijk capabel over
jij dan?
Serieus? Die zijn toch tegen Europa?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |