Dit ja. En voetbal, reizen, religie, politiek.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed over andere dingen praten.Echte dieren bijvoorbeeld. Natuur. Seks. Eten. Films. Muziek, tot op zekere hoogte.
Reizen en religie kan ook nog wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. En voetbal, reizen, religie, politiek.
Dat gelul in de seks sc kwam me een beetje de neusgaten uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed over andere dingen praten.Echte dieren bijvoorbeeld. Natuur. Seks. Eten. Films. Muziek, tot op zekere hoogte.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat gelul in de seks sc kwam me een beetje de neusgaten uit.
Praten over seks prima maar daar is het wel een beetje een overkill.
Je kan vooral goed je mening opdringenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kan vooral goed praten over politiek
standaard communisten bashje erbij lekker man
zat te koken van woede achter beeldscherm door vuile communistquote:
Het is dan ook een SEX SC, dus niet klagen dat er veel seks langskomt. Maar er komen ook genoeg andere onderwerpen aan bod. Zat periodes gehad dat seks niet eens ter sprake kwam. Maar ja, gezien de verzameling aan figuren die er nu zitten gaat het erg vaak over seks. Ook genoeg mensen die graag willen benadrukken hoe graag ze het willen of hoe vaak ze het hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat gelul in de seks sc kwam me een beetje de neusgaten uit.
Praten over seks prima maar daar is het wel een beetje een overkill.
gelijk weggejaagd zoals het hoortquote:
ik vind dat echt bijzonder triestquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dan ook een SEX SC, dus niet klagen dat er veel seks langskomt. Maar er komen ook genoeg andere onderwerpen aan bod. Zat periodes gehad dat seks niet eens ter sprake kwam. Maar ja, gezien de verzameling aan figuren die er nu zitten gaat het erg vaak over seks. Ook genoeg mensen die graag willen benadrukken hoe graag ze het willen of hoe vaak ze het hebben.
Kwam door mijn lok TT.quote:
Kuch TheGirlnextdoor kuchquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dan ook een SEX SC, dus niet klagen dat er veel seks langskomt. Maar er komen ook genoeg andere onderwerpen aan bod. Zat periodes gehad dat seks niet eens ter sprake kwam. Maar ja, gezien de verzameling aan figuren die er nu zitten gaat het erg vaak over seks. Ook genoeg mensen die graag willen benadrukken hoe graag ze het willen of hoe vaak ze het hebben.
Moet je maar eens in dat ''hoe lang sta je al droog?" topic kijken. Mensen die posten "vijf minuten" ofzo.quote:
zulke mensen kun je toch niet serieus nemenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je maar eens in dat ''hoe lang sta je al droog?" topic kijken. Mensen die posten "vijf minuten" ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |