Onder andere ja. Een ware nymfomaan.quote:
Dat laatste is erg vervelend inderdaad. Of die kerels die bij al die vrouwen lopen te geilen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dan ook een SEX SC, dus niet klagen dat er veel seks langskomt. Maar er komen ook genoeg andere onderwerpen aan bod. Zat periodes gehad dat seks niet eens ter sprake kwam. Maar ja, gezien de verzameling aan figuren die er nu zitten gaat het erg vaak over seks. Ook genoeg mensen die graag willen benadrukken hoe graag ze het willen of hoe vaak ze het hebben.
Blijkbaar wel, anders zouden ze langer droog staan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zulke mensen kun je toch niet serieus nemen
rawrquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat laatste is erg vervelend inderdaad. Of die kerels die bij al die vrouwen lopen te geilen.
Een ordinaire del jaquote:
Nee. Het was een neutrale TT.quote:
Ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat laatste is erg vervelend inderdaad. Of die kerels die bij al die vrouwen lopen te geilen.
neutraal zijnquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
neutraal zijnben geen zwitserland hiero
Niks van gemerkt anders. Best aardig mens maar kon er totaal geen hoogte van krijgen achteraf.quote:
Het was toch ook mijn TT? Laat mij gvd lekker Zwitserland zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
neutraal zijnben geen zwitserland hiero
jammer dat je er niets van merkte? kekekeequote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks van gemerkt anders. Best aardig mens maar kon er totaal geen hoogte van krijgen achteraf.
Openbaar zetten zou ik niet doen, maar privé moet dat toch kunnen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die naaktfotos maken zijn sowieso allemaal hoeren.
Snap ik ook niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Openbaar zetten zou ik niet doen, maar privé moet dat toch kunnen?
Als jouw partner hoor ik je te verbeteren waar je fouten maakt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was toch ook mijn TT? Laat mij gvd lekker Zwitserland zijn.
Nou ja, ik weet genoeg. Maar uit respect zal ik er niet teveel over blaten hier.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks van gemerkt anders. Best aardig mens maar kon er totaal geen hoogte van krijgen achteraf.
opvoedkundig tikje dit dat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als jouw partner hoor ik je te verbeteren waar je fouten maakt.
Dat kan wel natuurlijk.quote:
Waarom niet?quote:
O, in dat geval. Laat ik de lijst er even bij pakken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als jouw partner hoor ik je te verbeteren waar je fouten maakt.
en carice in GoT dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die naaktfotos maken zijn sowieso allemaal hoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |