Nou ja, het is niet alsof ik moet huilen of zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt een film waar je toch niet zonder emoties naar kan kijken?
wel brok in je keelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet alsof ik moet huilen of zo.
Nee, ook niet.quote:
Ja is het een beetje wat dan ga ik het binnenkort eens o .Netflix checken.quote:
herpes voor jouquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Joaquin Phoenix was trouwens ook geweldig in die film
Niet alles staat op Netflix van die seriequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja is het een beetje wat dan ga ik het binnenkort eens o .Netflix checken.
jammer van die kerelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Daarna niks meer van gehoord bijna
Ik skip 'm altijd. Duurt minstens 1 minuut. Heb dus ongeveer een aflevering extra gekeken door dat te skippenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
Ik kan dat deuntje van Dexter dromen onderhand. Eng.
hoe is je leef?quote:
Ik kijk zelf niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik skip 'm altijd. Duurt minstens 1 minuut. Heb dus ongeveer een aflevering extra gekeken door dat te skippen
Hij kon beter Harry Potter kijken en opletten bij Toverdrankenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jammer van die kerel
Jack Gleeson (Joffrey) keek naar zijn hem om zo te oefenen
wow jij hebt een leven? strikvraag allesquote:
Wat gaan wij allemaal kijken dit weekend?quote:
Ik doe graag alsof.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wow jij hebt een leven? strikvraag alles
waarom bby?quote:
Sowieso OITNB, te lang niets van gezien. Maar we gaan niet de hele tijd voor een scherm hangen, hoop ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat gaan wij allemaal kijken dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |