Niet eens daarom want had hem al maanden van te voren gepre-ordered.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Unicum dat die niet meer in de winkel te krijgen was.
Omdat de veel uitgevers bonussen erbij stoppen. Eerst was het bijvoorbeeld een ander uiterlijk voor je personage. Dat maakt niet zoveel uit want dat wordt door het art-team gemaakt en die doen toch niets aan het einde van het development van het spel. Maar toen werden die bonussen bijvoorbeeld een extra level die je enkel kon krijgen wanneer je preorderd. Of je moet 10 euro erbij lappen wanneer je na de release het spel koopt. Dus eigenlijk betaal je dan voor een incompleet spel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar waarom haten op mensen die het doen?
Had 'm ook in de pre-order gedaan omdat ik toen 30 euro korting kreeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet eens daarom want had hem al maanden van te voren gepre-ordered.Spellen als GTA koop je toch wel. Goed of slecht eigenlijk.
In mijn geval dan
Maar dat moet men dan toch zelf weten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat de veel uitgevers bonussen erbij stoppen. Eerst was het bijvoorbeeld een ander uiterlijk voor je personage. Dat maakt niet zoveel uit want dat wordt door het art-team gemaakt en die doen toch niets aan het einde van het development van het spel. Maar toen werden die bonussen bijvoorbeeld een extra level die je enkel kon krijgen wanneer je preorderd. Of je moet 10 euro erbij lappen wanneer je na de release het spel koopt. Dus eigenlijk betaal je dan voor een incompleet spel.
Jij hebt geen ruggengraat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik pre-order Watch Dogs gewoon omdat ik me de tyfus verveel. Of 'ie nou slecht is of niet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Dat is ook de reden dat zij zich stevig verzetten tegen Shell, een bedrijf dat niet eerlijk is tegen de mensheid volgens de partij''
Haha, zal m`n pa niet blij mee wezen
Ik verveel me gewoon heel erg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij hebt geen ruggengraat.
Tropico 5 is trouwens ook leuk.
Als je je inleest weet je toch wat je koopt? Als dat is waar je het bedrag voor wil neerleggen wat het kost zie ik het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat de veel uitgevers bonussen erbij stoppen. Eerst was het bijvoorbeeld een ander uiterlijk voor je personage. Dat maakt niet zoveel uit want dat wordt door het art-team gemaakt en die doen toch niets aan het einde van het development van het spel. Maar toen werden die bonussen bijvoorbeeld een extra level die je enkel kon krijgen wanneer je preorderd. Of je moet 10 euro erbij lappen wanneer je na de release het spel koopt. Dus eigenlijk betaal je dan voor een incompleet spel.
Maar het gaat telkens verder, zo wordt er meer en meer als pre-order product bijgeleverd waardoor je of moet gokken of het een goed spel wordt of niet of je moet extra betalen. Bedrijven komen met dat soort schimmige praktijkjes weg omdat de massa het toestaat.quote:
quote:
zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
maakt toch niet uit. al die politici vullen hun zakke !!1!
Al die Henk en Ingrids die dit zeggenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
maakt toch niet uit. al die politici vullen hun zakke !!1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |