SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook maar eens doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:18 schreef Amarantha het volgende:
Mezelf net met veel moeite richting de winkel gesleept
Waar ga je heen dan G?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik niet in nederland denk ik
Dat geldt in het algemeen voor sommige mensenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:08 schreef Flippiee het volgende:
R&P / Collega en ik: desinteresse of kan ik initiatief nemen?
Sommige vrouwen mogen ze echt het ravijn in gooien.
True. En ze vragen zich maar af waarom ze alleen zijn. nou nou nouquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat geldt in het algemeen voor sommige mensen
Ik heb het gelezen, dit is wel een speciaal geval zegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. En ze vragen zich maar af waarom ze alleen zijn. nou nou nou
Als iedere smiley die ik stuurde er voor stond dat ik iemand leuk vind/vond, dan had ik heel veel mensen leuk gevonden. Dat vind ik sowieso wel, maar niet op de manier waarop zij het bedoelt natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, dit is wel een speciaal geval zeg
wat kansloos
Je stuurde een smiley! Nu vind je mij vast leukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als iedere smiley die ik stuurde er voor stond dat ik iemand leuk vind/vond, dan had ik heel veel mensen leuk gevonden. Dat vind ik sowieso wel, maar niet op de manier waarop zij het bedoelt natuurlijk
Hihi.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je stuurde een smiley! Nu vind je mij vast leuk
quote:
je bent gewoon jaloers op haar promotie. Even feliciteren hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. En ze vragen zich maar af waarom ze alleen zijn. nou nou nou
Wat een jochie ben je ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers op haar promotie. Even feliciteren hoor.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Allereerst wil ik je feliciteren met je promotie. Wat geweldig dat er nog van dit soort positieve berichten te melden zijn in deze tijd van baanonzekerheid en gedwongen ontslagen.
Hier wilde ik het eigenlijk wel bij laten.
[..]
Dan hoef je dus geeneens meer na te denken wanneer je je actie onderneemt.
Amateur psychologie van de bovenste plank. Ik geef haar een goed gevoel zodat ze de stap eerder durft te zetten.quote:
Als ze het nou doet, dan kun je jezelf een schouderklopje geven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amateur psychologie van de bovenste plank. Ik geef haar een goed gevoel zodat ze de stap eerder durft te zetten.
Ik ben toch zo aardig
Met je emo.gif
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ze het nou doet, dan kun je jezelf een schouderklopje geven.
Hartstikke aardig, ik kreeg ravijn neigingen.
Met je afro pretkop
had je weer in bed geplast?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:13 schreef KitKatChunky het volgende:
Goedemorgen
Alles was helemaal nat vanochtend
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
er is vandaag een tekort aan ochtendmensen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Inderdaad, waar is iedereen? Weggewaaid in de storm?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is vandaag een tekort aan ochtendmensen..
welke storm?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Inderdaad, waar is iedereen? Weggewaaid in de storm?
Ik ben al 4 dagen beroerd, weinig zin om veel te postten. Slaap bijna de hele dagquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Inderdaad, waar is iedereen? Weggewaaid in de storm?
lijkt me toch dat dat gewoon van een avondje zuipen isquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben al 4 dagen beroerd, weinig zin om veel te postten. Slaap bijna de hele dag
Ja komt het ook maar het is wel echt fucked dat als ik het goed heb zitten dat ik een week ziek er van benquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me toch dat dat gewoon van een avondje zuipen is
niks van gemerktquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gisteren avond/nacht heeft het flink gestormd in de randstad
ik bedoelde te zeggen dat dat niet konquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja komt het ook maar het is wel echt fucked dat als ik het goed heb zitten dat ik een week ziek er van ben
jij bent echt geen negerquote:
wat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:50 schreef Amarantha het volgende:
Oh nou daar komt het helaas wel door en warm weer denk ik.. Ik ben er alleen zo lang ziek van als het ook mooi weer is
Ja soms welquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wat?
Als het zonnig is en je drinkt dan ben je daarna een week super ziek?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:52 schreef Amarantha het volgende:
2 jaar terug zelfs door in het ziekenhuis gelegen, was uitgedroogd na een week braken
Ja maar alles gaat er meteen weer uitquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Drink je dan wel water ofzo tussen door of helemaal niet?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar alles gaat er meteen weer uit
Jij weet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die oldschool zwart wit serie![]()
die film![]()
Is daar een film van?quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup.
Floris (2004) - IMDb
http://en.wikipedia.org/wiki/Floris_(film)
Precies dat dus ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]________________________________!
Zal vast niet de laatste keer zijn.quote:
Michiel Huisman toenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]________________________________!
Darioo bedoel je.quote:
Zon? Hier alleen maar grijze wolken.quote:
Ben je een zonnepaneel ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ben je een zonnepaneel ofzo?
Deze grap zou ik eigenlijk moeten aanpassen in een glitterplaatje. Het is dat ik mobiel zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hele dag binnen moeten zitten nom [ afbeelding ]
Ik zou me vereerd voelen, helaas zit je mobielquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze grap zou ik eigenlijk moeten aanpassen in een glitterplaatje. Het is dat ik mobiel zit.
Wat vervelend voor jequote:Op woensdag 21 mei 2014 12:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hele dag binnen moeten zitten nom [ afbeelding ]
Verkeerd deel van het land bevind jij jequote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ben je een zonnepaneel ofzo?
Je bent zelf een paneel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je
[..]
Verkeerd deel van het land bevind jij je
[..]
Je bent zelf een paneel.Wat betekent dat nou weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat betekent dat nou weerDe bedrijven waar ik werk kan ik qua baan nauwelijks nog in doorgroeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je er over praten? Ik heb verder overigens absoluut geen idee waar we het nu over hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De bedrijven waar ik werk kan ik qua baan nauwelijks nog in doorgroeien
Ik kan geen hele verhalen typen sta buiten en moet te pas en te onpas mensen lastig vallen. Dus ik kan geen verheldering geven sryquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Ik heb verder overigens absoluut geen idee waar we het nu over hebben![]()
Ik ben ook niet heel erg wakker moet ik eerlijk toegeven
Stemmen ronselen voor de ChristenUnie?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan geen hele verhalen typen sta buiten en moet te pas en te onpas mensen lastig vallen. Dus ik kan geen verheldering geven sry
PVVquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Stemmen ronselen voor de ChristenUnie?
Dat heeft dan vast niet te maken met je stage gok ik?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan geen hele verhalen typen sta buiten en moet te pas en te onpas mensen lastig vallen. Dus ik kan geen verheldering geven sry
Als ik het toupeer en verf dan wel. Dus nee nu niet, geen pics sry.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb je jezelf wel een Wilders-kapsel aan laten meten? Zo ja, pics per DM gaarne.
Jawel. Ik val mensen lastig met vragen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat heeft dan vast niet te maken met je stage gok ik?
Je mag altijd later een verheldering geven
Hangt er van af, hoeveel schuift hetquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik het toupeer en verf dan wel. Dus nee nu niet, geen pics sry.
Moet ik nu een andere partij gaan helpen?
Klinkt als feestquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel. Ik val mensen lastig met vragen.
Als ik het niet vergeet.
Ik las net hetzelfde stukje, best wel geniaalquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:44 schreef Flippiee het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)edroog-via-facebook/
Jammer dat ik niet op mezelf woon.En niet kan photoshoppen
the fuck doe jij op de website van lindaquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik las net hetzelfde stukje, best wel geniaal
Dit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
the fuck doe jij op de website van linda
het AD poste het zelfde verhaalquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
the fuck doe jij op de website van linda
Ja zij was gisteren bij RTL Latenight. Echt een heldinquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:44 schreef Flippiee het volgende:
En dan een 7,5 krijgenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:44 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon minecraft kopen op je PS3.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn minecraft liep vast en ik had net een aantal mooie standbeelden gemaakt
Gisteren helaas gemist, en terug kijken vergeet ik. Ik vind het wel tof als iemand dit durft te doen. Al lijkt het mij ook lastig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja zij was gisteren bij RTL Latenight. Echt een heldin
Wel een beetje jammer inderdaad.quote:
had je weer mega peners gemaakt van cobblestone...quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn minecraft liep vast en ik had net een aantal mooie standbeelden gemaakt
nee had wat hitlers bij de ingang van mijn huisje gezetquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
had je weer mega peners gemaakt van cobblestone...
Was te verwachten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee had wat hitlers bij de ingang van mijn huisje gezet
Goed alternatief, nu nog een grote pener en je bent klaarquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee had wat hitlers bij de ingang van mijn huisje gezet
Ik weet niet zo goed wat ik me hier bij moet voorstellenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wie heeft er hier wel eens biertaart op?
wel bier met taartquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
bier en tietentaartquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:09 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik me hier bij moet voorstellen
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Tietentaart?
[ http://img269.imageshack.us/img269/7498/taart10.jpg (copy/paste deze link) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 15:16:24 ]
Biertaart? Gewoon wodkataart.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]_
hier trouwens je piemelfotoIk vind hem een beetje tegenvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast, niet eens FTB of tekkit spelen
Meow?!
Ik speel yogscast complete ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje tegenvallen
Daarnaast, niet eens FTB of tekkit spelen
online olf singleplayer?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik speel yogscast complete ofzo
grootste pack van AT launcher
anders speel ik meestal hexxit of agrarian skies
Nog nooit gegeten. Word je daar ook aangeschoten van dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja dus gewoon taart waarbij ze bier in het beslag hebben verwerkt, downies
Zit er BigReactors in, en mine factory reloaded?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik speel yogscast complete ofzo
grootste pack van AT launcher
anders speel ik meestal hexxit of agrarian skies
Moet je zeker ook nog opletten wat voor bier je gebruikt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten. Word je daar ook aangeschoten van dan?
Een oliebol uit de oven dus?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja volgens mij bruin, zoetig oid, maar ik lust echt geen bier maar weet niet of ik het zo wel zou lustenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je zeker ook nog opletten wat voor bier je gebruikt?
momenteel singleplayerquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
online olf singleplayer?
minecraft is echt zo'n spel waar je oneindig tijd in kunt steken zonder een steek verder te komen
Big reactors moet ik even kijken factory reloaded welquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zit er BigReactors in, en mine factory reloaded?
#danklapikjewelalsjehierbentwanthebgeenzinomuurtereizenvoordatkutdorpjevanjouquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
#neejijwiltmijklappendusmoetjenaar036komen
waarom wil je het maken/eten dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja volgens mij bruin, zoetig oid, maar ik lust echt geen bier maar weet niet of ik het zo wel zou lusten
Gewoon een servertje maken met 2 vrienden, problem solvedquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
momenteel singleplayer
nadeel met modpacks is dat servers online meestal de helft van alle leuke items bannen enzo
[..]
Big reactors moet ik even kijken factory reloaded wel
#endanzekerwelvanmijnwodkadrinkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
#danklapikjewelalsjehierbentwanthebgeenzinomuurtereizenvoordatkutdorpjevanjou
ik heb geen vrienden (die minecraft spelen)quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gewoon een servertje maken met 2 vrienden, problem solved
Bier in beslag is voornamelijk voor de gist die er in zit volgens mij, geeft extra luchtigheid en een hint van de smaak.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja volgens mij bruin, zoetig oid, maar ik lust echt geen bier maar weet niet of ik het zo wel zou lusten
Ik speel minecraftquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb geen vrienden (die minecraft spelen)
en big reactors zit er ook in
Spacecakequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
okay
maak gewoon spacecake dan, stuk leuker
We spelen nu tekkit, en we hebben geen zin iets anders te beginnen omdat we vatsig rijk zijn haha.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
speel je hexxit? dat is leuk om multiplayer te doen
Tekkit heeft die condenser tochquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
We spelen nu tekkit, en we hebben geen zin iets anders te beginnen omdat we vatsig rijk zijn haha.
Mystcraft is de shit
Maar die hint van de smaak is dus hetgeen wat ik me afvraagquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Bier in beslag is voornamelijk voor de gist die er in zit volgens mij, geeft extra luchtigheid en een hint van de smaak.
neequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
okay
maak gewoon spacecake dan, stuk leuker
Vraag het aan Rudolph van Veen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar die hint van de smaak is dus hetgeen wat ik me afvraagin welke mate die aanwezig is voor mensen die geen bier lusten. Net zoals dat iemand die geen alcohol lust al heel gauw alcohol proeft.
Condenser is EE 2 die zit alleen in tekkit classic en litequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tekkit heeft die condenser toch![]()
dan ben je binnen 2 uurtjes rijk ja
Proef je het bier als je oliebollen eet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar die hint van de smaak is dus hetgeen wat ik me afvraagin welke mate die aanwezig is voor mensen die geen bier lusten. Net zoals dat iemand die geen alcohol lust al heel gauw alcohol proeft.
ohquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Condenser is EE 2 die zit alleen in tekkit classic en lite
Nee, maar de bedoeling van die biertaart is dus dat je het wel moet proeven en dus zwaarder bier pakt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Proef je het bier als je oliebollen eet?
jepquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
jep
behalve die van eating, dat heb ik gewoon altijd
Nouja, hangt van het bier af natuurlijk. Maar de alcohol smaak verdwijnt omdat die verdampt dus het is veel minder bitter dan als je het zou drinken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, maar de bedoeling van die biertaart is dus dat je het wel moet proeven en dus zwaarder bier pakt.
biertaart??quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, maar de bedoeling van die biertaart is dus dat je het wel moet proeven en dus zwaarder bier pakt.
Cobblestone farm in de condenser pompen = infinite diamondsquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
altijd eerste wat ik deed was infinite EMC machine maken
Mystcraft ben ik niet zo mee bekend maar ga wel even goochelenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Cobblestone farm in de condenser pompen = infinite diamonds
Ik heb gewoon een laser drill en een mystcraft wereld met diamond ore block spheres van 12 stacks per sphere
het is best wel even wennen, maar nu ik het eenmaal doorheb zijn er flink wat zieke werelden ontstaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mystcraft ben ik niet zo mee bekend maar ga wel even goochelen
neequote:
In die modpack die ik speelde zat dat ook ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het is best wel even wennen, maar nu ik het eenmaal doorheb zijn er flink wat zieke werelden ontstaan
We hebben een oceaan (hele wereld is onderwater) volledig van liquid mob essence! Infinite monster spawning and enchanting
Ik help je bij je zoektochtquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
hehe
al bijna een jaar single tho
wowowow
Jep, dimensional doors kan je ook gebruiken maar in limbo vast zitten isquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
In die modpack die ik speelde zat dat ook ja.
kon je op de maan en op mars een book naar huis neerzetten en vice versa
quote:VOORGESTELD EVENEMENT
Woensdagavond huldiging op Grote Markt
Grote Markt in Groningen
Was jij niet de hosselmeester die Sof aan een man moest helpen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
hehe
al bijna een jaar single tho
wowowow
Limbo kom je supermakkelijk uit johquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jep, dimensional doors kan je ook gebruiken maar in limbo vast zitten is
Die boeken kan je ook gebruiken om in dezelfde wereld te teleporteren
joequote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Was jij niet de hosselmeester die Sof aan een man moest helpen?
En dan zelf niks gehosseld hebben? of is het meer een kwestie van neit willen
Ik was een uur bezig omdat ik steeds weer terug geflikkerd werd als ik een portal naar buiten had gevondenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Limbo kom je supermakkelijk uit joh
maar dimensional doors vond ik altijd kut
Geen hosselmeester? ik ben teleurgesteldquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
joe
[..]
met johannes is de perfecet kandidaat al lang gevonden
hosselmeester, neger aub.
Hehequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik was een uur bezig omdat ik steeds weer terug geflikkerd werd als ik een portal naar buiten had gevonden(ik heb mezelf getp'd naar een andere dimension
)
ik weet niet wat twinks of bears zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
Typ, ik zet je op grindr. Val je meer op twinks of bears?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
wat is een bear?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
Ik trip hem altijd zo hard als ik en spider hoor, zo'n cholera hekel aan die beestenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hehe
ik ben na een tijdje gewoon gestopt met die deuren
was hexxit en daar is genoeg anders te doen
hele wereld zit vol met dungeons en shit
jajaquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet niet wat twinks of bears zijn
maar ik denk twinks
Doe ook anders oproepje in het HOMO topic in ONZ.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is een bear?
een behaarde gozer ofzo?
Gewoon bane of arthropods op je zwaard hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik trip hem altijd zo hard als ik en spider hoor, zo'n cholera hekel aan die beesten
doe even normaalquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ook anders oproepje in het HOMO topic in ONZ.
Ik heb een railgun, 1 hit op alles behalve endermanquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon bane of arthropods op je zwaard hebben
Ik kreeg weer een beetje pijn in mijn hart.quote:
Nee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga je toch met die twitterboy daarheen?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
enderman moet je op de beentjes schieten en ook niet aankijken als je hem slaat want dan teleporteert iequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb een railgun, 1 hit op alles behalve enderman
Ik vlieg, dan kan die niet naar me toe teleporterenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
enderman moet je op de beentjes schieten en ook niet aankijken als je hem slaat want dan teleporteert ie
Geen idee ik las het op googlequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is een bear?
een behaarde gozer ofzo?
Power armorquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik vlieg, dan kan die niet naar me toe teleporteren(modulair power armor
)
is goed flips, is goedquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kreeg weer een beetje pijn in mijn hart.AZ hoort in Europa, maar ja Grunn heeft het verdiend.
[..]
Nee.
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
Een powerarmor met jetpack en batteries is zo cholera duur man, 4 tesseracts! gelukkig hadden we een stone of minium in elkaar weten te zettenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Power armor![]()
vroegâh had je van die dure ringen waar je mee kon vliegen
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:49 schreef Snowbells het volgende:
Hoi! Ik wil een goede vriend van me aan de man helpen. Het is Typisch. Een blonde, Rotterdamse half-god die wel van een drankje houdt. Kijkt veel voetbal en werkt graag in de tuin. Als je geïnteresseerd bent stuur hem dan even een dm!
wat een gedoequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Een powerarmor met jetpack en batteries is zo cholera duur man, 4 tesseracts! gelukkig hadden we een stone of minium in elkaar weten te zettenanders was het echt nooit te doen geweest
jammer dat jullie geen classic spelen danquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Een powerarmor met jetpack en batteries is zo cholera duur man, 4 tesseracts! gelukkig hadden we een stone of minium in elkaar weten te zettenanders was het echt nooit te doen geweest
Red matter swordquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een gedoe
gewoon diamond sword en gaan met die banaan
Te veel outdated shit man, geen paarden kunnen rijdenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer dat jullie geen classic spelen dan
swiftwolf's rending gale
Fuck paardenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Te veel outdated shit man, geen paarden kunnen rijden
quote:
quote:
quote:
nee julliequote:
Nou en, moet toch wat schrijven. 24/7 fokken en bier drinken is niet zo leuk.quote:
heb je trouwens nog modkrachten?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:
gelukkig heb ik geen pics in mijn fobo of op den foks staan
Ohjaquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:
Ik heb het aangepast.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet wel waar hij wel eens eet
leuk restaurantje
was jij die met die kawa ninja?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet wel waar hij wel eens eet
leuk restaurantje
De gewone werkt gewoon beter, alhoewel tekkit ook niet alles is. er is een FTB pack die eigenlijk al het goede van Tekkit en FTB combineert. maar die vonden we pas te laatquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fuck paarden
liever vliegen zonder dat ik een stom pak moet bouwen
thanx, echtquote:
neequote:
preciesquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je meteen een leuke locatie om af te spreken.
Je kan de wereld gewoon overzettenquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
De gewone werkt gewoon beter, alhoewel tekkit ook niet alles is. er is een FTB pack die eigenlijk al het goede van Tekkit en FTB combineert. maar die vonden we pas te laat
What do you do for a living?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fuck paarden
liever vliegen zonder dat ik een stom pak moet bouwen
dan ben ik in de war met een anderquote:
sterfquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:55 schreef Snowbells het volgende:
Er heeft al iemand in je fobo gekeken typ!!!!!!
Kijkt hij voetbal? Zal ik vragen voor welke voetbalclub hij is?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:56 schreef Flippiee het volgende:
Ang3l past wel bij je denk ik. Ook ene gespierde adonis
Hij houdt wel van GoT is dat ook goed?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kijkt hij voetbal? Zal ik vragen voor welke voetbalclub hij is?
Denk het wel. Boeken gelezen? Dan kunnen ze daar al over praten op de datequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij houdt wel van GoT is dat ook goed?
Je mag dat blauwe tagje wel kwijt zijn maar je autisme blijft bestaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
bedankt dames maar ik regel zelf wel wat als ik dat wil
Denk het niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denk het wel. Boeken gelezen? Dan kunnen ze daar al over praten op de date
Hij plaagt ons ook wel eens.quote:
Daar gaan we ook vanuit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
bedankt dames maar ik regel zelf wel wat als ik dat wil
je bent zelf hard2gethard2quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je doet hard2get maar we weten genoeg van je
en de World generation gaat scheef, en je hebt best wat kans op corruption enzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je kan de wereld gewoon overzetten
moet je alleen even opnieuw kabels leggen en waardevolle shit in een vanilla chest proppen
ja truequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
en de World generation gaat scheef, en je hebt best wat kans op corruption enzo
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:05 schreef Flippiee het volgende:
Snow je had 4,50 moeten vragen. Dat was dan echt fantastisch.
waarvanquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:06 schreef d4v1d het volgende:
Iedereen in de stress en paniek omdat papieren kaartjes verdwijnen![]()
euro meer en je hebt een eenmalige ov chipkaart.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:06 schreef d4v1d het volgende:
Iedereen in de stress en paniek omdat papieren kaartjes verdwijnen![]()
Ja belachelijk einz!1!1!1!111111!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
euro meer en je hebt een eenmalige ov chipkaart.
Vind ik welquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja belachelijk einz!1!1!1!111111!!!!!!!!!!
nasiquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:09 schreef wietparkiet het volgende:
wat zal ik eens eten?
boodschappen moeten gedaan worden
zalmsaladequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:09 schreef wietparkiet het volgende:
wat zal ik eens eten?
boodschappen moeten gedaan worden
Dan was ik én mannelijker én nog dikker. Ik houd het bij niet helemaal opeten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet je nagaan als je wel gewoon je pizza's op zou eten
Stiekem wel natuurlijk. Het is niet toerist vriendelijk, en ook niet voor de oudere mensen. Daarnaast is het minimum bedrag (begrijpelijk wel) erg hoog.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja belachelijk einz!1!1!1!111111!!!!!!!!!!
nouenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hmm
maar dan moet ik naar de visboer in bunnik
als jij dik bent dan ben ik juicyhillquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan was ik én mannelijker én nog dikker. Ik houd het bij niet helemaal opeten.
[..]
Stiekem wel natuurlijk. Het is niet toerist vriendelijk, en ook niet voor de oudere mensen. Daarnaast is het minimum bedrag (begrijpelijk wel) erg hoog.
pff, hoe kom je dan aan zo'n 1malig chipkaart? hebben ze daar ook automaten voor?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan was ik én mannelijker én nog dikker. Ik houd het bij niet helemaal opeten.
[..]
Stiekem wel natuurlijk. Het is niet toerist vriendelijk, en ook niet voor de oudere mensen. Daarnaast is het minimum bedrag (begrijpelijk wel) erg hoog.
oquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja godverdomme das 3 kwartier fietsen
Ik haal wel een frietjequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
tonijnsalade
kipsalade
een curry
zalma pasta (gewoon fietsen met je donder)
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als jij dik bent dan ben ik juicyhill
Daar komen automaten voor ja. Als het net zo soepel gaat als met de invoering van het OV chipkaart zelf destijds, dan heb je hopelijk rond november de mogelijkheidquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pff, hoe kom je dan aan zo'n 1malig chipkaart? hebben ze daar ook automaten voor?
Gelukkigquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke ik ben niet dik.
[..]
Daar komen automaten vol ja. Als het net zo soepel gaat als met de invoering van het OV chipkaart zelf destijds, dan heb je hopelijk rond november de mogelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |