SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook maar eens doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:18 schreef Amarantha het volgende:
Mezelf net met veel moeite richting de winkel gesleept
Waar ga je heen dan G?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik niet in nederland denk ik
Dat geldt in het algemeen voor sommige mensenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:08 schreef Flippiee het volgende:
R&P / Collega en ik: desinteresse of kan ik initiatief nemen?
Sommige vrouwen mogen ze echt het ravijn in gooien.
True. En ze vragen zich maar af waarom ze alleen zijn. nou nou nouquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat geldt in het algemeen voor sommige mensen
Ik heb het gelezen, dit is wel een speciaal geval zegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. En ze vragen zich maar af waarom ze alleen zijn. nou nou nou
Als iedere smiley die ik stuurde er voor stond dat ik iemand leuk vind/vond, dan had ik heel veel mensen leuk gevonden. Dat vind ik sowieso wel, maar niet op de manier waarop zij het bedoelt natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, dit is wel een speciaal geval zeg
wat kansloos
Je stuurde een smiley! Nu vind je mij vast leukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als iedere smiley die ik stuurde er voor stond dat ik iemand leuk vind/vond, dan had ik heel veel mensen leuk gevonden. Dat vind ik sowieso wel, maar niet op de manier waarop zij het bedoelt natuurlijk
Hihi.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je stuurde een smiley! Nu vind je mij vast leuk
quote:
je bent gewoon jaloers op haar promotie. Even feliciteren hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. En ze vragen zich maar af waarom ze alleen zijn. nou nou nou
Wat een jochie ben je ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers op haar promotie. Even feliciteren hoor.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Allereerst wil ik je feliciteren met je promotie. Wat geweldig dat er nog van dit soort positieve berichten te melden zijn in deze tijd van baanonzekerheid en gedwongen ontslagen.
Hier wilde ik het eigenlijk wel bij laten.
[..]
Dan hoef je dus geeneens meer na te denken wanneer je je actie onderneemt.
Amateur psychologie van de bovenste plank. Ik geef haar een goed gevoel zodat ze de stap eerder durft te zetten.quote:
Als ze het nou doet, dan kun je jezelf een schouderklopje geven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amateur psychologie van de bovenste plank. Ik geef haar een goed gevoel zodat ze de stap eerder durft te zetten.
Ik ben toch zo aardig
Met je emo.gif
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ze het nou doet, dan kun je jezelf een schouderklopje geven.
Hartstikke aardig, ik kreeg ravijn neigingen.
Met je afro pretkop
had je weer in bed geplast?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:13 schreef KitKatChunky het volgende:
Goedemorgen
Alles was helemaal nat vanochtend
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
er is vandaag een tekort aan ochtendmensen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Inderdaad, waar is iedereen? Weggewaaid in de storm?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is vandaag een tekort aan ochtendmensen..
welke storm?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Inderdaad, waar is iedereen? Weggewaaid in de storm?
Ik ben al 4 dagen beroerd, weinig zin om veel te postten. Slaap bijna de hele dagquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Inderdaad, waar is iedereen? Weggewaaid in de storm?
lijkt me toch dat dat gewoon van een avondje zuipen isquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben al 4 dagen beroerd, weinig zin om veel te postten. Slaap bijna de hele dag
Ja komt het ook maar het is wel echt fucked dat als ik het goed heb zitten dat ik een week ziek er van benquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me toch dat dat gewoon van een avondje zuipen is
niks van gemerktquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gisteren avond/nacht heeft het flink gestormd in de randstad
ik bedoelde te zeggen dat dat niet konquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja komt het ook maar het is wel echt fucked dat als ik het goed heb zitten dat ik een week ziek er van ben
jij bent echt geen negerquote:
wat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:50 schreef Amarantha het volgende:
Oh nou daar komt het helaas wel door en warm weer denk ik.. Ik ben er alleen zo lang ziek van als het ook mooi weer is
Ja soms welquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wat?
Als het zonnig is en je drinkt dan ben je daarna een week super ziek?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:52 schreef Amarantha het volgende:
2 jaar terug zelfs door in het ziekenhuis gelegen, was uitgedroogd na een week braken
Ja maar alles gaat er meteen weer uitquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Drink je dan wel water ofzo tussen door of helemaal niet?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar alles gaat er meteen weer uit
Jij weet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die oldschool zwart wit serie![]()
die film![]()
Is daar een film van?quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup.
Floris (2004) - IMDb
http://en.wikipedia.org/wiki/Floris_(film)
Precies dat dus ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]________________________________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |