Lang leve de enorm belabberde conctructie van Roze Zaterdag, vol spanning, intrige, ruzie en onbekwaamheden.quote:
Dat kan in de Dommel ookquote:
Ik mis een beetje strass.quote:
quote:/shoo
*flaneert weer weg*
Flambeerde je maar
Honey, I ain't no flaming queen!
Yet
Pas maar op of ik geef je een burning ring of fire.
What are you, chipotle?
Nee, maar m'n Angel-saus is net zo heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik vind foto's als die bovenste echt zo raar altijd. Ik bedoel, ik snap 't. T laat z'n lijf zien en leuke heupen en zo. Sexy bla bla bla. True. maar wie zou er in godsnaam zo ooit rondlopen en zo gaan staan?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
true, ziet er wat onnatuurlijk uit, maar ook lekkerquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind foto's als die bovenste echt zo raar altijd. Ik bedoel, ik snap 't. T laat z'n lijf zien en leuke heupen en zo. Sexy bla bla bla. True. maar wie zou er in godsnaam zo ooit rondlopen en zo gaan staan?!
Ja en niet dat foto's altijd natuurlijk moeten zijn of zo. Maar ik vind modellen (mannen) vaak in zulke rare vreemde poses staan met kleding uit op hele rare manieren, alleen maar om een stuk huid te laten zien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:05 schreef B83 het volgende:
[..]
true, ziet er wat onnatuurlijk uit, maar ook lekker
Ghehe, zit je 'm nou te hoereren?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:49 schreef Snowbells het volgende:
Hoi! Ik wil een goede vriend van me aan de man helpen. Het is Typisch. Een blonde, Rotterdamse half-god die wel van een drankje houdt. Kijkt veel voetbal en werkt graag in de tuin. Als je geïnteresseerd bent stuur hem dan even een dm!
Voor een foto kun je mij altijd dmen. Kost wel 2.50 maar dan heb je ook wat voor het slapen gaan hè![]()
Die 2.50 is nou niet echt HARD to get hequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is op geheel vrijwillige basis.Hard2get doen hoort bij de act, als hij je eenmaal kent..
Ik had verwacht dat er door 'blonde half-god' veel dms met vragen naar zijn foto zouden binnenstromenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 2.50 is nou niet echt HARD to get he
Dat verdient de gemiddelde fokker met vakkenvullen in een uurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |