Nou ja, ik denk dat als je twee weken ergens naar toe gaat, dat je niet alleen voor je werk kunt gaan. Tenzij je twee weken lang 24 uur per dag werkt, natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou ook minder snel naar Rusland gaan dan Singapore, omdt de ontwikkeling in de eerste negatief is en in de laatste positief (als ik zo ff reissites bekijk die actueel zijn).
Sowieso is t voor mij anders of ik er voor plezier heen zou gaan of voor werk. Voor mijn plezier zou ik zo'n land nooit zelf kiezen.
Vroeger was het natuurlijk ook al zo (quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Ook een manier om een bierbuik te verbergen. Gewoon je borst keihard trainen
Ja, als je ze alletwee probeert, is er vast wel eentje goed, jaquote:
Het is al een stuk strakker dan twee maanden geledenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Je moet gewoon zorgen dat je een strakke buik krijgt. Hoef ik e rook niet over te typen en niet ana mezelf te twijfelen
Meer je borstspieren trainen danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik sta zo enorm met een holle rug dat mijn tshirt altijd eerst mijn buik raakt
Als je een holle rug hebt, moet je juist je buikspieren gaan trainen, volgens mij. Die holle rug komt omdat je je (lage) rugspieren aantrekt, dus die zijn al sterk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk eerder m'n rug, zodat ik recht ga staan
Ain;t nobody got time fo'that!
Nee, hij gaat werken in Brazilie, maar het is een Kiwi (met Nederlandse wortels).quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Nieuw-Zeelander? Ik dacht dat er een Braziliaan was?
Ja, blijf voor de zekerheid maar van hem afquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben allergisch voor kiwi's
Zou dat zo ook werken op hem?
Het is je type nietquote:
Bad boys. En hetero's.quote:
Wat benauwt je?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Dilemma. Ik ben gevraagd om voor werk 2 weken naar Singapore te gaan. Yay ole ole, compliment bla bla cool en zo. Maar het is wel alleen, en dat vind ik eng. Maar goed, dara kan ik me overheen zetten.
Alleen ik googelde heel even op homoseksualiteit en de houding daar tegenover... en het is dus echt dik strafbaar en met levenslange gevangenisstraf daar. Nou ben ik natuurlijk daar voor werk en niet voor seks of gaybarren en dat gaat m natuurlijk ook nooit worden, maar ik vind het toch wel een "ding" eigenlijk, merk ik. Benauwend of zo op de een of andere manier.
Lijkt wel mijn benedenbuurman.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:34 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nsmbl.nl/hot-or-not-mannen-met-hoge-knotten/
Hmm, toch vallen die niet onder "mijn smaak" volgens jou
Nou ja, kunnen best hetero zijn. Maar bad boy niet echt.
Jup, ga je mee?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik las net trouwens dat er een roze zaterdag in Eindhoven komt?
Ik wist van niets.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ja, 5 juli.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |