quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
QFTquote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Vond hem echt een enorme kneus voor deze week maar zijn doorzettingsvermogen en kwaliteit die hij blijft leveren ondanks de vermoeidheid is enorm bazig wat een vakman
Om kwart voor vier slaap ik nog. Ik kijk of luister het later wel terug.quote:
Laat hem lekker joh.quote:
Klopt, en er kijkt een notaris mee die de afgelopen dagen al een paar keer onverwacht is langsgekomen om de gang van zaken te controleren. Dan hebben ze dus de volledige audio van de hele week, volledige video van de hele week, getuigenverklaringen én een verklaring van de notaris. Dat moet toch genoeg bewijs zijn... Het kan echter alsnog om een hele lullige reden afgekeurd worden (bijvoorbeeld als Giel langer dan een minuut niet gepraat heeft tijdens een interview).quote:Op maandag 19 mei 2014 21:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Guinness is er niet live bij. Was te duur om die mannetjes erbij te laten zijn.
Vandaar die getuigen die een formulier aan het eind van hun getuigenshift en die samen met 190 uur beeldmateriaal worden gestuurd naar het hoofdkantoor.
Wanneer de 190 uur bereikt is, vannacht om 4 uur, is het nog steeds niet bekend of Giel dat record al zeker te weten heeft.
Geen idee. Ik ga er maar vanuit dat 't heel strikt is... dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Of, en dan richt ik deze vraag naar Sirolf, is het toch echt heel strikt geregeld en zegt Guinness bij al 1 onvolledige aankondiging "Dit was geen radio volgens onze regeltjes dus je hebt geen 190 radio gemaakt"?
Voor Muis.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, en er kijkt een notaris mee die de afgelopen dagen al een paar keer onverwacht is langsgekomen om de gang van zaken te controleren. Dan hebben ze dus de volledige audio van de hele week, volledige video van de hele week, getuigenverklaringen én een verklaring van de notaris. Dat moet toch genoeg bewijs zijn... Het kan echter alsnog om een hele lullige reden afgekeurd worden (bijvoorbeeld als Giel langer dan een minuut niet gepraat heeft tijdens een interview).
Om 4 uur vannacht heeft Giel trouwens als ik het goed heb pas het record geëvenaard... hij moet tot minimaal 5 uur om het record daadwerkelijk te verbreken. Daarna is het afwachten hoe lang 'ie nog door gaat. Ik hoor het zelf morgenochtend wel als de wekkerradio aan springt om 7 uur.
Giel zei vanochtend in MetMichiel dat hij het niet "collegiaal" zou vinden als hij doorging na 10 uur. Terwijl, naar wat ik dan aanneem tenminste, het hele station achter hem staat als hij wel door zou gaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:44 schreef Marcoss het volgende:
En hij heeft het record pas alleen om 5 uur
(al denk dat hij sowieso boven de 200 uur wil en hij dus overdag ook nog wel bezig is)
Bedankt voor je antwoord trouwens!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga er maar vanuit dat 't heel strikt is... dan kan het alleen maar meevallen.
gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Giel moet gewoon 200 uur pakken inderdaad. Door tot 14:00.
twitter:Frank3FM twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 05:48:56WAT EEN NACHT. @giel3fm verbrak het radiorecord en zette een tatoeage op mijn voet. #LIEFDE #WASTED http://t.co/Dot9UfnkUx reageer retweet
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:34 schreef Evertjan het volgende:
officieel heeft hij het record nog niet btw ze moeten nog eerst bij Guinness alle uren radio naluisteren en kijken of er geen fouten zijn gemaakt
dat record van die Belg is ook nog niet goedgekeurdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:35 schreef ddx het volgende:
Alsof ze die 200 uur gaan naluisteren.
Gok dat ze het redelijk snel zullen goedkeuren, tenzij er protesten komen oid.
Maar als hij nou niet goed gaat afkondigen kan hij die extra uurtjes verpestenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:31 schreef Zaktabak het volgende:
Bij gebrek aan vervanging voor de allerlaatste powernap van Giel zetten ze Paul de Leeuw als vervanger.
Godverdomme
Dat was De Leeuw wordt Wakker.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:35 schreef Evertjan het volgende:
Paul de Leeuw heeft ooit nog eens de ochtendshow gedaan op 3FM. Iedere maandag deed hij Lieve Paul op 3FM
Hij zegt net dat ie t niet weet. Gisternacht zei hij 200 uur te willen en de jingle is er ook. En hij komt goed uit de powernapquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar Stefan, hij gaat om 10 uur stoppen.
Op zondagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat was De Leeuw wordt Wakker.
Lieve Paul was destijds een relatieproblemenmagazine rond het middaguur (waar Rabbering nu zit).
oke stefan we will seequote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij zegt net dat ie t niet weet. Gisternacht zei hij 200 uur te willen en de jingle is er ook. En hij komt goed uit de powernap
Hij gaat naar SlamFMquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:06 schreef Zaktabak het volgende:
Giel gaat straks wat bekend maken over De Ochtendshow
Fixedquote:
Nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fixed
Keane past w.m.b. in het rijtje Snow Patrol en Coldplay, wat gister al werd opgemerkt hier door een andere bazenuser
Dankje!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fixed
Keane past w.m.b. in het rijtje Snow Patrol en Coldplay, wat gister al werd opgemerkt hier door een andere bazenuser
Ik was alleen even de nickname vergeten, maar goed, jij dusquote:
Het stomme is dat ik al de hele tijd hier aanwezig benquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was alleen even de nickname vergeten, maar goed, jij dus
Maar er wordt zo veel gezegd in dit topicquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik al de hele tijd hier aanwezig ben
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heb niet alles meegekregen van Giels recordpoging. Aan de ene kant zou je kunnen zeggen dat Giel een aandachtsh**r is, aan de andere kant is hij een grote vernieuwer. Neem alleen dat singer/songwriterprogramma al.
de vernietiging van de Nederlandse culturele sector is compleet.quote:
Jij weet ook altijd op welke zender Bo Saris.quote:
Verdomme.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:59 schreef cheese. het volgende:
Ik snap niet wat jullie hier zo erg aan vinden? Hij laat toch gewoon gerenomeerde bandjes optreden, en lult het aan elkaar?
Vind die haat hier een beetje zielig worden; Nick en Simon stonden ook in Carre; als dat is wat het volk wil wie zijn jullie dan?
Peter Beense heeft ook in Carré gestaan, dus dat stadium zijn we reeds lang gepasseerd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
de vernietiging van de Nederlandse culturele sector is compleet.
Dat dat podium nog heel isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Peter Beense heeft ook in Carré gestaan, dus dat stadium zijn we reeds lang gepasseerd.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:59 schreef cheese. het volgende:
Ik snap niet wat jullie hier zo erg aan vinden? Hij laat toch gewoon gerenomeerde bandjes optreden, en lult het aan elkaar?
Vind die haat hier een beetje zielig worden; Nick en Simon stonden ook in Carre; als dat is wat het volk wil wie zijn jullie dan?
daardoor heeft Carre nu wel een nieuwe funderingquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Peter Beense heeft ook in Carré gestaan, dus dat stadium zijn we reeds lang gepasseerd.
goede grap, ik kwam niet meer bijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:06 schreef Zaktabak het volgende:
Leuk Peter Beense feitje:
Een groot gros van de levende konijnen populatie vind het niet bepaald leuk als Peter Beense op hun hoofd zou springen.
Hier wordt Pandaplint niet vrolijk vanquote:
wrm ni?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hier wordt Pandaplint niet vrolijk van
hij zit er pas een paar uurquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Paul de Leeuw bij Giel.![]()
Ik ga wel wat anders luisteren.
Zou mooi zijn als hij een keer naar een ander tijdstip gaat, het is mooi geweest zo. Van mij mogen Timur en Ramon wel naar de ochtendquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:06 schreef Zaktabak het volgende:
Giel gaat straks wat bekend maken over De Ochtendshow
Stem, accent en muziekstijl.quote:
Hij doelde op z'n Carré voorstellingquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij een keer naar een ander tijdstip gaat, het is mooi geweest zo. Van mij mogen Timur en Ramon wel naar de ochtend
Ik vind van nietquote:
ik vond het prima te doen iddquote:
Leuk.quote:
Haha nee. Het leek trouwens alsof ze 538 gingen zingenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Is dit de bekendmaking dattie naar de middag gaat?
12 uur pas, dan is er een persmoment gepland.quote:
Giel laat ze gewoon wachten tot 1400 uurquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:59 schreef Muto het volgende:
[..]
12 uur pas, dan is er een persmoment gepland.
red ie makkelijk hahaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:01 schreef Pandaplint het volgende:
Ik denk dat hij voor de driehonderd uur gaat. Het is immers 3FM
Muis begrijpt het tenminstequote:
quote:
Okequote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
pfff dus ik loop kantoor binnen met mijn laptop, is zij daar. Wist ik veel dat ze aan het skypen was. Loopt ze boos weg met haar laptop.
Ze had ook gewoon kunnen zeggen of ik even weg wilde gaan omdat ze aan het skypen is. Maar nee, altijd maar dat boos weglopen enzo.
ja enquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
pfff dus ik loop kantoor binnen met mijn laptop, is zij daar. Wist ik veel dat ze aan het skypen was. Loopt ze boos weg met haar laptop.
Ze had ook gewoon kunnen zeggen of ik even weg wilde gaan omdat ze aan het skypen is. Maar nee, altijd maar dat boos weglopen enzo.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan altijd afsluiten met:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moest het effe kwijt.
het was een liefdagboek post. Mijn excuses daarvoor.
Trui en sjaal hierquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
Al die smerige dikke mensen vandaag die allemaal lekker zomers gekleed zijn met iets te veel bloot
/Liefdagboek
Dat raad ik die dikke cholesterolbollen hier in Zoeterminder ook aanquote:
Ja leuk Muutquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:29 schreef Muto het volgende:
Zit ik hier te skypen, stapt er iemand met een laptop binnen. In plaats van weg te gaan, moest ik weer weggaan. Altijd dat egoïsme.
Ze had ook kunnen vragen of ik last van haar had tijdens mijn skypegesprek. Pfff.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:31 schreef zeefje het volgende:
Iets teveel gesport en nu spierpijn
//liefdagboek
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook pijn in m'n bovenbenen van sporten gister
Maar stiekem best een lekker gevoel
Ik ga zo weerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook pijn in m'n bovenbenen van sporten gister
Maar stiekem best een lekker gevoel
Ik vanavondquote:
hoi zeefje en jancees, welkom!!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:31 schreef zeefje het volgende:
Iets teveel gesport en nu spierpijn
//liefdagboek
Geen drankjes vandaag?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi zeefje en jancees, welkom!!!!
Kan ik jullie een glaasje grenadine aanbieden?
SilentChaos heeft zoutjes, ieniminimuis cashewnoten en minthy meloenen.
Ja maar dat zijn vaak spieren waarvan ik het bestaan niet eens afwistquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:37 schreef zeefje het volgende:
Spierpijn herinnert je vaak aan iets leuks. (Bed) sport bv
ranja, koffie of thee kan ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het is een werkdag en kwart voor 11 (10 bij jou).
Sexy blote benen compenseren dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
Al die smerige dikke mensen vandaag die allemaal lekker zomers gekleed zijn met iets te veel bloot
/Liefdagboek
medici in de stress xdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:48 schreef Holenmens het volgende:
Gerard in de studioGiel gaat sowieso voor de 200
![]()
Ik mis de pics ter ondersteuning.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sexy blote benen compenseren dit.
Goede antiklacht van mij
Dat is helemaal correct inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede antiklacht van mij
tis rockjesdagquote:
Ik excuseer mij voor het mobiel FOK!ken, want daardoor gaat dat te traag.quote:
Hier ook sexy blote benenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede antiklacht van mij
Jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tis alleen nu toevallig leuk. normaalgesproken is er geen reet aan. alleen maar zuur gezeur over prutmuziek, achterhaalde grapjes en vunzige opmerkingenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:05 schreef zeefje het volgende:
Pics is moeilijk want mobiel.
Leuke slow chat hier ik ga hier vaker komen
Je klinkt nu als mexicanobakkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:05 schreef zeefje het volgende:
En je vergeet dat het hier bijna elke dag vrijdag is door enkele users die alleen over seks kunnen pratenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis alleen nu toevallig leuk. normaalgesproken is er geen reet aan. alleen maar zuur gezeur over prutmuziek, achterhaalde grapjes en vunzige opmerkingen
Ik zie de pics wel in DM verschijnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:05 schreef zeefje het volgende:
Ik zou gewoon vragen of je KPD in mag. Of ben je nog geen 18?quote:
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En je vergeet dat het hier bijna elke dag vrijdag is door enkele users die alleen over seks kunnen praten.
Ik ben 12. Wat is dit?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou gewoon vragen of je KPD in mag. Of ben je nog geen 18?
Wat voor beren? Masturberenquote:
Dat vind ik ook leukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis alleen nu toevallig leuk. normaalgesproken is er geen reet aan. alleen maar zuur gezeur over prutmuziek, achterhaalde grapjes en vunzige opmerkingen
quote:
Blote benen in kpdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou gewoon vragen of je KPD in mag. Of ben je nog geen 18?
ja, vooral die Shandyzuiper. komt thuis waarsch wat tekortquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En je vergeet dat het hier bijna elke dag vrijdag is door enkele users die alleen over seks kunnen praten.
zanger van Happy die je onder de douche gebruikt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zanger van Happy die je onder de douche gebruikt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:22 schreef JDude het volgende:
Familielid van zanger van HappyHihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
Geheel en al correct.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Daarom ga ik straks na een vergadering maar lekker barbecuen, beter dan hardlopenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef Pandaplint het volgende:
Godskelere wat is het warm. Té warm om te gaan hardlopen
Gisteravond ben ik wel geweest. Goed te doen, want luchtvochtigheid viel mee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef Pandaplint het volgende:
Airco op de zaak is ook niet allesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef Pandaplint het volgende:
Met die onweer op komst was ik bang dat het vanavond nog zwaarder zou zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gisteravond ben ik wel geweest. Goed te doen, want luchtvochtigheid viel mee.
sissy-boy! tis dat ik nu spierpijn heb....maar als die morgen weg is ga ik morgen weer stukje lopen hoor. op naar de marathon!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef Pandaplint het volgende:
Speciaal voor jou dan.quote:
Kom hierheen. Heerlijk coolquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef Pandaplint het volgende:
Ik bedoelde Elbowquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zanger van Happy die je onder de douche gebruikt...Zanger van Happy die je kunt opdrinken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dat zou ik idd ff in de gaten houden..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met die onweer op komst was ik bang dat het vanavond nog zwaarder zou zijn
Balen, ik had wel zin in de dinsdag en woensdag.quote:
Een getuigequote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:46 schreef ddx het volgende:
Wie is die dame die achter Michiel/Gerard zit ?
Toch wel via Skype mag ik hopenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo we hebben het even uitgepraat. Dat voelt goed.
/LiefDagboek.
Al een date?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sissy-boy! tis dat ik nu spierpijn heb....maar als die morgen weg is ga ik morgen weer stukje lopen hoor. op naar de marathon!
Lekker geschaard ja?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo we hebben het even uitgepraat. Dat voelt goed.
/LiefDagboek.
"ik hang aan je lippen!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |