quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
QFTquote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Vond hem echt een enorme kneus voor deze week maar zijn doorzettingsvermogen en kwaliteit die hij blijft leveren ondanks de vermoeidheid is enorm bazig wat een vakman
Om kwart voor vier slaap ik nog. Ik kijk of luister het later wel terug.quote:
Laat hem lekker joh.quote:
Klopt, en er kijkt een notaris mee die de afgelopen dagen al een paar keer onverwacht is langsgekomen om de gang van zaken te controleren. Dan hebben ze dus de volledige audio van de hele week, volledige video van de hele week, getuigenverklaringen én een verklaring van de notaris. Dat moet toch genoeg bewijs zijn... Het kan echter alsnog om een hele lullige reden afgekeurd worden (bijvoorbeeld als Giel langer dan een minuut niet gepraat heeft tijdens een interview).quote:Op maandag 19 mei 2014 21:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Guinness is er niet live bij. Was te duur om die mannetjes erbij te laten zijn.
Vandaar die getuigen die een formulier aan het eind van hun getuigenshift en die samen met 190 uur beeldmateriaal worden gestuurd naar het hoofdkantoor.
Wanneer de 190 uur bereikt is, vannacht om 4 uur, is het nog steeds niet bekend of Giel dat record al zeker te weten heeft.
Geen idee. Ik ga er maar vanuit dat 't heel strikt is... dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Of, en dan richt ik deze vraag naar Sirolf, is het toch echt heel strikt geregeld en zegt Guinness bij al 1 onvolledige aankondiging "Dit was geen radio volgens onze regeltjes dus je hebt geen 190 radio gemaakt"?
Voor Muis.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, en er kijkt een notaris mee die de afgelopen dagen al een paar keer onverwacht is langsgekomen om de gang van zaken te controleren. Dan hebben ze dus de volledige audio van de hele week, volledige video van de hele week, getuigenverklaringen én een verklaring van de notaris. Dat moet toch genoeg bewijs zijn... Het kan echter alsnog om een hele lullige reden afgekeurd worden (bijvoorbeeld als Giel langer dan een minuut niet gepraat heeft tijdens een interview).
Om 4 uur vannacht heeft Giel trouwens als ik het goed heb pas het record geëvenaard... hij moet tot minimaal 5 uur om het record daadwerkelijk te verbreken. Daarna is het afwachten hoe lang 'ie nog door gaat. Ik hoor het zelf morgenochtend wel als de wekkerradio aan springt om 7 uur.
Giel zei vanochtend in MetMichiel dat hij het niet "collegiaal" zou vinden als hij doorging na 10 uur. Terwijl, naar wat ik dan aanneem tenminste, het hele station achter hem staat als hij wel door zou gaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:44 schreef Marcoss het volgende:
En hij heeft het record pas alleen om 5 uur
(al denk dat hij sowieso boven de 200 uur wil en hij dus overdag ook nog wel bezig is)
Bedankt voor je antwoord trouwens!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga er maar vanuit dat 't heel strikt is... dan kan het alleen maar meevallen.
gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Giel moet gewoon 200 uur pakken inderdaad. Door tot 14:00.
twitter:Frank3FM twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 05:48:56WAT EEN NACHT. @giel3fm verbrak het radiorecord en zette een tatoeage op mijn voet. #LIEFDE #WASTED http://t.co/Dot9UfnkUx reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |