quote:
Op maandag 19 mei 2014 23:03 schreef Sirolf het volgende:[..]
Klopt, en er kijkt een notaris mee die de afgelopen dagen al een paar keer onverwacht is langsgekomen om de gang van zaken te controleren. Dan hebben ze dus de volledige audio van de hele week, volledige video van de hele week, getuigenverklaringen én een verklaring van de notaris. Dat moet toch genoeg bewijs zijn... Het kan echter alsnog om een hele lullige reden afgekeurd worden (bijvoorbeeld als Giel langer dan een minuut niet gepraat heeft tijdens een interview).
Om 4 uur vannacht heeft Giel trouwens als ik het goed heb pas het record geëvenaard... hij moet tot minimaal 5 uur om het record daadwerkelijk te verbreken. Daarna is het afwachten hoe lang 'ie nog door gaat. Ik hoor het zelf morgenochtend wel als de wekkerradio aan springt om 7 uur.

quote:
Op maandag 19 mei 2014 22:44 schreef Marcoss het volgende:En hij heeft het record pas alleen om 5 uur

(al denk dat hij sowieso boven de 200 uur wil en hij dus overdag ook nog wel bezig is)
Giel zei vanochtend in MetMichiel dat hij het niet "collegiaal" zou vinden als hij doorging na 10 uur. Terwijl, naar wat ik dan aanneem tenminste, het hele station achter hem staat als hij wel door zou gaan.
Want: om 4 uur staat hij op 190 uur. Het moet meer zijn dan 190 uur dus het moet dus erover.
Hij gaat door tot en met het einde van de ochtendshow (volgens de programmering), dus om 10 uur, staat de teller op 196 uur.
Maar als hij gewoon Michiel en Gerard excuseert en nog hun programma's erbij trekt (en die hebben daar zeker begrip voor neem ik aan), haalt hij de 120 uur. Maar dat wil hij dus niet...
Hoe zonde...

quote:
Bedankt voor je antwoord trouwens!
Maar inderdaad, het strikte vind ik wel correct, alleen dat er afgekeurd kan worden om hele lullige redenen zou wel behoorlijk naaierig zijn. Het is toch meer ervoor dat er niet wordt overgegaan naar automatische-piloot-radio, met voicetracks enz?
[b]Op
zondag 22 juni 2014 01:49 schreef
voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.