Je stelt nu je joods-Israelische gevoelens en identiteit onterecht gelijk aan de Nederlandse. Nederland heeft niets te vrezen van Iran en daarmee is niemand een "verrader". Die taal moet je in Israel bezigen; daar ben je een verrader zodra je de "vijanden van de joodse staat" een keer gelijk geeft.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:36 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik wou dat er in Nederland een wet was voor landverraders die koste wat het kost de vijand verdedigen en zelfs hun fouten goedpraten. Dan zouden heel veel mensen in dit topic hun paspoort verliezen.
Jij bent gewoon een spreekbuis voor Israël en dat is minstens net zo'n groot 'verraad'.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:36 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik wou dat er in Nederland een wet was voor landverraders die koste wat het kost de vijand verdedigen en zelfs hun fouten goedpraten. Dan zouden heel veel mensen in dit topic hun paspoort verliezen.
ja zeker, en het helpt gelukkig, want de sancties hebben duidelijk effectquote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Want? Ze willen zich beschermen tegen een eventuele aanval, logisch.
En daarom past de terreurstaat vol met importjoden uit Europa, Rusland en de Arabische wereld zo goed in die regio...wegjagen van de oorspronkelijke bewoners middels terreur en Irgun-milities, hele dorpen verjoodsen door een nieuwe naam te geven en ook vandaag de dag nog landje stelen omdat het een uitverkoren volk is en G'd hen dat nou eenmaal heeft toegezegd. JHWH kijkt trots toequote:Op zondag 18 mei 2014 18:34 schreef PizzaMizza het volgende:
Ga anders wonen in een Arabisch land als het daar zo prachtig is? Nee, dat doe je niet he, want je weet net zo goed als ik dat de islam een totalitaire godsdienst is en dat de Arabische en Iraanse regeringen de grootste mensenrechtenschenders op aarde zijn.
Nounou TS, ik sta zelf een beetje in het midden in deze discussie, maar nu vind ik dat je aan het huilen bent hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:36 schreef PizzaMizza het volgende:
Dictator in de dop. Moet jij niet gewoon lekker verhuizen naar een land met een totalitair regime?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:36 schreef PizzaMizza het volgende:
soort sharia bedoel je?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:36 schreef PizzaMizza het volgende:
Je bedoeld eurofielen en mensen als Wilders die de belangen van Israel verdedigen ten koste van Nl?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:36 schreef PizzaMizza het volgende:
Vroeger? Iran vandaag de dag:quote:Op zondag 18 mei 2014 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iran was toch dat land dat vroeger best modern en mooi was?
Geweldig mooi land. Jammer van hoe het er daar aan toe gaat.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vroeger? Iran vandaag de dag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://i59.photobucket.com/albums/g320/alitezar/4417/jamejamonlineimageaspxdrtdfg.jpg[/mg]
[img]http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/481903_229792303833831_781763415_n.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft inderdaad doodzonde dat bepaalde 'machten' in '53 zo nodig moesten ingrijpen, en dat men in '79 naar extremen greep... Had een lichtend voorbeeld voor de regio kunnen zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:53 schreef zlotka het volgende:
[..]
Geweldig mooi land. Jammer van hoe het er daar aan toe gaat.
PS: PizzaMizza![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:39 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Je stelt nu je joods-Israelische gevoelens en identiteit onterecht gelijk aan de Nederlandse. Nederland heeft niets te vrezen van Iran en daarmee is niemand een "verrader". Die taal moet je in Israel bezigen; daar ben je een verrader zodra je de "vijanden van de joodse staat" een keer gelijk geeft.
Joods-Israelische gevoelens? Voor de duidelijkheid: Ik ben tegen de huidige staat Israel vanwege de illegale nederzettingen. Ik verdedig Israel nergens. Dus betrek Israel er ook niet bij.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een spreekbuis voor Israël en dat is minstens net zo'n groot 'verraad'.
Ik zal koste wat het kost Europese belangen verdedigen, of het nou in Nederland is of in het Midden-Oosten. Waarom? Omdat ik weet dat ik lekker kan slapen met de gedachte dat we heel veel vrijheid hebben in Europa en dat ook kunnen brengen naar andere landen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dictator in de dop. Moet jij niet gewoon lekker verhuizen naar een land met een totalitair regime?
Europese en Nederlandse belangen moeten altijd vooraan staan. Wilders is een ****.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bedoeld eurofielen en mensen als Wilders die de belangen van Israel verdedigen ten koste van Nl?
Iran zal nooit een voorbeeld voor de regio zijn hoor, althans zo zal het niet worden gezien. Dat is per definitie zo. Wat ze ook doen in Iran.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:56 schreef Roceco het volgende:
[..]
Blijft inderdaad doodzonde dat bepaalde 'machten' in '53 zo nodig moesten ingrijpen, en dat men in '79 naar extremen greep... Had een lichtend voorbeeld voor de regio kunnen zijn.
Je bent helemaal geen voorstander van vrijheid.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik zal koste wat het kost Europese belangen verdedigen, of het nou in Nederland is of in het Midden-Oosten. Waarom? Omdat ik weet dat ik lekker kan slapen met de gedachte dat we heel veel vrijheid hebben in Europa en dat ook kunnen brengen naar andere landen.
Beste Ts, dat hierboven en dit:quote:Op zondag 18 mei 2014 19:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik zal koste wat het kost Europese belangen verdedigen, of het nou in Nederland is of in het Midden-Oosten. Waarom? Omdat ik weet dat ik lekker kan slapen met de gedachte dat we heel veel vrijheid hebben in Europa en dat ook kunnen brengen naar andere landen.
Omdat ik zeg dat landverraders geen Nederlands paspoort mogen hebben? Dan vind jij dus dat terroristen ook niet hun paspoort mogen verliezen, want hey, als je tegen het statenloos maken bent van iemand, dan ben je tegen vrijheid! Wat een grappige, hypocriete redenering.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bent helemaal geen voorstander van vrijheid.
Iran is anders door de geschiedenis heen vaak een trendsetter in de regio geweest.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bent helemaal geen voorstander van vrijheid.
Vrijheid stopt daar waar criminaliteit begint. Landverraad is een vorm van criminaliteit en wordt hoog gestraft in de meeste landen, jammer dat dat hier niet gebeurt. Genoeg verraders hier die denken dat ze de Europese belangen maar moeten negeren en dat de Arabieren en andere islamitische volkeren zo zielig zijn, blablabla. Kijk eens naar de realiteit. Het Midden-Oosten is een bolwerk vol totalitaire idioten die elkaar dood maken omdat ze in andere sprookjes geloven(Sji'isme vs Soennisme) of omdat ze andere talen spreken (Iran vs SA), om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:03 schreef Roceco het volgende:
[..]
Beste Ts, dat hierboven en dit:
''Ik wou dat er in Nederland een wet was voor landverraders die koste wat het kost de vijand verdedigen en zelfs hun fouten goedpraten. Dan zouden heel veel mensen in dit topic hun paspoort verliezen.''
Sluiten niet echt bij elkaar aan als je over vrijheid wilt betogen.
Je wil mensen de mond snoeren als ze zich niet loyaal naar jouw opvattingen tonen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:04 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat landverraders geen Nederlands paspoort mogen hebben? Dan vind jij dus dat terroristen ook niet hun paspoort mogen verliezen, want hey, als je tegen het statenloos maken bent van iemand, dan ben je tegen vrijheid! Wat een grappige, hypocriete redenering.
Fout. Ik zou het niet erg vinden als landverraders aangepakt worden die koste wat het kost de Europese belangen willen vernietigen en andere belangen willen behartigen zoals de belangen van Arabische landen. Sterker nog: ik juich zo een aanpak toe.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je wil mensen de mond snoeren als ze zich niet loyaal naar jouw opvattingen tonen.
So what? Geef ze de 'vrijheid' om debiel te zijn zou ik zeggen, als ze vervelend tegen ons gaan doen kunnen we nog altijd (hard) terugslaan.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:06 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Vrijheid stopt daar waar criminaliteit begint. Landverraad is een vorm van criminaliteit en wordt hoog gestraft in de meeste landen, jammer dat dat hier niet gebeurt. Genoeg verraders hier die denken dat ze de Europese belangen maar moeten negeren en dat de Arabieren en andere islamitische volkeren zo zielig zijn, blablabla. Kijk eens naar de realiteit. Het Midden-Oosten is een bolwerk vol totalitaire idioten die elkaar dood maken omdat ze in andere sprookjes geloven(Sji'isme vs Soennisme) of omdat ze andere talen spreken (Iran vs SA), om maar een voorbeeld te noemen.
Criminaliteit proberen goed te praten is schandelijk, maar hier wordt gedaan alsof criminaliteit goedpraten behoort tot vrijheid.
Als je dat wil dan moet je juist helemaal geen sancties heffen en er voor zorgen dat er economische voorspoed ontstaat en dat de mensen toegang tot internet en internationale media krijgen.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:22 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)my-nuclear-programme
Hopelijk komt er een revolutie in Iran en ontzuilt de hele bevolking. Ik zie het niet gebeuren in de komende 50 jaar, maar misschien wel in de komende 100 jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |