Dank je Hans.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet bij Excelsior altijd weer denken aan het jaar dat PSV kampioen werd op 1 doelpunt.
Ja. Al zegt het ook wat over de rest.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:52 schreef Caland het volgende:
Toch knap dat Excelsior zo vaak weet te promoveren. Voor een club met zo weinig middelen.
Doe maar. Die is ook van dit niveau.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Plaatjes toegevoegd
Ook een scorende Jetrogod erin zetten?
Ze zijn beter in clichés en marketingteksten uitbraken dan in het besturen van een voetbalclub.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allemaal nobody's in het bestuur, dan krijg je dat.
Dat wilde ik net vragenquote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sow. 3 degradanten in een seizoen, wanneer is dat voor het laatst voorgekomen?
2001/2002.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sow. 3 degradanten in een seizoen, wanneer is dat voor het laatst voorgekomen?
Nog voor rust.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zal Braber rood krijgen deze wedstrijd?
Die had er al twee kennen hebben, jaquote:Op zondag 18 mei 2014 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zal Braber rood krijgen deze wedstrijd?
Van Geel had het goed gezienquote:
vrij kansloos dit iddquote:Op zondag 18 mei 2014 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
RKC kan beter gewoon stoppen. Niet meer uit de kleedkamer komen straks.
die lekkere wijven kunnen wel wachtenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef Stofje het volgende:
Realiseren jullie je dat je naar RKC - Excelsior zit te kijken, terwijl je ook een biertje kan pakken op een terrasje vol lekkere wijven?
Realiseren jullie je dat je op het FOK!forum zit, terwijl je ook een biertje kan pakken op een terrasje vol lekkere wijven?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef Stofje het volgende:
Realiseren jullie je dat je naar RKC - Excelsior zit te kijken, terwijl je ook een biertje kan pakken op een terrasje vol lekkere wijven?
Misschien zit ik de wedstrijd wel vanaf een terrasje te kijken terwijl ik bier drink met lekkere wijven.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef Stofje het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef Stofje het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
die lekkere wijven kunnen wel wachten
FOK!kers en sociale interactiequote:Op zondag 18 mei 2014 13:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Realiseren jullie je dat je op het FOK!forum zit, terwijl je ook een biertje kan pakken op een terrasje vol lekkere wijven?
Dus jij kijkt RKC - Excelsior (RKC - Excelsior!) terwijl er allemaal lekkere wijven om je heen zitten?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien zit ik de wedstrijd wel vanaf een terrasje te kijken terwijl ik bier drink met lekkere wijven.
Je moet hard to get spelen, zo willen ze de D alleen maar meer.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dus jij kijkt RKC - Excelsior (RKC - Excelsior!) terwijl er allemaal lekkere wijven om je heen zitten?
En ondertussen post je op Fokquote:Op zondag 18 mei 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien zit ik de wedstrijd wel vanaf een terrasje te kijken terwijl ik bier drink met lekkere wijven.
Ik kijk op een tablet vanuit een jacuzzi met lekkere wijven.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moetquote:
Ik laat Drizzt voor mij FOK!ken.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
En ondertussen post je op FokDat zal indruk maken bij die lekkere wijven.
Er zijn wel meer types als Boskamp hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Er is dus gewoon een engelse stream met commentaar
alsof buitenlanders dit kijken
Dit is wel tekenend voor de rest van de wereld hoor. Iedereen wil Excelsior op het hoogste niveau zien. Zelfs Louis "ik heb eigenlijk dus die bus eigenlijk gebouwd" van Gaal.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Gok Chinezen misschien?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Wie niet. Troosteloos clubje. Al snap ik dat mensen zo ook over Excelsior denken.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:11 schreef StarGazer het volgende:
PSV'ers opgelucht nu RKC gaat degraderen?
ik doelde meer op de standaard 0 punten in Waalwijk voor PSV de afgelopen jaren.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie niet. Troosteloos clubje. Al snap ik dat mensen zo ook over Excelsior denken.
Elke topploeg verspeelt daar puntenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ik doelde meer op de standaard 0 punten in Waalwijk voor PSV de afgelopen jaren.
No shit.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ik doelde meer op de standaard 0 punten in Waalwijk voor PSV de afgelopen jaren.
Dan kun je beter de Graafschap erbij hebben.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie niet. Troosteloos clubje. Al snap ik dat mensen zo ook over Excelsior denken.
Mooie club, leuk stadion. Niets mis mee.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:15 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dan kun je beter de Graafschap erbij hebben.
Nee hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elke topploeg verspeelt daar punten
Geheel mee eensquote:Op zondag 18 mei 2014 13:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mooie club, leuk stadion. Niets mis mee.
Zie je veel te vaak, spelers die als een debiel met hun handen in de lucht gaan staanquote:Op zondag 18 mei 2014 13:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wat een kneus.. let nou maar op de bal ipv op de scheids
Kan ik me zo dood aan ergerenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie je veel te vaak, spelers die als een debiel met hun handen in de lucht gaan staan
De Rooms Katholieke Combinatie hoort toch altijd hoop te houdenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dan wordt het misschien nog 5-2 en dan ben je in de twintigste minuut naar huis gegaan.
Ik denk dat er wel eens wat minder fijne woorden op het veld uitgesproken worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Rooms Katholieke Combinatie hoort toch altijd hoop te houden.
#jezusisdegoeddeherder
"Potjandorie vlegel, pass die bal nou eens alsjeblieft?"quote:Op zondag 18 mei 2014 13:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel eens wat minder fijne woorden op het veld uitgesproken worden.
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Potjandorie vlegel, pass die bal nou eens alsjeblieft?"
iddquote:Op zondag 18 mei 2014 13:22 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Jan van Halst ook degradeert naar de Jupiler League.
Die 1-2 is fijn binnengekoptquote:Op zondag 18 mei 2014 13:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wat is nou gelukkig aan de doelpunten?
Veel Limburgse derbiesquote:Op zondag 18 mei 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jupiler League volgend seizoen is ook wel baasl
Gouden Gids Divisie is altijd baas, lekker talentjes kieken.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jupiler League volgend seizoen is ook wel baasl
Definitief verkracht door die beloftenteams toe te laten.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gouden Gids Divisie is altijd baas, lekker talentjes kieken.
Uiteindelijk kan het wel positief zijn voor het Nederlandse voetbalquote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Definitief verkracht door die beloftenteams toe te laten.
Inderdaad die competitie is nu helemaal niets meer aan.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan het wel positief zijn voor het Nederlandse voetbal
Uh. Ok.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die 2-2 was vrij gelukkig, die bal had 'ie geen 2 meter verder naar achteren moeten raken, dan was 'ie voorlangs gegaan.
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoopte eerst dat het wel leuk zou worden, maar het is inderdaad helemaal niks meer.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
In tegendeel.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog 3x scoren en gaat dat gebeuren.. neuh. Kans dat ze er nog minimaal eentje doorlaten lijkt me groter.quote:
Ook in niveau ver achteruit gegaan. Zo'n elftal als Sparta vrij recentelijk had met Koevermans, v/d Bergh en Riga Mustapha die samen 138 scoorden ga je nooit meer vinden.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja kan wel voorkomen, maar dan zijn ze in de winter al kampioenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ook in niveau ver achteruit gegaan. Zo'n elftal als Sparta vrij recentelijk had met Koevermans, v/d Bergh en Riga Mustapha die samen 138 scoorden ga je nooit meer vinden.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Amieux speelt komend seizoen tegen z'n oude cluppie
Ooit bij Excelsior geweest?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Sta je daar in het uitvak, met een Dortmund shirt aan en op je mobiel te kijken. ;')
De ingang van het uitvakquote:Op zondag 18 mei 2014 13:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Allemaal klapjosti's daar achter het goal. verschrikkelijk
Ik ben er één keer geweest in de tijd dat Heracles nog eerste divisie speelde. Dr zit zon trappetje over een slootquote:Op zondag 18 mei 2014 13:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
De ingang van het uitvakManmanman...
Ik heb niets tegen RKC en ook niet tegen Excelsior.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Is iedereen nu opeens voor Mandemakers Keukens?
Het orakel spreektquote:Op zondag 18 mei 2014 13:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
als RKC nog iets wil dan moeten ze nu wel zo scoren
Ja, bedankt Frits. Heb je nog meer van dit soort gewaagde uitspraken?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:57 schreef Hetbanaantje het volgende:
Als er niet heel snel gescoord word krijgen we toch Excelsior..
Frits?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, bedankt Frits. Heb je nog meer van dit soort gewaagde uitspraken?
2001/2002.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:59 schreef Montagui het volgende:
3 degradanten, wanneer was dat voor het laatst?
Dickmovequote:Op zondag 18 mei 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb net even een spin gedood. Hij ligt nu dood voor me.
Dit vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb net even een spin gedood. Hij ligt nu dood voor me.
NECquote:Op zondag 18 mei 2014 14:03 schreef LDS het volgende:
Qua amusementswaarde scoort dit wel hoog. Als dit een voorbode is voor JL voetbal ben ik blij met mn scc van NEC
Oké.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:08 schreef Pleun2011 het volgende:
RKC moet er nog wel eentje maken anders heb ik straks 0 uit 6 in de Derksen toto
Oei, dat is veel erger dan degraderen. Ik geef het even door.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:08 schreef Pleun2011 het volgende:
RKC moet er nog wel eentje maken anders heb ik straks 0 uit 6 in de Derksen toto
Het was niet serieus.. kan me zo voorstellen dat degraderen erger isquote:Op zondag 18 mei 2014 14:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oei, dat is veel erger dan degraderen. Ik geef het even door.
Gezellig naar NEC - Jong PSV.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:03 schreef LDS het volgende:
Qua amusementswaarde scoort dit wel hoog. Als dit een voorbode is voor JL voetbal ben ik blij met mn scc van NEC
Ik denk niet dat ze het gaan redden.quote:
Precies, opbokken met de nr 16 en 3e in de periodequote:Op zondag 18 mei 2014 14:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Dordrecht gaat denk ik winnen van Sparta. Dan heb je dus de top 3 van Jupiler League (Willem II, Dordrecht en Excelsior) in de eredivisie. Die 3 verdienen het ook wel om in eredivisie te spelen.
Hier kan ik mij totaal in vinden.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bal is rond, elf tegen elf, alles kan gebeuren.
Eindelijk een keer eerlijk ja. 3 bovenste voor de 3 onderste.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Dordrecht gaat denk ik winnen van Sparta. Dan heb je dus de top 3 van Jupiler League (Willem II, Dordrecht en Excelsior) in de eredivisie. Die 3 verdienen het ook wel om in eredivisie te spelen.
VVVquote:Op zondag 18 mei 2014 14:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Excelsior dat wel promoveert en VVV dat dat niet doet![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |