"Potjandorie vlegel, pass die bal nou eens alsjeblieft?"quote:Op zondag 18 mei 2014 13:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel eens wat minder fijne woorden op het veld uitgesproken worden.
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Potjandorie vlegel, pass die bal nou eens alsjeblieft?"
iddquote:Op zondag 18 mei 2014 13:22 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Jan van Halst ook degradeert naar de Jupiler League.
Die 1-2 is fijn binnengekoptquote:Op zondag 18 mei 2014 13:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wat is nou gelukkig aan de doelpunten?
Veel Limburgse derbiesquote:Op zondag 18 mei 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jupiler League volgend seizoen is ook wel baasl
Gouden Gids Divisie is altijd baas, lekker talentjes kieken.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jupiler League volgend seizoen is ook wel baasl
Definitief verkracht door die beloftenteams toe te laten.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gouden Gids Divisie is altijd baas, lekker talentjes kieken.
Uiteindelijk kan het wel positief zijn voor het Nederlandse voetbalquote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Definitief verkracht door die beloftenteams toe te laten.
Inderdaad die competitie is nu helemaal niets meer aan.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan het wel positief zijn voor het Nederlandse voetbal
Uh. Ok.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die 2-2 was vrij gelukkig, die bal had 'ie geen 2 meter verder naar achteren moeten raken, dan was 'ie voorlangs gegaan.
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoopte eerst dat het wel leuk zou worden, maar het is inderdaad helemaal niks meer.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
In tegendeel.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog 3x scoren en gaat dat gebeuren.. neuh. Kans dat ze er nog minimaal eentje doorlaten lijkt me groter.quote:
Ook in niveau ver achteruit gegaan. Zo'n elftal als Sparta vrij recentelijk had met Koevermans, v/d Bergh en Riga Mustapha die samen 138 scoorden ga je nooit meer vinden.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja kan wel voorkomen, maar dan zijn ze in de winter al kampioenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ook in niveau ver achteruit gegaan. Zo'n elftal als Sparta vrij recentelijk had met Koevermans, v/d Bergh en Riga Mustapha die samen 138 scoorden ga je nooit meer vinden.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Amieux speelt komend seizoen tegen z'n oude cluppie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |